Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

Anna - fræk og sexet skrev, den 19.9.2019 at 17:22:

Jeg kunne da godt bruge et nyt tag i sommerhuset:P:lol:

Du skal ikke også ha "lagt rør ind", altså nye rør. Nu du er igang med at renovere???? :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 20.9.2019 at 21:15:

Du skal ikke også ha "lagt rør ind", altså nye rør. Nu du er igang med at renovere???? :wub:

.... og det skal være dem af stål :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

har alle set at snuskepigen fra fyn med de store babser søger en murer til et skur hun vil ligge det af håber nogle kan hjælpe hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 51 minutter siden:

har alle set at snuskepigen fra fyn med de store babser søger en murer til et skur hun vil ligge det af håber nogle kan hjælpe hende 

Et skur? Er det så ikke en tømrer, der skal til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Et skur? Er det så ikke en tømrer, der skal til?

nej det skal mures op i blokke tømreren kommer nok senere men hun har gode babser for dem der har tid og lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 20 minutter siden:

nej det skal mures op i blokke ...

Er det så ikke mere et udhus, der er tale om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Er det så ikke mere et udhus, der er tale om?

ved det ikke men muligvis byd ind hvis du har tid og lyst hun har gode babser jeg har prøvet dem dog mod betaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, 1 time siden:

ved det ikke men muligvis byd ind hvis du har tid og lyst hun har gode babser jeg har prøvet dem dog mod betaling

Tømrerarbejde er jeg overordentlig fortrolig med, men en murske ligger ikke helt så godt i min hånd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Tømrerarbejde er jeg overordentlig fortrolig med, men en murske ligger ikke helt så godt i min hånd :D

så prøv at tilbyde hende det der skal vel tag på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 18/9/2013 at 11:14:

Tja som overskriften siger handler det om bytte handler, nogle af jer piger skriver i gerne laver byte handler ( har ikke lige en annonce jeg kan linke til desværre ) og så det lige som det, i glemmer at skrive hvad i vil bytte med, skal man bare slæbe sit gamle bras med lige fra plæneklipperen til svigermor hvilket i nogle husstande vist kommer ud på det samme ;) eller er vi mon så heldige at nogle af jer vil bytte sex for sex :D altså hvad er i interesseret i at bytte med når i skriver evt. byte :)

Jeg bytter gerne nogle timers fræk sex for de stiletter, som jeg virkelig ønsker mig :rolleyes:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden:

Jeg bytter gerne nogle timers fræk sex for de stiletter, som jeg virkelig ønsker mig :rolleyes:<3

Jeg er sikker på, at vi er mange nu' som gerne vil vide hvad det er for stilletter og hvor de mon kan købes, stjæles eller smugles :ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 4 timer siden:

Jeg bytter gerne nogle timers fræk sex for de stiletter, som jeg virkelig ønsker mig :rolleyes:<3

Hmm.. Hvilke stiletter??? Hvad du ønsker skal du få.. :wub: Og mig med.. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Anna - fræk og sexet skrev, for 4 timer siden:

Jeg bytter gerne nogle timers fræk sex for de stiletter, som jeg virkelig ønsker mig :rolleyes:<3

MeToo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 5 timer siden:

Jeg bytter gerne nogle timers fræk sex for de stiletter, som jeg virkelig ønsker mig :rolleyes:<3

Det er sorte lak stiletter fra Christian Louboutin str 39. Jaaaaa jeg kan da sagtens selv købe dem. Men der er noget dejligt frækt ved at bytte:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 6 minutter siden:

Har i tidens løb også byttet denne type møbler med gode og frække oplevelser ;)

image.png.1752669f63fa87b6831eccce15b4b5f4.png

Du er altså en rigtig møbelbanker :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 3 timer siden:

Dem her<3<3<3

97566C43-7660-4ED7-A0E4-CA2F8E085EBA.png

Hmm.. Det sku vel ikke være umuligt. Det må vi se på. Så må vi ta en strøgtur en dag og finde dem til dig. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...