Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Flere personligheder, tak, også selv om prisen er højere

Recommended Posts

Bananas skrev, for 28 minutter siden:

Jeg vil egentlig virkelig ikke argumentere med dig A.S.A, og jeg ønsker dig alt godt med dit koncept.

Desværre bliver jeg nødt at respondere, i det at du igen stiller 15 min imod dit koncept. Det er stadig ikke fair.

1. Det er ikke accepteret i samfundet at betale for sex overhoved. I Sverige, hvor det er helt forbudt, må man dog meget gerne betale for TID og for SELSKAB - bare ikke sex.

Skal der en kulturændring til med hensyn til accept af sexkøb i samfundet, så gælder det hele skalaen - fra 15 min til 15 dage.

2. Jeg oplever ikke det du siger, at normen på EG er at sex er en udløsning og at det helst ikke må tage mere end 15 min. Det er f.eks. de færreste anmeldelser som handler om quickies.

Hvis noget er normen - eller hvad man gerne vil at normen skal være - så er det højt til loftet og at alle skal være velkomne med sin tilgang. Her findes mænd som helt klart har problemer med respekt for GP'er, men de har sandsynligt problemer med kvinder generelt. 

Du skriver at dit håb er at man i fremtiden her i "lille DK" vil blive mere åben overfor andet end de hurtige sex-møder. Jeg vil påstå at man kun er åben for hurtige sex-møder så længe det ikke betales for dem. Hurtige sexmøder, dage i eksklusivt selskab, sugardating and what have you - det er ikke accepteret. Selv om det er lovligt.

Jeg tror ikke det er din hensigt, men resultatet af dine skriv bliver alligevel en følelse (sorry Bruneøjne 76) at du nedvurderer andres måder at købe sex, selskab eller hvad man nu søger.

Hvis du havde håbet at flere herinde ville købe lange eksklusive møder med piger som dig, og skrive om dem herinde - så havde jeg forstået dig. Men som du selv siger - dine kunder har ikke det behov, og egentlig heller ikke du. Herinde bevæger sig mænd som enten ikke er interesserede, eller ikke har råd.

1) Jamen så er vi jo slet ikke uenige :) Ja køb af sex generelt er på ingen måde accepteret i DK, og det ville jeg om nogen, ønske at det var! Og ja det kræver alt sammen en kulturændring. Så igen, vi er helt enige omkring dette generelle problem i vores samfund. Det var egentlig slet ikke min pointe. Min pointe var at betale for tid og selskab i DK ikke er almindeligt og derfor bliver det ofte et tabu, og dermed er det (heller ikke) accepteret.

Men jeg finder det trist og ærgerligt at du har misset mine tidligere indlæg med hensyn til respekt for ALLE måder at købe sex. Jeg gentager det igen og igen. Men jeg har også lov til at tilkendegive min mening omkring de korte møder, uden at jeg straks får fortalt at jeg nedvurderer alle GP'er. Jeg nedvurderer eller nedgøre ikke nogen, blot fordi jeg forholder mig kritisk til emnet. Som jeg også har nævnt tidligere så er nogle af mine tætte veninder også i branchen og tilbyder de korte møder, og vi kan altså sagtens acceptere hinandens forskellige arbejdsgange.

Jeg føler desværre omvendt, at du og desværre også andre mænd i tråden, har travlt med at nedgøre og nedvurderer min måde at arbejde på, og at jeg har valgt det koncept jeg nu engang har. Derfor skriver jeg som jeg gør. Jeg kan ikke understrege nok at jeg mener der skal være plads til forskellige behov og forskellige møder. Men så skal der vel også være plads til at jeg og andre, kan italesætte de længerevarende møder, dinner dates, overnights, weekendture som noget positivt, uden at man straks bliver udskældt og beskyldt for at fordømme alt andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 2 timer siden:

Herinde på EG er normen at sex er en udløsning, og det skal være nu og det må helst ikke tage mere end 15min. Det kan ikke gå hurtigt nok. Det kan ikke blive billigt nok. 

