Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Flere personligheder, tak, også selv om prisen er højere

Recommended Posts

Guest AmagerStang
Søren L skrev, for 59 minutter siden:

Stop da lige dig selv. Hvis du nu gad at læse efter, så er det da hende der tolker og gætter på det jeg skrev. Hun citerer mig jo direkte for noget jeg aldrig har skrevet. 
 

Typisk at du så lige skal komme ind og berige os alle sammen med din fantastiske viden. 

jeg orker ham ikke, ta dig ikke af ham, det eneste han er ude på er at score en masse billige like for at booste sit manglende selvværd ved at være slesk .

Jeg kigger ikke på farve ang hvem jeg debaterer med herinde, ytrer blot min mening, kvinder og mænd har ligeså meget værdi .

Jeg kunne selvfølgelig skære det ud i pap for ham og forklare ham hvad kemi er for mig og mennesker generelt, det er ganske enkelt når man er afslappet og tilpas og det hele bare føles helt naturligt med den anden person og man kan være sig selv 100 procent og det kan man mærke på et split sekund , vi mennesker har en masser sanser vi reagere på ubevidst .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi nu er ved emnet kemi og hvad der gør at to mennesker har en umiddelbar kemi, så har jeg lige en tilføjelse

Jeg tror de fleste af os har oplevet at føle os stærkt seksuelt tiltrukket af en person - uden rigtig at vide hvorfor. Fordi personen vi er tiltrukket  af er ikke en gudesmuk person og der er måske endda visse ting ved personens udseende som ikke er særligt attraktive. Men alligevel har vi lyst til at stå tæt. At røre og mærke. 

Hvad er dette - denne usynlige og udefinerbare noget der gør os dragede mod hinanden? 

Jeg tror selv at vores individuelle dufte spiller en stor rolle her. Duft/ lugtesansen er en enormt undervurderet sans og den spiller bare en kæmpe rolle når vi taler om tiltrækning. 

Jeg taler ikke her om parfume eller syntetisk fremstillede dufte, men den kropsduft vi alle har og som er helt individuelle. Jeg tror på at når der er en usynlig stærk tiltrækning til et andet menneske - måske især på det selsuelle område, så kan det handle om at den duft man selv har og den duft den anden har, danner så stærke kemiske forbindelser i hjernen at vi simpelthen bare får en stærk trang til at være kropslig meget tæt på dette menneske. Det foregår ubevidst og er ikke noget vi tænker på i det daglige. 

Har ikke de fleste af os prøvet at stå tæt på en anden person som visuelt er meget tiltrækkende, men når vi så kommer helt tæt på så føler vi slet ikke trang til at gå skridtet videre. Den dør ligesom der? Og vi undrer os selv hvorfor dette sker?  Kan det tænkes at vedkommendes naturlige duft bare ikke appelerer og komplenterer ens egen? 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 28 minutter siden:

Modtaget:

X/X/X/X  - mange mange ord i rækkefølge X/X/Y/Y etc/etc/etc og andet/forskelligt/anderledes og lidt/meget mere....

 

(Var vist @Bananas med den fine modsætning til laaaaaaaange møder med iiiiinnntens samvær/akademiker snak etc). Sry. 

 

Du snakker alt for hurtigt. Jeg kan slet ikke følge med. Sry/ked/eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 21 minutter siden:

 

Jeg tror selv at vores individuelle dufte spiller en stor rolle her. Duft/ lugtesansen er en enormt undervurderet sans og den spiller bare en kæmpe rolle når vi taler om tiltrækning. 

Den er jeg 100 procent med på. Jeg er slav under min duftesans, kan ikke modvirke den på nogen måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
Bruneøjne76 skrev, for 32 minutter siden:

Slap bare af. Jeg har læst dit.

Du er simpelthen bare for meget. Du kører rundt i det hele og alle dine lange forklaringer, hvor du roder rundt i alt muligt, og så påstår du vi andre bare tolker og mistolker…

 Ja, du har læst mit… flot, men nu bad jeg jo dig om at læse det hun skrev…. 

 

Men jeg stopper her. Vil ikke falde ned på dit niveau… du er ganske enkelt ikke værd at bruge mere tid på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

I forhold til @Den lille frøken sidste indlæg, vil jeg gerne komme med et indlæg, og vi skal langt tilbage i tide.

jeg var aktiv på en engelsk web side, med snak om Thai piger, primært i Thailand. Det var spændende at læse om alle de andres eventyr, sex oplevelser mm, og jeg bidrog en lille smule, med hvad jeg oplevede på mine første ture til Thailand. Da jeg så mødte min kone skrev jeg en gang et indlæg om det at have, vild og uhæmmet sex med forskelige piger, kontra min nuværende ( dengang) situation med kun en, at give et klap i numsen, at elske, at holde om, søde ord, drillerier, og at vågne op om morgen med den man elsker ved sin side, og det hvor hun ikke skulle have sin betaling og ud af døren. Det svar jeg fik fra “The Beast” , som var særdelse aktiv, med rigtig mange forskelige piger, var at jeg var skide heldig og at han misundte mig !!!!

ja det at man kan finde sin soulmade , som man på trods af “mangler” overhovedet ikke kan se noget forkert ved, som man bare er i harmoni med fra første færd, det er noget man skal værdsætte, og ikke tage for givet. Jeg har også set den flotteste, mest lækker krop, bare 10/10 pige, og også ønsket at “få” hende, men så alligevel så er der et eller andet der ikke rigtig er der. Hvad ? Ja det kan jeg ikke forklare, vil det kunne komme ved længerevarende bekendskab/samvær ja måske, men ved det ikke. Og så er jeg jo lige pludselig på holdet med dem som siger at det kan mærkes på 10 sekunder, hvorfor ? Det kan jeg ikke svare på. 
Det er lidt sjovt, som der kommer flere indlæg, i denne tråd, oplever jeg at mine “faste” meninger bliver udfordret og måske ændret, dog vil jeg til alle tider fortrække lang tid med den rigtige, så er det bare spørgsmålet om at finde hende, og vupti så er ringen sluttet.

Kære @Nannas Hjørne ja det var dine oplevelser i den lidt hårde verden jeg hentyder til. Har læst meget af dig, og er glad for at jeg har fået udvidet mine horisonter, og fået en forståelse for den verden, selv om jeg aldrig tror jeg ville blive en del af den. Beklager hvis min udtalelse kunne misforståes, det skulle den ikke. Jeg har nogen gange fantaseret om at mødes med dig, men tror det vil ende med at du bliver meget frustreret over mig, og jeg vil ligge i fosterstilling i et hjørne og græde. (Sagt med et stort grin/smil :D).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og lige en tilføjelse mere. 

Jeg læste i denne tråd en bruger der skrev at sex max måtte tage 30 minutter..... 

Ok. Hvad mon ligger til grund for et sådan udsagn kan man jo kun gisne om. 

Men jeg tænker, at det nok også handler om hvad målet med sex egentlig er. 

Er målet en udløsning, giver det måske fint mening at det højst skal vare 30 minutter

Men er målet nydelse og hvor udløsningen ikke er det primære, ja så må sexen da gerne vare meget længere eller? 

