Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Flere personligheder, tak, også selv om prisen er højere

Recommended Posts

Guest Grydeskeen
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

Der er desværre sket en ændring, for år tilbage var mange piger aktive herinde, det aftog stille og roligt i skutningen af 10'erne, og efter Corona er de stort set helt forsvundet

Ja det kan jeg kun give dig ret i? Det er synd at der bliver tyndet ud i pigerne herinde, de kan nogen gange komme med nye input og andre vinkler på sagerne. Måske man fra sidens ejer skulle lave en eller anden rabat ordning, som bliver udløst af antal indlæg pigerne kommer med, her på EG, så de fik deres annoncer til en billiger betaling, hvis de var aktive her på siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 10 minutter siden:

Ja det kan jeg kun give dig ret i? Det er synd at der bliver tyndet ud i pigerne herinde, de kan nogen gange komme med nye input og andre vinkler på sagerne. Måske man fra sidens ejer skulle lave en eller anden rabat ordning, som bliver udløst af antal indlæg pigerne kommer med, her på EG, så de fik deres annoncer til en billiger betaling, hvis de var aktive her på siden. 

Tror det mere følger den generelle nedgang i antallet af danske piger ... 
Og så var det en kæmpe katastrofe da Selfie-trådene blev forbudt ... 
Flere af pigerne hyggede sig gevaldigt med de tråde, var mit indtryk ... når der ikke lige var ild i et debatemne ... 

Det er i øvrigt i sig selv interessant ... 

Jeg var også rigtig meget AARRRRRGH den gang Kun En Pige trak sig ... 
Det er dér man får lyst til at hoppe op og ned på gulvet og skrige, "Så dæmp jer dog, I kvaboddere .... :D :D  og vælg jeres kampe med omhu"

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
sneræven skrev, for 10 minutter siden:

Tror det mere følger den generelle nedgang i antallet af danske piger ... 
Og så var det en kæmpe katastrofe da Selfie-trådene blev forbudt ... 
Flere af pigerne hyggede sig gevaldigt med de tråde, var mit indtryk ... når der ikke lige var ild i et debatemne ... 

Det er i øvrigt i sig selv interessant ... 

Jeg var også rigtig meget AARRRRRGH den gang Kun En Pige trak sig ... 
Det er dér man får lyst til at hoppe op og ned på gulvet og skrige, "Så dæmp jer dog, I kvaboddere .... :D :D  og vælg jeres kampe med omhu"

Der er også et  par af de udenlandske piger tilstede her, dog er deres bidrag begrænset, og hvis tråden ikke er på dansk, bliver det angrebet med det samme. Men mange tråde bliver beriget når pigerne bidrager til dem.:biggrin:

Jeg har ikke været her i så lang tide, men selv jeg kan da nævne 3-5 meget aktive piger som er væk, ØV ØV men så må vi “passe” ekstra godt på dem vi har, også selv om de ikke altid giver MIG ret.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren L skrev, for 6 timer siden:

Jeg har et par gange købt 45 minutter, men kan ikke se, hvad mere tid skulle gøre sexen bedre for og det har intet med blot at få taget trykket at gøre. Det har noget med for mig at gøre, at sex ikke skal tage mere end 30 minutter. 30 minutter er faktisk lang tid at dyrke sex i og jeg har intet behov for at spise en middag eller drikke et glas vin først, eller tag på et formøde, hvor man skal betale hvad ved jeg for at få lov til at drikke en kop kaffe med pigen. 

Grunden til jeg skriver alt det her er, at jeg føler lidt, at du snakker ned til os der ikke vil booke 12-timers møder, som om vi ikke rigtig har forstået det, og vi ikke ved hvad kvalitet er og hvad der er godt. Jeg ved udmærket godt hvad kvalitet er og de piger, som jeg kan være sammen med for det jeg vil betale, kan jeg i mange tilfælde ikke forestille mig være smukkere og levere en bedre service end de gør. 

Det er på mange måder høj høj kvalitet, og nærmest euforisk lækkert sex.,

Vil ikke til at starte en ny diskussion op om det her, men synes blot du skal vide, at jo dyrere prisen er og jo længere tid der bookes ikke nødvendigvis gør oplevelsen bedre. Det har andre vist også skrevet. 

Du sælger noget eksklusivt og tager et højt beløb for det, og så længe du har kunder er det vel også fint nok, men du er ikke et bedre knald end mine favoritter i mit foretrukne prisleje. Det nægter jeg at tro

Hej Søren,

Du skriver du har læst flere af mine indlæg herinde, men det finder jeg svært at tro på, da du desværre helt har misforstået min pointe. 

Som jeg efterhånden har skrevet flere gange, så handler denne debat ikke om hvorvidt du har haft en god oplevelse til 800kr på 15 min eller ej. Det er da dejligt at det fungerer for dig med de korte 'knald' som du kalder det. Fred være med det. For dig handler et møde udelukkende om sex, hvilket er helt fair, men du må også respektere at for andre mænd handler det ikke kun om det sexuelle, men om den personlighed man møder og det sammenspil man har sammen inden at man går til det intime.

Det er bemærkelsesværdigt at du fremhæver jeg taler ned til nogen, når jeg gang på gang, i mine indlæg nævner, at jeg synes det er skønt at vi GP'er tilbyder noget forskelligt således alles behov bliver dækket. Jeg vil ikke diskriminerer nogen, men så forventer jeg også at du omvendt ikke diskriminerer mig og min måde at arbejde på, samt at jeg er fortaler for de længerevarende møder. For hvem, taler så ned til hvem?

Jeg mener at prisen og kvaliteten hænger sammen. Der er vi så uenige, men det kan jeg sagtens leve med.  

