Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Guest fickenstein

Det er vist for sjældent du søger på sexannoncer og information om sexsygdomme - jeg ser ihvertfald ofte billeder af piger med en heftig kæp eller 2 uden gummi på i munden og ved oralsex er faren for kønsygdomme vist rimelig minimal - desuden er risikoen for at få overført en kønssygdom vist større for manden ved at slikke kvinden, end for kvinden ved at slikke manden  :P

 

Hvis vi sammenligner oralsex med analsex, så viser statistikken at mænd ca. 10 gange så ofte, som kvinder rammes af f.eks syfilis: http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=4025 - og antallet er kraftigt stigende: http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=4028, så hvis man dyrker ubeskyttet analsex og tror man kan nøjes med at be til Allah, for at undgå at blive smittet med en kønssygdom - så er man godt nok naiv  :rolleyes:

 

ja fint at der er en meget lille risiko ved oralsex jernsvin,så undre det mig bare hvorfor de etablerede bordeller og de kendte ludere/glædespiger herinde ikke tilbyder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja fint at der er en meget lille risiko ved oralsex jernsvin,så undre det mig bare hvorfor de etablerede bordeller og de kendte ludere/glædespiger herinde ikke tilbyder det.

 

Fordi de ikke har lyst til at løbe risikoen og ende med klamydia eller andet i halsen? :D

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Fordi de ikke har lyst til at løbe risikoen og ende med klamydia eller andet i halsen? :D

Jamen søde Bly,hvorfor har du så et billede på din profil ,hvor du sutter pik uden gummi..

Er du immun over for klamydia?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen søde Bly,hvorfor har du så et billede på din profil ,hvor du sutter pik uden gummi..

Er du immun over for klamydia?

 

Fickenstein, jeg må indrømme jeg undrer mig over din dobbeltmoral. På den ene side scorer du selv snesevis af gifte og ugifte damer på dating, med det ene formål, først at bolle dem i røven uden gummi på, for efterfølgende at tvære din fækalieindsmurte liderstang op i fissen på dem med risiko for at de pådrager sig en alvorlig underlivsinfektion, hvorefter du hurtigt er videre til den næste, ofte samme dag - på den anden side klandrer du Bly for at lade sig fotografere med en pik uden gummi på i munden. Hvem siger at det ikke er Blys egen fyrs eller en fyr hun kender godt - jeg er ihvertfald sikker på at det ikke er din og at den er nyvasket  :idea:

 

Hvad er det du vil bevise?

At du er en rigtig mand, ved at kunne få lov til at bolle så mange kvinder i røven bareback?

Er du i virkeligheden ikke bare en skabsbøsse, der ikke er sprunget ud endnu, siden du synes det er så morsomt at nedgøre så mange kvinder på den måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen søde Bly,hvorfor har du så et billede på din profil ,hvor du sutter pik uden gummi..

Er du immun over for klamydia?

 

Søde Ficken, jeg tror ikke at du forstår, én gang til for prins Knud.

 

Jeg har gjort op med mig selv at jeg gerne vil løbe den lille risiko der er ved at give oralsex uden kondom, modsat samleje.

For jeg synes at en pik er lækre at have i munden uden kondom, det er vel også de færreste mænd der synes det er særlig lækkert at bruge slikkelapper på en fisse under oralsex?

 

Jeg synes personligt at hele charmen ved oralsex forsvinder og det ville være temmelig ærgerligt, når nu jeg er så glad for det. :D

 

Bare hvis ikke du ved hvad slikkelapper er: https://www.aidsfondet.dk/webshop/produkter/slikkelapper?field_categories_tid=All

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin

Er vi ikke der, at denne streng bør lukkes?

Fra noget der skulle fortælle om dating sider og råd, til nu usikker sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har der overhovedet været nogle tips og tricks i denne tråd, andet end at trådstarter, ugentligt nedlægger flere kvinder, og får den helt store tur hver gang? 

 

Underholdende læsning though! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har der overhovedet været nogle tips og tricks i denne tråd, andet end at trådstarter, ugentligt nedlægger flere kvinder, og får den helt store tur hver gang? 

 

Underholdende læsning though! :)

 

Enkelte tips og tricks har der været (fx at den fysiske forførelse typisk altid starter med, at Fick i sofaen nulrer pigens hår som indledning til kys og mere intime kærtegn... :wink: ).

