Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Gæst

Fedt navn..godt nogle tør være ærlig om ,hvad det også lidt handler om..

Må jeg ikke se et billede,knus fra .....

Den mail fik jeg i går søndag inde på dating dk,fra en pige på 38 ÅR,hun havde ikke billede på ,eller tekst,der stod kun hendes alder og vægt.

Jeg sender hende så et billede og hun kvitere med et billede tager på skanderborg festival i år,hvor hun står sammen med 2 andre piger,hun er en høj slank blondine,rigtig kønt ansigt ,lækker lille røv og små a-skåle.

Vi skriver nogle korte mils frem og tilbage og hun ville gerne mødes til en date,hun kom hjem til mig her i aften ved 1930 tiden og kørte igen lidt over 22,det er en rimelig nyskilt pige,som også er på scor,havde jeg ikke haft mit lidt frække profilnavn,havde hun aldrig opdaget min profil ,fortsalte hun.

Jeg kan godt afsløre,at jeg lige har kneppet en af de frækkeste og lækkerste pige i mit liv,hun blev gennemkneppet i sofaen,på pilatesbolden,køkkenbordet,badeværelset og tilslut i min seng...

beretning følger fick.

Efter jeg havde besøgt 3 polske ludere i Flensborg om torsdagen,fik jeg først sex igen om søndagen,da min bolleveninde kom på besøg,jeg havde ikke haft nogle nye dates i løbet af weekenden,kun skrevet lidt med et par damer.

Jeg fik dog den mail ,som jeg starter med at citere,den var fra en dame ,med en fuldstændig annonym profil,ingen billede eller tekst.Jeg sender hende et billede af mig ,som hun jo efterspurgte og hun sender derefter et af hende selv-hun er en rigtig flot ,høj ,slank pige på 38 år og sygeplejereske,vi skriver nogle korte mails frem og tilbage,og hun vil gerne mødes om mandagen ,hvor hun var børnefri.

vi aftaler at hun kommer hjem til mig ved 1930 tiden mandag aften,det billede hun har sendt mig viser ,at hun ser temmelig godt ud og jeg må indrømme ,at jeg er lidt mere nervøs end normalt og ved heller ikke hvad ,jeg kan forvente af daten.

Da hun ankommer til mit hus,ringer hun mig op for lige at sikre sig at det var det rigtige hus,hun går så helt ned mod huset og jeg tager imod,hun er rigtig lækker ,ca 179 cm 0g omkring 58 kilo,kønt ansigt og flot blond hår,hun var iklædt meget stramme sorte bukser ,bluse og tørklæde.

Hun giver mig et knus på kinden og vi går indenfor,hun tager så hendes korte støvler af og tørklæde og vi går ind i min stue ,hvor jeg har fyret godt op i brændeovnen.Hun er udadvendt og let at tale med,efter nogle min ,hvor jeg har fornemmet ,at vi har en god kemi ,byder jeg på rødvin-som hun siger ja tak til,og siger hun elsker rødvin.

Vi snakker godt og drikker vin,efter vel 15 min ,prøver jeg at finde ud af om hun var til noget-jeg bruger hårtricket,nusser hende lidt i håret og fortælle hende hvor flot det er,spørger også om det er ok jeg rører det,og det må jeg gerne.

Vi kysser så,og hun kysser dejligt,hendes læber er varme,bløde og faste.Efter vi har kysset tredje gang går jeg på knæ foran hende,kysser hende og trækker derefter hendes bukser af,de sidder meget stramt og hun hjælper selv til,ved at løfte numsen lidt.Jeg slikker så hendes fisse,og hun fortæller mig ,at hun er vild med at få slikket fisse,og jeg har bestemt ikke noget imod det,når den er så lækker som hendes,rejser mig så op og tager mit tøj af,min pik er allerede stiv og hun tager fat i den med hånden og kører lidt frem og tilbage,tager så fat om hendes hår og styrer pikke ind i hendes mund,hun sutter udemærket,men ikke så dybt.

Jeg går så på knæ igen,og trænger ind i hende ,knepper hende godt og længe,skifter også til doggy ,hvor hun står indover sofaen,det er superfedt at kneppe hende,da hun har en så slank krop og lækker lille røv,hendes bryster er små a-skåle og passer til kroppen.Jeg har en pilatesbold i min stue og har vel efterhånden haft 12-15 damer oven på den,det er altid sjovt,når jeg siger til en ny date,at hun skal ligge sig ned på bolden,højden passer perfekt ,når man står på knæ foran,jeg knepper hende vel en små 10 min på bolden,sindsygt at mærke hendes stramme fisse og jeg kører helt ned i tempo ,så hun rigtig kan mærke mit store pikhovede..åhh det er dejligt det der,du har en god pik,siger hun.

for første gang slikker jeg også fisse mens en date ligger på bolden,efter turen på bolden går vi ud i mit køkken,op på bordet siger jeg til hende og hun ligger sig op,jeg har et kasse i mit bryggers som jeg henter ,til at stå på,så passer højden perfekt,hun ligger lidt hårdt ,da hun jo er meget slank ,så hun tager en hånd under ryggen /røven og så går det ,knepper hende godt og længe,skiftevis hurtigt ,langsomt-hun reagere med god stønnen,på et tidspunkt slikker jeg også fissen,og hun får en finger samtidig,jeg kan mærke at der er ved at ske noget,så jeg klør på og slikker hende hårdt og hurtigt på klitten mens jeg bruger min finger..så sker det .hun kommer ,kan tydeligt både høre og mærke det ,hun klemmer lidt sammen om mit hovede med hendes lår,Vi går så på badeværelset(ja vi kom næsten hele huset rundt) tager hende først bagfra ,så mens hun sidder ovenpå min håndvask.Slutter i min seng,knepper hende i flere stillinger ,og på det tidspunkt kan jeg mærke at jeg snart kommer.

Tager hende fra siden og hun stønner frækt,trækker mig ud i sidste øjeblik og sprøjter hende i ansigtet og munden,vi slutter med at tage et bad sammen.

Det var en superfræk date med en pisselækker dame,sex er bare bedre med flotte piger.

Hun fortalte mig ,at scor egentlig tiltalte hende mere,da hun ikke der behøvede at skrive meget sammen og cafemøder,men bare kunne få pik hvis hun ville.

Det er en pige som har været sammen med den samme mand ,siden hun var 15 og først nu slår sig lidt løs.

Hun sendte en sms dagen efter ,hvor hun skrev at det værste ved sex er,at man får lyst til mere.

Vi skal iøvrigt ses igen ,her i morgen fredag.Jeg er lidt spænt på om jeg får lov til at kneppe hende i røven,da hun sagde hun godt kunne li det,men der skulle også være noget til vores anden date.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde en ren sexdate onsdag aften,skriver senere en beretning om,hvordan kontakten opstod.

