Hop til indhold
Guest Claesen

Bytte Bytte Købmand

Recommended Posts

Men måske ting og kontanter er det nemmeste hehe.

Der er ikke noget jeg hader mere end gavekort - så er man tvunget til at bruge det i en bestemt butik, som man ellers aldrig køber noget i og gavekortet får så lov at ligge i en skuffe, indtil det er blevet forældet eller butikken gået konkurs.

Jeg foretrækker blancochecks istedetfor :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget jeg hader mere end gavekort - så er man tvunget til at bruge det i en bestemt butik, som man ellers aldrig køber noget i og gavekortet får så lov at ligge i en skuffe, indtil det er blevet forældet eller butikken gået konkurs.

Jeg foretrækker blancochecks istedetfor :lol:

der findes også gavekort der kan bruges i flere forskellige butikker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

der findes også gavekort der kan bruges i flere forskellige butikker :)

Fordelen ved blancochecks er; at bliver de ikke brugt, bliver giveren ikke trukket og man kan selv bestemme beløbet 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget jeg hader mere end gavekort - så er man tvunget til at bruge det i en bestemt butik, som man ellers aldrig køber noget i og gavekortet får så lov at ligge i en skuffe, indtil det er blevet forældet eller butikken gået konkurs.

Jeg foretrækker blancochecks istedetfor :lol:

Det er jo gratis for dig hvis det er et gavekort :-)

Men ja jeg har et gavekort til et sted i Kbh,... Mega irriterende :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men ja jeg har et gavekort til et sted i Kbh,... Mega irriterende :-D

Du må jo se om du kan afsætte det til en af pigerne fra København, der jævnligt tager på turné til hovedlandet - bare lidt svært, hvis det er til et herre- eller værktøjsmagasin :lol:

Gavekort er først og fremmest en god forretning for butikken, der udsteder dem - tænk sig at få et rentefrit lån, som kun i ca. 60% af tilfældene kræves tilbage som betaling for varer, de i forvejen tjener godt på :D Banken vil nok kræve 5 - 10% - og kun mod pant i varelager eller fast ejendom mv.

Egentlig er gavekort en så god forretning, at jeg ikke forstår butikkerne ikke giver 10% rabat ved køb af gavekort og på den måde lokker folk til at købe endnu flere. En ide glædespigerne måske kunne tage op - køb 6 ture up front og betal kun for 5 - og så håbe den sidste idiot ikke er født endnu :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke lettere bare at betale med kontanter end at købe et gavekort???

Jo, men nogen synes det er extra "fint" at komme med et gavekort :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan byde ind med lækre stiletter, der kun er brugt lidt indendørs str. 39-40. Hvad vil en pige i/omkring Kbh taksere dem til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forventes at jeg bruger gavekortet sammen med giveren engang :D

Du må jo se om du kan afsætte det til en af pigerne fra København, der jævnligt tager på turné til hovedlandet - bare lidt svært, hvis det er til et herre- eller værktøjsmagasin :lol:

Gavekort er først og fremmest en god forretning for butikken, der udsteder dem - tænk sig at få et rentefrit lån, som kun i ca. 60% af tilfældene kræves tilbage som betaling for varer, de i forvejen tjener godt på :D Banken vil nok kræve 5 - 10% - og kun mod pant i varelager eller fast ejendom mv.

Egentlig er gavekort en så god forretning, at jeg ikke forstår butikkerne ikke giver 10% rabat ved køb af gavekort og på den måde lokker folk til at købe endnu flere. En ide glædespigerne måske kunne tage op - køb 6 ture up front og betal kun for 5 - og så håbe den sidste idiot ikke er født endnu :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter man læser stregen kan jeg se der byttes med nye bryster lækkert tøj og skumbananer :D

Og at I afgift betaler man men skumbananer :D:D:D

jeg ønsker bare noget nyt lækkert sengetøj og en amling badelagner i exrea tyk kvalitet med til hørerne håndklæder....blå er farvenen og en Hilti hammer., gode knive tvilling eller ligm...så har du det...så er jeg frisk på en byttehandel :D:D:D frabeder mig bestemt gavekort...det tagert ligesom julen ud af julen når man får lækre pakker før tiden....bløde lækre pakker tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmm siden Sisse er lidt af en "slik mund" så spekulere jeg lidt på hvilke handels værdi 1.5 kg daim mon har ? Nu er hun jo i Aalborg idag så der er jo muligheder i det ;-)

Hæ hæ. Nu er daim ikke lige mit mærke. Jeg har en meget stor svaghed for kinder chokolade og skumbananer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ hæ. Nu er daim ikke lige mit mærke. Jeg har en meget stor svaghed for kinder chokolade og skumbananer.

Jeg ser det for mig. Sidde sammen med dig og samle figurerne fra Kinderæg :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ hæ. Nu er daim ikke lige mit mærke. Jeg har en meget stor svaghed for kinder chokolade og skumbananer.

Hvor mange Kinder æg går der mon på et blæs? ;-)

Det giver jo begrebet "Kinder overraskelse" en helt ny mening!

:mrgreen:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser det for mig. Sidde sammen med dig og samle figurerne fra Kinderæg :lol:

Jeg tror nu for min del, at jeg ville have andet at lave end at samle Kinderægfigurer :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sisse mon ikke jeg så skulle investere i nogle kilo af det :)

er der mon nogen af jer piger der mangler en kaffe maskine eller en blender eller andet i den dur ? fik en del i fødselsdags gave men der havde jeg selv lige købt så hvis man kunne komme af med det på en pæn måde og samtidig selv få lidt ud af det så... vil dog lige tilføje at jeg er fra det nord/ østjyske, så ikke så spændene at bytte med en på Sjælland :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du tænker lidt i stil med Kenwood major hvor man både kan røre rive lave fars osv ? har desværre ikke noget i den stil :( kiggede lige på loftet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe okay. Måske noget andet guf:) selvom jeg selv nævnte det tidligere i tråden (som joke) så mangler jeg hverken kaffemaskine eller blenderdims. Men er åben for ideer hvis du har lidt lækkert liggende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet mange byttehandler gennem mine 103 år...

Jag noterar att Lady Cherie snyder med alderen. Hon säger sig vara 103 år. Men det gjorde hon för tre år sedan också . . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Jeg har et par spritnye 'Fila Disruptor II' sports-kvindesko i sort, med grå hæl, både i størrelse 39, eller et par i størrelse 40!

 

Jeg er nær KBH, kom frisk med 'en bytter'!? :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har brug for en maler og en tæppemand. Selvfølgelig til bytte med sex, antal gange finder vi ud af sammen. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Tja Line er godt nok ikke udlært maler men kan da sagtens finde ud af at svinge en pensel det da hvertfald gjort før med stor succes :) så det vil jeg da gerne hjælpe med, pt har jeg også masser af tid så du siger bare til.. du kan jo evt skrive pm så kan vi tage den der Mvh Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...