Det jeg sælger, er det jeg har det godt med, og det jeg synes er sjovt og giver værdi i mit liv, hvilket tydeligt skinner igennem når man møder mig. Det ville et 15mins møde ikke gøre i mit tilfælde og derfor kommer jeg aldrig til at tilbyde det. Mine klienter er heldigvis enige og de foretrækker ligeledes en GP som ikke ses med 10 forskellige mænd om dagen. Igen, der skal være noget for alle :)

 

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
sneræven skrev, for 45 minutter siden:

Tror det mere følger den generelle nedgang i antallet af danske piger ... 
Og så var det en kæmpe katastrofe da Selfie-trådene blev forbudt ... 
Flere af pigerne hyggede sig gevaldigt med de tråde, var mit indtryk ... når der ikke lige var ild i et debatemne ... 

Det er i øvrigt i sig selv interessant ... 

Jeg var også rigtig meget AARRRRRGH den gang Kun En Pige trak sig ... 
Det er dér man får lyst til at hoppe op og ned på gulvet og skrige, "Så dæmp jer dog, I kvaboddere .... :D :D  og vælg jeres kampe med omhu"

Tak også for de sidste par indlæg.

Jeg har selvfølgelig også bemærket den påfaldende tavshed herinde fra de fleste af pigerne, undtagen nogle få meget modige og velformulerede, og har også regnet ud hvorfor. Man kan ikke bebrejde dem.

Netop dette er en af hovedårsagerne til at jeg giver min mening til kende. Uden at røbe for meget kan jeg fortælle det ærede publikum, at jeg altid er venlig af både natur, opdragelse og instinkt, men også fuldkommen hårdhudet overfor kværulanter, negativister og andre primitive typer. Som journalist ser og hører man en del.

En idiot kan ikke ødelægge min dag. Heller ikke to eller ti. Jeg fortsætter med  at skrive og takker for alle de vidt forskellige svar, som denne tråd har udløst fra vidt forskellige mennesker. Der er plads til os alle. Og vi bliver alle klogere hver gang vi læser noget, som vi ikke selv har tænkt på.

Hvis vi vil.

Mange hilsener Mr. Sensual

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, 1 time siden:


Det er dér man får lyst til at hoppe op og ned på gulvet og skrige, "Så dæmp jer dog, I kvaboddere .... :D :D  og vælg jeres kampe med omhu"

Undskyld en videbegærlig svensker, men hvad er en "kvaboddere"?  Lyder sjovt og tænker at det er et ord jeg gerne vil bruge her på kontoret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Undskyld en videbegærlig svensker, men hvad er en "kvaboddere"?  Lyder sjovt og tænker at det er et ord jeg gerne vil bruge her på kontoret.

Det er den det samme som en klaptorsk, et fantasi dyr, som ikke eksister,  men bare bruges som et lidt nedsættende ord.

man kan også bruge idiot, kvaj, dumpap ( det er dog en rigtig fugl, staves vist på en anden måde ), og der er mange flere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 23 minutter siden:

dre primitive typer. Som journalist ser og hører man en del.

Fortæl, fortæl! Jeg lover at ikke sprede det videre.

Jeg har også bemærket at du ikke så nemt farer i blækhuset (er det i det hus kvabodderne bor?).

Det har du al min beundring for. Man kan jo ikke altid være enige med alle, men - som du siger - hvis man vil, så kan man altid reflektere og måske tilmed opdage at man kan lære noget.

Og tilmed at man måske ikke altid har ret. Det har sket for mig en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 minutter siden:

Det er den det samme som en klaptorsk, et fantasi dyr, som ikke eksister,  men bare bruges som et lidt nedsættende ord.

man kan også bruge idiot, kvaj, dumpap ( det er dog en rigtig fugl, staves vist på en anden måde ), og der er mange flere.

Mange tak. Kvaboddere lyder dog sjovere i mine ører end idiot og klaptorsk. Så jeg vælger kvaboddere. Det må i hellere kalde mig for end klaptorsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
Annika.Sofia.A skrev, for 6 timer siden:

Du skriver du har læst flere af mine indlæg herinde, men det finder jeg svært at tro på, da du desværre helt har misforstået min pointe. 

Jeg skrev faktisk rettelig, at jeg havde skimtet mange af dine kommentarer, og der er en væsentlig forskel, men lad det nu ligge. 
 

Grunden til jeg reagerede på dine kommentarer, som jeg skimtede igennem var, at for mig at se, så gik dine kommentarer fra du synes noget, til du konkluderede, at det var sådan det var, altså alt det der med, at kemi ikke findes i kortere møder og vi ligesom bare ikke forstod det, og det er altså stadigvæk noget sludder om du så vil det eller ej. 

Redigeret af Søren L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Søren L skrev, for 6 minutter siden:

Jeg skrev faktisk rettelig, at jeg havde skimtet mange af dine kommentarer, og der er en væsentlig forskel, men lad det nu ligge. 
 

Grunden til jeg reagerede på dine kommentarer, som jeg skimtede igennem var, at for mig at se, så gik dine kommentarer fra du synes noget, til du konkluderede, at det var sådan det var, altså alt det der med, at kemi ikke findes i kortere møder og vi ligesom bare ikke forstod det, og det er altså stadigvæk noget sludder om du så vil det eller ej. 

Nu har jeg lige skimtet dit indlæg, og syntes at det lyder som en god ide at du vil have an 24 timers aftale med @Annika.Sofia.A:D, Hun skriver gentagende gange at hun mener at muligheden for at opnå “kemi” er større ved lange aftaler end korte, da man har bedre tid til at lære hinanden at kende, og hun gentager at det er hendes holdning, og at andre ikke skal have den samme, hvis andet virker for dem.

nej godt ord igen, det som ALLE i denne tråd faktisk kan blive enige om at, vi har forskelige preferencer, og at der skal være en mulighed for ALLE uanset hvad de fortrækker, og man kan ikke “pådutte” andre det man selv syntes er rigtig, så en tråd hvor vi er helt enige om at være uenige. Fantastisk, den rummelighed det giver udtryk for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
Grydeskeen skrev, for 31 minutter siden:

Nu har jeg lige skimtet dit indlæg, og syntes at det lyder som en god ide at du vil have an 24 timers aftale med @Annika.Sofia.A:D, Hun skriver gentagende gange at hun mener at muligheden for at opnå “kemi” er større ved lange aftaler end korte, da man har bedre tid til at lære hinanden at kende, og hun gentager at det er hendes holdning, og at andre ikke skal have den samme, hvis andet virker for dem.

nej godt ord igen, det som ALLE i denne tråd faktisk kan blive enige om at, vi har forskelige preferencer, og at der skal være en mulighed for ALLE uanset hvad de fortrækker, og man kan ikke “pådutte” andre det man selv syntes er rigtig, så en tråd hvor vi er helt enige om at være uenige. Fantastisk, den rummelighed det giver udtryk for.