Status her ca. 2 år efter jeg kom på dating,er at jeg har haft sex med 64 forskellige damer,det har overrasket mig hvor let det er ,at få kontakt og hvor friske nogle damer er.

Syntes også det er lidt interessant at opleve,hvordan en del kvinder,som har et langt forhold eller ægteskab bag sig,og som måske har været den samme mand tro i 15-20 år nu går helt amok i dates og ikke kan få pik nok.Måske er det en måde at frigøre sig fra eksmanden på,det at tage ud til en vidtfremmed mand og blive gennemkneppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde en ren sexdate onsdag aften,det var med en dame på 43 år,et lille nips på 48 kilo.

Det er en dame som søger date.inde på dating dk kan man søge date,kæreste,flirt eller venner-jeg selv søger kæreste,da man kommer i dialog med mange flere,end hvis man havde skrevet date eller flirt.

Jeg skriver til hende fordi hun har et par gode billeder og ser ok ud,men også fordi hun kun bor ca 10 kilometer fra mig af.

Vi chatter lidt og hun fortæller at hun kan li masser af sex ,da hun selv er så ligefrem ,skriver jeg også frækt til hende og skriver blandt andet ,hvad jeg vil gøre ved hende,hvis vi skal på date.

Vi er tæt på at mødes allerede der samme aften,men da hun har børn hjemme ,vil hun hellere vente.

Et par dage efter vores chat sender jeg en mail til hende og spørger til en hyggelig date,det ville hun gerne,og vi aftalte at hun kom hjem til mig ved 20.30 tiden onsdag aften.

Hun kom til den aftalte tid,køn lille kvinde på 43 år,meget slank og med små a-skåle,håret var halvlangt og farvet helt sort,tror hun har været rigtig køn som hel ung.

Vi hilser på hinnanden og går ind i min stue,hun havde selv tilbudt at tage hvidvin med,men jeg sagde sagt til hende ,at jeg havde vin,så jeg havde stillet en flaske frem på sofabordet.

Skænker lidt vin op til hende,og så går det stærkt-i vores chat havde hun skrevet at hun ville ikke anmelde mig hvis jeg voldtog hende.

Vi nipper lige til vinen og begynder så at kysse,tager hende på venstre bryst og så hånden ned over hendes mis,jeg rejser mig og tager mit tøj af og står så med stiv pik foran hende,som hun begynder at sutte på,går ned på knæ foran hende og trækker hendes bukser og trusser af,da hun er på sidste dag i hendes periode,bløder hun lidt-så jeg springer fisseslik over.Mærker lige med et par fingre om hun er våd og klar til pik og det var den så jeg trænger ind i hende og knepper hende,syntes det er en super stilling ,at kneppe en dame som sidder i en sofa og en selv på knæ foran,man har begge hænder fri og kan bearbejde klitten og brysterne samtidig-har også fundet ud af at mange kvinde tænder på at se pikken gå ind og ud af deres fisse og det kan de i den stilling.

Hun stønner rigtig liderligt og sagde også knep mig flere gange,skifter rundt mellem forfra og doggy ,da hun er et meget lille nips holdt hun lidt imod mit lår så jeg ikke kunne støde helt i bund ,da hun ikke brød sig om det,efter turen i sofaen får hun også en tur på min pilates bold som jeg har i stuen,det er pissesjovt at kneppe en dame på sådan en bold og det får smilet frem hos damerne,da de aldrig har prøvet det før.Slutter i mit soveværelse,først missionær,så hende flad på maven og tilsidst en hård doggy hvor jeg giver max gas,kan mærke at hun kommer samtidig.

Vi slutter med at sidde og snakke en halv times tid i min stue,og hun fortæller mig at hun bliver bestormet med henvendelser inde på dating,på grund af hendes billeder og det ,at hun søger date.

Det var en ren sexdate og jeg har ikke haft kontakt med hende siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fik kontakt med en køn dame igår,hun er i midt fyrrende og har til gården og gaden som hun selv siger,skrev også at hun var vil med sex og var god til det.Så her i dg skriver hun ,at hun har fået en periodefejl og om jeg stadigvæk vil møde hende,det har jeg ikke noget imod,da jeg også har en bolleveninde der vil ha pik,når hun har det røde.

Skal møde hende ved 1830 tiden,så jeg har lidt travlt...beretning følger

Den lækre slanke dame jeg beskriver den 26 sep. Har besøgt mig 3 gange ,i denne uge er hun på ferie.

Jeg har virkelig skudt papegøjen,hun er flot og lækker og vild med sex,og jeg håber at ser meget mere til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En tur i det røde,

Kan lige nå at skrive en kort beretning om min date i går aftes,inden min bolleveninde2 kommer ved 9 tiden,hvor vi skal på Århustur.

Damen jeg var på date med i går aftes,fik jeg aftalt en date med efter ialt ca, en halv times chat.

Det er en lidt frodig pige i midt fyrrende som har til gården og gaden som hun skrev.

Jeg ankommer til hendes hus ved 1830 i går,hun havde bedt mig pakere diskret,så jeg holder omkring 100 meter væk .og går op til hendes hus.

Hun åbner med et stort smil,iklædt stramme jeans og tynd bluse hvor jeg kan ane bhén indeunder,hun

ser ikke allerværst ud tænker jeg,dejlige frodige former.

Da hun har lukket døren lægger hun armene om mig og giver et knus,jeg tager så fodtøj af og vi går ind mod hendes stue,igen holder vi lidt om hinnanden og begynder at kysse,jeg står så bag hende og tager fat om hendes store f-skål ,mens vi står og småsnakker-det er lidt vildt,alt hvad vi kender til hinnanden er en halv times chat.

Hun byder på mørk øl og vi sidder i sofaen,går ikke lang tid så kysser vi igen og får også hendes bh-spændt op,trækker også hendes jeans af,men trusserne vil hun ikke af med ,da hun bløder.

Står så foran hende og hun sutter min stive pik,hun er rigtig god-vi går så ind i hendes soveværelse hvor hun fortsætter med at sutte,det er en god stor pik du har ,siger hun.

vi ligger og kysser og hun sutter,kører også min pik mod hendes trusser-jeg har bare så meget lyst ,siger hun -jeg ser lige om jeg kan vaske mig,2 min siger hun.

Hun kommer så tilbage uden trusser på og ligger sig på ryggen og jeg trænger ind i hende,dejlig stram fisse,knepper hende i missionær og doggy,giver hende også lidt smæk i røven-

åhh,du må gerne komme i mig siger hun og jeg giver gas og sprøjter i fissen på hende-kigger lige på min ur og den er kvart over 7-så det var 45 min efter jeg ankom,vi ligger så og nusser og snakker,spørger om jeg vil vaskes-vi går så ud på hendes badeværelse og tager et bad sammen,mig med stiv pik igen-hun går ned på hug og giver mig et godt langt blow,så pissefrækt ud når hun kørte hele hendes tunge ud over pikhovedet.Vend dig om siger jeg så,og jeg tager hende så bagfra i doggy med vandet løbende ned over os-kommer efter en 5 min tid i fissen på hende.

