Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Gæst

Efter mange henvendelser fra andre brugere laver jeg hermed en tråd om dating tips og dating,, beretninger.Lad os udveksle gode tips og fremgangsmåder og frække dating oplevelser.

mvh. fickenstein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt gået fickenstein.....det var jo det jeg sagde...op på hesten igen....ser frem til at læse flere af dine sjove historier igen ;) og få nogle gode dating tips (positivt ment)....alt gammelt nag er glemt herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejeren af læsehesten i Aalborg må med sorg erkende at gamle udgaver af ugens rapport efterhånden er usælgelige da de grå sider nu findes i digital form udgivet af en ukendt forfatter på et erotisk orienteret forum.

Ejeren meddeler ydermere at der dog kan sælges enkelte udgaver som åbenbart mangler i en ukendt storsamlers arkiv - det drejer sig om 3 numre fra henholdsvis 1987 - 1992 og 1995. Skulle nogle ligge inde med de nævnte udgaver vil læsehesten gerne købe dem.

Uden at sige mere om køberen til disse udgaver kan vi afsløre at det er en erfaren herre der oftest ses i bylivet med et par flasker billig rødvin samt noget der minder om en gummibåd med bryster - ikke den originale gule type med årer men en mere hudfarvet en af slagsen.

Det kan meddeles at ejeren af den højst besynderlige gummibåd som i daglig tale vist nok betegnes som en date fra tid til anden har været mulig at spotte med klap for øjet grundet ubeskyttet samleje med en satans genstridig luftmadras hvor ventilen simpelthen valgte at give efter for den sprudlende manddom og måtte give op og simpelthen sendte skribenten direkte til øjenlægen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God ide Fickenstein. Personligt er jeg også mere interesseret i tips til at begå sig på datingsider end selve historierne. Jeg føler mig ret overbevist om at du og jeg ikke går efter det samme, det kan man allerede se i vores forskellige måde at bruge det danske sprog på, men thumbs up....jo flere input des bedre.. skal også nok selv vende tilbage med lidt input om mine erfaringer på sitene

God dag SexAben

P.S. Husk nu please den gode tone ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ejeren af læsehesten i Aalborg må med sorg erkende at gamle udgaver af ugens rapport efterhånden er usælgelige da de grå sider nu findes i digital form udgivet af en ukendt forfatter på et erotisk orienteret forum.

Ejeren meddeler ydermere at der dog kan sælges enkelte udgaver som åbenbart mangler i en ukendt storsamlers arkiv - det drejer sig om 3 numre fra henholdsvis 1987 - 1992 og 1995. Skulle nogle ligge inde med de nævnte udgaver vil læsehesten gerne købe dem.

Uden at sige mere om køberen til disse udgaver kan vi afsløre at det er en erfaren herre der oftest ses i bylivet med et par flasker billig rødvin samt noget der minder om en gummibåd med bryster - ikke den originale gule type med årer men en mere hudfarvet en af slagsen.

Det kan meddeles at ejeren af den højst besynderlige gummibåd som i daglig tale vist nok betegnes som en date fra tid til anden har været mulig at spotte med klap for øjet grundet ubeskyttet samleje med en satans genstridig luftmadras hvor ventilen simpelthen valgte at give efter for den sprudlende manddom og måtte give op og simpelthen sendte skribenten direkte til øjenlægen.

Ok Flodhest, det var så det seneste af en række af hadefulde og ringeagtende indlæg fra din hånd. Jeg var din posthistorie igennem og indså, at det faktisk er det eneste du bidrager med. Er du sikker på du gider at være her? Det kan da ikke være sundt for sjælen at blive så bitter over ting man læser på internettet.