Såfremt du skimtede alle hendes kommentarer igennem, så vil du på et tidspunkt kunne se, at hun er noget mere konkluderende end du giver udtryk for her. 

Jeg er i øvrigt fuldstændig enig i, at vi har forskellige preferencer og der skal være plads til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren L skrev, for 4 minutter siden:

Såfremt du skimtede alle hendes kommentarer igennem, så vil du på et tidspunkt kunne se, at hun er noget mere konkluderende end du giver udtryk for her. 

Enig, det var sådan, at @Annika.Sofia.A startede ud med sine indlæg i tråden. Hendes seneste indlæg er dog meget mere åbent over for, at der er plads til forskelligheder, både blandt pigernes udbud og blandt det, som vi mænd går efter, og det klæder hende.

Det står jo forhåbentlig enhver pige frit for, hvad hun ønsker at tilbyde, og hvad enten man selv har de præferencer eller ej, så har Annika et rimelig klart koncept, som vel i store træk går på, at man også får andet end sex med i pakken samt at man kan være nogenlunde sikker på at have eller at udvikle en vis kemi med hende over den tid, aftalen varer. Hvilket Annika mener giver ekstra pote, når man så kommer til sexen på et tidspunkt.

Jeg er på linje med @AmagerStang i, at man som oftest meget hurtigt og i virkeligheden allerede inden der er gået et halvt minut har fornemmet, hvordan kemien er mellem hinanden. Både når det gælder GP-besøg og i almindelighed.

I min optik er det dog ikke umuligt, at kemi kan udvikle sig over tid, men det har jeg ikke tænkt mig at bruge 3-4 dyrt betalte timer for at finde ud af. Men det gør andre af Annikas kunder tilsyneladende gladeligt, og fred være med det. De er finansielt nok også et andet sted end de fleste af os.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Den_glade_amatør skrev, for 22 minutter siden:

Enig, det var sådan, at @Annika.Sofia.A startede ud med sine indlæg i tråden. Hendes seneste indlæg er dog meget mere åbent over for, at der er plads til forskelligheder, både blandt pigernes udbud og blandt det, som vi mænd går efter, og det klæder hende.

Det står jo forhåbentlig enhver pige frit for, hvad hun ønsker at tilbyde, og hvad enten man selv har de præferencer eller ej, så har Annika et rimelig klart koncept, som vel i store træk går på, at man også får andet end sex med i pakken samt at man kan være nogenlunde sikker på at have eller at udvikle en vis kemi med hende over den tid, aftalen varer. Hvilket Annika mener giver ekstra pote, når man så kommer til sexen på et tidspunkt.

Jeg er på linje med @AmagerStang i, at man som oftest meget hurtigt og i virkeligheden allerede inden der er gået et halvt minut har fornemmet, hvordan kemien er mellem hinanden. Både når det gælder GP-besøg og i almindelighed.

I min optik er det dog ikke umuligt, at kemi kan udvikle sig over tid, men det har jeg ikke tænkt mig at bruge 3-4 dyrt betalte timer for at finde ud af. Men det gør andre af Annikas kunder tilsyneladende gladeligt, og fred være med det. De er finansielt nok også et andet sted end de fleste af os.

 

Præcist, kemi som opstår imellem 2 mennesker sker på meget få øjeblikke, enten er den der eller også er den der ikke.

Jeg kan give et eks eller 2 .

Ved ikke om nogen har prøvet at komme ind i et rum med mange mennesker og der sidder bare 1 person som du aldrig har mødt eller snakket med nogensinde før, men du kan bare mærke han/hun kan du ikke lide og du ved ikke hvorfor, det er blot en følelse inden i dig eller hvis man skal på 1 date med en, når man så mødes 1 gang og ser personen ved man lige med det samme om hun/han er noget eller ej, sådan er det også når man besøger en Gp .

Jeg respekterer Anika.Sofie at hun har et lidt anderledes koncept og det er bare dejligt med forskeligehedder og er sikker på at der er mange klienter til hende også med pengepungen i orden, for hold op hvor ser hun mums og indbydende ud ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Enig, det var sådan, at @Annika.Sofia.A startede ud med sine indlæg i tråden. Hendes seneste indlæg er dog meget mere åbent over for, at der er plads til forskelligheder, både blandt pigernes udbud og blandt det, som vi mænd går efter, og det klæder hende.

Det står jo forhåbentlig enhver pige frit for, hvad hun ønsker at tilbyde, og hvad enten man selv har de præferencer eller ej, så har Annika et rimelig klart koncept, som vel i store træk går på, at man også får andet end sex med i pakken samt at man kan være nogenlunde sikker på at have eller at udvikle en vis kemi med hende over den tid, aftalen varer. Hvilket Annika mener giver ekstra pote, når man så kommer til sexen på et tidspunkt.

Jeg er på linje med @AmagerStang i, at man som oftest meget hurtigt og i virkeligheden allerede inden der er gået et halvt minut har fornemmet, hvordan kemien er mellem hinanden. Både når det gælder GP-besøg og i almindelighed.

I min optik er det dog ikke umuligt, at kemi kan udvikle sig over tid, men det har jeg ikke tænkt mig at bruge 3-4 dyrt betalte timer for at finde ud af. Men det gør andre af Annikas kunder tilsyneladende gladeligt, og fred være med det. De er finansielt nok også et andet sted end de fleste af os.