Slutter i hendes sofa ,hvor vi sidder og ser res

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er på dating det sker! har masser at berette.

Den lækre sygeplejereske jeg beskriver 26 sep. besøgte mig i torsdags for 4 gang-2,-5 timers fræk sex og hygge-kom i munden på hende og hun slugte og senere i fissen på hende,et af de bedste knald i mit liv

Damen jeg beretter om sidst har også fået en tur mere,dennegang lukkede hun mig direkte ind i soveværelset og jeg kneppede hende så der og bagefter på badeværelset-det var ok,men jeg manglede dog det at sidde og hygge sig lidt først med vin og snak.

Sidste torsdag var jeg en tur i Århus på ny date,en lidt frodig pige på 39 som på forhånd havde sagt,at hun ikke havde sex på første date,det tog lidt over en time,så fik jeg hendes trusser af og kneppede hende godt og grundigt,hun har skrevet til mig ,at det var supersex for min pik var stor ,fyldig og hård-hun har spurgt om vi skal ses igen her på tirsdag.

Fik besøg af en vaskeægte nymfoman i går aftes,jokede med hende at de vil nok ikke tro mig i skurvognen på jobbet på mandag ,når jeg fortæller om det...beretning følger fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fredag aften var jeg til koncert i Århus sammen med bolleveninde,hun sover hos mig og tager hjem igen ved 10 tiden lørdag morgen,hun fik morgenpik og jeg sprøjtede i fissen på hende.

Jeg bruger så resten af formiddagen og eftermiddagen på at gå og arbejde derhjemme,ved 14 tiden er jeg lige inde og kigge på dating dk og se om der er nogle mails til mig,jeg ser at der er en dame der har trykket på min interesseknap,jeg læser lige hurtigt hendes profil og gengælder interessen,det er en dame på 37,langt hår og ser rimelig ok ud og rimelig slank-jeg har ikke billede på min profil,så det er udelukkende det jeg har skrevet,der har vagt hendes interesse.

Vi skriver meget kort sammen og jeg sender også et billede til hende,spørger hende også ,hvorfor hun har trykket på min interesseknap,og hun svarer ,at det er min profiltekst der tiltaler hende og så i første omgang mit lidt frække og platte profilnavn.

Hun giver mig hendes tlf. nr og jeg svarer ,at jeg skriver senere.

Jeg fortsætter så med at arbejde derhjemme,hen ved 18 tiden sender jeg så en sms til hende ,hvor jeg bare skriver hej

Hun svarer med det samme og spørger om jeg stadigvæk er frisk på en date,og det er jeg,siger jeg

Jeg forslår at vi mødes ved 20-21 tiden og hun siger så at kl 20 passer hende,vi mødes hos mig og hun har en køretur på ca. 110 kilometer er ikke sikker på at jeg havde gidet at køre over til hende ,når jeg nu havde fået morgenfisse.

under køreturen over til mig skriver vi et par sms og da hun er tæt på ringer hun mig op ,da hun ikke kan finde huset-hun lyder meget udadvendt og glad,får hende så guidet det sidste stykke hjem til mig og hun ankommer lidt over kl 2000

Slank pige med langt mellemblondt hår,pænt smil og god figur-skyder hendes bryster til at være en c-skål,hun sagde senere at det var en G.

Byder hende indenfor og vi sætter os i sofaen,skænker lidt vin op og vi småsnakker lidt-bruger igen igen hårtricket ,hvor jeg nusser hendes meget fyldige hår-det havde hun intet imod,lidt efter kysser vi og jeg tager hende også på brysterne,vi kysser lidt mere og nu begynder hun at sidder og tag mig på min halvstive pik-det tager jeg som et godt tegn.

Tager mit tøj af og hun tager så min stive pik i munden,lader hende sutte lidt og laver så lidt kneppebevægelser i hendes mund-hun hjælper selv med ,at tage hendes skjorte af og jeg går så på knæ og trækker hendes stramme sorte bukser og trusser af-gnider min pik mod hendes fisse og trænger ind i hende,hun giver god lyd fra sig og bevæger og vrider sig en del,knepper hende godt og grundigt forfra,derefter tager jeg hende bagfra-da jeg tænker at vi nok ikke ses mere ,straffer jeg hende så hårdt jeg kan,knepper hende hårdt og helt i bund samtidig med at jeg smækker hendes ene røvballe hårdt ,så den bliver godt rød og varm,vi går så ud på badeværelset tager hende først bagfra,derefter sætter hun sig på toilettet og jeg finder min mobil frem og optager mens hun giver mig et blow-vi slutter hvor hun står forårbøjet med hænderene i gulvet jeg knepper hende hårdt bagfra til jeg kommer-hun skriger og hyler til den helt store guldmedalje.

vi sætter os så i min sofa igen og drikker lidt mere vin og snakker,jeg siger at der er ikke mere i mig,da jeg også har fået morgenfisse.

Hun havde også været på date i går og fået pik fortalte hun,det var ok,men jeg var bedre,da min pik er større sagde hun.

Det var virkelig en speciel dame,talte meget hurtigt og frækt,hun sagde at hun havde lyst til pik hver dag og at hun nok var nymfoman-hun havde været sammen med ca 150 fortalte hun.

Hun begynder så at pille igen,sætte sig overskrævs på mig og slikke mig ind i øret,der går heller ikke lang tid så har hun blæst liv i den igen,dennegang vil hun ride mig og jeg lægger mig på trægulvet i min stue og hun begynder at ride,stille og roligt og pirrende,efter rideturer må jeg bare tage hende,så hun stiller sig op ad sofaen og jeg tager hende bagfra til jeg kommer i fissen på hende,hun kommer næsten samtidig og igen hyler hun op--hold kæft du har en god pik siger hun.

Vi sætter os så i sofaen igen og hun begynder faktigst igen at pille lidt og kysse,men jeg siger til hende at den vil ikke mere i dag.Jeg tror hun ville ha haft pik hele natten,hvis jeg ikke havde sendt hende hjem.

Hun fortalte mig også om hende veninde på 34,som skulle være ligeså vild som hende selv og de delte alt med hinnanden,så selv at hun skrev en sms til hende hvor hun skrev at hun havde fået super håndværkersex,jeg forslog hende at vi skal mødes alle 3 til en fræk date og hun har også skrvet her til morgen,at hun vil prøve at overtale hende...fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I går fredag havde jeg egentlig planlagt en stille aften i mit egent selvskab,jeg havde fået morgenfisse af min bolleveninde2,så jeg var jo egentlig ikke voldsom trængende.