On topic: Rigtig godt initiativ. Jeg har benyttet mig af datingsider, men det har nu mere været for at finde kærester. Jeg har også klat et indtryk af at piger i min favoritaldersgruppe (20'erne) er lidt "sværere" at komme i nærheden af når det drejer sig om uforpligtende sextilbud - formentlig fordi de får så mange :). Hvad gør I for at skille jer ud fra mængden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig over, at der ikke er flere indlæg i denne tråd......et rigtig godt initiativ fra Fickenstein...som jo har haft mange henvendelser fra andre brugere, vedr. dette emne....derfor havde jeg egentlig også forventet masser af indlæg, men måske er det brugere som mig selv, der har brug for tips, og som ikke har prøvet netdating, og som derfor ikke selv kan bidrage med gode ideer, men mere ønsker at høre hvad andre har gjort med succes, så man måske selv kunne få lyst til, at forsøge sig med dette.

Måske kunne man foreslå Fickenstein, som jo nok ubetinget er den der har størst succes med dating, at åbne tråden op, med gode tips om hvordan han selv opnår den fantastiske succes på datingmarkedet.......som jeg slet ikke havde forestillet mig var mulig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har haft to dates i weekenden ,der begge gav fisse.Den første ,en 31 årig pige mødte jeg gennem dating dk og den anden ,en 36 årig pige ,mødte jeg gennem golfdaters.com-beretninger og fremgangsmåde følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg har været lidt på scor og der er det ikke let, hverken i chatten eller via brev.

Så man må skille sig lidt ud.

Jeg gjorde det ved at fokusere på bloggerne.

Her kommenterede jeg andres blogge med venligt og solidt input så andre fik det indtryk jeg var en venlig og solid fyr. :mrgreen:

Hvis der var nogen piger der skrev efter mig i en blog jeg havde kommenteret, sendte jeg et brev til dem.

Jeg læste også blogge hvor piger kommenterede og skrev direkte til dem uden at skrive i bloggen hvor jeg havde læst deres kommentar.

Så alle mine breve startede med. "Hej jeg læste det du havde skrevet om et eller andet på scor og jeg synes, bla, bla bla" i stedet for " hej skal vi skrive sammen"

Det betød at nogen faktisk svarede tilbage, og at jeg drak kaffe med en 10 stykker og gik i seng med 3, over en periode på ca 18 måneder. De første 6 måneder inden jeg fandt på blog tricket skete der intet.

Jeg gjorde ikke så stor en indsats som jeg kunnet have gjort(ved eksempelvis at skrive min egen blog), men selv med den indsats jeg gjorde var succesraten ikke stor og jeg er ikke længere medlem.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde en superfed dating oplevelse i tirsdags,jeg havde besøg af en gammel date,der er hende jeg beretter om den 17 feb i år under dating sex,en mega fræk 41 årig dame.

Det var min tredje date med hende,først besøgte hun mig,så besøgte jeg hende og så i tirsdags kom hun hjem til mig for anden gang.

Selv om hun ikke søger bollevenner,så har jeg jo et behov ,sagde hun,det er en dame der elsker sex,og har tit lyst,hun har tidligere været på scor fortalte hun mig.

Hun kom tirsdag aften ved 20 tiden,fik en sms fra hende lidt inden hun kom ,at jeg godt kunne sætte kaffen over.Hun var iført stramme jeans og vinterjakke,under jakken havde hun en lille rød top og ingen bh på,vi satte os i min sofa og snakkede og drak kaffe,kyssede rigtig meget,hun er en pige som det er fedt at kysse ,fordi man kan høre hun bliver tændt af det,på et tidspunkt sætter hun sig ovenpå mig og begynder at kysse mere,jeg sidder tilbagelænet i sofaen og tager hende på brysterne,flotte faste bryster,trækker toppen af og slikker og bider i brystvorterne,hun trækker så min t-shirt af og vi rejser os så op og tager resten af tøjet af,hun sætter sig så på sofaen og jeg står foran hende med stiv pik,jeg slår så pikken blidt mod hendes mund nogle gange og tager fat i hendes hår,ikke hårdt ,men bare så jeg lige holder det,så tager hun pikken i munden og sutter lidt,jeg presser så på ,så hun skal sutte dybt-Så sker der noget jeg aldrig har prøvet før,hun tager den til roden,jeg kan tydelig mærke da den går ned i spiserøret-awesome!!! -hold kæft det var fedt og frækt og imponerende at hun kunne gøre det så ubesværet,hun sagde det bare var et spørgsmål om at slappe af,i alt gjorde hun det 7-8 gange og helt uden problemer,eneste men var at hun fik tårer i øjenene.