 

Der er stor forskel på, hvordan man går til det med tid. Nogle lægger et stort forarbejde i deres annoncer og sociale medier, måske også i kommunikation forinden, som giver både gæst og GP rigtig gode forudsætninger for et dejligt møde, som kun bliver bedre af god tid. Drømmen er nærmest solgt på forhånd, og GP'en har evnerne til at virkeliggøre den. 

Det er ikke konceptet for mig. Jeg er netop ikke en forføreske (selvom det kunne være fedt, at have den evne) - men personlighed har jeg masser af. 

 Jeg nyder ikke at promovere på sociale medier, og jeg vil helst ikke bruge lang tid med et menneske, førend jeg har mærket vores kemi og ved, at jeg kan slappe af med dem. Ikke så meget fordi jeg er bekymret for, om jeg kunne være underholdende og give en dejlig oplevelse i 12 timer, men for at passe på mig selv, da jeg allerede oplever at være meget "på" når jeg møder gæster, og så kan 12 timer være rigtig længe. Ærligt indrømmet, så tror jeg også kun på, at det koncept virker med den eksklusive vinkel, og det er ikke sådan jeg ser mig selv - hvilket jeg på ingen måde mener negativt, det er bare ikke den jeg er eller vil være. Stor respekt til dem som er. 

For mig er det derimod let, at have det sjovt sammen i en time. En perfekt time med 110% opmærksomhed på den anden og vores samspil, som indeholder ren nydelse og ikke alt muligt andet, og derefter en pause, hvor man kan lade op. Det er smukt i min verden. Jo mere jeg kender en person, desto mindre "på" er jeg. Derfor vil jeg så også sige, at lange aftaler med kendte ansigter virkelig kan være dejlige. Roen og tiden til at opdage og udforske hinanden. Muligheden for at lade flirt og lege opstå naturligt. At få det hele over i en real-life setting hvor dét at røre hinandens hænder under middagen bliver forspil, eller langsomt fjerne fokus fra filmen i sofaen og ende med at ligge stadig halvt påklædt og gribe krampagtigt sammen om sofapuden, mens han slikker mig til orgasme, den helt viscerale glædesfølelse ved at falde i søvn i hinandens arme og vågne til et kys .. Det får man kun ved de lange møder. Så er der bare forskel på vores behov ift. både om de ting er tiltrækkende eller ligegyldige, og forskel på vores personligheder både som gæst og GP ift. om vi kan nyde det med nye mennesker eller har brug for at kende hinanden først. Uden at noget er mere rigtigt end andet. 

Så må man da nok også anerkende at økonomien har en betydning. Måske et langt møde kunne være dejligt, men for den almene dansker hvor et langt møde er udbetalingen af en halv månedsløn, kan jeg da godt forstå, at det er svært bare sådan lige at prioritere. Særligt hvis man også nyder de korte møder. 

 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Kære @Nannas Hjørne, du kan bare skrive så godt.

jeg vil gerne komme med en kommentar til vores forskelligheder.

Da jeg læste om dig, og hvad du skrev, første gang, var jeg lige ved at græde, og tænkte, det er da nærmest fuldbyrdet voldtægt hun bliver udsat for, jeg kunne slet ikke forstå at det kunne være en nydelse for nogen af parterne. Jeg er den lidt følsomme type. Nu har jeg efterhånden læst det meste du har skrevet siden jeg startede på denne side og begynder at forstå hvad du siger, jeg har forstået hvori din nydelse ligger og hvad du giver, og det på trods af at jeg stadig får en klump i maven, når jeg læser om hvad du nogengange ønsker/tilbyder, men jeg har lært at sådan er der nogen der kan lide det, og der SKAL være plads til os alle. Så på trods, vil jeg gerne sige tak for den person du er. TAK, og tak for dine fantastiske input.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden:

Kære @Nannas Hjørne, du kan bare skrive så godt.

jeg vil gerne komme med en kommentar til vores forskelligheder.

Da jeg læste om dig, og hvad du skrev, første gang, var jeg lige ved at græde, og tænkte, det er da nærmest fuldbyrdet voldtægt hun bliver udsat for, jeg kunne slet ikke forstå at det kunne være en nydelse for nogen af parterne. Jeg er den lidt følsomme type. Nu har jeg efterhånden læst det meste du har skrevet siden jeg startede på denne side og begynder at forstå hvad du siger, jeg har forstået hvori din nydelse ligger og hvad du giver, og det på trods af at jeg stadig får en klump i maven, når jeg læser om hvad du nogengange ønsker/tilbyder, men jeg har lært at sådan er der nogen der kan lide det, og der SKAL være plads til os alle. Så på trods, vil jeg gerne sige tak for den person du er. TAK, og tak for dine fantastiske input.

Hvad i alverden tænkte du var næsten fuldbyrdet voldtægt? 

Hvis du refererer til noget af det lidt hårdere sex jeg ind imellem udforsker, så er jeg glad for at læse, at du forstår at seksualitet kan udforskes og opleves forskelligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den fine nuancering, @Nannas Hjørne.

Nannas Hjørne skrev, for 22 minutter siden:

En perfekt time med 110% opmærksomhed på den anden og vores samspil, som indeholder ren nydelse og ikke alt muligt andet

Lige præcis det, som du beskriver her, er det som jeg (og nok også mange andre) håber på at få, når vi er på GP-besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 11 timer siden:

Jeg var også rigtig meget AARRRRRGH den gang Kun En Pige trak sig ... 
Det er dér man får lyst til at hoppe op og ned på gulvet og skrige, "Så dæmp jer dog, I kvaboddere 

Jeps, hver gang kvinder åbner munden med en mening, vælter det ind med mænd, der partout skal mistolke, tude, ikke forstå, svare på ting, de tror, kvinden mener (også herover) og iøvrigt tit mene og skrive, at de lyserøde er skingre. Gudfader. Tænk hvis de lyserøde var hudløst ærlige både efter besøg og ift mænds opførsel og skriveri herinde. 
 