I løbet af fredagen fik jeg også en sød sms fra den lækre sygeplejereske jeg beskriver den 26 sep.-hun skrev:Hey,det er rart at vide at du findes derude,så det er muligt at gå i seng med tanken om at der snart er sex igen...hun skal lige over weekenden ,så er hun børnefri og vi skal så ses for femte gang.

I går fredag aften er jeg så inde på dating dk og kigger på et par profiler,den første der kigger tilbage på min profil er en 48 årig kvinde ,hun sender mig så en mail,hvor hun roser min profiltekst,hun har desværre en anden aftale samme aften,så hun kunne ikke mødes.

Jeg kigger så på nogle andre profiler,og en af dem som jeg kigger på er en 33 årig skolelærer,blond hår og flot ansigt,jeg åbner op for chat-skriver bare hej og en linie mere,der går cirka 5 min,så svarer hun,og hun skriver -hejsa,sikke et navn du har! og hun hentyder til mit frække og måske lidt platte profilnavn-det er et navn som nogle kvinder bliver tiltrukket af,hører ofte at de har skraldgrinet nå de har set mit navn.

vi skriver lidt frem og tilbage,og jeg spørger til en hyggelig date-hun svarer at hun sidder i nattøj på sofaen,men at hun er fristet-den eneste betænklighed hun har,er at hun ikke ved om jeg er den som jeg udgiver mig for,jeg skriver så mit tlf nr,og siger at hun kan finde mig på krak.

Da hun har sikret sig ,at jeg hedder det som jeg sagde ,beder hun om min adresse ,som jeg så skriver.

Hun er frisk på at komme ned til mig,og hun skriver at hun sender en sms,når hun kører hjemmefra,

Hun kom i går aftes ved 2130 tiden,flot flot pige -kæmpe blond hår ,stort smil og en stor flot barm 70 h stod der i hendes bh.

Det er første gang ,at hun gør det her,med at tage på privat date siger hun,vi hygger os med rødvin og da vi har drukket den første flaske spørger hun selv om jeg har mere,så kan jeg godt regne ud ,at hun er nød til at overnatte-da vi er nået til den anden flaske vin,begynder vi at kysse..jeg får fantastisk dejlig sex,hun kommer flere gange -skønt at sove med hende og igen her til morgen får hun en quickie-mere udførlig beretning af agten følger....fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I går fredag havde jeg egentlig planlagt en stille aften i mit egent selvskab,jeg havde fået morgenfisse af min bolleveninde2,så jeg var jo egentlig ikke voldsom trængende.

I løbet af fredagen fik jeg også en sød sms fra den lækre sygeplejereske jeg beskriver den 26 sep.-hun skrev:Hey,det er rart at vide at du findes derude,så det er muligt at gå i seng med tanken om at der snart er sex igen...hun skal lige over weekenden ,så er hun børnefri og vi skal så ses for femte gang.

I går fredag aften er jeg så inde på dating dk og kigger på et par profiler,den første der kigger tilbage på min profil er en 48 årig kvinde ,hun sender mig så en mail,hvor hun roser min profiltekst,hun har desværre en anden aftale samme aften,så hun kunne ikke mødes.

Jeg kigger så på nogle andre profiler,og en af dem som jeg kigger på er en 33 årig skolelærer,blond hår og flot ansigt,jeg åbner op for chat-skriver bare hej og en linie mere,der går cirka 5 min,så svarer hun,og hun skriver -hejsa,sikke et navn du har! og hun hentyder til mit frække og måske lidt platte profilnavn-det er et navn som nogle kvinder bliver tiltrukket af,hører ofte at de har skraldgrinet nå de har set mit navn.

vi skriver lidt frem og tilbage,og jeg spørger til en hyggelig date-hun svarer at hun sidder i nattøj på sofaen,men at hun er fristet-den eneste betænklighed hun har,er at hun ikke ved om jeg er den som jeg udgiver mig for,jeg skriver så mit tlf nr,og siger at hun kan finde mig på krak.

Da hun har sikret sig ,at jeg hedder det som jeg sagde ,beder hun om min adresse ,som jeg så skriver.

Hun er frisk på at komme ned til mig,og hun skriver at hun sender en sms,når hun kører hjemmefra,

Hun kom i går aftes ved 2130 tiden,flot flot pige -kæmpe blond hår ,stort smil og en stor flot barm 70 h stod der i hendes bh.

Det er første gang ,at hun gør det her,med at tage på privat date siger hun,vi hygger os med rødvin og da vi har drukket den første flaske spørger hun selv om jeg har mere,så kan jeg godt regne ud ,at hun er nød til at overnatte-da vi er nået til den anden flaske vin,begynder vi at kysse..jeg får fantastisk dejlig sex,hun kommer flere gange -skønt at sove med hende og igen her til morgen får hun en quickie-mere udførlig beretning af agten følger....fick

den er på vej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke en ide med en side, med mulighed for at skrive historier, jeg mener, det er jo kun ficken der skriver her og det ser ikke ud til, at der er så mange mere der synes om fantasierne? Så kunne han jo få sin egen side. Bare rolig han er på ignore, så jeg ser det ikke, men det er da tankevækkende, at min sidste side i denne tråd, den er "blank" - kun med gråside historier - eller det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae, hvis du kan blive irriteret over indlæg du selv har fravalgt at kunne se, kunne det være du skulle kigge lidt ind af.

Men hvad skulle en ny side til formålet hjælpe? Jeg mener, hvis du ikke kan lade være med at klikke på en tråd, hvor du ved der primært er indlæg af en bruger, som du har sat på 'ignore', hvad er så chancen for at en ny side løser problemet???

Istedet for at hele EG skal indrettes efter din manglende evne til at navigere på et bare nogenlunde fornuftigt plan, skulle du måske bare tage og tage dig lidt sammen ;)

Din evindelige hetz på Rejsenetværk og Fickenstein er ynkelig og trættende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel talt Montezi!

Så længe administrationen ikke selv vurderer at emnet for fickenstein's passion ikke hører hjemme i forum på EG, ja så hører han og hans interesse til her - punktum!

Sitet er jo lydhør og åben for brugernes præferencer, og statistikken taler vel sit helt eget sprog:

Denne tråd har levet siden 27. jan 2012, opnået 160 svar og 10004 visninger, hvilket vel et lang stykke taler for sig selv.

Jeg kunne måske hvis jeg var en hyppigere besøgende på danske bordeller oprette en passioneret tråd mod instant kaffe i vente værelset, og et lidenskabeligt forsvar for Nespresso kapsler og Peter Beir chokolade til kaffen?

Strengt taget vil det være i større overensstemmelse med det dedikerede formål med EG, men hvor længe ville tråden mon eksistere, hvor mange svar ville der mon komme og hvor mange visninger ville det mon blive til?