Det var superfedt og frækt og jeg glæder mig til at prøve det igen,når jeg skal se hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en superfed dating oplevelse i tirsdags,jeg havde besøg af en gammel date,der er hende jeg beretter om den 17 feb i år under dating sex,en mega fræk 41 årig dame.

Det var min tredje date med hende,først besøgte hun mig,så besøgte jeg hende og så i tirsdags kom hun hjem til mig for anden gang.

Selv om hun ikke søger bollevenner,så har jeg jo et behov ,sagde hun,det er en dame der elsker sex,og har tit lyst,hun har tidligere været på scor fortalte hun mig.

Hun kom tirsdag aften ved 20 tiden,fik en sms fra hende lidt inden hun kom ,at jeg godt kunne sætte kaffen over.Hun var iført stramme jeans og vinterjakke,under jakken havde hun en lille rød top og ingen bh på,vi satte os i min sofa og snakkede og drak kaffe,kyssede rigtig meget,hun er en pige som det er fedt at kysse ,fordi man kan høre hun bliver tændt af det,på et tidspunkt sætter hun sig ovenpå mig og begynder at kysse mere,jeg sidder tilbagelænet i sofaen og tager hende på brysterne,flotte faste bryster,trækker toppen af og slikker og bider i brystvorterne,hun trækker så min t-shirt af og vi rejser os så op og tager resten af tøjet af,hun sætter sig så på sofaen og jeg står foran hende med stiv pik,jeg slår så pikken blidt mod hendes mund nogle gange og tager fat i hendes hår,ikke hårdt ,men bare så jeg lige holder det,så tager hun pikken i munden og sutter lidt,jeg presser så på ,så hun skal sutte dybt-Så sker der noget jeg aldrig har prøvet før,hun tager den til roden,jeg kan tydelig mærke da den går ned i spiserøret-awesome!!! -hold kæft det var fedt og frækt og imponerende at hun kunne gøre det så ubesværet,hun sagde det bare var et spørgsmål om at slappe af,i alt gjorde hun det 7-8 gange og helt uden problemer,eneste men var at hun fik tårer i øjenene.

Det var superfedt og frækt og jeg glæder mig til at prøve det igen,når jeg skal se hende igen

Øv øv øv....jeg havde store forventninger til denne tråd, og tænkte at der kom gode tips til hvordan man fik super succes på datingmarkedet, fra de bedste på området.....evt tips til profil tekst....foto/ikke foto....indgangs snak sex/ikke sex etc.

Det her er jo bare endnu en historie....dem har vi allerede læst masser af, i en anden tråd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var inde på Superchat i går. Hold da op! Hvis man skal score en pige der, skal man da være original eller heldig. 10 mand om een pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sesso skrev:

Jeg var inde på Superchat i går. Hold da op! Hvis man skal score en pige der, skal man da være original eller heldig. 10 mand om een pige.

Ja det er uhyre sjældent, der er seriøse mennesker på chatten, eller rettere sagt, mennesker der seriøst søger. Jeg har haft tre oplevelser (på Forum chatten) gennem de seneste 4-5 år.

Første gang med et par, hvor jeg gik igen kort tid efter ankomst, øv.

Anden gang, et par jeg fik kontakt til tæt på midnat, som søgte en ekstra mand her og nu. Manden var kørt træt, men kvinden havde bestemt ikke fået nok. Dem/hende havde jeg en udmærket oplevelse med.