Øv, nu havde jeg ellers lige fået opfattelsen af, at du efter utallige indlæg havde opnået forståelse for, at nogen rent faktisk ønsker noget andet end det, som du tilbyder. Og så kommer der sådan en sviner. Øv. Så virker det meningsløst, at du efterfølgende skriver, at der er plads til alle typer aftaler. De er i hvert fald ikke ligeværdige i din bog.

Tak til @Bananas for at forsøge at give lidt modspil, for mange af os er nok ret så uenige i dit udsagn om, hvad normen her på EG er. Desværre forgæves, virker det til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 1 time siden:

 

Jeg føler desværre omvendt, at du og desværre også andre mænd i tråden, har travlt med at nedgøre og nedvurderer min måde at arbejde på, og at jeg har valgt det koncept jeg nu engang har. 

Nej nej nej. Jeg har aldrig nedgjort eller nedvurderet hverken dig eller din måde at arbejde på. Det er simpelt hen ikke sandt. Jeg har ikke nogen som helst grund at nedgøre dit koncept eller måde at arbejde på. For at du ikke skal læse det sådan så starter jeg desuden mit indlæg med: "Jeg ønsker dig alt godt med dit koncept".

Det er din måde at argumentere på som jeg har det lidt svært med. Hvordan tænker du at det her ska opfattes egentlig:

 

Annika.Sofia.A skrev, for 2 timer siden:

Herinde på EG er normen at sex er en udløsning, og det skal være nu og det må helst ikke tage mere end 15min. Det kan ikke gå hurtigt nok. Det kan ikke blive billigt nok. 

Tror du at alle vi - de fleste herinde er jeg overbevist om - som ikke har det som norm, opfatter det særligt positivt? Det hjælper jo ikke for forståelsen, at du siden siger at alle GP'er er velkomne at arbejde som de vil. Det er ikke GP'erne du nedvurderer, men den norm som du påstår hersker på EG. Norm er jo som du ved, noget som de aller fleste omfattes af og dermed siger du at de fleste mænd herinde - inklusive mig og de fleste andre i den her tråd - vil have en hurtig udløsning, det skal være nu og det må helst ikke tage mere end 15 minutter. Det kan ikke blive billigt nok.

Og det er pga af den slags udsagn som du får modspil, ikke fordi du har et andet koncept eller en anden måde at arbejde på. Al respekt for dit koncept; det har jeg ikke noget negativt at sige om. Dit valg, og dine kunders valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren L
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Og det er pga af den slags udsagn som du får modspil, ikke fordi du har et andet koncept eller en anden måde at arbejde på. Al respekt for dit koncept; det har jeg ikke noget negativt at sige om. Dit valg, og dine kunders valg.

Du har fuldstændig ret, men jeg er ikke sikker på, at du nogensinde får @Annika.Sofia.Aeller hendes venner til at forstå det. 
 

Hun vil så gerne fremstå som meget rummelig og SÅ forstående, men hun er blot en ung dame med meget høje tanker om sig selv, og de fleste af os andre er jo bare en flok bonderøve, der ikke forstår sig på kvalitet. 
 

Den unge dame har mistet jordforbindelsen og et fornuftigt forhold til penge. Men det er selvfølgelig blot rent gætværk fra min side af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 8.1.2022 at 22:32:

Det, jeg ikke rigtig har villet erkende overfor mig selv og derfor ikke har skrevet om i de seneste måneder, er ved at sætte sig som en permanent irritation. Nu deler jeg den med jer. Med fare for at tabe ansigt.

Jeg synes, at vi har behov for flere individualister, flere ægte kurtisaner, der ikke kun har udseendet og teknikken i orden, men også indeholder et vist mål af dannelse og almenviden. Forførelse, også selv om den er betalt, er ikke kun fysisk, men også noget spirituelt og åndeligt. Lige nu er det hele ved at drukne i lækre bolledukker til lavpris, hvor seancen bliver glat, professionel, en slags forud programmeret robotsex, der blot kræver en upload af gysser for at gå i gang i en given tidsramme. OK, det har mange kunder brug for, og respekt for det. Men det gælder ikke mig og flere andre brødre herinde. Vi mærker ofte det der look og det særlige greb: - OK, endnu en stiv pik, smil, ta' pengene og lad os få det ordnet. Tænk på din nye Mercedes i garagen og på din nye YSL-taske fra Paris.