Jeg selv har flere gange dyrket sex ( med den samme) i mange mange timer. Husker den ene gang varede det 8 timer. 

Fantastisk at være i nydelse og ekstase i så lang tid :)

Og nej det var ikke penetrerings sex i alle 8 timer. Men leg, eksperimenter, bondage, lidt smæk, pirring både psykologisk og fysisk og så penetrering i ny og næ. 

Sex er jo - i min verden - bare så meget mere end udløsning. Det kan være en eksplosion af sanselighed og elskov. En kombi af så mange ting. Men selvfølgelig kan sex også bare være en, quickie. Quickies bruger jeg også selv. 

Bare man er åben overfor at sex kan dyrkes på vidt forskellige måder. 

Og har man mere fokus på nydelse end på udløsningen, så vil jeg mene, der åbner sig en forunderlig verden. Som at dykke ned i alladins  hule :) som at lære at læse for første gang. Som at rejse til nye fremmede lande. :)

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L

Det er jo sådan set sørgerligt, men en debat som den her viser mig bare, at det var dumt at få en profil herinde igen. 
 

Det går altid over gevind i de her debatter. Og ja jeg tolker nok også en gang i mellem og er lidt subjektiv i mine holdninger og meninger, men jeg er vist ikke den eneste. 
 

Nå, men jeg fik da lavet et par anmeldelser i den korte tid denne gang. 
 

God dag til jer alle! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle :)

Det her er efterhånden, blevet en lang tråd. Om for og imod det ene og andet. Vil da prøve at give, mit besyv med. De træk, som gør en person mere tiltrækkende, er blevet diskuteret i århundreder. Hvad er hvad/hvorfor  tiltrækning. Jo for det ligger hos os pattedyr, at være tiltrukket af noget, nogen. Der er evidens for at det varierer alt afhængig af sammenhængen, kulturelle værdier og livsstil. Men nogle fortsætter med at tro, at fysisk tiltrækning giver den største fordel. 

Fysiske træk har altid spillet en stor rolle indenfor tiltrækning. Men  igen der er en del evidens for, at de ikke er de eneste ting, som afgør, hvor tiltrækkende en person fremstår i andres øjne. Faktisk bekræfter nogle personer, at tiltrækning af andre personer er direkte forbundet med deres personlighed og kvaliteterne, som beskueren eller beundreren  ser i dem. At en meget vigtig del af tiltrækning ligger i hjernen og dens evne til at forstå andres følelser og hensigter. Altså Empatien. Der er undersøgelser der, har vist at. jo bedre vi er i stand til at tyde andres følelser, jo mere tiltrækkende er vi i andres øjne. 

Jeg citerer lige et skriv, jeg læste indenfor hjerneforskningen. Det er skrevet af. Silke Anders er professor indenfor social og effektiv hjernevidenskab på universitetet i Lübeck

"At være i stand til at forstå andre personers hensigter og følelser er vigtigt for at opnå en succesfuld social kontakt. For at opnå gensidig succes bliver personer nødt til at forstå og vedvarende analysere sin partners hensigter og følelser, forudse andres opførsel og tilpasse sin egen i forhold til den"

De første 20 sekunder, er alfa omega i det første møde. Der afgøres det om, man er tiltrukket, eller ikke tiltrukket. Og efter flere besøg, snakke osv. Kan man ændre holdning. Vi mennesker, er hurtige til, at dømme. Og meget ofte er det de første 20 sekunder, der afgør det. 

Hormonet oxytocin, der betegnes som et kærligheds, eller såkaldt bonding, hormon, øger tiltrækning og følelsen af ømhed og hengivenhed til andre. Oxytocin har også en positiv effekt på den seksuelle respons – og på erektion og ejakulation. For manden. Den nok vigtigste ingrediens af alle, og det som driver lysten mest, er de dynamikker, der udspiller sig i vores relationer til andre. Hvad enten det er i vores fantasi eller i virkeligheden. 

Og snakker vi GP verden. Så er det jo umiddelbart. Annoncen, billederne  (de fysiske træk) og teksten i annoncen (de intellektuelle træk) der, giver de træk, at den kvinde er da mega lækker. Når du så besøger kvinden, kan du blive beskæftiget i det. eller ikke. Jeg beskæftiger mig ikke med om folk er forkerte fordi de, tager 15-30 minutter. Eller en time eller flere. Dog vil, jeg sige det ikke er de økonomiske del, der er afgørende for tiltrækning. Prøv næste gang du går ned i byen, på restauranten, TV, eller hos en GP. Hvad er det der gør, at du går en bue udenom nogen mennesker, eller finder dem tiltrækkende. (du kender dem jo ikke) Det, kan være ganske sjovt. Vi mennesker er meget på udseende. Ser vi en meget flot kvinde på billeder eller i byen, kan være en kendis. Ja så er tanken. Hende gad, jeg godt knalde. Det er jo ren skønhedsmæssigt. Fordi man kender ikke den intellektuelle del af hende. Og så, kan tiltrækningen forsvinde.  Jeg vil til hver en tid fortrække den intellektuelle kvinde. Hun, kan give mig meget. Og vil vove den påstand, at det er svært at finde ud af efter 15 min. 

Nå det, var mit besyv. Lidt langt skriv, jeg beklager. :)

God tirsdag til alle drude i EG land.

KK

 

Redigeret af kanonkongen
Stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grydeskeen skrev, for 55 minutter siden:

Kære @Nannas Hjørne ja det var dine oplevelser i den lidt hårde verden jeg hentyder til. Har læst meget af dig, og er glad for at jeg har fået udvidet mine horisonter, og fået en forståelse for den verden, selv om jeg aldrig tror jeg ville blive en del af den. Beklager hvis min udtalelse kunne misforståes, det skulle den ikke. Jeg har nogen gange fantaseret om at mødes med dig, men tror det vil ende med at du bliver meget frustreret over mig, og jeg vil ligge i fosterstilling i et hjørne og græde. (Sagt med et stort grin/smil :D).

Jeg læste også de gode ting, du skrev, kære Grydeske - så du kan være helt rolig - det lød bare lige så voldsomt med ordet voldtægt, at jeg måtte spørge ind, da jeg aldrig har haft sådan en oplevelse, uden at det har været 100% velvilligt og aftalt ;)

Det er sjovt, hvad folk lægger vægt på, når de læser, og sikkert også hvad vi lægger vægt på, når vi skriver. Jeg er en versatil sjæl seksuelt: 90% af mine seksuelle udfoldelser bevæger sig i de blide eller kun semi-hårde, og så er der de resterende 10%, som bliver virkelig eksperimenterende (og de 10% praktiserer jeg yderst sjældent indenfor købesex). Ovenfor skriver jeg fx om at holde hinanden i hånd, vågne i hinandens omfavnelse eller blive slikket til orgasme. Ville det sende dig grædende i fosterstilling? :P -men måske flere lægger mere mærke til tidligere skriv om at nyde at blive brugt og kneppet dybt i røven? 

