Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Min tid som meget aktiv dater er ved at rinde ud,helt opgive dating gør jeg nu ikke,det bliver bare i meget mindre omfang..grunden til det,er som jeg også har fortalt på chatten,er at jeg skal være far for første gang om ca. 3 uger.

jeg ser frem til den nye rolle som far,og glæder mig til alt det nye som skal til at ske.

 

Her på falderebet vil jeg berette om en date ,som fandt sted forrige lørdag.

Onsdagen forinden havde en billedløs profil trykket på min interesseknap,der var ingen billeder eller tekst på profilen,kunne kun se at hun var 39 år og høj ,samt normalvægtig.

Jeg skriver så til hende ,og takker for interessen og spørger om jeg må se et billede,jeg får så koden til hendes private album,hvor der var 3 billeder.

2 ansigts billeder og et ,hvor jeg kunne se hele figuren….det var ikke frække billeder.

Jeg skriver så .wow ,du ser lækker ud- hun svarer så tak,og spørger om jeg har lyst til at skrive lidt sammen og eventuelt mødes på en cafe.

Jeg svarer ,så,at jeg hellere vil mødes privat ,da der er mere hyggeligt…også fint med mig,svarer hun.

 

Vi chatter så lidt mere ,og hun  får også koden til mine frække billeder.

fortsættelse følger…fick

Lidt forsinket fortsættelse...

har ikke læst meget med herinde de sidste 4 måneder,har ikke haft tid,der er vild gang i byggebranchen,har masser af arbejde ,og tjener masser af penge,samtidig blev jeg far ,for første gang ,for 4 måneder siden til en smuk og dejlig datter.

vi fortsætter så vores chat på sms,hvor hun bland andet skriver ,at hun er 100% fræk og udforderende.jeg forslår hende ,at hun skulle ligge "sovende" i hendes seng,jeg ville så liste ind og trække dynen af hende ,og tage hende,den var hun frisk på,og hun skriver ,at jeg skulle huske ,at låse døren ,når jeg kommer og at hendes hund ikke gør noget.

så lørdag morgen kører jeg mod odense,vi havde aftalt at jeg skulle komme ved 8 tiden om morgenen,da jeg havde et ærinde i området ved 10 tiden,jeg finder let hendes hus,og parkere hvor hun havde sagt,åbner hoveddøren og går indenfor,hendes meget store hund kommer så luntende hen mod mig,snuser lidt og går så igen.

Jeg begynder så at tage tøjet af,hvorfra jeg står kan jeg se hendes seng i soveværelset..får alt tøjet af,og hiver lige i pikken et minuts tid ,så den er klar.

jeg går så ind i hendes soveværelse,hun ligger på maven,med det højre ben trukket op…kravler op i sengen og vender hende om til missionær,bemærker at hun har en lækker slank krop og rigtig flotte b-skåle..trænger ind i hende og knepper hende godt og grundigt,samtidig med at jeg kysser med hende,skifter rundt mellem doggy og missionær,slikker også lidt fisse og hun sutter på min pik….slutter af i doggy,hvor jeg tager hende hårdt og hun siger selv knep mig …fræk fræk sex..efter jeg har sprøjtet i fisen på hende småsnakker vi lidt ,hvorefter jeg klæer mig på og kører igen…kigger på mit ur,og kan se at fra jeg gik ind af hendes dør til jeg sad i bilen igen ,var der gået 36 min.

Jeg har besøgt hende 1 gang senere,hvor vi dog kun spiste en pizza og drak et glas vin,hun ville ikke knalde,da hun havde fået fyr på.

beretning om en hel dugfrisk date i søndags med en langbenet fræk blondine kommer…..fick

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har et par gode frække dates at berette om,som har fundet sted her i min ferie.I starten af ferie besøgte jeg også Nadia hos privat/diskret,og jeg har haft min debut hos en pige fra sugar daters…..beretninger følger…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

fik for nogle uger siden kontakt med en rigtig køn 39 årig på dating dk,superflot ansigt og hår,gode bryster og lille smugle hvalpefedt på maven.

vi skriver sammen et par aftener,hun er på weekend med hendes børn og har ikke mulighed for at ses,før hun bliver børnefri.Vores chat bliver hurtig lidt fræk,og hun overrasker mig ved at være med på legen,hun sender mig også et par godnat historier,hun er vild med at sutte pik og med at blive kneppet hårdt.