Tredje gang var det også et par som søgte en mand, et ungt par, hvor fyren var på ferie i Frankrig, og pigen hjemme i Danmark. Det var faktisk ret frækt, på trods af at webkameraet var med hele vejen, så fyren kunne følge med i seancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sesso skrev:

Ja det er uhyre sjældent, der er seriøse mennesker på chatten, eller rettere sagt, mennesker der seriøst søger. Jeg har haft tre oplevelser (på Forum chatten) gennem de seneste 4-5 år.

Første gang med et par, hvor jeg gik igen kort tid efter ankomst, øv.

Anden gang, et par jeg fik kontakt til tæt på midnat, som søgte en ekstra mand her og nu. Manden var kørt træt, men kvinden havde bestemt ikke fået nok. Dem/hende havde jeg en udmærket oplevelse med.

Tredje gang var det også et par som søgte en mand, et ungt par, hvor fyren var på ferie i Frankrig, og pigen hjemme i Danmark. Det var faktisk ret frækt, på trods af at webkameraet var med hele vejen, så fyren kunne følge med i seancen.

Hvad gik galt første gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sesso skrev:

Hvad gik galt første gang?

Jeg mistede lysten.

Det var flinke og rare mennesker, men overalt i lejligheden var der temmelig rodet og beskidt, så jeg tænkte, at den personlige hygiejne måske heller ikke lige var i top. Jeg fik en kop kaffe, og sagde pænt nej tak til det hjemmebagte brød, efter forestillinger om hvordan køkkenet og ovnen så ud, og gik igen efter kaffen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sesso skrev:

Jeg mistede lysten.

Det var flinke og rare mennesker, men overalt i lejligheden var der temmelig rodet og beskidt, så jeg tænkte, at den personlige hygiejne måske heller ikke lige var i top. Jeg fik en kop kaffe, og sagde pænt nej tak til det hjemmebagte brød, efter forestillinger om hvordan køkkenet og ovnen så ud, og gik igen efter kaffen.

Kender udmærket det der med at miste lysten når man ser omgivelserne. Har også dyrket datingmarkedet en del og er flere gange hoppet fra en ellers lovende indledning, når jeg eksempelvis har set web billeder fra datens bolig. Men kan jo være svært når de indledende øvelser ellers går over alt forventning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv øv øv....jeg havde store forventninger til denne tråd, og tænkte at der kom gode tips til hvordan man fik super succes på datingmarkedet, fra de bedste på området.....evt tips til profil tekst....foto/ikke foto....indgangs snak sex/ikke sex etc.

Det her er jo bare endnu en historie....dem har vi allerede læst masser af, i en anden tråd...

Ved ikke om jeg er en af de bedste på markedet og kommer der ikke mere, men har meget stor erfaring, primært fra scor, men også fra diverse klubsider (xxDark og cityswingers hvor interessen helt sikkert er meget direkte).

Skriv din egen profiltekst og lad dig ikke friste af den standardtekst de fleste sider foreslår, det virker ikke seriøst på kvinderne.

Læg gerne foto op. Det behøver ikke være ansigtsfoto, men vær beredt på at dem du chatter med gerne vil se dit ansigt inden en eventuel date. Det skal heller ikke være et pikbillede. Det tænder de fleste faktisk af på, men gerne bare et billede af dig i bar overkrop, eventuelt et billede taget bagfra hvor du er nøgen, så man kan se dine former.

Har aldrig lagt skjul på hvad jeg søgte, men derfor er min indgangsrepli ALDRIG "Skal vi knalde?". Man er nødt til at have tålmodighed inden man kaster sig over det primære formål. Slev om begge parter måske godt ved hvad det her skal ende ud med, så er det mit indtryk at kvinderne skal have tillid til dig og føle at de kan stole på dig inde de begiver sig ud på date.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejeren af læsehesten i Aalborg må med sorg erkende at gamle udgaver af ugens rapport efterhånden er usælgelige da de grå sider nu findes i digital form udgivet af en ukendt forfatter på et erotisk orienteret forum.

