Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Guest fickenstein

Jeg havde en megafræk date på fyn i går aftes,det var men en køn pige på 37 år-mødt hende på dating dk.

 

Grunden til at jeg kom på date med hende i går aftes,skyldtes at hun sendte mig en mail,hvor der stod..Fuck ,en besked du lige knaldte af der grin.

hun hentydede til ,at jeg havde brugt den funktion der hedder hilsner,og der havde jeg skrevet en lidt fræk og sjov hilsen.

 

Hilsner er en funktion,man kan bruge til at ruske op i damerne ,eller bare få dem til at kigge på ens profil.

 

Jeg fik kontakt med hende helt tilbage den 13 dec,det var hende der tog den første kontakt,jeg gengiver nu hvad vi skrev til hinnanden tilbage i dac.

 

C. Hold da helt op,.........................er altid godt smil

fickenstein. ja nemlig,lad os mødes til en hyggelig date

c. næste fredag eller lørdag er jeg frisk

f. deal,så får du trusserne af

f. hvad laver du i aften?

f. jeg hedder f.

c.hej f.

c.jeg har min søn på weekend,men han har travlt med at spille

hvad laver du?

f. jeg sidder og hører musik og slapper af,skal til julefrokost i morgen

c.okay

f. du lyder rigtig spontan og fræk

c. det ved jeg ikke om jeg err,men dit profilnavn ligger jo op til noget frækt.

    det er egentligt søger er en kæreste,men jeg har jo også brug for sex smil.

f.ja det har du,det er ikke godt at være uden

f.og jeg er god til skøn sex

c.ja sex er dejligt og man bliver i så godt humør af det.

f.ja,jeg skal nok få dig i superhumør

c. når nu du har den selvtillid,har du så også en ordentlig stor pik?

f. det må du selv bedømme (jeg sender hende så et pikbillede,hvor jeg står foran spejlet med stor stiv pik)

c. den ser ikke dårlig ud,og du siger du er god til at bruge den.Det vil jeg da glæde mig til.

f. ja ,jeg kan alt med min pik,og den er udholdende

c.lyder godt

f.jeg kunne forrestille mig,at du har en dejlig fræk fisse

c.ja,men jeg sender ingen billeder af den,men den er glat.

f.lækkert.jeg elsker at slikke fissef.vi må skrives ved frække,er på vej i seng

c godnat og sov godt

f.tak ilige måde

 

vi skriver så først sammen igen den 8 jan.

f. hej,er du alene hjemme

c.hvorfor spørg du om det?

f.jeg ville godt lige komme og hygge lidt

c. ikke i dag,jeg skal snart i seng smil

f. ok,hvornår så frække

i morgen måske?

f.god ide

f......................

c.det er jo det profilnavn,hvormange kvinder har du fået til at bide på

f.ka du li navnet?

c.det har jo gjort at du har fået mange til at skrive til dig

rolig nu,jeg spørger da ikke dig om dit sexliv frække

c. nej det gøt du ikke,men mit profilnavn ligger ikke op til sex.

f.hvad tid skal jeg komme frække ,til vores hyggelige date.

c.skal vi sige kl 20?hvis vi skal ha sex skal du ha gummi med

f.kl 20 er ok

f.ja ok,det skulle jo gerne ende med at jeg trækker dine trusser af

c.ja nu må vi se. Drikker du kaffe.

 

vi ringer så sammen,snakker egentlig godt sammen,men hun insistere på at bruge gummi,og da jeg ha en køretur på ca 85 kilometer,siger jeg ,at så bliver jeg nød til at aflyse ,da jeg ikke bryder mig om gummi.

vi skriver så ikke mere sammen før jeg fik den mail i går,hvor hun skrev..fuck en besked du lige knaldte af der ,grin.

 

her er hvad vi skrev.

 

f.ja,skal vi snart hygge

c.ja i aften

f. hvad skal jeg gøre ved dig?

c.gi mig masser af dejlig sex

f.kan du uddybe det lidt

c. jeg vil gerne slikkes og mærke en stor pik helt oppe i bunden af min fisse

f. super,jeg kunne godt tænke mig at kneppe den i aften

c.hvad tid kommer du?

f.jeg knepper dig uden gummi,da jeg ikke kan tåle det

f.kl 20

c.okay til begge

ok,hvad er adressen?

 

jeg får så adressen og aftaler at komme over til hende ved 2015 tiden

 

beretning følger   fick

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Hård sex i det fynske...beretningen

 

Da jeg har fået adressen skriver vi lidt sammen på sms,og hun sender 2 fissebilleder,et hvor man bare ser fissen og et hvor hun lige har en finger indenbords,hun sender også 2 brystbilleder og jeg svarer at de sidder godt,hun fortæller at de er ikke ægte,for efter hendes 2 børn havde der ikke været meget tilbage.