 

Desuden har han på det seneste vedlagt kopi af diverse mailkorrespondance, som viser forløbet af en sådan, og dermed hvordan han lægger garnet ud for den skønne - dog er hans gentagne beskrivelser over for potentielle dates af sit angiveligt meget store lem ikke til megen hjælp for de af os andre, der fra naturens hånd ikke er helt så veludrustede.. :cool::idea:

Det var først, da jeg så mailkorrespondancen, jeg ændrede min opfattelse af Fickensteins beskrevne oplevelser til "med en vis sandsynlighed autentiske" :-P

Min fantasi rækker ikke rigtigt til,at folk sidder og opfinder sætninger og sætningskonstruktioner i lange baner fra mailkorrespondance, som aldrig har fundet sted i den virkelige verden :idea:

Men under alle omstændigheder ville mit gæt være, at der sikkert er "pyntet" en smule på nogle af beretningerne... :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enkelte tips og tricks har der været (fx at den fysiske forførelse typisk altid starter med, at Fick i sofaen nulrer pigens hår som indledning til kys og mere intime kærtegn... :wink: ).

 

Desuden har han på det seneste vedlagt kopi af diverse mailkorrespondance, som viser forløbet af en sådan, og dermed hvordan han lægger garnet ud for den skønne - dog er hans gentagne beskrivelser over for potentielle dates af sit angiveligt meget store lem ikke til megen hjælp for de af os andre, der fra naturens hånd ikke er helt så veludrustede.. :cool::idea:

Det var først, da jeg så mailkorrespondancen, jeg ændrede min opfattelse af Fickensteins beskrevne oplevelser til "med en vis sandsynlighed autentiske" :-P

Min fantasi rækker ikke rigtigt til,at folk sidder og opfinder sætninger og sætningskonstruktioner i lange baner fra mailkorrespondance, som aldrig har fundet sted i den virkelige verden :idea:

Men under alle omstændigheder ville mit gæt være, at der sikkert er "pyntet" en smule på nogle af beretningerne... :grin:

 

Jeg må være helt ærlig og sige at, da jeg nåede til side 7,8,9 stykker, hoppede jeg frem til den sidste, da jeg synes det blev for monotomt. 

Men fair nok - hvis trådstarter har vedlagt mailkorrespondancer - dog ikke fordi jeg nødvendigvis kræver dokumentation for historierne, dem er jeg egentlig ligeglad med. 

 

Forventede nok bare mere, en tråd vedrørende, hvad der virkede, gode erfaringer (do's and dont's) og måske noget indsigt i hvilke sider, der var bedre at besøge end andre (M/K Ratio, sandsynligheden for at få svar på breve mv.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også forventet noget mere, eller noget andet.

Det er da fair med beskrivelser, men som nævnt ovenfor, så er det blevet voldsomt monotomt og vel egentlig blot et behov for at fortælle andre om de fantastiske evner - det er der vel ikke meget info for os andre i? 

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ret meget sofa, køkken, badeværelse over det..... Yoga bolden forsvandt på et tidspunkt :D eller Hva sådan en nu hedder....

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Jeg starter i det første indlæg ,med at skrive...lad os udveksle tips og beretninger..

Og i alle de beretninger jeg har skrevet,er der masser af tips..jeg beskrevet mit lidt provokerende og frække profilnavn,fortalt om

Den funktion der hedder hilsner,som er et redskab ,til at få damerne i tale.

Har beskrevet hvor vigtigt dine chatevner er og så videre...der er masser af tips,

Jeg er selvfølgelig den som er kommet med de fleste tips og beretninger,da jeg nu ar været på dating i over 2 år ,de 2 næstmest aktive i den tråd her ,er borende X og salior....desværre har de bare ikke bidraget med noget ,ud over at komme med tåbelige og nedladende kommentare og beskyldninger om grå sider og hvad ved jeg.

Hvis i ikke har nogle tips og beretninger at komme med,så hold jeg dog væk fra den tråd her...der er masser af andet i kan læse herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Jeg havde også forventet noget mere, eller noget andet.

Det er da fair med beskrivelser, men som nævnt ovenfor, så er det blevet voldsomt monotomt og vel egentlig blot et behov for at fortælle andre om de fantastiske evner - det er der vel ikke meget info for os andre i?

Du har mig jo på ignorer,hvad laver du så i den tråd her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Der er ret meget sofa, køkken, badeværelse over det..... Yoga bolden forsvandt på et tidspunkt :D eller Hva sådan en nu hedder....