Jeg elsker det sensuelle, at ligge og bare nyde hinanden. Jeg elsker også at grine og lave sjov.. og ja, jeg elsker at blive taget og brugt - men de ting behøver på ingen måde alle sammen at være til stede på én gang, tværtimod er det herligt at lege forskelligt med hver enkelt. Så pak du roligt fosterstillingen væk - medmindre du vil være den lille ske :D 

Jeg fik lige behov for at tage den op, da andre ind imellem har skrevet, at de kunne blive nervøse for ikke at være vilde nok, og dét er bare fjollet. Eller i hvert fald slet ikke sådan jeg har det. Bare jeg mærker glæde og varme ved den anden, er jeg glad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

umiddelbar kemi,

Længerevarende kemi, findes det mon også? Eller skal vi kalde det noget andet, så vi ikke fortaber os i den meget fattige ‘kemi-begreb’. Alle kender vel til det her med straks-kemi, som vi kalder det. At svinge. Være på bølgelængde. Det kan være humor, dialekt, referencerammer. Og fysisk tiltrækning. Men kan jo også være med samme køn, uden der er tiltrækning. Altså noget andet end kun det seksuelle. Mange har vel også prøvet som på de her øde ø udsendelser, at man afskrevet folk på 30 sekunder eller har kemi og senere opdager, at man går hinanden på nerverne. Altså længerevarende opdagende kemi. Nogle gange sker det da netop i mødet over lang tid. I forsk stemninger og situationer. Der ikke altid kan tvinges frem. Og på kort tid eller kortere sessioner. Husker en DR med ‘Øen’. En ung pige var skide cool og aldrig trist/træt. Udenpå. En dag kom den ældre sønderjyske herre hen til hende, klappede hende på skulderen (fysisk berøring) og sagde: du gær det fandme kanont, du betyder så meget for vi andre, altid hjælpsom og positiv. Så begyndte hun at græde. Af stolthed. Glæde. Noget nyt var aktiveret. Eller noget gemt væk. Pga en gammel mand, hun ikke havde ‘straks kemi’ med. Så kemi er ikke kun seksuelt og fysisk og straks og så er det altid det samme. Uændret. 
 

Den lille frøken skrev, 1 time siden:

føle os stærkt seksuelt tiltrukket af en person - uden rigtig at vide hvorfor.

Tit ja. Men vel også på alle andre områder. Humoristisk. Moderlig omsorg. Tryghed. På bølgelængde. Det rent fysiske ift tiltrækning er een ting. Mon ikke en Annika-session indeholder så meget mere og andet, som måske kun mennesker, der virkelig nyder en eller anden slags kvalitet i livet (biler, tøj, rejser, whisky, kaviar, musik) kan forstå og nyde/sætte pris på. Dette underligt udtryk: at sætte pris på noget (jvf anden tråd om hvornår ting er noget værd). 
 

Den lille frøken skrev, 1 time siden:

individuelle dufte

Præcis. En af mange sanser og langt ud over ‘bare at have kemi’ (hvis man altså skal andet end tale/stå i baren/padle sammen). Intimitet (ikke kun sex) med alle disse grader handler da i høj grad om det visuelle, lugtesansen, kinæstetisk nydelse….det kan man naturligvis ikke på et kvarter. At blande ævler og pærer og tro, en ‘oplevelse’ kun handler om udløsning/sex/kemi er sgu for dumt. Men bevares. Nogle kan ikke nå de dybder/niveauer fx ved at skulle koncentrere sig, være på i så lang tid. Ligesom nogle af vi andre ikke kan andre ting. Multitaske. Lige på og hårdt. Abstrahere. Man kan også betale 7000 for at prøve en Ferrari (jeg har prøvet) og selv om jeg hverken er bil-entusiast eller har kendskab/evner til biler/motor/aerodynamik/særligt læderbearbejdning, kan jeg da godt høre, se, føle forskellen ved at den tændes, gasser op, komforten i sædet, sving, vejgreb, suget ala G-force, lugten, æstetikken visuelt osv osv. 

Lad os tage Den lille frøken, Annika og Nanna. Jeg har kun set een af dem. Så jeg gisner, at jeg er mest tiltrukket af hende (Annika). Jeg er måske mest på bølgelængde med Nanna (jyde, nede på jorden, erfaren?) men mest tiltrukket af Denlillefrøken, da hendes reflekterende, rolige skriv minder mest om min person indeni. Hvem jeg passer med seksuelt/fysisk, ved man først ved (flere) møder. Selv om noget kan føles ‘rigtigt’ allerførste gang. Kys, måden og hastigheden man sammen bevæger sig uden ord og menukort. Hvis Annika er københavnsk og har en lys stemme, kan det som parfume være en turnoff. Men hun kan jo tilbyde en ‘Ferrari-tur’ måske eller er den 30-årige single malt også pga tiden, stedet, stemningen, opbygningen. Og sammen tage mig med på steder, jeg ikke har været (smagsnuancer, sansenuancer) Nanna måske ikke kan af flere grunde. Ikke ville, kunne være på så lang tid. Denlillefrøken er måske på ukendt territorium (opera?) men kan jo godt have LIGE PRÆCIS DEN DUFT OG TONELEJE OG SPRØDHED I STEMMWN, der gør at ‘det klikker’ og ‘gør noget’ ved mig. Og samlet måske giver bedre sex eller bedre kemi. 
 

Jeg GISNER, at Nanna vil aktivere noget moderligt og ukendt/forbudt i mig. At Annika vil give mig en oplevelse (give os!!) men hvem ved: måske kan jeg ikke fordrage hendes stemme eller lugt eller rytme. Og jeg gisner, at den lille frøken er den, jeg vil føle mig mest tryg ved og vende tilbage til, da hun virker til at røre noget andet. 
 

Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Og vi undrer os selv hvorfor dette sker? 

Alt KAN nemlig ikke forklares. Diffust. Gnist. Kemi. Underbevidsthed. Som Kunenpige ofte var inde på, er der bare andre niveauer end det fysiske (tiltrækning, sex, type, kunne fungere fx ikke for stor/lille tissemand osv osv). Og netop sanserne men også bygge stemning, atmosfære, grader af intensheden mm op, skabes jo altså logisk og naturligt (ikke altid og automatisk, men netop ved indgående, lyttende, sansende symbiose/pleje/samvær) ved længere tid end 15 min. Om nogle så kan få for dem kvalitet og nogle lignende grader ved så korte møder, virker naturstridiges og umuligt. Selv om en tryghed, kendskab, ‘kemi’ jo selvfølgelig skabes ved gentagende besøg. Om det er en mand med liderlighed til en GP (sex må ikke tage mere end 1/2 time) eller hjemmeplejen til Fru Petersen: også hun og den ansatte opnår da en fortrolighed, en kemi, et ordløst samvær. Men ift Annika taler vi (gisner jeg) om noget ganske andet. 

(Måske) med alle sanser aktiveret/påvirkede. Det betyder IKKE, at hun er kønnere end de 2 andre eller bedre i sengen eller sex (isoleret set) er bedre kvalitet. Der er en chance for, at man som rette ‘kunde/gæst/menneske’ kan opdage nye eller slukkede sider. Som med alt andet i livet. Manden, der nævnte whisky, ved om nogen, hvordan de dyreste whiskyer ikke blot pga pris er de bedste….for dig og dine smagsløg. Men man betaler ofte også for meget andet. En historie. Smagsnuancer. Driller man den fx på en skotsk ø (eller i samvær med en, der også nyder den eller ens livs kærlighed/far, kan den også smage ‘anderledes’ eller bedre). 
 