Jeg bliver slap i begge hoveder, når jeg havner i den situation.

Flere af os vil gerne betale for en god oplevelse, og jeg håber, at vi er selvkritiske nok til at indrømme egne fejltrin, som jo kun er livserfaringer, og udgifter, der forhåbentlig fører os til et højere niveau. Jeg har derfor besluttet at  søge hen imod de ægte, uafhængige individualister,  selvstændige piger der ved, hvad indlevelse og dampende varm erotik er ud over ind-ud. PIger der selv kan formulere en god annoncetekst, som skiller sig ud fra mængden. Jeg vil hellere undvære end nøjes med. Hellere et eller to fantastiske besøg pr måned til 2-3000 kroner for en time, eller halvanden time, end fornemmelsen af, at man bare er et nummer, der skal overstås.

Mange danske, og også nogle udenlandske, GP's mestrer heldigvis dette. Læs blot herinde når de blander sig i debatten. Dem vil jeg koncentrere mig om i det nye år. Hvad enten de er på et anerkendt bordel eller opererer på egen hånd.

Venlig hilsen fra Mr. Sensual

Mon ikke at mange mænd når til noget der minder om ovennævnte,  når de i en periode har kneppet til højre og venstre, og oplevet at det måske i grunden blot var spændingen der fyltde mest  i deres jagt på at besøge flest mulige

Jeg har selv prøvet det, men nåede ret hurtigt frem til, at jeg ønskede noget mere både seksuelt og specielt ønskede jeg også en relation, hvor man både udviklede sexen sammen, men også kendskabet til hinanden.  Det er nu engang sjovere/bedre når man ikke er en tilfældig gæst, men en stamgæst hvor begge parter faktisk ser frem til besøgene.

Det er faktisk også min erfaring i disse relationer, at meget mere kan lade sig gøre, fordi man har fået opbygget en god tillid til hinanden. 

Ellers er det min opfattelse at tråden er blevet lidt for akademisk til mig samt en helvedes masse indlæg om highend. Fordi man ønsker noget dybere eller noget der minder om en elskerinde, behøver man jo ikke at komme helt op på den store klinge.  Hvorfor gøre noget forholdsvis simpelt kompliceret.  Det relationsprægede kan sådant set findes i alle segmenter, men det fordre nok at man har lyst til at begrænse sin købe lyst til nogle ganske få. 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren L skrev, for 6 timer siden:

Du har fuldstændig ret, men jeg er ikke sikker på, at du nogensinde får @Annika.Sofia.Aeller hendes venner til at forstå det. 

Hun vil så gerne fremstå som meget rummelig og SÅ forstående, men hun er blot en ung dame med meget høje tanker om sig selv, og de fleste af os andre er jo bare en flok bonderøve, der ikke forstår sig på kvalitet. 

Den unge dame har mistet jordforbindelsen og et fornuftigt forhold til penge. Men det er selvfølgelig blot rent gætværk fra min side af. 

Nu synes jeg desværre at denne tråd tager en ubehagelig drejning, det er ikke meningen at vi skal angribe hinanden personligt herinde. Jeg har under ingen omstændig mistet jordforbindelse blot fordi at jeg omtaler og fremhæver mit koncept og det jeg tilbyder. Det er en nem påstand at komme med når man løber tør for argumenter. 

Du ved jo absolut ingenting om mit forhold til penge, så at komme med sådan en beskyldning er blot trist og unødvendig. 

Korrekt at jeg har høje tanker om mig selv, jeg har generelt høje tanker om alle mennesker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren L skrev, for 7 timer siden:

Du har fuldstændig ret, men jeg er ikke sikker på, at du nogensinde får @Annika.Sofia.Aeller hendes venner til at forstå det. 
 

Hun vil så gerne fremstå som meget rummelig og SÅ forstående, men hun er blot en ung dame med meget høje tanker om sig selv, og de fleste af os andre er jo bare en flok bonderøve, der ikke forstår sig på kvalitet. 
 

