Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Flere personligheder, tak, også selv om prisen er højere

Recommended Posts

Bananas skrev, for 26 minutter siden:

Hvis det er dine 2000 kr-trusser fra Agent Provocateur som bliver drivvåde, så mener jeg alligevel at du er liderlig med stil.

Men er det særlig stilfuldt at gøre sine dyre trusser pjaskvåde - og så af fisse safter? :lol: det er vel bare..... Primitivt? :ph34r:

Måske lyder det :" kan man være" primitiv med stil"? 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden:

Men er det særlig stilfuldt at gøre sine dyre trusser pjaskvåde - og så af fisse safter? :lol:

Det er toppen af stil, kære Frøken. Du kan stole på mig. Kombinationen af feminin eksklusivitet og ulvindens dyriske drifter er uimodståeligt stilfuldt. Jeg bliver helt russisk i hovedet bare jeg tænker på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I alle debatter er det værd at huske på Platons hulelignelse.. 

I noget nedskåret udgave.. 

Nogle mennesker er lænket i en hule, hvor de hele deres liv kun har kunne se bagvæggen af hulen, og de skygger der kastes på væggen.. De har givet alle ting nye navne, og har en forvringet forestilling af tingene, men for at underholde sig selv har de fundet på lege hvor den der først gætter skyggen vinder.. Man skal så forestille sig at en af disse mænd slipper ud, og ser verdenen som den virkelig er.. Hvis denne mand så bliver fanget igen, og lænket i hulen så vil alle de andre tro han er dum når de skal lege deres leg igen, fordi han nu ikke genkender skyggerne som det de gør.. 

Selvom pointen i lignelsen er at det er den oplystes pligt at oplyse uanset hvor dum andre måtte synes han er, så få det mig til at tænke på at vores fundament for en debat altid er forskellig fra vores moddebattører.. Personlige erfaringer osv farver folks holdninger og meninger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...