Jeg arbejder for en europæisk fodboldklub og prisen dér er højere end Brøndby. Betyder det så, spillet er bedre, der er flere mål eller (vil nogen sige) mere kvalitet? Ikke nødvendigvis. Typisk fritids-kiggere vil jo sætte = mellem mål og kvalitet. Ligesom en del sex-kunder sætter = mellem liderlighed/udløsning og kvalitet. Og så virker det da også dumt at betale 7000 for et knald eller fodboldbillet. Især da hvis man blot vil se bold, mål, have udløsning og gnave i en stadionpølse. Kommer man for meget mere (atmosfære, kælen boldbehandling, se en stjerne, show, anderledes ift sted/sprog/musik), ja så ER det ikke sammmenligneligt. Selv om begge er knep-udløsning og fodboldkamp-mål. 
 

At gøre en helhedsoplevelse med så mange niveauer/grader/sanser til det samme som ‘almindelig knald’ (uden at det skal MISFORSTÅES som talen ned til dét) ved fx at dividere beløbet på 7000 ned og tænke: Gud, jeg kan kneppe en pige 10 gange for samme beløb, kæææææft det dumt/dyrt! Er bevis på, at man ikke har/kan/vil forstå pointen. 
 

Det er dog nok typisk for vi mænd som køn, at vi (flertallet), altid skeler til prisen. Både godt og skidt. Og et knald for mange involverer og defineres nok tit som ‘sex’, ‘udløsning’ og en indre vurdering af, hvad pris, der er rimelig for dette. Man ser det jo dagligt med efterlysninger og anmeldelser med ‘for dyrt, for billigt, det værd’ eller sugardating kun for at få sex, gerne billigere. 

Har man ikke prøvet en af de her ‘blinde-restauranter’, så skulle man prøve det. Det handler ikke (kun) om at få noget i skrutten. Og ‘det må ikke tage mere end 30 min’. Man betaler for at ALTIVERE andre sanser. Man smager ofte mere. Man hører mere/bedre. Og middagen er dermed ikke kun at tygge på et stykke kød og smage kalvesmagen eller føle konsistensen med sin tunge og tænder. Og sammenligne det med Mash og Bones. Og tænke: kæft det dumt mand; jeg ku ik se en skid, dét kød var satme ik bedre end på Bones i Herning. Men jeg fik satme da lov at betale tredobbelt pris. Fandme sidste gang. Jeg ku ha fået McD, Bones OG Jensens for samme pris. Uden at tabe 30% på gulvet. Kæft et dumt koncept. 
 

Jeg havde ikke prøvet det før. Jeg tænke, det lød lidt dumt. Nu var prisen jo ikke Noma, så man skulle ikke spare op i 3 eller 6 mdr. Men lysten og nysgerrigheden til at udfordre sine sanser (som nogle vel prøver anal, tantra mm) kan jo være sundt, interessant og nogle gange udvidende. For andre er der hverken lyst eller evne. Og så er en GP-oplevelse til 7000,- jo blot en 7-8 gange så dyr GP-oplevelse. Fordi man har anden smag. Ikke kan forstå det. Ikke har behov for det. Tænker at en GP til 700,- er godt. Nu prøver jeg en til 1800 og så forventer jeg, at det er 2 1/2 gange så godt (men stadig er det jo samme koncept: besøge en GP og då udløsning med noget in between: ae, snak, humor, tryghed, kemi, gfe). Men ikke 2 forskellige slags koncepter. 
 

Tråden hed ‘dyrere oplevelser’?
Eller kemi?
Eller om dyrere ting = kvalitet ift prisen? 
Eller om man kan/bør sammenligne forskellige koncepter? 
 

Nåh nej: flere personligheder. Er sikker på, at de tre her nævnte kvinder hver især er kæmpe personligheder. Trådens pointe var vel netop, at de ved personlighed (blande sig, skrive, svare, tilbyde forsk ting) TIRER OG PIRER OG AKTIVERER måske ukendte eller glemte ting ved nogle af os, der nyder det og gerne betaler mere/ekstra for det. Og alle 3 (og tidligere kvinder herinde med godt skåren tungebånd, mening, intellekt) er da pivfrække og interessante. Og kan stimulere forskellige sanser og ting. Ved forskellige koncepter med fx kemi, lugte, krop, stemme, dialekt, service, påklædning, tid osv osv. 
 

97455949-B81E-492F-9AB2-35EA49119822.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, 1 time siden:

Prøv næste gang du går ned i byen, på restauranten, TV, eller hos en GP. Hvad er det der gør, at du går en bue udenom nogen mennesker, eller finder dem tiltrækkende. (du kender dem jo ikke) Det, kan være ganske sjovt

Skønt skriv med en masse faktuel, viden, hjerne-udløsning (bevis for andet end udløsning/dopamin findes)? 
 

Prøv at gå i den lokale Irma og se folk gebærde sig i frugt afdelingen. Nogle kigger på frygten. Nogle lugter. Nogle rører. Visuel, auditiv, kinæstetisk. Ren neuro-indretning? Mon også det gør sig gældende i seksuel-fysisk kemi, hvor andre sanser (dufte) vel også hører med i samspillet/symbiosen. Nævn den ‘lækreste’ skuespillerinde, du kender. Lyt til hendes stemme. Duft hendes duft. Mærk hende røre dig (trykket/kræften/tempoet). Med nogle partnere flyder man sammen (smelter sammen) især fysisk (måske også skabt pga mange af dd andre ting i skøn opbygning/forening) ligesom humor for en dansker vist ofte går bedst i spænd med en Brite og ikke en Franskmand eller Østriger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Tak for den fine nuancering, @Nannas Hjørne.

Lige præcis det, som du beskriver her, er det som jeg (og nok også mange andre) håber på at få, når vi er på GP-besøg.

Og heldigvis også mange som opnår, lyder det til :)

Hverdagen skal også hænge sammen, og den ene time hist og her kan være lige den forkælelse man har brug for og tid til. Man skal heller ikke underkende hvad sådan en time kan give. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 36 minutter siden:

Skønt skriv med en masse faktuel, viden, hjerne-udløsning (bevis for andet end udløsning/dopamin findes)? 
 

Prøv at gå i den lokale Irma og se folk gebærde sig i frugt afdelingen. Nogle kigger på frygten. Nogle lugter. Nogle rører. Visuel, auditiv, kinæstetisk. Ren neuro-indretning? Mon også det gør sig gældende i seksuel-fysisk kemi, hvor andre sanser (dufte) vel også hører med i samspillet/symbiosen. Nævn den ‘lækreste’ skuespillerinde, du kender. Lyt til hendes stemme. Duft hendes duft. Mærk hende røre dig (trykket/kræften/tempoet). Med nogle partnere flyder man sammen (smelter sammen) især fysisk (måske også skabt pga mange af dd andre ting i skøn opbygning/forening) ligesom humor for en dansker vist ofte går bedst i spænd med en Brite og ikke en Franskmand eller Østriger. 