Nej,det er en pilatesbold..75 cm i diameter,højden passer perfekt ,så an an stå på knæ foran damen og keppe hende.De gange jeg ar brugt den ,har det altid været et munter indslag...Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende nyt fra datingfronten er på vej,bland andet med beretninger fra 2 "voldtægter"

 

beretninger følger   Fick...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Spændende nyt fra datingfronten er på vej,bland andet med beretninger fra 2 "voldtægter"

beretninger følger Fick...

Jamen vi kan da næsten ikke vente...

Del dette indlæg


Link til indlæg

En superlækker dame.

 

Den tråd her handler jo om dating tips og datingberetninger,jeg har i mine 3 år på dating knaldet ca 110 forskellige damer,og det bedste tip ,jeg kan komme med ,er at have nogle gode billeder,som damerne bliver tiltrukket af-det er alfa og omega,dernæst betyder dine evner på chatten også en del,det er der den gode kemi jo først opstår.

 

Jeg vil nu beskrive en date ,som fandt sted for små 2 uger siden,hvordan kontakten opstod og hvad ,der skete på daten.

 

 

Damen som jeg var på date med,har jeg skrevet kort med flere gange i løbet af det sidste års tid,hun har ikke en fast profil derinden ,men opretter sig af og til for en uge af gangen,jeg har flere gange spurgt til en date,men hver gang er det faldet til jorden,fordi vores dialog løb ud i sandet,enten fordi hendes profil ikke var aktiv mere ,eller fordi jeg ikke fik svaret hende.

 

Jeg opdager så igen hendes profil ,i slutningen af juli og skriver til hende.Hun er en rigtig lækker pige i slutningen af de 30,flot glat blond hår ,flot ansigt ,fyldig røv og dejlig solbrun.Det er en dame ,som jeg aldrig har skrevt frækt med eller sende pikbilleder til,du hun ser ud som en pæn pige.

 

Her er hvad vi skriver til hinnanden..

 

f. hej,dejlige feriebilleder du har

f.har du tid til en hyggelig date

a.Nahhhh du virker for useriøs

f. ilige måde

a.hvorfor spørger du så?

f.det kunne jo være ,du var blevet mere seriøs

a.og det vurdere du så jeg ikke er,fordi jeg skriver du ikke er det.

f.ja,det er bestemt ikke seriøst at skrive sådan

a.det er ikke mig der pludselig stopper med at skrive,de gange vi har gjort det

det er ikke mig der bare ønsker en sexdate.

jeg håber at finde en der har været der i sit liv og vil falde til ro

f. jo,men er det ikke fordi,du altid er så lang tid om at svare

a. det er muligt min profil er åben,da jeg ikke lukker for den på mobilen.

men er ikke meget på herinde.

og svare når du spørger om noget.

pludselig igen igen svarer du ikke i over en mdr.

jeg gider ikke være en du vil,hvis ikke lige der er bedre fisk i dit net

a. nåh,men hvad end vi skriver nu ,så syntes du jo åbentbart også at jeg ikke er seriøs og så er der vel ingen grund til at skrive sammen mere.

f.jo jo ,nu virker du mere seriøs

a. ???

f. du ser lækker ud på dine nye feriebilleder,var verjet lækkert dernede?

a.seriøst,,,,jeg har ikke lyst til at skrive om alt muligt nu for at du så om et par dage ikke giver lyd igen.

jeg har desværre bare fået en forkert træls opfattelse af dig ,som jeg har svært ved at tro kan være anderledes.

f. ok

 

Jeg regner så med,at det var det-og hun ikke har lyst til at skrive mere .

så går der 1 time og 10 min,så skriver hun meget overraskende til mig igen.

 

a. hvis vi skal date,skal du gi mig en go omgang massage,uden at gøre det imellem benene….vi sidder hjemme hos dig og hygger,snakker og finder ud af om det er noget vi vil bygge videre på ,ingen sex

f.ja,det lyder som en hyggelig date

a.ha ha det har du garanteret også gjort

f.kan du prøve at forklare ,hvordan du ønsker en dejlig massage?

f. selvfølgelig ,så du ikke bliver for opstemt

a.det må gerne være både hårdt og blidt,sådan lidt blandet på bagkroppen og ikke noget med at drille ned imellem ballerne

a. hvornår har du tid?

f.nej ,ikke drille mellem ballerne

f.hvad med forfra,kan du også li at blive masseret der?

a. der skal du ikke ,måske en anden gang

f.jeg er også god til ballemassage

f.ok,det har du vel ikke noget imod,hvis man ikke driller

a.ha ha sikkert

du skal gøre det som var det en kunde og ikke en du vil ha sex med

f.ja selvfølgelig

f.for så ville jeg ha brugt hele min krop til at massere dig med ,også tungen

fmen jeg vil selvfølgelig gøre det som om du var en kunde

f.kun ryggen og ballerne

a. he he du er tosset,hvornår vil du mødes?