Den unge dame har mistet jordforbindelsen og et fornuftigt forhold til penge. Men det er selvfølgelig blot rent gætværk fra min side af. 

Det kunne, og burde nok også, være skrevet lidt mere diplomatisk, men essensen er nu den samme, som jeg udleder af denne lange og efterhånden håbløse tråd (min egen vurdering, javel…).

Grøfterne er gravet så dybe, at den vist bare snart fiser ud:)

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Ja det tog så 5-6 sider inden den gode tone og tolerance for andres mening, gik fløjten. Synd da der var nogle rigtig gode meningsudvekslinger, med en forståelse og accept af andres mening. Synd, synd, synd.

jeg har deltaget i tråden og læst ALLE indlæg, og mener ikke at nogen på noget tidspunkt, har været uhøflig eller nedladende over for andres mening og holdning. Så mit råd til alle, lad os få den gode tone tilbage, glemme beskyldninger, læs indlæg, forstå dem og lad være med at tolke på det skrevne, men læs det, evt. i den mening det er skrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, 1 time siden:

Ja det tog så 5-6 sider inden den gode tone og tolerance for andres mening, gik fløjten. Synd da der var nogle rigtig gode meningsudvekslinger, med en forståelse og accept af andres mening. Synd, synd, synd.

jeg har deltaget i tråden og læst ALLE indlæg, og mener ikke at nogen på noget tidspunkt, har været uhøflig eller nedladende over for andres mening og holdning. Så mit råd til alle, lad os få den gode tone tilbage, glemme beskyldninger, læs indlæg, forstå dem og lad være med at tolke på det skrevne, men læs det, evt. i den mening det er skrevet.

Men hvordan læser man noget “i den mening det er skrevet” uden at tolke det? Og hvordan forstår man indlæg uden at tolke dem?

Som jeg fx skrev, så handler det ofte om netop tonen; altså det at få formidlet et kritisk budskab på en spiselig måde… Der kan vi godt være enige et stykke ad vejen, og det gælder begge lejre i debatten, men indholdet er vi vel netop (enige om at være) uenige om.

Edit: jeg mener jo fx, at tolerancen og den gode tone gik fløjten langt tidligere. Det blev bare formuleret på en umiddelbart(!) mere sofistikeret måde…

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg vil give dig ret i at selv de bedste skribenter, kan være meget uhøffelige. 
Det er nogen gange svært at skrive lige det man mener, når man mangler den visuelle reaktion fra modtageren , i den kan man mange gange se om budskabet bliver forstået i den tone det var tænkt, det er meget svært at se noget er skrevet med et smil i øjet, hvilket jeg selv har gjordt, og bagefter kunne jeg godt se på reaktionen/svarene at det smil i øjet IKKE var kommunikeret klart i min tekst. Det er det jeg mener med nogen gange at prøve at sætte sig ind i afsenderens tankegang, og uden at begynde at tolke, ja MEGET selvmodsigende, så lad os glemme det hele, og bare være skide tolerante over for hinanden, og så bare sætte os i en rundkreds uden tøj og nyde tilværelsen, og hinanden ( skrevet med et smil i øjet ).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil give dig ret i at selv de bedste skribenter, kan være meget uhøffelige. 
Det er nogen gange svært at skrive lige det man mener, når man mangler den visuelle reaktion fra modtageren , i den kan man mange gange se om budskabet bliver forstået i den tone det var tænkt, det er meget svært at se noget er skrevet med et smil i øjet, hvilket jeg selv har gjordt, og bagefter kunne jeg godt se på reaktionen/svarene at det smil i øjet IKKE var kommunikeret klart i min tekst. Det er det jeg mener med nogen gange at prøve at sætte sig ind i afsenderens tankegang, og uden at begynde at tolke, ja MEGET selvmodsigende, så lad os glemme det hele, og bare være skide tolerante over for hinanden, og så bare sætte os i en rundkreds uden tøj og nyde tilværelsen, og hinanden ( skrevet med et smil i øjet ).