Hej @Bruneøjne76

Tak.

Jo nu er det sådan, at de store supermarkedets kæder, købmænd osv. Har en strategi, inden du overhovedet er inde i butikken. Produkt placement, dufte, varme, støvregn, hvordan varen er opstillet. og meget mere. Der bruges masser af penge på det, for deres kunder, skal opleve god indkøbstur. Og ikke mindst merhandel.  Må sige, jeg ved, man rører ved ting, ser om de er i stykker dufter godt osv. Men ikke så meget med tiltrækning at gøre. Det er en indlæring, at man ser på dato mærkning, ser på kvaliteten osv. Tror man vil få fem flad, hvis man gjorde det hos GP :rolleyes::D Tager du på restaurant, beder du heller ikke kokken om, at komme ud med den bøf du har bestilt, for at dufte og røre. 

Er man mere visuel, ser man på billederne og tekst i en GP annonce. (hun er fandme lækker. Pillergøjen rører på sig) Ja man bliver, tiltrukket af billede og tekst. Men det siger intet om, hvem hun er. Kunder og GPer, vil vise den bedste side af sig selv. Om man vil. For  at virke mere tiltrækkende. Og ringer man til hende, så hører du om, hun er tiltrækkende på dig. Det samme gør hun. Man er næppe næsvis eller ondskabsfuld i sådan en samtale. (Og jo nogen kan være både i tale og skriv) Og de mænd får nok ikke en aftale. Og humor, kan åbne mange døre. Også i udlandet. 

Når man er inde i rummet med GPeren. Så kan man dufte, røre, mærke, og ja sanserne tager over. Men er billederne ikke retvisende, kommer skuffelsen. Og man har ikke lyst. Så kan det kun mislykkedes. Og det samme gælder for GPeren. Ellers vil hun eller manden, lave overgreb på sig selv. (min mening)

Lidt gode råd til GPere kunne være.

  • Eksisterende kunder har allerede handlet med dig, så medmindre de har haft en skuffende oplevelse, vil de, komme  hos dig igen. Du har allerede skabt tillid, inspireret til en tro på dit produkt og ved endda noget om dem, hvilket gør det nemmere at identificere deres behov og forudsige deres adfærd. Derfor, kan tiltrækningen blive større og bedre.
  • Plads til forbedring. GPen. Har en gylden mulighed for at forbedre sine tilbud, bare ved at lytte til feedback fra sine kunder. (anmeldelser) Var din kundeservice god nok? Levede dit forretning/produkt op til deres forventninger? Fik de værdi for pengene? Bare spørg, lyt og gør det bedre. Det koster ingenting. Og i disse tider med hård konkurrence, er det da godt at lære om sin faglighed i faget. Uden at gå på kompromis med sit koncept.
  • Færre omkostninger. Jeg må ærlig sige. Jeg forstår ikke at GPere, vil betale op mod 2000 kr. For at leje sig ind på et bordel. Det kræver mere arbejde at finde alternativer. Måske de bare ikke gider, bruge tid på det. Men det undrer mig. 

Nå det blev lige til flere tanker 

God dag til jer alle.

KK.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bruneøjne76 skrev, for 5 timer siden:

 

Nanna er så veltalende i sine forklaringer, at hun tænder noget i mit intellekt. Samtidig er hun ‘erfaren’ og tilbyder ting, der skræmmer/skubber mig lidt væk. Men hun virker ægte og som et rigtigt menneske. Det kan tænde. Flere ting. Om jeg ville have kemi med hende, er langt fra sikkert. Kunne godt være, jeg havde mere behov for hende (Hyundaien, et rigtigt menneske) og mindre en Ferrari med 5 timers opbygning, given sig hen, langsommelig opbygning og opdagelse. Pls ikke tag ‘Hyundai’ som andet end et kompliment!!!! 
 

Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden:

da jeg allerede oplever at være meget "på"

Er det ikke lidt dét, møder på længere tid handler om. Være på. Begge to. Nå længere end blot fysisk knald pg berøring og lidt sniksnak, GFE, aeae, tusind tak, farveller. 
 

Synes (var det Grydeskeen) pointen med ‘masser af lang/dyb/intens/akademisk indlevelse til hverdag, så jeg skal bare have et knald, mindre snak, en mellemmad ved køkkenbordet. Uanset hvor intens Annika må være, ville jeg ikke kunne holde hende ud hver dag. Hver uge. Men at dykke ned i en sygt god 30 års single malt, mad, Ferrari, håndsyede sko, seksuelt møde, der går laaaangt udover sex (og nej, dermed ikke sagt, at kortere møder ikke gør: stop nu det der Rasmus Montanus-fjolleri) kan være uimodståeligt lækkert. 
 

Nannas Hjørne skrev, for 6 timer siden:

Derfor vil jeg så også sige, at lange aftaler med kendte ansigter virkelig kan være dejlige. Roen og tiden til at opdage og udforske hinanden. Muligheden for at lade flirt og lege opstå naturligt. At få det hele over i en real-life setting hvor dét at røre hinandens hænder under middagen bliver forspil,

Du evner at forklare ting forståeligt, kort, præcist, Kære Frk Hyundai. Og netop disse dine 4-5 linier indramemer vel alt om at ‘kemi’ er fattigt, for fattigt. Roen og tiden uden menukort og ord til trygt og nysgerrigt at røre, udforske, smage, lytte, lukke, sanse, føle. Ting, hvor det rent fysisk-seksuelle er en sekundær ting. 

Kemi som tiltrækning, fælles forståelse kræver jo også, at man MÆRKER en GP (så ærligt som muligt) og måske også SAMMEN drager på en rejse. Hvis alle kunder tror, at de i 1/2 time bare kan nå dette og gp i sådan et møde måske med 3-4-5 møder på en dag, er ærlig og kan være ‘på’, tenderer det måske en kende naivitet. Men ingen som vi mænd er jo nemme at snyde og har behov for at vide, at vi er gode/gode nok også seksuelt (en del af vor natur). Hvilket det stærke køn naturligvis ved og har vidst i 2 eller 20.000 år.

De lange møder er helt sikkert en anden måde at være på sammen. Jeg har brug for at vide, at den person jeg planlægger at bruge tid med er en person som stimulerer mig og som jeg kan være mig selv med, før jeg indgår en aftale om at mødes mere end 2 timer. Enkelte gange kan jeg fornemme det igennem skriverier, men oftest vil jeg mødes kortere tid første gang. 

Kemi har været et emne. Jeg tror, at de fleste dygtige GP'er formår at skabe kemi med deres gæster. At bruge vores personligheder sammen med en særlig åbenhed og indbydenhed til at skabe de aller bedste forudsætninger for at kemi kan opstå i hvert fald, hvilket ved en positivt stemt og åben gæst vil bære frugt. Når vi møder hinanden med et ønske om at skabe kemi, sker det nærmest helt af sig selv, stærkt understøttet af de sensationer vi fysisk skaber imellem os. Det sagt, er nogle mennesker lettere at snakke med end andre, og der er personer jeg nemt kan boldre mig i lagnerne med, som ville være anstrengende at tilbringe 24 timer med.