Næppe det store - mærkværdigvis anser flertallet af danske bordel gæster kaffen mens de venter for aldeles sekundært :(;)

Men alligevel!

Nespresso Boutique

http://www.nespresso.com/dk/dk

Kristen Bernikows Gade 9

1105 København ‎

https://maps.google.dk/maps?q=nespresso ... 15&iwloc=A

Mutre og piger - kig forbi, bliv inspireret og gå gerne derfra med en maskine og nogle kapsler under armen - det er en oplevelse bare at handle der, førnøjeligere end at sidde med et krus instant i jeres venteværelse :P

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mutre og piger - kig forbi, bliv inspireret og gå gerne derfra med en maskine og nogle kapsler under armen - det er en oplevelse bare at handle der, førnøjeligere end at sidde med et krus instant i jeres venteværelse :P

God idé rejse - lad os kapre Fickenstiens tråd med en diskussion om kaffen i bordel-venteværelset... :lol::lol::lol:

Og derfor foreslår jeg, som alternativ til Nespresso'en, Tassimo'en...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I går fredag havde jeg egentlig planlagt en stille aften i mit egent selvskab,jeg havde fået morgenfisse af min bolleveninde2,så jeg var jo egentlig ikke voldsom trængende.

I løbet af fredagen fik jeg også en sød sms fra den lækre sygeplejereske jeg beskriver den 26 sep.-hun skrev:Hey,det er rart at vide at du findes derude,så det er muligt at gå i seng med tanken om at der snart er sex igen...hun skal lige over weekenden ,så er hun børnefri og vi skal så ses for femte gang.

I går fredag aften er jeg så inde på dating dk og kigger på et par profiler,den første der kigger tilbage på min profil er en 48 årig kvinde ,hun sender mig så en mail,hvor hun roser min profiltekst,hun har desværre en anden aftale samme aften,så hun kunne ikke mødes.

Jeg kigger så på nogle andre profiler,og en af dem som jeg kigger på er en 33 årig skolelærer,blond hår og flot ansigt,jeg åbner op for chat-skriver bare hej og en linie mere,der går cirka 5 min,så svarer hun,og hun skriver -hejsa,sikke et navn du har! og hun hentyder til mit frække og måske lidt platte profilnavn-det er et navn som nogle kvinder bliver tiltrukket af,hører ofte at de har skraldgrinet nå de har set mit navn.

vi skriver lidt frem og tilbage,og jeg spørger til en hyggelig date-hun svarer at hun sidder i nattøj på sofaen,men at hun er fristet-den eneste betænklighed hun har,er at hun ikke ved om jeg er den som jeg udgiver mig for,jeg skriver så mit tlf nr,og siger at hun kan finde mig på krak.

Da hun har sikret sig ,at jeg hedder det som jeg sagde ,beder hun om min adresse ,som jeg så skriver.

Hun er frisk på at komme ned til mig,og hun skriver at hun sender en sms,når hun kører hjemmefra,

Hun kom i går aftes ved 2130 tiden,flot flot pige -kæmpe blond hår ,stort smil og en stor flot barm 70 h stod der i hendes bh.

Det er første gang ,at hun gør det her,med at tage på privat date siger hun,vi hygger os med rødvin og da vi har drukket den første flaske spørger hun selv om jeg har mere,så kan jeg godt regne ud ,at hun er nød til at overnatte-da vi er nået til den anden flaske vin,begynder vi at kysse..jeg får fantastisk dejlig sex,hun kommer flere gange -skønt at sove med hende og igen her til morgen får hun en quickie-mere udførlig beretning af agten følger....fick

Man har lov at være heldig;med det mener jeg, at min date som fandt sted fredag for en uge siden,næsten kom for let i stand.

Jeg fik kontakt med hende omkring 1930 tiden,chatter ganske kort og spørger også til en hyggelig date.Hun svarer mig ,at hun sidder på sofaen i nattøj,men at hun er fristet.

Det var en pige 33 år,flot pige på omkring 65 kilo ,stort blond hår og meget stor barm,en h skål fandt jeg senere ud af.

Vi afslutter vores chat med,at hun skriver at hun sender en sms ,når hun kører hjemmefra,den fik jeg lidt over kl 21.

Cirka 2130 kører hun ind i min indkørsel,jeg har det fuldstændig på samme måde,som når man besøger en ny luder for første gang,lidt spænding og sommerfugle.

Hun banker på og jeg åbner,flot flot pige,dejligt smil og stort hår-hun er iført strømpebukser og kort kjole,hun giver et knus og tager hendes sko af,hun er udadvendt og taler meget og hurtigt,hun spørger til en rundvisning i huset og jeg viser hende rundt,føler der er en god kemi og vi sætter os i min sofa og jeg byder på rødvin,som jeg også havde lokket med ,da vi chattede.

Vi sidder så og nyder en god flaske Italiensk vin,mens vi snakker har jeg højre arm på ryglænet og begynder så stille og roligt at røre ved hendes store flotte hår,det er det første move,jeg for det meste bruger,spørger også om det er ok og hun svarer ja-så viste jeg den var hjemme,da vi går i gang med flaske nummer 2 begynder vi også at kysse-ej,sig mig -virker det altid ,det her -siger hun grinene,hun spørger til hvor mange man skriver til før der er gevinst,selv siger hun at det altid er mændene der henvender sig til hende,og ikke omvendt.

Da vi har kysset en rum tid,går jeg som altid ned på knæ foran damen,tager min t-shirt af og vi kysser lidt mere,hun tager mig samtidig på overkroppen,får trukket hendes strømpebukser af og trusser,rejser mig så op og tager resten af mit tøj af,står så foran hende med stiv pik,som hun tager i munden,hun sutter rimeligt vildt,tager den dybt ind.

Efter lidt blow får jeg spændt hendes store bh op og et par dejlige 70 h skåle bryster kommer frem,store og faste,hun er nu helt nøgen ligesom mig og jeg gnider så mit store pikhovede mod hendes fisse hvoefter jeg trænger ind i hende..ahhh ahhh jeg kan virkelig høre hun nyder det,knepper hende lang tid i den stilling,bearbejder også klitten med tommelfingeren samtidig,derefter doggy,tager hende henover sofaen,så ned og slikke fisse,dejlig lækker skolelærerfisse,giver hende også en finger samtidig-kan mærke at der er v ed at ske noget og hun kommer kort tid efter,så er det ud i køkkenet ,hvor jeg tager hende ovenpå bordet,har en 90 cm bred bordplade så det passer perfekt at en dame kan ligge der,jeg både slikker og knepper hende mens hun ligger deroppe og hun kommer for anden gang,så en tur ud på badeværelset foran spejlet,hvor jeg tager hende bagfra.