 

da jeg havde ferie,aftaler vi at mødes samme dag ,kun en time og et kvarter senere,og jeg skulle hente hende.

Den adresse hun har givet mig,kører jeg så til.

Hun står klar på fortorvet,og jeg stiger så ud af bilen,vi giver hånd og hun giver mig også et knus,vi smalltalker lidt,og hun stiger så ind i min bil og vi kører de ca 20 km,hjem til mig.

 

hvad der videre skete skriver jeg senere..men jeg fik den her mail fra hende samme aften

 

Er du gal en lækker pik du har og tak for fantastisk pirrende sex

Wauw!!!!!!!

 

beretning følger   Fick..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen vi kan da næsten ikke vente...

Hihi.

Fyha Line. Nu ikke drille!

Det lan da være der sidder nogle herinde og har savnet et par voldtægts historier...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal virkelig lade være med at læse i den her tråd. Den gør det virkeligt svært at bevare respekten for kvinder :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læser ikke finkens fantasier, men jeg holder da øje med tråden, selv om den virker langt fra virkeligheden - de grå sider i Ugens Rapport, har fundet deres afløser;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En superlækker dame.

 

Den tråd her handler jo om dating tips og datingberetninger,jeg har i mine 3 år på dating knaldet ca 110 forskellige damer,og det bedste tip ,jeg kan komme med ,er at have nogle gode billeder,som damerne bliver tiltrukket af-det er alfa og omega,dernæst betyder dine evner på chatten også en del,det er der den gode kemi jo først opstår.

 

Jeg vil nu beskrive en date ,som fandt sted for små 2 uger siden,hvordan kontakten opstod og hvad ,der skete på daten.

 

 

Damen som jeg var på date med,har jeg skrevet kort med flere gange i løbet af det sidste års tid,hun har ikke en fast profil derinden ,men opretter sig af og til for en uge af gangen,jeg har flere gange spurgt til en date,men hver gang er det faldet til jorden,fordi vores dialog løb ud i sandet,enten fordi hendes profil ikke var aktiv mere ,eller fordi jeg ikke fik svaret hende.

 

Jeg opdager så igen hendes profil ,i slutningen af juli og skriver til hende.Hun er en rigtig lækker pige i slutningen af de 30,flot glat blond hår ,flot ansigt ,fyldig røv og dejlig solbrun.Det er en dame ,som jeg aldrig har skrevt frækt med eller sende pikbilleder til,du hun ser ud som en pæn pige.

 

Her er hvad vi skriver til hinnanden..

 

f. hej,dejlige feriebilleder du har

f.har du tid til en hyggelig date

a.Nahhhh du virker for useriøs

f. ilige måde

a.hvorfor spørger du så?

f.det kunne jo være ,du var blevet mere seriøs

a.og det vurdere du så jeg ikke er,fordi jeg skriver du ikke er det.

f.ja,det er bestemt ikke seriøst at skrive sådan

a.det er ikke mig der pludselig stopper med at skrive,de gange vi har gjort det

det er ikke mig der bare ønsker en sexdate.

jeg håber at finde en der har været der i sit liv og vil falde til ro

f. jo,men er det ikke fordi,du altid er så lang tid om at svare

a. det er muligt min profil er åben,da jeg ikke lukker for den på mobilen.

men er ikke meget på herinde.

og svare når du spørger om noget.

pludselig igen igen svarer du ikke i over en mdr.

jeg gider ikke være en du vil,hvis ikke lige der er bedre fisk i dit net

a. nåh,men hvad end vi skriver nu ,så syntes du jo åbentbart også at jeg ikke er seriøs og så er der vel ingen grund til at skrive sammen mere.

f.jo jo ,nu virker du mere seriøs

a. ???

f. du ser lækker ud på dine nye feriebilleder,var verjet lækkert dernede?

a.seriøst,,,,jeg har ikke lyst til at skrive om alt muligt nu for at du så om et par dage ikke giver lyd igen.

jeg har desværre bare fået en forkert træls opfattelse af dig ,som jeg har svært ved at tro kan være anderledes.

f. ok

 

Jeg regner så med,at det var det-og hun ikke har lyst til at skrive mere .

så går der 1 time og 10 min,så skriver hun meget overraskende til mig igen.