Søren L skrev, for 3 timer siden:

så gik dine kommentarer fra du synes noget, til du konkluderede, at det var sådan det var, altså alt det der med, at kemi ikke findes i kortere møder og vi ligesom bare ikke forstod det, og det er altså stadigvæk noget sludder om du så vil det eller ej. 

Typisk ting online og her. En mand skinner ting. Tolker og mistolker og tror og gætter. Og svarer på det, han tror, hun mener (atter usandt og misforstået her). 
 

Ift begrebet ‘KEMI’, kræver en debat om det jo en forståelse for begge siders definition af begrebet. Jeg tænker ikke, at en indlevende type som Annika’s pointe handler om ‘kemi’, som denne herre pådutter hende og selv mener, han får ved 30 mins knald. Blot at tro og pådutte det, er jo helt gak. Så har man da netop ikke forstået pointen. En LUKSUSOPLEVELSE handler da ikke (kun) om kemi (fattigt udtryk) men om en slags opdagelsesrejse på flere niveauer. Kald det at spille matador i 3D. Rejse rundt i et land i 4 uger ift en charterferie på 4 dage. Naturligvis OPDAGER man ting ved længere tid (ikke af sig selv og automatisk), hvis begge vil det. Og det vil man jo tit, når man vælger den slags: kunde og GP imellem. Dermed ikke sagt, at 1/2 times knald ikke kan være fantastisk. Med kemi (hvad er kemi? Ville det samme, samme humor, jyde versus københavner, føle sig hjemme/mødt/tryg, nå uopdagede områder emotionelt og altså ikke kun fysisk). Køre en Hyundai kan også være rart, mens en Ferrari bare er en helt anden oplevelse uanset om man så kan lide det eller har råd (igen: ret irrelevante ting at smide ind i en debat om ‘dyre oplevelser’). Kødsovs i Danmark banket og rørt arrigt sammen på 20 minutter er heller ikke det samme som en ragu, der har småsultent hele dagen med klasse ingredienser. Det ER noget andet. Uanset om man er til det. Vil betale det. Kan smage og forstå nuancerne, intensiteten. Jeg kan godt lide at høre musik, al slags. Men jeg forstår ikke musikeres evne og de nuancer, nogle musikformer faktisk mestrer. Både fordi jeg ikke her evnen/behovet/tiden og fordi, det udstyr jeg lytter på, ikke formår at sende det ud. Hvis jeg ville, kunne jeg da godt lære om det og prioritere, at spise mindre Michelin-ragu og investere i dyet udstyr til musik. Ligesom alle i teorien kan vælge een Annika og sløjfe 4 andre besøg. At det så måske ikke er alle, der vil få nok ud af det, er en helt anden og fair ting. 
 

Men det bliver så dumt at ophøje kemi uden at kende andres definiton som dét, en lang, dyr luksusmøde handler om. 
 

Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

min optik er det dog ikke umuligt, at kemi kan udvikle sig over tid, men det har jeg ikke tænkt mig at bruge 3-4 dyrt betalte timer for at finde ud af. Men det gør andre af Annikas kunder tilsyneladende gladeligt, og fred være med det. De er finansielt nok også et andet sted end de fleste af os.


Igen denne lidt hovne ‘andre har midler’ jantelovssgtige pg misforståede tese om at det handler om KEMI. Det er da langt fra sikkert, at Annika og jeg har kemi. I min verden betyder kemi samme humor, type, mødes og føle sig forstået, hjemme, tryg (trods forskelligheder) og fx se eye-to-eye om en del og kunne lide en del samme samt være nysgerrige. Det er ikke sikkert, kemi opstår selv efter 5 møder af 5 timer. Men det kan være vi efter 2 gange har lært hinandens person, krop, det, der tænder den anden, sårbarheden, trykke på knapper, vi begge måske slet ikke vidste, vi havde, altså nå nye, uopdagede steder st vandre, som Kronprins F vist talte om i sin bryllupstale. 3 D matador. Ikke blot flat, davs, du er rar-sød-sjov-lækker men noget dybere, intensere. Det kan givet godt ske hos andre på halve og hele timer men al sund logik siger, at muligheden for at dykke ned og lære, lytte, kende, forstå, opdage i sæt her i livet sker, når man har tid. Kan man ikke smage forskel på en industrielt hurtig-lavet ost og en 30 års lagret Peccprino eller Toma (eller whisky), ja så har man ikke smagsløg, evnen (eller behov, lyst, prioritet/penge). Og det er helt fair. Men drop nu det der ‘kemi-ævl’. 
 

AmagerStang skrev, for 2 timer siden:

Præcist, kemi som opstår imellem 2 mennesker sker på meget få øjeblikke, enten er den der eller også er den der ikke.

Er det et videnskabeligt faktum? Så vil jeg da gerne se det dokumenteret. 
 

Hvis Annika tilbyder noget ganske andet end blot knald og kemi, kan man lytte og prøve at forstå hendes service. Forstår man det ikke, kunne man lytte endnu mere. Det er man jo ikke interesseret i, når man straks mistolker, konkluderer, postulerer blandt med ovenstående. Og vedbliver at tale om kemi. Som er det en slags åbenbaring og buzzword. Tankeeksperiment: i og med ingen af ‘modstanderne’ har prøvet Annika-servicen, virker det helt logisk dumt at tro, man ved, hvad det er eller om man kan lide det. Typisk ‘det er dyrt’ lalalalla, ergo skal jeg ikke og Bitten fra Bogense eller Bulgarien til 1200,- er fandme lige så godt et knald. S. U. K. 
 