Ok. Men kun i 15 min. Gider ikke rigtig lære jer at kende eller tale om noget særlig dybt…:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Svendsenaalborg skrev, Lige nu:

Ok. Men kun i 15 min. Gider ikke rigtig lære jer at kende eller tale om noget særlig dybt…:)

Det kan du ikke være bekendt, nu havde jeg lige sat næsen op efter en dinnerdate og overnatning, sammen med dig.

skrevet med et stort smil i øjet, bare lige for at undgå misforståelser. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 10.1.2022 at 23:56:

Uden at røbe for meget kan jeg fortælle det ærede publikum, at jeg altid er venlig af både natur, opdragelse og instinkt, men også fuldkommen hårdhudet overfor kværulanter, negativister og andre primitive typer.

Jeg ser mig selv på samme måde.
Jeg er altid venlig (med mindre andet er absolut nødvendigt, og det sker sjældent eller aldrig)
Der er ingen grund til at skælde ud, man kan godt sige fra eller være uenig på en venlig måde.
Jeg holder meget af et venskabeligt skænderi, jeg omgås stort set kun mennesker der er meget forskellige fra mig, og det giver nogle ganske livlige meningsudvekslinger ... 

Jeg læste for et stykke tid siden en bog, der handlede om helbredsmæssige fordele ved at være venlig - har desværre glemt titlen, og kunne heller ikke google den ned.
Den havde mange gode pointer.
Selv er jeg egentlig en træt og smådeprimeret gammel gnavpot - det har jeg været i 50 år - og jeg troede også jeg var ret usocial ... 
Men da jeg landede i et job hvor jeg har med mange mennesker at gøre opdagede jeg at det passede mig egentlig udmærket ... 
Og da jeg er en forsigtig og godmodig type var jeg fra starten omgængelig - og blev hen ad vejen bevidst om at være venlig ... 
Og jo, det tager brodden af det smådeprimerede ... .

@Mr. Sensual - Ja, som journalist véd du også, at det altid er de dårlige nyheder der slås op på forsiden.
Intet under, at mange synes at verden er en jammerdal, og at det aldrig har set værre ud end det gør i dag .. 
Det ville være mere konstruktivt at vise eksempler på hvordan man kunne løse et problem i stedet for at pege på nogen der ska' ha' tæsk ... 
Men det er der bare ingen der gider læse ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, den 10.1.2022 at 11:40:

Misforstå mig ikke, jeg tilbyder sociale/platoniske dates på en 1 time, hvor man kan møde mig til en kop kaffe eller en drink på en cafe til et langt mindre beløb, for således at man har muligheden for at mærke om kemien er den rette til at gå videre med de længerevarende dates, netop fordi jeg imødekommer den skeptisk der kan være for nogle. 

Dét er interessant!!!

Jeg har netop et arrangement af dén art med en GP jeg har mødt nu adskillige gange.
Jeg undrer mig dybt og inderligt over at der ikke er flere GP'ere der har det som en del af deres tilbud.
Netop, som du skriver, kaffe- og drinksdates til et langt mindre beløb.
Ikke (nødvendigvis) som 'oplæg' til et sex-møde, men som noget der er et tilbud i sig selv.

Jeg har nævnt det et par gange før, men overhovedet at nævne noget med priser, er et ultrafølsomt emne, og så drukner pointen hurtigt i skænderier ...
Tænker risikoen ikke er så stor når det er dig der nævner det ... 

I hvert fald to af de andre GP'er jeg har mødt undervejs, ville jeg gerne betale for en kaffe-date ... 
Det var et par rigtig spændende piger ... 
Jeg véd også at der er et par af 40+ pigerne herinde der tilbyder det .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
sneræven skrev, for 28 minutter siden:

Jeg ser mig selv på samme måde.
Jeg er altid venlig (med mindre andet er absolut nødvendigt, og det sker sjældent eller aldrig)
Der er ingen grund til at skælde ud, man kan godt sige fra eller være uenig på en venlig måde.
Jeg holder meget af et venskabeligt skænderi, jeg omgås stort set kun mennesker der er meget forskellige fra mig, og det giver nogle ganske livlige meningsudvekslinger ... 