Da hun så er blevet børnefri ,kører jeg op og besøger hende en lørdag morgen,hun åbner og lukker mig ind,hun låser derefter døren..det tager jeg som et godt tegn,

vi smalltalker lidt og begynder at kysse,tager lidt på hende…det går for hurtigt det her ,siger hun så.hun går så ind i hendes soveværelse,jeg tager alt tøjet af udenfor og går ind til hende nøgen…nejjj..har du tager tøjet af,hun er lidt overrasket over jeg er nøgen,vend dig om så du ikke ser mig,siger hun og tager hendes tøj af undtagen trusserne…dem får jeg dog hurtigt pillet af hende…vi begynder at kysse og hun bliver hurtigt tændt og vil ha pik..tager hende i missionær,doggy..slikker lidt fisse.og hun giver mig supergodt blow..hun elskede at ligge med hovedet ud over sengekanten og tage den dybt ind.knepper hende godt og grundigt i en times tid,så forsøger vi med anal,prøver først med hende på ryggen ,men det gør for ondt på hende…tag mig bag fra istedet for ,siger hun så..hun lægger sig så i doggy og jeg fingerknepper hende i røven med min pegefinger samtidig med at jeg slikker på hendes klit…åhhhh .det er så dejligt siger hun,efter noget tid er hun så klar til pik,næsten da.

hun er godt jomfrustram og det tog sin tid ,inden hun havde vænnet sig til min stive pik i røven..vi slutter på hendes badeværelse,hvor hun både får foran spejlet og sutter på knæ i brusenichen.

supervellykket date,har efterfølgende besøgt hende 2 gange,og hun har skrevet at det var det sex i hendes liv.

Fick..  (dem hårdt)

 

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frække dates ..2 år efter 

har haft over 150 unikke dates der har givet fisse,mange af dem engangsknald,nogle blev bolleveninder,og en er blevet en slags kæreste,som jeg har fået en smuk ,skøn datter med .Jeg dater stadigvæk lidt,har også søgt nogle sugardates.

Her i sommerens løb har jeg haft 3 dates ,med dates som jeg havde besøg af ,2 år tidligere,den første kom i stand ved ,at en billedløs profil kigger på min profil,

jeg spørger så til et billede ,og hun svarer, at jeg kender hende..har dog ingen anelse ,hvem hun er ,så beder om et billede,hun sender så et,og jeg kan se at den er den dame ,jeg beskriver den 18 jun 2013,en megafræk gift dame.

Sidst jeg havde besøg af hende,havde daten været rigtig lang tid undervejs,med meget skriveri frem og tilbage,denne her gang kunne hun mødes med det samme,hun skrev at vi kunne mødes ved burger king,hvor hun skulle hente mad til familien.

På vej mod burger king tænker jeg ,om hun mon var frisk på en tur på handicaptoilettet,jeg parkere så ved siden af hendes bil .og hun stiger ud,vi småsnakker lidt ,og hun fortæller at hun skal hente mad,så hun har ikke tid til at knalde,men ville gerne hilse på mig igen.

Jeg forslår så at vi kører ca 800 meter,hvor der ligger nogle industri ejendomme,det ville hun godt og jeg stiger så ind i hendes bil,vi stiger så ud..begynder at kysse hende og tage på hendes rigtig gode røv…tager hende så bagfra i en hurtig doggy op ad bilen,sprøjter i fissen på hende..hun tørrer så fissen med nogle servietter og vi kører tilbage mod burgerking…hun fortæller ,at hun var blevet skilt også gift med en anden…og nu laver jeg det her lort igen..siger hun

hun sætter mig så af,og jeg stiger ind i min egen bil,kan se hun kører ind i drive ind efter mad ,da jeg kører

fick   (dem hårdt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fræk Sygeplejereske

 

På dating dk fik jeg kontakt med en høj og meget slank sygeplejereske,vi skrev sammen nogle aftener,og det blev hurtigt til fræk chat og masser af lir.