Jeg har ofte enten kunnet eller ikke kunne lide (kemi) nogle pga forskellige ting. Udstråling. Stemme. Holdning. Fælles møde/oplevelse. Og senere er ‘kemien’ forsvundet. Fx hvis hun taler for meget. Ikke kan være i de andre sanser: fx stilhed med lukkede øjne. Og skal man fortælle pg forklare via ord, går denne pirrende opdagelsesrejse nogle gange tabt. Menukort. Krydse af. GFE. 2 udløsninger. Rødt lingeri. Allerede der kan en del mistes. Ikke kemi-mæssigt men at ‘give sig hen’, udforske, i tid opdage nye områder både hos sig selv og det menneske, man vel lidt symbiotisk smelter sammen med på flere niveauer. 
 

5 timer kan jo også være at bruge alle sanser fx ved koncert, gåtur, natur, mad (ikke Bones men noget, der pirrer sanser, man ikke måske har prøvet før). 
 

Nanna er så veltalende i sine forklaringer, at hun tænder noget i mit intellekt. Samtidig er hun ‘erfaren’ og tilbyder ting, der skræmmer/skubber mig lidt væk. Men hun virker ægte og som et rigtigt menneske. Det kan tænde. Flere ting. Om jeg ville have kemi med hende, er langt fra sikkert. Kunne godt være, jeg havde mere behov for hende (Hyundaien, et rigtigt menneske) og mindre en Ferrari med 5 timers opbygning, given sig hen, langsommelig opbygning og opdagelse. Pls ikke tag ‘Hyundai’ som andet end et kompliment!!!! 
 

Nannas Hjørne skrev, for 50 minutter siden:

da jeg allerede oplever at være meget "på"

Er det ikke lidt dét, møder på længere tid handler om. Være på. Begge to. Nå længere end blot fysisk knald pg berøring og lidt sniksnak, GFE, aeae, tusind tak, farveller. 
 

Synes (var det Grydeskeen) pointen med ‘masser af lang/dyb/intens/akademisk indlevelse til hverdag, så jeg skal bare have et knald, mindre snak, en mellemmad ved køkkenbordet. Uanset hvor intens Annika må være, ville jeg ikke kunne holde hende ud hver dag. Hver uge. Men at dykke ned i en sygt god 30 års single malt, mad, Ferrari, håndsyede sko, seksuelt møde, der går laaaangt udover sex (og nej, dermed ikke sagt, at kortere møder ikke gør: stop nu det der Rasmus Montanus-fjolleri) kan være uimodståeligt lækkert. 
 

Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Derfor vil jeg så også sige, at lange aftaler med kendte ansigter virkelig kan være dejlige. Roen og tiden til at opdage og udforske hinanden. Muligheden for at lade flirt og lege opstå naturligt. At få det hele over i en real-life setting hvor dét at røre hinandens hænder under middagen bliver forspil,

Du evner at forklare ting forståeligt, kort, præcist, Kære Frk Hyundai. Og netop disse dine 4-5 linier indramemer vel alt om at ‘kemi’ er fattigt, for fattigt. Roen og tiden uden menukort og ord til trygt og nysgerrigt at røre, udforske, smage, lytte, lukke, sanse, føle. Ting, hvor det rent fysisk-seksuelle er en sekundær ting. 

Kemi som tiltrækning, fælles forståelse kræver jo også, at man MÆRKER en GP (så ærligt som muligt) og måske også SAMMEN drager på en rejse. Hvis alle kunder tror, at de i 1/2 time bare kan nå dette og gp i sådan et møde måske med 3-4-5 møder på en dag, er ærlig og kan være ‘på’, tenderer det måske en kende naivitet. Men ingen som vi mænd er jo nemme at snyde og har behov for at vide, at vi er gode/gode nok også seksuelt (en del af vor natur). Hvilket det stærke køn naturligvis ved og har vidst i 2 eller 20.000 år. 

At skynde sig langsomt, sang Tina Dickow. Fare dolce niente, dyrker italienerne. Både Ferrarien og mellemmaden med leverpostej kan noget. Men at påstå, lange møder kun handler om kemi, postulere, at kemi er afgjort ubrydeligt begge veje ved første 30 sekunder, er ikke blot dumt men arrogant. Ligesom en leverpostej af ordentligt kvæg tilberedt og udtrukket i nuancer af smagen men også farven og konsistensen, naturligvis er mere intens i alle sanserne. Om man så selv synes, kan smage/se eller forstå det. 
 

 

4962CE15-7BBD-4DA5-B72D-6BB109750D93.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren L skrev, for 4 timer siden:

Jeg skrev faktisk rettelig, at jeg havde skimtet mange af dine kommentarer, og der er en væsentlig forskel, men lad det nu ligge. 
 

Grunden til jeg reagerede på dine kommentarer, som jeg skimtede igennem var, at for mig at se, så gik dine kommentarer fra du synes noget, til du konkluderede, at det var sådan det var, altså alt det der med, at kemi ikke findes i kortere møder og vi ligesom bare ikke forstod det, og det er altså stadigvæk noget sludder om du så vil det eller ej. 

Nu blander jeg mig så for første gang i denne meget spændende debat. 

For hvad er kemi? 

Kan man opnå kemi på et møde på 15 minutter? Se det kommer jo helt an på hvorledes man definerer kemi

Hvis man ved kemi mener seksuel tiltrækning - ja så er det bestemt muligt at have god kemi på et ultrakort møde. Det har jeg selv oplevet masser af gange i mit civile liv. 

Men hvis kemi er mere og andet end seksuel tiltrækning og begær, ja så skal der mere tid til. Tid er noget af det dyrebareste vi har og derfor prissættes det også i samfundet. 

Hvis kemi er hvordan man matcher intellektuelt og personligt, hvordan man på andre måder end det seksuelle matcher på interesser og værdier - ja så bliver begrebet kemi jo pludselig til noget du skal bruge en del tid på at afklare. 

Jeg husker en elsker jeg engang havde. Vi havde masser af seksuel kemi og nogle gode seksuelle stunder, men vi havde så absolut ingen kemi når sexen var slut. Vi havde intet at tale om og var egentlig også uenige om alt. Ja faktisk brød vi os slet ikke om hinanden. Men rent kropsligt og seksuelt gav vi hinanden noget. 