Jeg gætter på, at dem som tilbyder lange møder har perfekteret måden at skabe og vedligeholde kemien over tid, uden at bruge alle deres energireserver på det. 

Min egen oplevelse privat og professionelt helt udenfor det seksuelle regi er, at jeg bruger mange energireserver på at være "på" i sociale sammenhænge. Jeg kan sagtens. Jeg er intelligent, højt uddannet, emotionelt indfølende og véd, at folk tiltrækkes af mit væsen. (beskeden er jeg også, tydeligvis). Medmindre det er personer, som jeg virkelig kender og helt naturligt slapper af med, og hvis selskab stimulerer mig, tager det bare mange ressourcer af mig. Som GP vil jeg meget hellere have 5 kortere møder med nye mennesker end ét langt med én ny person. De korte kræver til sammen maks halvdelen af de ressourcer af mig et langt møde gør, fordi den type opmærksomhed, jeg engagerer mig i under møder på maks 2 timer, er markant anderledes end ved lange møder. Basalt set, ved et kort møde slår jeg hovedet fra, ved et langt møde slår jeg det til - og det er altså dejligt at slå hovedet fra og bare være, selv hvis det, at være, stadig indebærer en kæmpe opmærksomhed på den anden. Gør det mig til en Hyundai? Måske, men jeg er produceret af samme materiale som den omtalte Ferrari ;)

Får man mere ud ad det lange møde? Nogle gør nok. Jeg gør kun, hvis jeg kan slappe af i dem, og det kan jeg kun, når jeg kender personen på forhånd. Sådan er jeg nu engang bygget :)

Men åh, jeg har haft dejlige lange møder med stamgæster. Det er helt sikkert nogle af dem som bringer et smil på læben, når jeg tænker tilbage. 

 

P.S. sådan som du beskriver Hyundai, tager jeg det kun som et kompliment - det er faktisk sådan jeg oftest tænker på mig selv (et ægte menneske, ikke Hyundai). Drømmen kommer jeg aldrig til at kunne sælge, men at være ægte, det kan jeg <3

P.P.S måske du skulle læse mit svar til Grydeskeen lidt ovenover. Skræmmende erfaringer er altså kun ét af mine facetter. I promise. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke de fleste GPer vil være tilbageholdende med at booke fem timer med en kunde, de ikke har mødt før? Selvfølgelig kan man på forskellig vis forsøge at screene, om manden er reel, men der ligger jo en risiko for, at han aflyser af den ene eller anden grund eller simpelthen ikke dukker op. Og så er meget af dagens indtjening måske gået fløjten, fordi andre er blevet afvist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Mon ikke de fleste GPer vil være tilbageholdende med at booke fem timer med en kunde, de ikke har mødt før? Selvfølgelig kan man på forskellig vis forsøge at screene, om manden er reel, men der ligger jo en risiko for, at han aflyser af den ene eller anden grund eller simpelthen ikke dukker op. Og så er meget af dagens indtjening måske gået fløjten, fordi andre er blevet afvist.

Det tror jeg, at de fleste er. Det helt eksklusive koncept har nogle særlige screeningsværktøjer - som identifikation og betydelig forudbetaling, som nok i høj grad udrydder de fleste af de problematikker, men det er de færreste gæster som er villige til dette ved den almene GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 8 minutter siden:

Men ikke så meget med tiltrækning at gøre. Det er en indlæring, at man ser på dato mærkning, ser på kvaliteten osv. Tror man vil få fem flad, hvis man gjorde det hos GP

Mente i sammenhæng med ‘symbiotisk sammensmeltning, kemi, tryghed, bølgelængde’ både fysisk, emotionel, verbalt, tempomæssigt osv. Vi har alle en naturlig måde (visuelt, auditivt osv), både ift indlæring og måske også den måde, vi i seksuelt samvær føler os 100% mest tilpas. Kræften ved tryk-berøring og tempo. Lukke øjne ved kys. Starte/stoppe/følge hinanden naturligt (uden manual, ord). Dette ment som en udvidelse af ‘kemi-snakken’, tråden er blevet gjort lidt til. Altså tiltrækning, forståelse, være på bølgelængde. Oveni pris-kvalitet debat. Som vel intet har med trådens pointe at gøre (søger mere personlighed i 2022) eller Annika’s koncept, der for nogle åbenbart blandes sammen med et andet koncept: GP besøg. 
 

kanonkongen skrev, for 9 minutter siden:

Men det siger intet om, hvem hun er

Præcist: 
Annika har fandme en flot numse (subjektiv smag). Jeg kunne VISUELT nyde at se den i timevis. Som et kunstværk, et stykke natur eller Ferrarien. Betale for at glo på noget! Nanna har en hjertelig latter som Sofie Linde eller Alysia fra BGT (igen: subjektivt). Den betalte jeg for at lytte til. Den får mig til at smile, grine, glædes, få sommerfugle indeni. Denlillefrøken rører mit intellekt og lugtesans, da hendes duft åbenbart klikker med mit behov/smag. Det er eet af mange, to-trecifrede potentielle niveauer i det, vi blot lemfældigt kalder kemi. 
 

kanonkongen skrev, for 14 minutter siden:

næsvis

Kan jo være nogens behov. Måske er ordet RAP-kæftet bedre i en kollektiv forståelse? 

kanonkongen skrev, for 14 minutter siden:

humor

Ja, humor er samlende eller det modsatte. Og også en del af seksuelt samkvem. Både fra første kontakt, bagefter, undervejs, hvis du slår en prut. Skraldgriner begge giver det jo en anden atmosfære end at en er bonert og flov og den anden lader som om, pruttelyden ikke blev hørt. Humor, rapkæftethed, dialekt, duft, intellekt, samme interesser eller smag, kan naturligvis gøre samkvem (med alle mennesker) bedre/nemmere. Men går man som Denlillefrøken perfekt nævnte i nydelse mere end selve klimaks fx, så ER længere tid helt logisk bedre ift det. Man kan ikke give sig hen på samme måde på et kvarter. At det kan blive godt ved gentagne besøg, er jo ikke trådens pointe. Ej heller, hvad Annika er i modsætning til. En 5 timers tur i en Tyrkisk spa med hele pibetøjet er da forrygende skøn - men det orker mange da ikke hver dag. En hurtige(re) tur skal man ikke kimse af, sagde Nanna vist. Det kan naturligvis (ikke det samme) men noget lige så godt og vigtigt. I min verden må begge typer kvinde (og mænd) jo kunne noget. Give sig hen og være på som kurtisane også i 5-6-7 timer eller være ‘straks’ på i en time pg faktisk give en masse af sig selv. Afkode. Rumme. Trykke. Lindre. Mødes. 