Jeg skrev til hende på grund af hendes højde(næsten 180) og lave vægt..omkring de 52 kilo,samt hendes meget kønne ansigt..vi fik rimeligt hurtigt en god kemi ,og hun sende mig også frække billeder på sms,af hendes fisse,fik også en lille video,hvor hun leger med fissen.

vi aftalte så ,at jeg skulle komme op til hende…jeg fik så lidt kolde fødder ,da daten nærmede sig på grund af afstanden..det ville give mig en køretur på omkring 200 kilometer hver vej,og det var jeg ikke lige oplagt til den dag ,og sagde at jeg var blevet forkølet……. forkølet..ha ha ha..skrev hun så.

vi havde så ikke nogen kontakt en uges tid,hvorefter vi skrev lidt sammen igen,og aftalte en ny date,dennegang kunne det lade sig gøre ,at jeg kunne køre fra mit arbejde,så det sparede omkring 100 kilometer den ene vej,normalt ville jeg ikke gide køre så langt efter fisse,men somsagt…høj,slank,megasmukt ansigt.

Jeg kører så op til hende,på vej derop sms er vi ,og hun spørger hvad farve undertøj jeg var til,og siger hvis,rød ,eller sort…jeg siger så sort.

Jeg finder så vejen hvor hun bor på o gleder lidt efter det rigtige husnummer..hun åbner så hendes terrasse,og kommer ud,og siger..det er det rigtige hus.

Hun er iklædt en lang sort bomuldskjole,ser lækker ud..super flot smil og tænder.vi krammer så lidt,og jeg bliver budt indenfor.

Hun var igång med at lave mad til os,og vi står i hendes køkken og snakker…jeg forventede du vil låne badeværelset,du hun jo kunne se jeg var i arbejdstøj.

Hun viser mig badeværelset og går tilbage til køkkenet…da jeg står under badet tænker jeg at hun skal ha pik med det samme…så leger lidt med den så den bliver klar.

så går jeg ud i køkkenet kun iført et håndklæde…lader det falde…hun roser størrelsen og vi begynder at kysse..så hen til håndvasken med hende..trækker hendes kjole op og trusser ned og presser min pik mod hendes fisse…hun havde skrevet til mig at hendes fisse var meget stram,selv om hun havde født børn og det passede ..megastram fisse…må trænge ind i hende stille og roligt..derefter knepper jeg hende hårdt bagfra ,mens hun står og hænger hen over vasken…knepper hende i omkring 10 min..hun er gennemkneppet..hænger lidt hen over bordet og sunder sig…så tager jeg mit skiftetøj på,og vi sætter os til bords kort tid efter..kyllingeret med rødvin til…smagte dejligt..derefter hygger vi os i hendes stue og soveværelse et par timer,hendes fisse blev godt brugt kan jeg roligt sige…køreturen hjem var lang 200 kilometer,men det var en god fræk date…med masser af fræk sex og god mad….Fick(dem hårdt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

lækker julesex.

 

Havde sidste arbejdsdag inden jul ,i dag den 23-12,jeg er håndværker og arbejder udendørs hele året rundt,det var ikke koldt i dag ,men det blæste temmeligt meget .

I min middagspause logger jeg lige dating dk,og ser om jeg har fået nogle mails…der var et par mails,en af dem er fra en dame ,på hvis interesseknap jeg havde trykket på i forgårs,en slank dame på 39…hun skriver at hun har mulighed for at mødes efter den 26,i dag havde hun kun mulighed et par timer i eftermiddag på grund af hendes børn,jeg skriver til hende ,at jeg kunne ved 1530 tiden,da jeg arbejder i den by ,som hun boede i…skriver også at jeg kunne komme og tage hende,så hun kunne holde jul godt velknaldet.

da jeg logger på igen ved 14 tiden,er der kommet en ny mail fra hende,står bare hendes mobilnummer,ringer hende op med det samme,men den går på telefonsvarer,prøver igen 10 min senere,og kommer igennem.præsentere mig,og siger at jeg godt kan kigge forbi ved 1530 tiden,fortæller hende også at jeg er beskidt og kommer i arbejdstøj…og forslår hende at vi kunne tage et bad sammen,og jeg kunne tage hende i brusenichen….den var hun med.