 

a. hvis vi skal date,skal du gi mig en go omgang massage,uden at gøre det imellem benene….vi sidder hjemme hos dig og hygger,snakker og finder ud af om det er noget vi vil bygge videre på ,ingen sex

f.ja,det lyder som en hyggelig date

a.ha ha det har du garanteret også gjort

f.kan du prøve at forklare ,hvordan du ønsker en dejlig massage?

f. selvfølgelig ,så du ikke bliver for opstemt

a.det må gerne være både hårdt og blidt,sådan lidt blandet på bagkroppen og ikke noget med at drille ned imellem ballerne

a. hvornår har du tid?

f.nej ,ikke drille mellem ballerne

f.hvad med forfra,kan du også li at blive masseret der?

a. der skal du ikke ,måske en anden gang

f.jeg er også god til ballemassage

f.ok,det har du vel ikke noget imod,hvis man ikke driller

a.ha ha sikkert

du skal gøre det som var det en kunde og ikke en du vil ha sex med

f.ja selvfølgelig

f.for så ville jeg ha brugt hele min krop til at massere dig med ,også tungen

fmen jeg vil selvfølgelig gøre det som om du var en kunde

f.kun ryggen og ballerne

a. he he du er tosset,hvornår vil du mødes?

 

da jeg havde ferie,aftaler vi at mødes samme dag ,kun en time og et kvarter senere,og jeg skulle hente hende.

Den adresse hun har givet mig,kører jeg så til.

Hun står klar på fortorvet,og jeg stiger så ud af bilen,vi giver hånd og hun giver mig også et knus,vi smalltalker lidt,og hun stiger så ind i min bil og vi kører de ca 20 km,hjem til mig.

 

hvad der videre skete skriver jeg senere..men jeg fik den her mail fra hende samme aften

 

Er du gal en lækker pik du har og tak for fantastisk pirrende sex

Wauw!!!!!!!

 

beretning følger   Fick..

 Beretningen følger her,har ikke rigtig haft tid før.

 

vi snakker godt sammen på vej hjem til mig,hun er en høj flot langhåret blondine med en 5-,8 kilo for meget på sidebenene,vi er i slutningen af sommerferien og hun er flot solbrun,jeg selv var kommet hjem fra ferie 1-2 dage forinden,så jeg havde ingen drikkevare i huset og heller ingen olie til at massere med.

Så da vi når min bil holder jeg ind ved en superbrugs og køber et par sodavand og noget babyolie,vi fortsætter så hjem til mig.

Hun vil gerne sidde på terrassen så det gør vi så,sidder og smalltalker lidt og drikker en halv sodavand.

jeg forslår så om vi skulle se på det massage der,og det var hun med på,vi går så ind i mit soveværelse og hun tager al tøjet af,undtagen trusser ,som var sådan nogle som lige var et nummer større end g-strenge.

Hun er rigtig lækker solbrun og lækker fyldig røv..hendes lange hår putter hun ud til siden,så hun ikke får olie på det.

Jeg begynder så at massere efter bedste evne,det er lækkert at røre ved hendes dejlige krop og jeg trækker også lidt ned i hendes trusser,så der ikke kommer olie på,jeg selv har kun underbukser på.

Lidt senere trækker jeg så hendes trusser af…nej siger hun grinene..jo siger jeg,det er så der ikke kommer olie på.

på et tidspunkt ligger jeg ind over hende og massere hende med min brystkasse,min nu stive pik lader jeg presse med hendes mis..jeg har dog stadigvk underbukser på,det gentager jeg et par gange og kan tydeligt høre hvor tændt hun bliver,så spreder jeg hendes ben fra hinnanden og massere dem på indersiden,klemmer lidt med tommel og pegefinger på indersiden af lårene,jeg har nu frit udsyn til hendes fisse som er godt snasket til..jeg lister så mine underbukser af og da jeg så igen ligger ind over hende og massere med brystkassen presser jeg pikken mod hendes fisse som let glider indenbords…hun stønner rigtig liderligt og bliver ved med at sige hvor dejligt det er og hvor lækker en pik jeg har,jeg knepper hende bagfra ,derefter missionær…hun kommer meget let..fedt at kneppe en dame der kan komme ved at få pik i fissen..jeg slikker hende så lidt og hun sutter pik,så lidt bagfra igen hvor jeg trækker trækker mig ud i sidste øjeblik og sprøjter hende i munden og ansigtet...