 

kanonkongen skrev, for 14 minutter siden:

Når man er inde i rummet med GPeren

Og igen KAN der jo være forskel på koncepterne. Tager man på bordel eller besøger en GP hjemme (remedier liggende) eller tager ud med en kurtisane. Jeg kunne da godt forestille mig, at man ved mulig besøg hjemme hos en Nanna eller Denlillefrøken så en større flig af den som person via indretning, bogreol, køkken, farver, møbler mm. Også det kan da skabe meget (begge veje) ift kemi, intimitet, referencerammer mm. Ja, der er en straks kemi men også en lang-udviklende kemi. At begge tre kvinder her nok har PERSONLIGHED, gør jo ikke prisen på kurtisanen eller kemisnak til trådens tanke. En tørfisk koncert med Nannas jyske grin (?) og humor kan da være 4 mio gange mere tiltrækkende og lækkert end 14 Jennifer Lopez’er eller Heidi Klummer (eller hvem man nu måtte mene er skøn) og en tur på Noma. 
 

Det en skam, at ‘dyrere piger’ eller andre koncepter ofte skal hives ned og gøres til sammenligneligt ‘sex må ikke tage mere end 1/2 time’ agtigt. Eller man blander pris ind i det sådan lidt ensidigt som om at prisen uanset koncept kun går til det seksuelle. Typisk mænd? Uanset pigen betaler man da for meget andet. Og uanset om de herinde kan larme, blande sig, råbe, være uenige, trælse, så er deres blanden sig fandme velkomment i testoteron-helvedet og da netop kæmpe udtryk for tråden: PERSONLIGHEDER. Om den ene så kan snakke Bocelli og Descartes og den anden er noget andet eller tredive eller fjerde, så er de da alle personligheder. Og dermed (trådens pointe og ønske???) alt andet end smukke nikkedukker af plastik fra Polen, der ikke kan sproget, humoren eller skal have udpenslet menuen, at hun gerne må tørre mere, skal lægge tlf væk. 
 

Hvis Denlillefrøken og du begge er kinæstetiske, swinger I så automatisk bedre sammen seksuelt-fysisk uden vi taler anatomiske udfordringer (18 cm tissemand, pigen på 1.52 og manden på 2.11) . Måske betaler man for personligheden og måske betaler man ved Annikas koncept også for en ledsagerske intellektuelt eller gustatorisk. 
 

Trådens overskrift: 

FLERE PERSONLIGHEDER, også selv om….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid valgt 1/2 time til almindelige former, eller i tilfælde en time, hvis der var tale om de hårde former, de kræver bare mere tid.

Jeg har endnu ikke prøvet længere, det skal være slut, næste besøg bliver af længere varighed mindst to timer, netop for at opleve at der ikke skal stresses for at nå at det jeg går og drømmer om, det er ikke så lidt :D Jeg kunne såment også lokkes til at spare lidt op, og det er heldigvis muligt, da min nye ynglings gp ikke træffes så tit på mine bredegrader :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 46 minutter siden:

er en person som stimulerer mig og som jeg kan være mig selv med,

Dine bedste oplevelser er vel dermed stimulans (på flere niveauer: ikke kun fysisk). 

Nannas Hjørne skrev, for 47 minutter siden:

Jeg tror, at de fleste dygtige GP'er formår at skabe kemi med deres gæster

Det tror jeg også. Møde dem, afkode, rumme, give, skabe. 
 

Nannas Hjørne skrev, for 48 minutter siden:

De korte kræver maks halvdelen af de ressourcer af mig

Og en kurtisane, ledsagerske, escort, geisha har vel trænet sig til at kunne den metier. Og/eller har det i sig personlighedsmæssigt. Længerevarende ledsagerske med flere ting. Måske outdoors tit. 

Nannas Hjørne skrev, for 49 minutter siden:

det er altså dejligt at slå hovedet fra og bare være, selv

Helt VILDT dejligt.
 

Nannas Hjørne skrev, for 52 minutter siden:

Gør det mig til en Hyundai? Måske, men jeg er produceret af samme materiale som den omtalte Ferrari

Ikke misforstå, ikke misforstå. Pointen var ikke at gøre det til kvalitet-spørgsmål eller sammenligne. Men at 2 besøg/2 biler kan og giver noget forskelligt. Jeg er ikke bilnørd, så kunne ikke komme i tanke om andet navn. TGV versus Orientekspressen. Nej, det misforståes også. Hvis du slapper af med lydbog, dans eller yoga, den lokale kro eller afslappet heldragt og håret op, kan du jo potentiel godt stimulere/tænde og stimuleres/tændes. Ved at være dig selv. Køre en tur i overført betydning. Og slå hovedet fra. 
 

Nannas Hjørne skrev, for 53 minutter siden:

Får man mere ud ad det lange møde? Nogle gør nok

Hvis man nyder og formår at nyde nogle måske andre ting ja. Men i lange møder ift kurtisanen, tænker jeg også man er out and about og fare la bella figura-agtigt med stimulans af andre ting et et møde med et hovedformål (sex) hjemme hos en GP. Kan du have den største personlighed herinde og 1000 gange mere end en kurtisane. Ja sgu da. Du giver af dig selv. Det lyder jo som alt andet end ‘kom ind, menukortet er der, hvad skulle det være?’. Og tråden hedder….? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Fortæl, fortæl! Jeg lover at ikke sprede det videre.

Jeg har også bemærket at du ikke så nemt farer i blækhuset (er det i det hus kvabodderne bor?).

Det har du al min beundring for. Man kan jo ikke altid være enige med alle, men - som du siger - hvis man vil, så kan man altid reflektere og måske tilmed opdage at man kan lære noget.

Og tilmed at man måske ikke altid har ret. Det har sket for mig en gang.

Enig, og tak, kære Bananas,

Nyder din humor og naturlige beskedenhed. Vi ligner hinanden. Jeg tør dog ikke afsløre mere om mit blækhus og min metier af årsager, som du sikkert har regnet på forhånd.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 4 timer siden:

Det en skam, at ‘dyrere piger’ eller andre koncepter ofte skal hives ned og gøres til sammenligneligt ‘sex må ikke tage mere end 1/2 time’ agtigt. Eller man blander pris ind i det sådan lidt ensidigt som om at prisen uanset koncept kun går til det seksuelle. Typisk mænd? Uanset pigen betaler man da for meget andet. Og uanset om de herinde kan larme, blande sig, råbe, være uenige, trælse, så er deres blanden sig fandme velkomment i testoteron-helvedet og da netop kæmpe udtryk for tråden: PERSONLIGHEDER. Om den ene så kan snakke Bocelli og Descartes og den anden er noget andet eller tredive eller fjerde, så er de da alle personligheder. Og dermed (trådens pointe og ønske???)

Tak for at sætte fokus på dette!

Den måde jeg har valgt at arbejde på, er her i lille Danmark ikke velkendt eller almindelig, og derfor skal jeg stå på mål for rigtig rigtig meget... Det gør jeg nu gerne, fordi jeg mener det er en uhyre vigtig debat og jeg mener at der er grund til en kultur ændring med hensyn til accepten af det mere eksklusive selskab her i DK. 

Det skal være mere respekteret at man som mand gerne vil betale for mere end bare sex. At betale for TID og betale for SELSKAB. Det skal ikke være et tabu som det desværre stadig er i DK.