ved fyraften taster jeg lige hendes adresse ind på min gps..14,7 kilometer siger den,jeg er lidt spændt på om hun nu var lige så frisk ,som hun lød i telefonen

fordi jeg er som sagt temmelig beskidt efter en arbejdsdag på en mudret byggeplads,hun boede i et nyere parcelhuskvarter..parkere i hendes indkørsel og banker på bryggersdøren…hun åbner og lukker mig ind..får et kram ,der bliver til kys og holde om hinnanden med det samme,hun låser døren indenfra og vi fortsætter med at kysse..hun virker megatændt,næsten æder mig med hendes kys…jeg tager så al tøjet af og følger efter hende nøgen ind i hendes soveværelse og videre ind i badeværelset…jeg smutter under bruseren mens hun tager tøjet af…hun er slank,kønt ansigt ,god røv og hofter ,pæne b-skåle,hun kommer så ind til mig,vi kysser vildt

tager på hende overalt,hun går på knæ og sutter min stive pik…det er megafrækt,og jeg aner ikke engang hvad damer hedder,så går vi ud af brusenichen,

tager hende bagfra foran håndvasken,mere blow og mere doggy,så ud i hendes køkkenalrum,videre ind i soveværelsethvor jeg knepper hende missionær ,doggy ,slikker fisse til den store guldmedalje..hun stønner dejlig og kommer også et par gange…finger i numsen på hende…har du noget babyolie spørger jeg,og siger det står på hylden ude på badeværelset,jeg går derud og henter en flaske mandelolie ,hvorefter jeg sører godt med olie på pikken og på hendes røv..fingerknepper hende lidt,hun ligger på ryggen og får hende til at holde benene oppe,så jeg kan komme til..presser så mit store pikhovede mod stjernen,som let giver efter…knepper hende godt og grundigt i røven i små 10 min..derefter en tur ud og vaske pikken..slutter med at tage hende i dogy til jeg kommer i fissen på hende..

vi snåsnakker så en 10 minutters tid,hvorefter jeg går ud i bryggers og klæder mig på ..havde lidt småtravle,da jeg skulle ud og købe mine sidste 2 julegaver,hvad jeg også nåede…super fed date og fræk sex..megafedt at slutte arbejdsdagen på den måde……..   fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein skrev, den 2/12/2013 at 00:04:

ok..tak for info,

det kunne være sjovt,at høre om der er nogle herinde der hat oplevet gaden i dens storhedstid,det må ha været noget af en oplevelse at gå igennem gaden dengang,med 60-70 ludere i vinduerne

Her er et billede fra de glade dage i Oluf Samsons gang

https://www.eroguide.dk/forum/topic/14832-ny-web-flensborg-piger/#comment-111076

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, for 6 timer siden:

Tak for info….selv om det er 2 år siden jeg spurgte..har du oplevet oluf samsons gang i de glade dage i 70 erne

Nej desværre, da var jeg for ung til den slags. Men jeg er gået igennem flere gange i slut firserne, da var der stadigvæk en del damer, måske 15-20 stk. I 90´erne var jeg der også et par gange, men da var der kun meget få. Jeg søgte lidt på wikipedia mv om dette stykke interessante prostitutionshistorie og har lavet et nyt indlæg her

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden jeg startede den her tråd om datintips og beretninger,for 3-4 år siden er der kommet flere nye datingsider til,der har vundet stort frem,jeg tænker på tinder 0g sugardating.

Men ,at det stadigvæk er muligt at få supersex på gode gamle dating dk ,kan min oplevelse fra i lørdags godt skrive under på.

mødte en af de 5 mest lækre og frække piger jeg har hygget mig med...

beretning fra min superdate i lørdags  følger… fick

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, for 39 minutter siden:

beretning fra min superdate i lørdags  følger… fick

Fick - du kommer sgu til at røbe nogle flere af dine tricks, når du ligger sådanne teasere ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...