Vi slutter med missionær i min seng hvor jeg giver max gas og kommer i fissen på hendes,hun kommer også næsten samtidig-det var en ordentlig omgang på over en time og jeg var gennemblødt af sved-jeg kan ikke bevæge mig siger hun ,jeg er helt færdig siger hun-hun bliver liggende ,mens jeg selv tager et hurtigt bad,så ligger vi og snakker lidt ,hvorefter vi går til ro.Superdejligt ,at sove tæt op ad hende og ligge og nusse lidt.om morgenen får hun en hurtig tur mere og jeg sprøjter igen i fissen på hende.Vi slutter vores date med at drikke en kop te sammen i mit køkken ,da vi havde fået tøj på-det var en super oplevelse at møde hende og kneppe hende,og mit held var ,at jeg skrev til hende på det helt rigtig tidspunkt,da det var det hun havde behov for,dejlig pige som selv havde sin egen tandbørste og kontaktlinser med. fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er der nyt fra datingfronten!!!

vde en date torsdag aften med sød og køn pige i midt fyrrende,veluddanet og lækker,og ja-jeg kom i trusserne på hende,fremgangsmåde og beretning følger senere,den første forsvandt ,da jeg skulle poste den.

her i skrivende stund har jeg en date på vej hjem til mig,vi har aftalt at mødes kl 20 ,her i aften,jeg fik kontakt med hende den 8 nov,efter hun havde kikket på min profil,hun havde en profil uden billede,og gav mig koden til hendes album,da jeg spurgte et billede-det er en kvinde ,der beskriver sig selv som sjov og fræk,hun sendte også billeder af hendes bryster ,en flot barm og et af hendes figur,hun spurgte også efter frække billeder af mig ,og fik tilsendt et pikbillede.

Vi har holdt kontakten pr sms,siden vi skrev sammen på dating,ikke ret meget,kun nogle få sms om dagen,den sidste jeg fik fra hende,fik jeg for en times tid siden ,hvor hun skrev-Jeg håber at du er et godt valg og knald;-)jeg er liderlig...

beretning af date følger senere

fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Flot 45 årig

 

Jeg prøver at skrive beretningen om min date med en dame i midt fyrrende igen,den første forsvandt,da jeg skulle poste den.

 

Jeg har fået rigtig god feedback på de billeder jeg har sendt til kvinder,det er billeder ,der er taget i sommers,under min ferie i Italien,en kvinde skrev til mig for nogle uger siden ,at jeg burde sætte det på,så kunne jeg ansætte en sekretær,til at besvare mail fra kvinder,da hun syntes jeg var hamrende lækkker,sådan opfatter jeg dog ikke mig selv,jeg ser ok ud,har stærk krop og en god pik,men ikke hamrende lækker.

Med det at hun skrev det fik mig til at overveje,om jeg skulle sætte billede på igen,grunden til at jeg ikke har billede på,er at jeg har 2 bolleveninder,og opretter de ,en billedeløs profil ville de jo opdage,at jeg stadigvæk er aktiv på dating,jeg satte så et billede på for 2 uger siden,men under album,så man ikke ser det umiddelbart-jeg må sige,at det har givet pote,de første par dage var der 14-15 kvinder der trykkede på min interesseknap,en af de første der trykkede var en 45 årig kvinde ca 120 km fra mig af,superflot,smukt smil og levende øjne,stort hår og sporty og veluddannet,jeg tog kontakt til hende og spurgte til en date,det var hun frisk på,men først 2 dage senere,da hun der var børnefri,jeg skriver lidt med hende ,de næste 2 dag og taler også i tlf med hende,jeg føler vi har en god kemi og snakken går også fint,vi snakker også lidt om sex,som hun fortæller hun er glad for.

 

Torsdag aften skal jeg så møde hende,inden jeg kører skriver jeg lige om hun er frisk-hun svarer ,at hun er frisk på rødvin ,pizza og hyggesnak med mig,jeg har jo en temmelig lang køretur og jeg gider ikke køre så langt for lidt hyggesnak,så jeg prøver lige at se ,hvordan hun reagere på det næste jeg skriver-jeg skriver,det lyder dejligt,men jeg vil jo nok også prøve ,at komme i trusserne på dig..hvad mener du om det?

hun svarer..griner højt..jeg elsker sex,menikke med hvem som helst,så som udgangspunkt nej :-P ,vi skriver lidt mere på sms og min mavefornemmelse er rimelig god,så jeg tager chancen og kører hjem til hende.

Ankommer ved 1930 tiden,hun har en lækker lejlighed i en større provinsby,og hun kom ned på gaden og tog imod,superflot kvinde,kunne godt gå for at være 10 år yngre,det fortalte hun senere ,at hun tit fik afvide.Vi går så op i hendes lejlighed og småsnakker lidt,hun har sat glas frem på bordet og jeg åbner den flaske vin ,jeg havde med,vi snakker lidt og venter på pizzaer,de kom ca 10 min senere,så sidder vi overfor hinnanden ved bordet og snakker og spiser pizza,den var ok ,men ikke super-vi spiser begge kun ca. halvdelen,så sætter vi os over i hendes lædersofa og nyder vinen,hen er sød,smuk,smiler meget,der er en god kemi føler jeg,men stadigvæk ved jeg ikke hvordan hun vil reagere,når jeg sætter min første træk ind,det gør jeg efter ca. 10 min i sofaen,igen bruger jeg tricket med at nusse hendes hår lidt,får man lov til det er den næsten hjemme-hun havde ikke noget imod det og vi kysser kort tid efter,hendes kysseteknik overrasker mig lidt,det var kys med meget tungeindsats,har aldrig kysset med en dame der brugte tungen så meget,normalt ville jeg ikke syntes om det,men her var det ok,ved at hun var så lækker og havde en flot mund og tænder,efter noget tid går jeg på knæ og trækker hendes sorte strømpebukser af,hendes fisse er let behåret,og ellers rigtig lækker-smagte og duftede dejligt,skifter mellem at slikke hendes fisse og kneppe hende forfra-indimellem slikkede hun også pik,og også det på en lidt dominerende måde,vi skifter rundt mellem doggy,forfra med mig på knæ og missionær med hendes højre ben oppe,alt sammen i hendes sofa,da jeg slikkede fissen var jeg tæt på at få hende til at komme,men det skete ikke-vi har efterhånden kneppet i ca 1 times tid og jeg beslutter at fyrer kanonen af,det gør jeg mens jeg tager hende hårdt i doggy,da jeg er tæt på at komme siger jeg det,og lige samtidig mærker jeg hvordan hun åbner op for det varme vand og vi kommer samtidig-jeg har oplevet det mange gange efterhånden,at det er det der får damem til at komme.

vi ligger så på sofaen,helt tæt og nusser og snakker,hun fortæller hvor dejligt det er at mærke min nøgne krop tæt mod hendes og hun var glad for at jeg var så lækker.

efter en halv time på sofaen tager jeg hende op ad spisebordet hvor hun står først med røven mod min og så stående forfra,hvor jeg kommer.

