Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Misjo1 skrev, for 8 timer siden:

Lady C <3:wub::wub: Du skal ikke lade ham @MickeyMforstyrre dig.jeg kom først :mrgreen::ph34r: savner dig. Det ved du. Vi ses

Godmorgen ven, håber at du har sovet godt :)

Jeg ved at @Lady C er et vidunderligt menneske, selvom jeg har aldrig har mødt hende, men vores relation går udelukkende på noget feedback på de noveller hun skrev sidste år bla. "Forvandlingen", så du kan være ganske rolig, du er i en helt anden liga :)

 

 

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen, og en solskins  en af slagsen.<3

Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

Godmorgen, og en solskins  en af slagsen.

Så er du mere heldig end jeg, her er overskyet, men det kan måske godt se ud som om der er noget opklaring på vej... håber at solen må skinne lidt på os alle i dag:) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen her fra :)

Virkelig godt morgen til dig og din familie, sidder med min kop kaffe på min stadigvæk ikke færdig terrasse mangler par brædder som er ikke leveret, venter tid 1-2 uge pga. travlhed , alle i DK er i gang med hus/have projekter, men jeg tager det roligt, selvom kone er utålmodig :shock:, nyder solen og fuglenes sang 

Mkh og varme tanker Sebmus 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Godmorgen,

Ja og håber at du kan nyde solen lidt udendørs i dag, og gid at solen vil skinne på jer alle i dag, jeg har lige et par små projekter hernede i sommerhuset , slå græs ordne ukrudt oma.

Var det ikke på sin plads at omdøbe denne tråd til "GODMORGEN" , da ALLE morgener fremadrettet bare er en succes for TS,  ja det kan jo nok ikke lade sig gøre, mere bare tanken og den posetive energi herom :)

Knus H.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niels Ebbesen

God eftermiddag er lige kommet op til overfladen efter 2 døgns migræne. Solen skinner men det trække op men en kulsort himmel i nordvest. Nyder lidt kaffe og mad, det første siden fredag på terrassen. Håber du må få en rigtig fantastisk dag @Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ok godnat og godmorgen <3

Sleep well alle.:)

Misjo1 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 22 minutter siden:

Ok godnat og godmorgen <3

Sleep well alle.:)

Misjo1 

Godnat og godmorgen :) håber at din dag forløb godt og morgendagens dag endnu bedre 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen også her fra :D

Ønsker dig godt dag 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Trængte til at tømme hoved lidt, og tog på arbejde, der er næsten Inger der møder ind i disse tider, så her er fredeligt, men rart at hilse på nogen af sine kollegaer, og få lidt "normalitet"

Status er, at jeg hurtigt udtrættes, og har en del smerter, eller går det meget godt :P

Har selvfølgelig mange tanker, men jer kan ikke gøre mere forberedelse, så nu gælder det bare om at udnytte tiden mens jeg stadig er mobil

Jeg vil gerne udtrykke min taknemlighed til alle jer der har fulgt og følger mig her på tråden, det har virkelig været til opmuntring og stor støtte, TAK!

Kærligst MIsjo!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 20 timer siden:

Trængte til at tømme hoved lidt, og tog på arbejde, der er næsten Inger der møder ind i disse tider, så her er fredeligt, men rart at hilse på nogen af sine kollegaer, og få lidt "normalitet"

Status er, at jeg hurtigt udtrættes, og har en del smerter, eller går det meget godt :P

Har selvfølgelig mange tanker, men jer kan ikke gøre mere forberedelse, så nu gælder det bare om at udnytte tiden mens jeg stadig er mobil

Jeg vil gerne udtrykke min taknemlighed til alle jer der har fulgt og følger mig her på tråden, det har virkelig været til opmuntring og stor støtte, TAK!

Kærligst MIsjo!

 

 

Mornings @Misjo1, hvordan er dagsformen?

Dejligt at læse at du havde overskud til at opsøge lidt normalitet i går.