Så havde vi god kemi? Det vil jeg egentlig ikke sige vi havde. Vi var vist bare liderlige og begærlige efter sex

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
Bruneøjne76 skrev, for 8 minutter siden:
Søren L skrev, for 4 timer siden:

 

Typisk ting online og her. En mand skinner ting. Tolker og mistolker og tror og gætter. Og svarer på det, han tror, hun mener (atter usandt og misforstået her). 

Stop da lige dig selv. Hvis du nu gad at læse efter, så er det da hende der tolker og gætter på det jeg skrev. Hun citerer mig jo direkte for noget jeg aldrig har skrevet. 
 

Typisk at du så lige skal komme ind og berige os alle sammen med din fantastiske viden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
Den lille frøken skrev, for 12 minutter siden:

For hvad er kemi? 

Ja, det er jo så det, og derfor skal man ikke konkludere om andre kan opnå kemi eller ej, og derfor reagerede jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja kemi er et nemt ord at bruge, men hvad betyder det egentlig?

Jeg tror at for de fleste i den her GP-verden, er kemi når det er nemt at snakke, når venlighed siver i værelset - frem og tilbage mellem dig og den anden - og man har nemt at tone in på den anden. Når man køber en times sexuell oplevelse, så er det jo nogenlunde vigtigt at det starter på den måden, hvis det skal blive behageligt at sexe.

Måske er det nemmere at identificere mangel på kemi: når intet du siger får nogen reaktion fra den anden, når du føler at der ikke rigtigt er nogen kontakt mellem jer eller måske tilmed at du egentlig ikke vil være der.

Personligt nøjes jeg fint med den der umiddelbare følelsen at v i nogenlunde kan kommunicere basalt, kan grine lidt sammen inden sexet. Så er der "kemi" nok for en time.
Skal jeg holde ud med at tilbringe længere tid med et menneske, så kræver det dog mere. Men det er jo for at jeg er lige jeg. Jeg er ikke et menneske der gider at forstille mig og jeg er heller ikke god at spille noget slags spil. Gider det ikke. Jeg behøver ikke en soulmate, men jeg vil gerne det skal fløde nogenlunde mellem os uden anstrengelse. Hvis det ikke gør, er jeg hellere alene de der timerne.
Men det er jo mig, andre er anderledes.

Dog tror jeg at vi som enkelte mennesker appellerer til andre enkelte mennesker og vice versa på en måde som vi ikke rigtigt kan analysere. Vi er lidt som væsen som flyver omkring her i verden, passerer tusinde af andre væsner uden at reagere, men nu og da flyver ind i et væsen af vores eget slags. Vi mærker det, noterer når det sker. Er det kemi?
Nogle gange tænker jeg at vi bare kommer fra forskellige typer af amøber, og når vi møder en fra samme amøbafamilje så bliver det kontakt.

Jeg mener vi har lov at have hver vores egen definition af "kemi". De fleste af os ved i hvert fald selve hvad vi mener, og det er jo det vigtigste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

skiMMe

Modtaget: udenlandsk tlf med store pølsefingre og uvorn stavekontrol. Men tak for hjælpen. Skinne. Skinde. Scanne. Skamme. Skæmme. Skimme. Skynde. Skønne. 
 

Den lille frøken skrev, for 25 minutter siden:

Men hvis kemi er mere og andet

Så fint skrevet. I alle niveauer, grader, nuancer. Et springende punkt i disse møder, hvor betaling indgår om man vil erkende det eller ej: hvor tit er I GP’ere dels ærlige og dels ‘ude af kunde-GP mødet’, vil I vurdere. Hvis ‘kemi’ (i mangel af bedre) kræver to, skal man jo mødes i noget andet og mere end blot seksuel tiltrækning/liderlighed/compability eller samme humor og referencepunkter (nej Gud, er du også fra Nordjylland, kan du også lide Bowie, synes du også Uffe Holm er sjæv). 
 

 

Søren L skrev, for 20 minutter siden:

Hvis du nu gad at læse efter

Slap bare af. Jeg har læst dit. Der mest går ud på at fortælle (som mange) egen subjektive holdning ud fra dit behov, pengepung, evne (eller mangel på samme). Som ‘svar’ til hende. Hvem siger, man skal mod-svare hende og argumenter IMOD lange/dyre. Du har jo slet ikke fanget pointen så. Hun siger ikke og det handler ikke om, at korte møder ikke kan give kemi/vellyst/tryghed og at de ved gengangere jo kan skabe ting. Men at påstå, at man på 15 min KAN ‘rejse ud i yderkrogene’ uanset om det er humor, sex, berøring, madlavning, you name it, er blot dumt. 
 

Nu har jeg skimtet mange af dine kommentarer igennem og får lyst til at skrive, at kvalitet og tid/penge behøves på ingen måde at hænge sammen

 

Hvem har sagt det? Er da ingen grund til at State the obvious konstant. Nej, der er ingen garanti for at pris equals kvalitet og det afhænger stadig og altid af køber/spiser/kunde/gæst/behov/evne. 

min absolutte top 20 i 30 minutters seancer er mellem 800 - 1000 kr. pr besøg

 

Hvad tager Annika (nu vi taler om hende ved navn som symbol på en længere/luksus-ting)? 
 

Har nogle få gange ladet mig rive med og købt halve timer til væsentlig højere pris, men har absolut slet ikke fået bedre oplevelser af den grund. Derfor er jeg tilbage ved det sikre valg,

 

Stadig ikke det samme. Har du ikke prøvet en ‘luksus 5-timers møde’, kan du jo umuligt vide, hvad det er. Det så dumt. Forudindtaget. Arrogant. Du kan gisne. Forestille. Tro. Ud fra din egen persons behov og type og din erfaring i 20 år. Måske viser det sig, at du havde ret. Måske ikke. 
 