Ejeren meddeler ydermere at der dog kan sælges enkelte udgaver som åbenbart mangler i en ukendt storsamlers arkiv - det drejer sig om 3 numre fra henholdsvis 1987 - 1992 og 1995. Skulle nogle ligge inde med de nævnte udgaver vil læsehesten gerne købe dem.

Uden at sige mere om køberen til disse udgaver kan vi afsløre at det er en erfaren herre der oftest ses i bylivet med et par flasker billig rødvin samt noget der minder om en gummibåd med bryster - ikke den originale gule type med årer men en mere hudfarvet en af slagsen.

Det kan meddeles at ejeren af den højst besynderlige gummibåd som i daglig tale vist nok betegnes som en date fra tid til anden har været mulig at spotte med klap for øjet grundet ubeskyttet samleje med en satans genstridig luftmadras hvor ventilen simpelthen valgte at give efter for den sprudlende manddom og måtte give op og simpelthen sendte skribenten direkte til øjenlægen.

Du kan mene hvad du vil om fickensteins skriverier, men jeg tror faktisk en stor del af dem er rigtige. Han får lidt meget analsex i badet i forhold til hvad jeg synes man møder på datingmarkedet, men jeg vil ikke ntydigt påstå det er løgn.

Har selv været en del på datingmarkedet og man kan faktisk få mange oplevelser og meget sex i stil med det fickenstein fortæller om. Og det er helt korrekt at de fleste kvinder faktisk er villige til hurtig sex, bare man fra start har gjort det klart hvad man rent faktisk er ude på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Helt enig med Fickenstein - der er mange gode oplevelser, hvis man gør det rigtigt og er lidt heldig.

Jeg har selv dyrket det i forhold til unge kvinder (19-25 år) - jeg er selv 53 år - og har i 2012 haft gang i 4 forskellige (den ene mødtes jeg kun med 3 gange, den anden 5 gange, men de to andre har jeg set regelmæssigt i hele 2012) . .

Klart man er nødt til, at være fleksibel og slå til når chancen byder sig - ligesom man nogle gange også er nødt til at komme til lommerne og betale for et hotelværelse.

Kan godt forstå, at for dem, hvor det ikke er lykkedes kan det måske være lidt svært at tro, men jeg har selv været der, nydt det og genkender meget af det Fickenstein skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kom fra date for en halv time siden,det er en 48 årig dame ,der sjovt nok kun bor ca. 4 km fra mig af,og hun har arbejdet i samme bank som jeg er kunde i,jeg kunne dog ikke huske hende fra banken.

Jeg fik kontakt med hende første gang for 2 dage siden på dating dk,hun har en ganske god profiltekst og skriver mange spændende ting om hende selv,jeg fik gang i noget chat ,og som for det meste brugte jeg det hun skrev i hendes tekst ,som chat emne,hun skrev blandt andet at hun var glad for intimitet og massage.Når damer skriver at de er glade for intimitet,starter jeg gerne med at rose dem for at de tør stå ved ,at de glade for intimitet og at det er skønt at de udtrykker sig så direkte,først derefter får jeg dem til at lukke mere op for hvad det er de elsker ved sex og intimitet.

Hun var frisk på en date og den fandt sted her til aften hos hende.

Jeg ankommer til hendes adresse kvart over 9 og banker på døren-kom bare ind råber hun ,og jeg træder indenfor,i det samme kommer hun gående ud fra det der var hendes stue,ungdommelig klædt,mørkt farvet hår og pæn figur,vægt ca. 70 kilo.Jeg rækker min hånd frem for at hilse ,men hun hilser ved at give mig et kram og knus. Hun viser mig så lige rundt i hendes lille hus,hvorefter vi sætter os i hendes sofa ,tv´et er tændt på en musikkanal og hun har tændt fyrfadslys flere steder i stuen,hun henter så en kølig flaske hvidvin som jeg får æren af at åbne.