Jeg læste for et stykke tid siden en bog, der handlede om helbredsmæssige fordele ved at være venlig - har desværre glemt titlen, og kunne heller ikke google den ned.
Den havde mange gode pointer.
Selv er jeg egentlig en træt og smådeprimeret gammel gnavpot - det har jeg været i 50 år - og jeg troede også jeg var ret usocial ... 
Men da jeg landede i et job hvor jeg har med mange mennesker at gøre opdagede jeg at det passede mig egentlig udmærket ... 
Og da jeg er en forsigtig og godmodig type var jeg fra starten omgængelig - og blev hen ad vejen bevidst om at være venlig ... 
Og jo, det tager brodden af det smådeprimerede ... .

@Mr. Sensual - Ja, som journalist véd du også, at det altid er de dårlige nyheder der slås op på forsiden.
Intet under, at mange synes at verden er en jammerdal, og at det aldrig har set værre ud end det gør i dag .. 
Det ville være mere konstruktivt at vise eksempler på hvordan man kunne løse et problem i stedet for at pege på nogen der ska' ha' tæsk ... 
Men det er der bare ingen der gider læse ... 

Tak for dit indlæg, som jeg fuldt ud forstår og kan leve mig ind i. 

Ja, som journalist opdrages man på både skolen og senere i praktik til at gøre folk bange, eller i det mindste bekymrede, hver dag. Det sælger blade / giver høje seertal. Igen uden at røbe for meget om min person har jeg selv været en af dem og interviewet mange kendte politikere, forskere og økonomer. Jeg forlod denne rolle, da jeg opdagede, at skandalen eller sensationen, eller det lodret tåbelige, var vigtigere for mediehuset end det dybere budskab, den konkrete viden, i det, som hovedpersonen sagde.

Et folk har de politikere og journalister, som de fortjener.

Mange hilsener Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 4 minutter siden:

 

Ja, som journalist opdrages man på både skolen og senere i praktik til at gøre folk bange, eller i det mindste bekymrede, hver dag. Det sælger blade / giver høje seertal. Igen uden at røbe for meget om min person har jeg selv været en af dem og interviewet mange kendte politikere, forskere og økonomer. Jeg forlod denne rolle, da jeg opdagede, at skandalen eller sensationen, eller det lodret tåbelige, var vigtigere for mediehuset end det dybere budskab, den konkrete viden, i det, som hovedpersonen sagde.

 

Du sagde vi ev lignede hinanden. Uden at røbe for meget, kan jeg sige så meget som at jeg har gået eksakt densamme vej. :o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Du sagde vi ev lignede hinanden. Uden at røbe for meget, kan jeg sige så meget som at jeg har gået eksakt densamme vej. :o 

Lidt chokerende lige når man læser det, men så bliver det pludselig sjovt. Tror du har haft det på samme måde.

Hvem ved, måske har vi arbejdet det samme sted og kender hinanden? Forstår på nogle af dine andre skriv herinde, at du sidder på et kontor i Sverige (som journalist ved du jo, at man skal have en god hukommelse). 

Nå, men nu kommer vi vist til at nærlæse hinandens tekster....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow..... bare wow..... Jeg så overskriften på debatten og tænkte "fedt! En spændende debat at læse med på, samt deltage i" men hold nu fast hvor blev jeg skuffet.... :wacko: De første par sider af debatten forløber meget fint og pænt, men resten af debatten er jo nærmest en omgang muderkastning på skrift. Selvfølgelig pakket pænt ind i en smører om at man prøver at være rummelig og forstå hinanden, uden at man er det. ØV! Øv hvor er det ærgerligt at vi ikke er mere åbne, støttende og accepterende overfor hinandens forskelligheder og meninger. Det er vel derfor at vi er herinde. For at få stillet vores nysgerrighed, for at blive klogere på hinanden og for råd og vejledning... 