Anal prøvede vi,men måtte opgive,da det gjorde for ondt på hende.

Det var en super date ,med en smilende ,smuk og rigtig sød og fræk kvinde,efter ca 3 timer kørte jeg hjem igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Så er der nyt fra datingfronten!!!

vde en date torsdag aften med sød og køn pige i midt fyrrende,veluddanet og lækker,og ja-jeg kom i trusserne på hende,fremgangsmåde og beretning følger senere,den første forsvandt ,da jeg skulle poste den.

her i skrivende stund har jeg en date på vej hjem til mig,vi har aftalt at mødes kl 20 ,her i aften,jeg fik kontakt med hende den 8 nov,efter hun havde kikket på min profil,hun havde en profil uden billede,og gav mig koden til hendes album,da jeg spurgte et billede-det er en kvinde ,der beskriver sig selv som sjov og fræk,hun sendte også billeder af hendes bryster ,en flot barm og et af hendes figur,hun spurgte også efter frække billeder af mig ,og fik tilsendt et pikbillede.

Vi har holdt kontakten pr sms,siden vi skrev sammen på dating,ikke ret meget,kun nogle få sms om dagen,den sidste jeg fik fra hende,fik jeg for en times tid siden ,hvor hun skrev-Jeg håber at du er et godt valg og knald;-)jeg er liderlig...

beretning af date følger senere

fick

 

damen ,jeg skulle ha haft besøg af,brændte mig af,kort tid efter jeg skrev ,at hun var på vej-det kom lidt bag på mig,da hendes sms var temmelig direkte og hun havde også sendt nøgenbilleder og jeg havde talt i tlf med hende.

men ..hvad fanden ..man kan ikke vinde hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Sikke en weekend på dating.

 

Jeg har ikke haft nogen nye dates i weekenden,men torsdag aften fik jeg besøg af den lækre sygeplejereske jeg beskriver den 26 sep,det var 6 gang hun besøgte mig,igen fræk og lækker sex i et par timer,hun skrev dagen efter og takker for dejlig sex og massage..det var fedt  skrv hun.

Så lørdag eftermiddag skal jeg ned til bolleveninde2 ,fordi vi skal på Flensborgtur ,vi skulle mødes ved 15 tiden hos hende.

Lidt over kl 12 får jeg så en sms fra den date jeg beskriver den 11 okt.-hun skriver;Kører i ....... og tænker på lækker pik,-)tænder radion for at aflede tanker;-)lokal radio spiller tyske folkslieder;-) gæt hvilken pik jeg så fik lyst til-vi skriver så lidt sammen og jeg siger at jeg giver pik,hvis hun kommer inden kl halv 2 for jeg skal kører kl 2,hun skrev ..kommer.

en god times tid kommer hun så,jeg tager nøgen imod i entreen og hun begynder selv at tage tøj af-hun ved jeg har travlt,så ud i køkkenet med hende hvor jeg tager hende bagfra i en hidsig doggy hvor jeg kommer efter 7-8 min,vi når lige at dele en øl i min stue inden hun kører igen.

Så er det ned til bolleveninden,vi shopper lidt på gågaden i Flensborg-super gågade de har der ,cirka ligeså lang som den i Kbh.

Vi spiser på Hansen brauerei,rigtig hyggeligt sted med egen ølbrygning-det er moderate priser,der var ingen retter over 20 euro tror jeg,vi valgte en budapesterteller til 15 euro,den kan godt anbefales-det er et sted med god betjening og god mad,meger velbesøgt og der var meget støj og snak,vi tager kaffen oppe i gågaden,min bolleveninde siger herovre ligger oluf samsung gang,den engang så berygtede ludergade,selv om jeg har besøgt temmelig mange ludere i flensborg ,har jeg aldrig været igennem gaden og vidste faktigsk ikke hvor den lå,men hun fortalte ,at du i sin tid gik på handelsskole havde klassen været en tur oppe igennem gaden,den ligger vel kun omkring 50-80 meter fra hansen brauerei i nordlig retning,smal gade med toppede brosten og charmerende huse,de fleste så beboede ud,cirka midvejs i gaden så vi så et par røde lamper,og ganske rigtig -en storbarmede dame sad fremme i vinduet,lidt længere fremme var der også rødt lys,men vi kunne ikke se nogen i vinduet.

Da vi så kommer hjem til min bolleveninde2 får hun også pik om aftenen,jeg sprøjter dog først om morgenen da hun får pik igen,jeg tager så hjem ved ti tiden søndan morgen,for at lave lidt derhjemme og min bolleveninde1 kommer til spisning ved 19 tiden.

12.17 tikker der så en sms ind fra den lækre sygeplejereske,jeg havde besøg af om torsdagen-hun skriver,ku du lokkes til at give mig noget pik inden jeg skal på job.Det bliver en quickie......jeg prøver lige ude på mit badeværelse om den overhovedet kan blive stiv efter al det sex ,jeg havde fået i weekenden,det kunne den nu godt ,det kunne den godt,så jeg skriver til hende ,at jeg godt kan overtales.

Hun kom så og fik pik i en lille times tid,hun kom 1 gang som altid,og jeg fyrede også kanonen af i fissen på hende ,selv om det holdt hårdt..det var en super vellykket quickie,hvad jeg også havde håbet på.

Bolleveninde1 kom ved 19 tiden ,og efter vi havde spist fik hun pik en god halv times tid,jeg kunne dog ikke få den til at sprøjte mere,men jeg kunne holde den god stiv hele tiden og hun var godt tilfreds.....lige her i skrivende stund skal jeg ikke ha fisse forløbig,jeg er fissemæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror internettet, den dårlige service og for få søfolk tog livet af Oluf Samsunggang - sidst jeg havde en oplevelse der må have været i starten af 90erne med en negerpige, som lå og så fjernsyn, medens jeg gjorde mig færdig.

Jeg har dog været igennem gyden et par gange det seneste år i dagtimerne, hvor der ikke var meget liv og det mest lignede en alm. gyde med beboelse, men jeg havde da bemærket at der enkelte steder var skodder for vinduerne med udskårne hjerter, men jeg har ikke haft lyst til at udforske det nærmere om aftenen, da jeg stadig erindres de gamle afdankede ludere, der hang ud af vinduerne med barmen nedringet og som forsøgte at lokke en indenfor. Godt nok kunne man også risikere at blive snydt i Hamburg, men så det i det mindste af en, der var lidt mere frisk i kødet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Samsung er et koreansk firma. :)

 

Oluf Samsons Gang hedder gyden. ;)

ok..tak for info,

det kunne være sjovt,at høre om der er nogle herinde der hat oplevet gaden i dens storhedstid,det må ha været noget af en oplevelse at gå igennem gaden dengang,med 60-70 ludere i vinduerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

havde fræk sexdate i sidste uge,min date nr 72 der har givet fisse.