 

Jeg kører så over til hende,jeg er lidt overrasket over at hun tog kontakt igen,og også over at hun var frisk på at knalde uden gummi,som hun jo havde afvist tidligere.På vej over til hende snakker vi også lidt sammen på tlf.hun fortæller mig hvad hun kan li,og det var at få slikket fisse og nuldret hendes brystvorter hårdt-jeg kan komme af det siger hun,jeg vil også kneppes hårdt siger hun.Jeg spørger hende også om hun var til smæk og anal,smæk var hun til ,men ikke anal,kun en finger i røven.Hun spørger mig også om jeg kan komme mere end en gang,jeg kan komme mange gange siger hun.

Jeg ligger så på og,og giver den gas-hun skriver ,sender du en sms ,når du er kørt af motorvejen? Jeg er nervøs.  det gør jeg så,og cirka ved 20.30 kører jeg ind i hendes indkørsel,jeg har 4 tuborg med,da hun ikke drak vin.

Ringer på hendes dør og hun kommer ud og åbner,vi hilser på hinnanden,hun giver hånd og invitere mig indenfor,tager fodtøj af og går ind i hendes stue,hendes hjem er pænt og rent og der er tændt sterinlys flere steder,vi står så over for hinnanden og hun siger -jeg er egentlig ret genert,jeg smalltalker lidt og tager så fat i hendes lange hår ,tager godt fat for lise at vise hvem der bestemmer,så kysser jeg hende,vi står og kysser blidt,tager hende også på det ene bryst og kører min hånd hen over hendes fisse,hun har jeans på som sidder ret stramt og afslører en god figur.

Vi sætter os så i hendes sofa og åbner en øl hver,vi snakker lidt om dating og kysser lidt,jeg tager så hånden ind under hendes trøje og får fat i hendes brystvorte som jeg så begynder at nuldre  ,isamme øjeblik jeg berører den begynder hun at stønne rigtig liderligt og bevæge sig,det er sjældent jeg har oplevet en dame der blev så tændt ,bare af at rører brystvorten,jeg nuldren brystvorten temmelig hårdt og hun nyder det,der går ikke længe ,så kommer hun,jeg rejser mig op og knapper bukserne op og tager min stive pik frem,som hun straks tager i munden,hun sutter lidt på den og jeg tager også fat i hendes hår igen og holder hendes hovede fast ,mens jeg kører min pik ind i hendes mund,slår hende også lidt kærligt på munden med pikken.jeg vil ha pik nu,jeg vil ha pik nu siger hun så,men jeg knapper op igen og sætter mig ned igen,så vi lige kunne drikke lidt mere af øllen,vi kysser og snakker-hun siger så,lad os gå ind i soveværelset,men jeg siger-jeg knepper dig her i sofaen-jeg tager så mit tøj af,så jeg står nøgen foran hende-skal jeg selv tage det af ?spørger hun,nej,jeg skal nok hjælpe dig..siger jeg og trækker hendes trøje over hovedet og også hendes bukser,der skulle rykkes godt til med hendes jeans ,da de sad temmeligt stramt.Jeg står på knæ foran hende og hun tager selv min stive pik og fører hen mod skeden ,hun virker utrolig tændt og vil bare ha pik..knep mig knep mig siger hun..jeg begynder så at kneppe hende forfra,hun stønner dejligt og liderligt,begynder at nuldre hendes bryst igen...nej begge to,tager fat om begge vorter mens jeg knepper hende,og jeg tager virkelig fat..går ikke lang tid så kommer hun .får hende så om i doggy ,knepper hende hårdt og helt i bund samtidig med at jeg slår hende på røven,slår hende rigtig hårdt og den bliver temmelig rød trækker hende også i håret ,som var langt og fyldigt...åhhh..du har en god pik hun er sindsyg tændt og jeg straffer hende så hårdt jeg kan,sætter hende så ned i sofaen ,tager hendes ben op ,så jeg kan slikke lidt på fissen,igen nulder jeg hendes brystvorter,som var noget hun blev megatændt af..hun kommer hurtigt igen..vi går så ned mod hendes soveværelse,der var et stort spejl på væggen og hun stiller sig foran med hænderne i gulvet,jeg knepper hende så hårdt bagfra,giver den virkelig gas og hun mister næsten balancen og ryger op mod muren,der voldboller jeg hende samtidig med hun får smæk.

hun ligger sig så op på sengen i doggy ,men jeg får hende ned på flad mave og knepper hende bagfra..elsker den stilling,så lidt doggy og missionær....