Snakken går godt og vi drikker hele flasken,jeg begynder så stille og roligt at sidde og nusse lidt ved hendes fødder mens vi sidder og taler,det har hun intet imod og jeg tager det som et tegn på at hun er klar til noget mere.

Vi begynder så at kysse,jeg bliver lidt overrasket over at hun kysser rimeligt voldsomt og også småbider imens,hun virker ret tændt og mens vi kysser får jeg lige hånden op under blusen på hende og rører ved hendes flotte store c-skåle,hun sætter så hendes negle ind i siden på mig under min t-shirt og kører neglene op mens hun tager den af,efter den er af går jeg ned på knæ og trækker hendes bukser af,tager mine egne af og står så med stiv pik foran hende,hun tager den i munden og sutter frækt,sutter også på kuglerne-knepper hende så forfra mens jeg står på knæ,hun stønner rigtig liderligt når jeg kører den i bund,ind imellen slikker jeg hendes fisse som er lækker og både dufter og smager behageligt,jeg vil så tage hende i doggy,men da siger hun at vi går ind i soveværelset,og måske meget godt,da vi har ligget og ,kneppet uden at hendes gardiner var trukket for,i soveværelset starter jeg med at tage hende i doggy,hun stønner lækkert og det er virkelig fedt,for ikke at fyrer kanonen af skifter jeg rundt mellem flere stillinger ,slutter med tage hende forfra med hendes højre ben oppe og så kører hårdt på og helt i bund,vi kommer samtidig ,kan tydelig mærke den varme og meget våde fornemmelse fra hendes fisse.Jeg har efterhånden oplevet det mange gange,at ved at sige at man er ved at komme ,så er det det der tricker damen ,til også at komme.Det var rigtig fedt at kneppe hende,da hun var så fræk og lidt voldsom også med hendes negle og småbid.Det er oplevelser som dette her der gør dating sex ubeskriveligt fedt,jeg har besøgt flere af de kendte danske luder,og de sku da dejlige og også lidt yngre end de damer jeg har held med på dating,men når det gælder fræk sex ,har jeg ikke besøgt en luder der var vildere og frækkere end min date her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg var aktiv på dating sider havde jeg et par gange 'held' med one-night stands på første date.

Jeg havde billede på, sitet var dating.dk, jeg skrev jeg søgte 'date'.

Det var kun den ene af dem, hvor det var en klar aftale at mødes direkte til sex. Det var efter en længere, flirtende korrespondance over et par uger, der endte med et møde hos mig, hvor vil lige nåede at drikke en kop kaffe, før vil gik i gang. Hun var jævnaldrende.

De to andre var lidt mere åbne i udgangspunktet for hvad det skulle udvikle sig til. Den ene viste sig ikke helt at være min type kropsligt, men kønt ansigt, sød og sjov at tale med. Efter et par øl endte vil hjemme hos hende. Jeg gjorde det klart at jeg gerne ville blive natten over, men sagde også at jeg jo 'kun' søgte dates... Det var hun så med på...

Den anden var klart ude efter en kæreste. Der var gensidig sympati, som udviklede sig til sex hos mig. Men umiddelbart efter fik hun 'tømmermænd' og blev nervøs for om jeg havde manipuleret hende blot for at få sex. Sådan så jeg ikke på det, jeg ville nemlig gerne et forhold, og sex er jo en af de ting man skal prøve af. Men hun blev utryg, så det var ærgerligt.

Det er Tricky, når det som med sidstnævnte ender skævt og hun føler sig manipuleret. Jeg manipulerede overhovedet ikke ud over alm. forførelse. Det tænder mig ikke at manipulere, men det er et kick at forføre... Dom selv, hvad forskellen er (for mig om hun er interesseret i at blive forført eller ej).

Der var også flirtende korrespondance med de to andre, men der var også lidt mere personligt indhold i spørgsmål og fortælling. Jeg er god på skrift, så det er mest det jeg benytter til at komme kontakt og vække interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...