 

fremgangsmåde og beretning følger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Det er blevet juleferie,og jeg har tid ,til at få skrevet den anmeldelse jeg har lovet,samt en beretning af min date nr.73 der har givet fisse

 

Jeg fik kontakt med en 50 årig dame for ca. halvandet måned siden,det var en aften hvor jeg bare sad og kiggede på nogle profiler og hun var så en af dem som kiggede tilbage,vi skrev lidt sammen og hun lagde ikke skjul på at hun var glad for sex,hun skrev også ,at hun søgte en der kunne tilfredsstille hende,og om jeg var mand nok til det?

jeg svarer så,det kan du selv vurdere-og sender så et pikbillede,hvor jeg står foran spejlet ,med stor stiv pik.

Kan ser du er opstemt ,skriver hun så-hun ville gerne mødes nogle dage senere,når der var hul i hendes kalender-hun ville dog kun mødes på cafe,for at se om der var kemi til mere-jeg svarer hende,at jeg desværre ikke mødes i byen,men kun privat,da det er mere hyggeligt.

 

Vi skriver så ikke mere sammen,da et møde ikke kan blive til noget,da jeg ikke gider de her cafedates.

Der går så ca 3 uger,så ser jeg en aften at hun har kigget på min profil igen,jeg skriver så til hende igen,og vi chatter lidt.hun spørger mig om,om jeg får datet noget,og jeg svarer så ærligt,at jeg har mødt en pisselækker slank ,blond sygeplejereske-for at provokere hende lidt ,skriver jeg at sygeplejeresken siger ,at hun er aldrig blevet gennemkneppet så godt som af mig.Dejligt for dig,skriver hun og spørger om mig og sygeplejeresken så skal være kærester.

Vi chatter lidt mere,og jeg skriver så ,at jeg også har tid til at kneppe hende,hvis hun har lyst.

NÅ! svarer hun,det var jo en dame som kun ville mødes på cafe,så hendes svar overrasker mig lidt nu,for hun skriver,så bliver det hos mig

jeg får så hendes tlf nr. og vi taler sammen en 10 minutters tid,hun siger blandt andet ,at hun har god vin og lidt lækkert samt en god lille numse og store bryster,slutter med at sige at hun glæder sig til at se mig og jeg svarer,at det forstår jeg godt,for jeg er sød og god i sengen

Møder så op hos hende en torsdag aften ved 20 tiden.hun er 50 år,men velholdt-høj og slank ,sporty og rimelig god røv og noget større bryster end jeg kunne se ud fra hendes billeder,jeg ringer på ,og hun lukker mig ind-nydeligt lille byhus og med starinlys tændt,jeg får et knus og vi står så og holder lidt om hinnanden,tager også lige en hånd på hendes store barm,vi sætter os i hendes sofa og hun skænker vin op,snakken går godt og jeg sidder og tager på hende,rolig.du skal nok få lov,lidt senere går vi ovenpå og ind i hendes soveværelse,jeg står så med stiv pik ved siden af sengen og hun begynder at sutte,derefter vil jeg tage hende i missionær,men hun vil gerne ha slikket fisse først,så ned og gnave lidt i fissen,smagte og duftede fint,hun reagerede lidt sjovt,ved at få slikket fisse,for hun bevægede underlivet op og ned,så tilsidst måtte jeg be hende om at ligge stille ellers var det ikke til at slikke den ordentlig,derefter knepper jeg hende i missionær,doggy ,fra siden og igen i doggy-giv mig en finger i røven ,siger hun så og jeg stikker pegefingeren ind og fingerknepper hende lidt,spørger om jeg må kneppe hende i røven ,men hun hun er ikke meget for det,da hun mener jeg er for stor,hun finder dog noger glid creme frem og jeg smører det på stjerne og mit pikhovede,presser så på ,og får kun lige pikhobvedet indenfor...av av av,ej det gør for ondt..vil du ikke være sød og trække dig ud,vi afbryder så ,og efter lidt tid knepper jeg hende så i fissen igen ,hvor hun også kommer.

Det var god og fræk date med en velholdt dame,og den første date jeg har kneppet ,der havde briller på under hele agten,siden mit besøg har jeg kneppet hende 1 gang mere og hun har også spurgt til en tur mere inden jul..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Mega Babser

 

jeg har haft besøg af meget storbarmet dame fra i går aftes ved 22 tiden til imorges kl 9,det er en pige på 35 som jeg har skrevet lidt sammen med den sidste uges tid,enlig mor til 2 ,skolelærer,kønt ansigt og omkring 85 kilo,så en noget frodig dame,jeg fik fissebillede tilsendt,og 3 billeder af hendes enorme patter,jeg vil tro det var en j-skål,hun ville også ha noget retur ,så hun fik et par pikbilleder tilsendt.

Det vi skrev sammen var udelukkende sexchat,hun fortalte at hun var vild med at sutte pik og smæk i røven og at jeg måtte gøre alt ved hende ,bare jeg lovede at handle med respekt.

vi fik somsagt mulighed for at mødes i går aftes,hun havde været til spisning hos veninde,og kørte fra veninden direkte hjem til mig.

hun banker på,og jeg lukker hende ind-kønt ansigt ,meget hæs stemme efter en julefrokost dagen i forvejen,vi drikker så rødvin og hører musik,begynder at kysse lidt,jeg har ild i brændeovnen og da det bliver for varmt for hende sætter hun sig ned foran den,og tager overtøjet af ,så hun kun sidder i en top,nede på gulvet begynder vi at kysse og hun tager mig også på pikker,som er ved at blive stiv,får tøjet af og hun sutter så på livet løs,hun havde sagt at hun var god og elskede det,og det kan jeg skriv under på hun var-det var varieret og med god dybde,så går vi ind i min seng og der bliver hun gennemkneppet i missionær og doggy,hun kommer også et par gange,hun er rigtig vild og medlevende,fissen ville hun ikke ha slikket,så det slipper jeg for.Jeg kommer 2 gange og her i morges ,da vi vågner begynder hun også at sutte min pik,som hun syntes var lækker og stor.Efter det blow tager jeg hende i missionær og sprøjter i fissen på hende for tredje gang.Det var iøvrigt en pige der på forhånd havde sagt,at hun kun kneppede med gummi,jeg prøvede selv at montere et styk,med det gik i stykker,så ville hun rulle et på,men mente at mit pikhovede var for stort,så jeg fik heldigvis det hele uden gummi.

Hun var en rigtig liderlig pige,der bare ville kneppes i alle huller,anal måtte vi dog opgive,da hun ikke kunne tage den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...