Som kvinde og GP'er har man jo næsten ikke lyst til at være med i debatter herinde, af frygt for at blive misforstået eller hakket ned på. (det sker ret ofte.. desværre)

Dette lille skriv er skrevet kærligt ment og med et ønske og håb om at vi kan være lidt sødere, forstående og accepterende til hinandens forskelligheder og meninger <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 2 minutter siden:

 

Som kvinde og GP'er har man jo næsten ikke lyst til at være med i debatter herinde, af frygt for at blive misforstået eller hakket ned på. (det sker ret ofte.. desværre)

Dette lille skriv er skrevet kærligt ment og med et ønske og håb om at vi kan være lidt sødere, forstående og accepterende til hinandens forskelligheder og meninger <3 

Som mand og sexkøber bliver man også  misforstået og hakket ned på i ny og næ. Jeg tror det er bagsiden af et anonymt forum, i kombination med at det ofte er let at misforstå eller blive misforstået i tekst. 

Den bedste metode er at undvige at tage det personligt. 

Du skal være meget velkommen med dine meninger, og bliver du misforstået eller hakket ned på: tag det altså ikke så alvorligt. Her findes alle slagsens; dem som vil godt, dem som elsker at debattere, dem som vil mindre godt, dem som elsker at hakke, dem som elsker kvinder og dem som ser ned på dem.

Men tager man det ikke personligt, så kan det være sjovt, og også lidt lærerigt herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 11.1.2022 at 10:06:

For mig er det derimod let, at have det sjovt sammen i en time. En perfekt time med 110% opmærksomhed på den anden og vores samspil, som indeholder ren nydelse og ikke alt muligt andet, og derefter en pause, hvor man kan lade op. Det er smukt i min verden. Jo mere jeg kender en person, desto mindre "på" er jeg. Derfor vil jeg så også sige, at lange aftaler med kendte ansigter virkelig kan være dejlige. Roen og tiden til at opdage og udforske hinanden. Muligheden for at lade flirt og lege opstå naturligt. At få det hele over i en real-life setting hvor dét at røre hinandens hænder under middagen bliver forspil, eller langsomt fjerne fokus fra filmen i sofaen og ende med at ligge stadig halvt påklædt og gribe krampagtigt sammen om sofapuden, mens han slikker mig til orgasme.

 

Ej nu er det jo endnu mere sparetid, to timer er jo slet slet ikke nok :biggrin::x

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, den 12.1.2022 at 23:05:

De første par sider af debatten forløber meget fint og pænt, men resten af debatten er jo nærmest en omgang muderkastning på skrift.

Jeg kiggede lige tilbage på nogle af indlæggene, og der er to følsomme emner i 'sving'.

Den ene er Prisen.

Den anden er det menneskelige aspekt, kontakten, følelser under besøgene.
Det emne giover anledning til en del hvæsen ad hinanden, og det er træls .. 
Før Corona havde vi en del tråde om GFE og hvordan det kan fungere.
Det er vigtigt, synes jeg, men svært at diskutere .. nogle af brugerne her på EG er fremme med både løftede pegefingre og krabask så snart det antydes at der kan være noget som helst i mødet ud over sex og udløsning  .... ;) 
Og så ender diskussionen i en masse hvæsen ad hinanden

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Guest Søren L skrev, den 12.1.2022 at 06:57:

Du har fuldstændig ret, men jeg er ikke sikker på, at du nogensinde får @Annika.Sofia.Aeller hendes venner til at forstå det. 
 

Hun vil så gerne fremstå som meget rummelig og SÅ forstående, men hun er blot en ung dame med meget høje tanker om sig selv, og de fleste af os andre er jo bare en flok bonderøve, der ikke forstår sig på kvalitet. 
 

Den unge dame har mistet jordforbindelsen og et fornuftigt forhold til penge. Men det er selvfølgelig blot rent gætværk fra min side af. 

Det er min erfaring, at bonderøve udmærket forstår sig på kvalitet. De vil bare ikke betale for den.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, den 12.1.2022 at 23:05:

Wow..... bare wow..... Jeg så overskriften på debatten og tænkte "fedt! En spændende debat at læse med på, samt deltage i" men hold nu fast hvor blev jeg skuffet.... :wacko: De første par sider af debatten forløber meget fint og pænt, men resten af debatten er jo nærmest en omgang muderkastning på skrift. Selvfølgelig pakket pænt ind i en smører om at man prøver at være rummelig og forstå hinanden, uden at man er det. ØV! Øv hvor er det ærgerligt at vi ikke er mere åbne, støttende og accepterende overfor hinandens forskelligheder og meninger. Det er vel derfor at vi er herinde. For at få stillet vores nysgerrighed, for at blive klogere på hinanden og for råd og vejledning... 