Mange single mænd henvender sig også netop til mig, fordi de ikke orker dating-verden. De vil gerne have en uforpligtende relation. En de kan tage ud at spise med, tage sammen i tivoli og weekendture i sommerhuset eller i udlandet. Det er det mit koncept tilbyder. Langt de fleste af mine klienter er tilbagevendende (mindre de er bosat i udlandet og ikke kan rejse pga restriktioner). De forstår at jeg er professionel, at jeg altid vil være diskret, at jeg aldrig forventer at de involverer sig følelsesmæssigt i vores relation. Det er det de betaler mig for. Det ukompliceret og ligetil. Begge parter er enige omkring konceptet. Det er en lettelse for disse mænd. 

Herinde på EG er normen at sex er en udløsning, og det skal være nu og det må helst ikke tage mere end 15min. Det kan ikke gå hurtigt nok. Det kan ikke blive billigt nok. 

Mit håb er at man i fremtiden her i lille DK vil blive mere åben overfor andet end de hurtige sex-møder.

Lad os være mere openminded omkring andre aspekter af betalt selskab. Luksus selskab. Companionship <3

 

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
Annika.Sofia.A skrev, for 3 minutter siden:

Tak for at sætte fokus på dette!

Den måde jeg har valgt at arbejde på, er her i lille Danmark ikke velkendt eller almindelig, og derfor skal jeg stå på mål for rigtig rigtig meget... Det gør jeg nu gerne, fordi jeg mener det er en uhyre vigtig debat og jeg mener at der er grund til en kultur ændring med hensyn til accepten af det mere eksklusive selskab her i DK. 

Det skal være mere respekteret at man som mand gerne vil betale for mere end bare sex. At betale for TID og betale for SELSKAB. Det skal ikke være et tabu som det desværre stadig er i DK.

Mange single mænd henvender sig også netop til mig, fordi de ikke orker dating-verden. De vil gerne have en uforpligtende relation. En de kan tage ud at spise med, tage sammen i tivoli og weekendture i sommerhuset eller i udlandet. Det er det mit koncept tilbyder. Langt de fleste af mine klienter er tilbagevendende (mindre de er bosat i udlandet og ikke kan rejse pga restriktioner). De forstår at jeg er professionel, at jeg altid vil være diskret, at jeg aldrig forventer at de involverer sig følelsesmæssigt i vores relation. Det er det de betaler mig for. Det ukompliceret og ligetil. Begge parter er enige omkring konceptet. Det er en lettelse for disse mænd. 

Herinde på EG er normen at sex er en udløsning, og det skal være nu og det må helst ikke tage mere end 15min. Det kan ikke gå hurtigt nok. Det kan ikke blive billigt nok. 

Mit håb er at man i fremtiden her i lille DK vil blive mere åben overfor andre aspekter af betalt selskab. Luksus selskab. Companionship <3

 

Jeg tror faktisk at du finder rigtigt mange aspekter at betalt selskab herinde. Nogen hvor det skal være hurtigt og billigt, men langt flere, hvor også kemien betyder noget og hvor der som udgangspunkt bestilles en time. Det synes jeg fremgår af langt de fleste anmeldelser herinde. Jeg synes også at man må acceptere og respektere de forskellige behov. For nogle er det selskabet med en smuk kvinde, som man kan have interessante samtaler med. For andre handler det om en udløsning. For andre igen om at prøve ting i sengen, som konen derhjemme ikke er frisk på. For nogle handler det om at blive rørt ved og pirret. Det hele ender ud i en form for betalt selskab. Og så længe både pigen og kunden gør det frivilligt og med gensidig respekt, så er alt vel godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 26 minutter siden:

Tak for at sætte fokus på dette!

Den måde jeg har valgt at arbejde på, er her i lille Danmark ikke velkendt eller almindelig, og derfor skal jeg stå på mål for rigtig rigtig meget... Det gør jeg nu gerne, fordi jeg mener det er en uhyre vigtig debat og jeg mener at der er grund til en kultur ændring med hensyn til accepten af det mere eksklusive selskab her i DK. 

Det skal være mere respekteret at man som mand gerne vil betale for mere end bare sex. At betale for TID og betale for SELSKAB. Det skal ikke være et tabu som det desværre stadig er i DK.

Mange single mænd henvender sig også netop til mig, fordi de ikke orker dating-verden. De vil gerne have en uforpligtende relation. En de kan tage ud at spise med, tage sammen i tivoli og weekendture i sommerhuset eller i udlandet. Det er det mit koncept tilbyder. Langt de fleste af mine klienter er tilbagevendende (mindre de er bosat i udlandet og ikke kan rejse pga restriktioner). De forstår at jeg er professionel, at jeg altid vil være diskret, at jeg aldrig forventer at de involverer sig følelsesmæssigt i vores relation. Det er det de betaler mig for. Det ukompliceret og ligetil. Begge parter er enige omkring konceptet. Det er en lettelse for disse mænd. 

Herinde på EG er normen at sex er en udløsning, og det skal være nu og det må helst ikke tage mere end 15min. Det kan ikke gå hurtigt nok. Det kan ikke blive billigt nok. 

Mit håb er at man i fremtiden her i lille DK vil blive mere åben overfor andet end de hurtige sex-møder.

Lad os være mere openminded omkring andre aspekter af betalt selskab. Luksus selskab. Companionship <3

 

Jeg vil egentlig virkelig ikke argumentere med dig A.S.A, og jeg ønsker dig alt godt med dit koncept.

Desværre bliver jeg nødt at respondere, i det at du igen stiller 15 min imod dit koncept. Det er stadig ikke fair.

 

1. Det er ikke accepteret i samfundet at betale for sex overhoved. I Sverige, hvor det er helt forbudt, må man dog meget gerne betale for TID og for SELSKAB - bare ikke sex.

Skal der en kulturændring til med hensyn til accept af sexkøb i samfundet, så gælder det hele skalaen - fra 15 min til 15 dage.

 

2. Jeg oplever ikke det du siger, at normen på EG er at sex er en udløsning og at det helst ikke må tage mere end 15 min. Det er f.eks. de færreste anmeldelser som handler om quickies.

Hvis noget er normen - eller hvad man gerne vil at normen skal være - så er det højt til loftet og at alle skal være velkomne med sin tilgang. Her findes mænd som helt klart har problemer med respekt for GP'er, men de har sandsynligt problemer med kvinder generelt. 

Du skriver at dit håb er at man i fremtiden her i "lille DK" vil blive mere åben overfor andet end de hurtige sex-møder. Jeg vil påstå at man kun er åben for hurtige sex-møder så længe det ikke betales for dem. Hurtige sexmøder, dage i eksklusivt selskab, sugardating and what have you - det er ikke accepteret. Selv om det er lovligt.

Jeg tror ikke det er din hensigt, men resultatet af dine skriv bliver alligevel en følelse (sorry Bruneøjne 76) at du nedvurderer andres måder at købe sex, selskab eller hvad man nu søger.

Hvis du havde håbet at flere herinde ville købe lange eksklusive møder med piger som dig, og skrive om dem herinde - så havde jeg forstået dig. Men som du selv siger - dine kunder har ikke det behov, og egentlig heller ikke du. Herinde bevæger sig mænd som enten ikke er interesserede, eller ikke har råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...