Jeg håber at du får en nogenlunde fornuftig dag i dag, trods tanker, smerter og alt det du tumler med, du får i hvert fald de bedste morgenønsker herfra :)

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :)

Håber du har sovet godt og din @Lady C har været på besøg i din drømme ;)

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt  at især i 2 er så posetive og dejlige allerede her fra morgenstunden, i er tydelige typiske a mennesker som virkelig forstår at sprede glæde og gode vips / tak for det og til Misja håber at du får den bedste dag længe,,B)

Nyd den danske sommer med endnu en pragtfuld dag, krammer og gode tanker afsendt herfra <3

Godmorgen :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God Morgen Alle sammen :) og endnu en herlig en af slagsen

Tak for sangen @den lykkelige den havde jeg helt glemt, en dejlig sang:)

@Hunting for beaver Jeg er faktisk super A menneske, men jeg lister stille rundt om morgenen, for ikke at vækkeSuper B mennesket som er min bedre halvdel :lol:

@Sebmus hvis @Lady C var i mine tanker om natten, ja så fik jeg nok ikke sovet meget, bare tanken om @Lady C gør mig så varm i kroppen at det vil kræve kolde styrebade.:wub::P:ph34r:

@MickeyM min ven, dagsformen er da ok, prøver en stille !/2 dag På jobbet igen i dag, og så fysioterapeut  og lidt let træning i eftermiddag, Kæft hvor bliver man slap i koderne af sengeleje;)

Forsat god dag til jer alle

MIsjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 minutter siden:

Forsat god dag til jer alle

Tak, og super god dag retur :)!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære kære venner

Det har været en lang dag. Men meget er lykkedes.

Er træt.og vil gå til ro, med fred i sindet

Jeg takker igen for jeres opbakning . Det betyder faktisk ALT.for mig

Godnat venner

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Misjo1 skrev, for 31 minutter siden:

Kære kære venner

Det har været en lang dag. Men meget er lykkedes.

Er træt.og vil gå til ro, med fred i sindet

Jeg takker igen for jeres opbakning . Det betyder faktisk ALT.for mig

Godnat venner

Misjo

Jeg håber du får sovet godt. Jeg kom til at tænke på en ting. Hvis du har overskud til det, var det så en idé at skrive et brev til din kone hvor du fortæller hende hvor meget du har elsket hende hvert minut I har tilbragt sammen, at du kigger ned til hende og lytter, hvis hun kigger op på stjernerne mens hun snakker med dig, og at hun skal gå videre til den næste hvis hun møder en mand der er bare halvt så skøn som du er og hun er parat til det? Og så give det til en der kan give det til hende et par måneder efter du er gået videre, så hun har fået lidt ro på og kan tage det ind. Du skal selvfølgelig skrive det i dine egne ord og mere end de idéer jeg er kommet med. Men jeg tror hun vil blive glad for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Jeg takker igen for jeres opbakning . Det betyder faktisk ALT.for mig

Vi er her, og vi er her meget, meget, meget, meget længe :)

Godnat min ven. Du sover sikkert allerede, men vi skrives ved i morgen :) Sweet dreams!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Jeg håber du får sovet godt. Jeg kom til at tænke på en ting. Hvis du har overskud til det, var det så en idé at skrive et brev til din kone hvor du fortæller hende hvor meget du har elsket hende hvert minut I har tilbragt sammen, at du kigger ned til hende og lytter, hvis hun kigger op på stjernerne mens hun snakker med dig, og at hun skal gå videre til den næste hvis hun møder en mand der er bare halvt så skøn som du er og hun er parat til det? Og så give det til en der kan give det til hende et par måneder efter du er gået videre, så hun har fået lidt ro på og kan tage det ind. Du skal selvfølgelig skrive det i dine egne ord og mere end de idéer jeg er kommet med. Men jeg tror hun vil blive glad for det. 

Søde @Christina ssbbw, jeg forstår din omsorg, og jeg forstår din pointe, og jeg synes at dine tanker er fuldstændig fantastiske.,. 

Jeg er bare ikke sikket på, at du rammer skiven...

Livet er bare fucked up kompliceret sommetider

 

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

godmorgen

ja det bliver en rigtig dejlig dag, fordi om lidt så skriver Misjo at han har sovet skønt og har mod på at få endnu en dejlig sommerdag sammen med os andre 

Rigtig god dag derude og pas på hinanden og jer selv 

Knus og bedste tanker til jer alle  :)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :)

Bare du ved vi tænker på dig ;) :wub:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...