Som kvinde og GP'er har man jo næsten ikke lyst til at være med i debatter herinde, af frygt for at blive misforstået eller hakket ned på. (det sker ret ofte.. desværre)

Dette lille skriv er skrevet kærligt ment og med et ønske og håb om at vi kan være lidt sødere, forstående og accepterende til hinandens forskelligheder og meninger <3 

Det er så rigtigt Victoria! <3

Jeg har flere kollegaer som annoncer herinde på EG og andre steder og som jeg ved har holdninger og meninger til hvordan mange mænd herinde omtaler kvinder og diskuterer emner vedrørende købesex, men mange af dem opgiver nærmest på forhånd at italesætte sine holdninger i frygt for at blive mistolket og tilsvinet af mænd herinde. 

Det er da så ærgerligt, at man ikke kan få lov til at ytre sig uden straks at skulle have folk på nakken! Det er ikke i orden. Sådan burde det ikke være! Vi bør være lydhør og forstående overfor alles meninger og måde at se tingene på. 

Men jeg tager glædeligt denne debat, for jeg synes den er så essentielt. Jeg er meget alene med mit koncept her i DK og det er altid vanskeligt at være den ene person som går imod strømmen. Men jeg tager de lussinger det nu engang kræver, for jeg mener at der skal være plads til alle og jeg mener at der skal være plads til forskellige måder at tilkøbe sig sex, oplevelser og generelt selskab!

Det er ingen hemmelighed at @VictoriaDavinci og jeg er gode veninder og ses privat og det er til trods for at vi arbejder meget forskelligt. Men vi har den største respekt for hinandens arbejde og kunne aldrig drømme om at dømme hinanden. Det er sjovt nok kunderne og mændene som dømmer os. Trist. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Annika.Sofia.A skrev, for 8 minutter siden:

Det er så rigtigt Victoria! <3

Jeg har flere kollegaer som annoncer herinde på EG og andre steder og som jeg ved har holdninger og meninger til hvordan mange mænd herinde omtaler kvinder og diskuterer emner vedrørende købesex, men mange af dem opgiver nærmest på forhånd at italesætte sine holdninger i frygt for at blive mistolket og tilsvinet af mænd herinde. 

Det er da så ærgerligt, at man ikke kan få lov til at ytre sig uden straks at skulle have folk på nakken! Det er ikke i orden. Sådan burde det ikke være! Vi bør være lydhør og forstående overfor alles meninger og måde at se tingene på. 

Men jeg tager glædeligt denne debat, for jeg synes den er så essentielt. Jeg er meget alene med mit koncept her i DK og det er altid vanskeligt at være den ene person som går imod strømmen. Men jeg tager de lussinger det nu engang kræver, for jeg mener at der skal være plads til alle og jeg mener at der skal være plads til forskellige måder at tilkøbe sig sex, oplevelser og generelt selskab!

Det er ingen hemmelighed at @VictoriaDavinci og jeg er gode veninder og ses privat og det er til trods for at vi arbejder meget forskelligt. Men vi har den største respekt for hinandens arbejde og kunne aldrig drømme om at dømme hinanden. Det er sjovt nok kunderne og mændene som dømmer os. Trist. 

Kære Annika.Sofia

Tak for endnu et interessant bidrag til debatten. Du har sat nogle tanker i gang, som jeg lige skal have tid til at sortere i. Senere i dag vil jeg ta' det op i en ny tråd om mænds syn på kvinder og købesex. Og pli.

Kompliment for dit mod til at sige din ærlige mening. Og godt du ikke tar' de tossede og vrede reaktioner alt for nær. Sådan er det at stå frem, og tro mig, jeg har prøvet samme tur i maskinen mange gange. Det har kun gjort mig endnu mere stærk og stædig. Tror det samme gælder dig.

Husk at for mange små hjerner er det nemmere at kritisere budbringeren end at gøre noget ved problemerne.

Varme hilsener, og vi ses, Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...