Jeg har et par gange købt 45 minutter, men kan ikke se, hvad mere tid skulle gøre sexen bedre for og det har intet med blot at få taget trykket at gøre. Det har noget med for mig at gøre, at sex ikke skal tage mere end 30 minutter. 30 minutter er faktisk lang tid at dyrke sex i


Fordi DU lyder som en simpel man uden stamina, evne, behov for at drage længere ud i alle sanser, kan andre jo sagtens have den evne. Evne, lyst, behov. Det bliver på så lavt niveau blot at kalde det ‘sex’ og ‘kemi’ og at ‘sex ikke skal tage længere end 30 min’. Åbenlyst hvad type du er (helt fair) men mon ikke opera, Annika, Ferrari, kobe og lign ville være spildt på dig? 
 

Grunden til jeg skriver alt det her er, at jeg føler lidt, at du snakker ned til os der ikke vil booke 12-timers møder, som om vi ikke rigtig har forstået det, og vi ikke ved hvad kvalitet er og hvad der er godt. Jeg ved udmærket godt hvad kvalitet er 

 

Du FØLER. Mistolker og FØLER. Og synes, uden at vide, hvad OPLEVELSE fx Annika kunne være, at du VED, hvad kvalitet er. Nej. Du ved, hvad du har haft kvalitet af hidtil. Og du kan ikke forestille dig på baggrund af hidtige møder (bla ved at have en time, knalde i 42 min, betale 1700) , at en heldags-tur med noget andet, noget du aldrig har prøvet, kan være et nyk op. Lige en tand højere kvalitet. Vil svare til at du har været på Mash i KbH og smagt KVALITETS-kød og ud fra det (erfaring, behov, pengepung) FØLER, at verdens bedste kobe-køb PÅ location med tilberedelse og trækken dufte, smage, lyde, berøring mm ud, ikke er en bedre/højere/anderledes kvalitet. 
 

Og vi sammenligner ikke GP’ere med et stykke kød! 


kan jeg i mange tilfælde ikke forestille mig være smukkere og levere en bedre service end de gør


DU KAN IKKE FORESTILLE DIG DET NEJ. Men du ved det ikke. Men har møj travlt med at fortælle, hvad du føler, tror og synes. 
 

Det er ok og noget, vi alle gør. Men den der arrogance end at ophøje egen synsning og tro til noget faktuelt. Åh gud. For dig er dit kvalitetsniveau fundet. Tillykke. Pris dig da blot lykkelig over det. Så kan du gå 10 x 15 mins knald med kemi og kvalitet (for sig) til 10 x 600,- kroner (6000,- for 2 en halv time), mens Annika koster….?
 

Om vi som menneske kan UDHOLDE at være sammen og på (Nannas fine ord) i så lang, vedvarende tid, tja. Måske kræver det netop en anden tilgang, evne, personlighed, behov, lyst. Bla noget helt andet end ‘bare kemi’. Evnen til at forstå, en whisky ikke skal plaskes til med cola, vand og isterning men dråber maksimalt. Evnen til at nyde og være ordløst sammen uden tanken om at ‘sex ikke skal tage mere end 30 min’. 
 

, jeg har ikke flere bemærkninger til det (siger du og fortsætter tiraden). :D
 

Hvis man lægger vægt på, evner at smage/forstå/nyde mere end ‘sex skal ikke vare mere end 30 min-tankegangen’, så er 10 kvarters-knep hos dig med humor, hygge og kemi (og 10 udløsninger) 6-8000,- kroner. Korrekt? 10 ture a 6-800,- kroner. 
 

Nedenstående er reelt samme tid. Og pris. Blot tilbydende noget helt helt andet (du måske ikke helt forstår: tyder ikke på det - og det er ok, skal man åbenbart skynde sig at sige, så der ikke går pigesurhed og jantelov i den). Kan du forstå/sætte sig ind i imaginært, empatisk, sanseligt, at nogle nyder (fordi de evner at smage den nydelse), at 2 1/2 time med een udløsning men med noget andet (nogle gange udefinerbart) kan føles som emotionelle udløsninger. Helt lavpraktisk kan man i mødet med fx Annika eller andre jo rent faktisk godt få udløsning i hjernen (dopamin). Blot for at nævne een lille nuance langt, langt væk fra den en kende fattige ‘kemi’ og ‘sex skal max tage 30 min’ snak. 

 

2 hours dinner & 1 hour private 

7.000 DKK 

 


Nedenstående numse kunne jeg glo på, betragte, nyde, ae, sanse både med kjole fx i La Scala i Milano eller nøgen i timevis. Dyrt, ja. Bedre numse end din kvarter-GP, ikke sammenligneligt eller pointen! Nyder man ‘sluk verden’, give sig hen, uafbrudt langtids-samvær værende på og i alle (alle!) sansers vold, kræver det for nogle/mange længere tid. At tage debatten hen til ren tidsfaktor, pris-faktor eller ‘kemi’ og påstå det logiske for burhøns, at længere tid (biograffilm) eller dyrere pris (Noma) AUTOMATISK er bedre. Og bedre kvalitet. Det er jo smag men altså også EVNEN, behovet, lysten, tiden, kunne være på og i det. Det her omvendte snobberi er så vederstyggelig. Min veninde er somelier. Hun har en evne (smagsløg, erfaring, viden) og en prioritet (bruger pengene der og på rejser til vin). Skulle jeg så dunke hende i knolden med ‘jeg føler’ og ‘min papvin fra Fleggard er lige så god kvalitet’. Objektivt set er det jo ikke sandt. En Barolo lagret og dyrket over tid med klima, sol, jordbund er naturligvis bedre kvalitet end billig papvin dyrket på kort tid. Det ændrer sig ikke,  blot fordi du eller jeg ikke har evnen, smagsløgene, behovet eller lysten og ikke kan forstå det. 
 

 

 

(Var vist @Bananas med den fine modsætning til laaaaaaaange møder med iiiiinnntens samvær/akademiker snak etc). Sry. 

E19EE80C-5025-4B4D-8A1E-9859E2BABD8D.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...