hun brød sig ikke om at jeg sprøjtede i munden på hende,men efter en tur på badeværelset og en slurk cola zero var hun god igen…vi ligger så og snakker nusser en 20 minutters tid,så er den klar igen,og denne gang får hun den helt store omgang,hun kommer flere gange og vi begger er helt gennemblødt af sved...

jeg kører hende så hjem igen ,og får så den sms fra hende om aftenen hvor hun takker for fantastisk pirrende sex.

Jeg har set hende ialt 4 gange og særligt det tredje besøg var helt outstanding,der havde hun hendes dildoer med og jeg fik lov til at kneppe hende i røven,og sjældent har jeg kneppet en dame så længe og hårdt i røven ,samtidig med hun havde hendes dildo i fissen.   fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har masser at berette om,her kommer beretningen fra min første "voldtægt"

 

Jeg fik kontakt med en dame i start fyrrende inde på dating  dk,engang i foråret.

hun har en profil,hvor hun udtrykker sig lidt bestemt,skrive blandt andet at hun var ikke til kedelig sex,jeg kigger lidt hedes profil og hun kigger lidt på min profil,vi chatter så lidt lidt sammen og sex kommer hurtigt på banen,hun spørger mig så om vi skulle mødes og drikke en øl ,for at se om der er kemi til mere.

jeg svarer hende: nej jeg tager dig med det samme jeg kommer,vi skriver så lidt mere sammen og hun skriver så ,at det faktigsk er frækt at blive taget mens man sover

Hun skriver så om jeg tør? for hun går i seng nu…jeg tænker lige hurtigt det hele igennem og kommer frem til,at hun jo ikke senere kan anklage mig for noget ,da jeg jo har chat beskederne.

jeg får så hendes adresse ,som er ca.65 kilometer fra mig af ,hun fortæller mig også hvor hendes soveværelse er og siger at hun vil lade lyset være tændt i køkkenet.

Jeg tager så et hurtigt bad og tager kun buser -t-shirt og sko på ,så jeg hurtigt kan komme af tøjet,kører mod hendes adresse ,til at starte med går det fint,jeg bruger ikke min normale gps men en app ,der er på min iphone og den sluger bare strøm,kører også forkert på et tidspunkt,efter over en times kørsel lykkes det dog-har under 5% strøm tilbage på telefonen.

Jeg lister så ind i hendes hus,lyset var tændt i køkkenet som hun havde sagt,og der tager jeg også tøjet af-hiver lige et par gange i pikken så den er helt klar og går så gennem hendes stue og ind i hendes soveværelse,jeg kan se der ligger en person i højre side under dynen,trækker dynen af og der ligger hun så nøgen..kommendere lidt med hende og tager hende først hårdt i doggy,giver hende smæk i røven samtidig og trækker i hendes hår..jeg kan høre at hun kan li det,tager hende så lidt forfra og hun sutter også pik,anal ville hun ikke ,da hun mente den var for stor,min hun finder en lille sort dildo frem fra hendes natbord som hun så får i røven mens jeg knepper hende bagfra…normalt er jeg rimelig udholdende,men her holdt jeg kun et kvarter ,da det var temmeligt frækt..slutter med at sprøjte i fissen på hende.

Jeg går ud og tager mit tøj på og kører igen,vi har siden hen skrevet et par gange sammen,hun sendte blandt andet et billede af hendes røvballe som var godt rød efter min hånd,syntes også det var frækt og hun var også kommet…fick

Min anden "voldtægt" foregik på stort set samme måde,en dame skrev ,at hun trængte til at blive taget,og jeg forslog hende så at komme og tage hende,det mindede meget om første date,så den date beskriver jeg ikke…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

emnet er hyggesnak, måske vi skulle lade vore fordomme om hvem der muligvis oplever hvad ligge , og springe de indlæg over som vi af en eller anden grund ikke fæster lid til. nogle finder historierne pirrende, andre kedelige. holder novellerne sig indenfor sites regelsæt er det vel i bedste fald uskadeligt at springe dem over :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...