jeg kan også spjøjte siger hun..jeg stikker 2 fingre inden for og fingerknepper hende..hun kommer igen voldsomt og vådt...ahhhhh kommer der meget,kommer der meget siger hun..jo jo sengen blev temmelig våd..slutter med at kneppe hende i missionær hvor jeg så kommer.....åhhh..min krop kan ikke mere siger hun..vi ligger så tæt en 10 min,hvorefter vi går ind i stuen..der sidder vi og snakker en halv times tid.hun fortalte at hun var blevet brændt af dagen før af en date,og hun var blevet så skuffet at hun ikke engang gad at lege med sig selv ,men var gået i seng..og derfor var hun også ekstra tændt i dag...da jeg er på vej hjem og har fået fodtøj på,står vi og kysser lidt i hendes køkken...jeg er klar igen siger hun så,trækker så hendes bukser ned og tager hende en 5 min op ad bordet..jeg kommer dog ikke igen..vi tager afsked og jeg kører hjem..

 

det var en megafræk date,lige efter mit hovede-jeg er vild med de damer ,der bare vil ha pik med det samme,ligesom når man besøger en fræk luder.

dagen efter fik jeg 2 sms er fra hende,hvor hun skrev..Tænker på den vilde dejlige sex vi havde i går.Bliver liderlig igen og så den anden lød.Du må sige til når du har lyst til at kneppe mig igen.

Når muligheden byder sig igen,vil jeg helt sikker kneppe hende igen,det er sjældent jeg møder en der var så liderlig og piksyg som hende ...fick

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Ja da, alt det andet er bare noget overflødigt fis!  :rolleyes:

Nå er det det Bly?kan du uddybe det lidt mere?

 

den tråd her handler om dating tips og dating beretninger,jeg har læst i en anden tråd ,at du selv har en profil på scor,

måske kunne du skrive lidt om dine erfaringer fra den side

 

fick..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå er det det Bly?kan du uddybe det lidt mere?

 

den tråd her handler om dating tips og dating beretninger,jeg har læst i en anden tråd ,at du selv har en profil på scor,

måske kunne du skrive lidt om dine erfaringer fra den side

 

fick..

 

Ahahah, du kan simpelthen ikke tåle kondomer? :D 

Du minder mig lidt om Fjeder, kender du ham?

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dæleme nogle dejlige og frække beretninger. Her er der sikkert meget guf at hente for kvinder, hvis de ønsker at læse lidt om, hvad der rører sig af seksuelle fantasier i nogle mænds hjerner.

 

Personligt kunne jeg godt tænke mig at læse, nogle lige så detaljerede beretninger, skrevet af en kvinde hånd. Set med en mænd øjne, er der nok mere inspiration af hente, hvis der er en kvinde der fortæller.

 

Og det burde vel ikke være nødvendigt at sige "Der er nu engang forskel på de to køn når vi taler om sex og udlevelse af div. fantasier"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

 

Ahahah, du kan simpelthen ikke tåle kondomer? :D

Du minder mig lidt om Fjeder, kender du ham?

 

Nej fortæl Bly,og også gerne om dine erfaringer med scor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt kan jeg ikke bruge beretningerne om sex akterne til noget som helst. Og tips er det så som så med. Jeg har haft blandet succes med dating sider, men kunne aldrig drømme om at lægge dem til offentlig skue.

Men det kan vel lade sig gøre at få det ud af som som OP har.

Men jeg bliver da glad for at jeg altid insisterer på at bruge gummi, når jeg ikke er i fast forhold. Bliver lidt trist af at læse at der er så mange der dyrker ubeskyttet sex med fremmede.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Personligt kan jeg ikke bruge beretningerne om sex akterne til noget som helst. Og tips er det så som så med. Jeg har haft blandet succes med dating sider, men kunne aldrig drømme om at lægge dem til offentlig skue.

Men det kan vel lade sig gøre at få det ud af som som OP har.

Skal man berette om sexagterne eller ej? det er spørgsmålet

 

når skriver om det i mine dating beretninger,er det fordi ,at kvinden ikke kan genkendes og føle sig chikaneret.

 

Skal man berette om det når man besøger en luder? der er jeg mere i tvivl

 

Jeg havde selv en oplevelse engang,hvor jeg inde på hedomax berettede om at jeg havde besøgt en lidt kendt pige i Flensborg og havde spjøjtet hende i munden,da jeg besøgte hende ca 3 måneder senere,sagde hun til mig,om jeg ikke ville lade være med at skrive ,at jeg havde sprøjtet hende i munde,for der var kommet andre efter mig ,og havde sagt til hende at de havde læst at hun ydede den service,men hun fortalte mig,at hun kun gjorde det ved kemi.

så når besøger en luder ,bør man nok ikke berette om de allermest frække ting,da det ofte er kemibestemt ,om damen yder den service

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej fortæl Bly,og også gerne om dine erfaringer med scor

 

Naarh, mine oplevelser med Scor og lign. kommer ikke rigtig andre en dem og mig ved. ;)

 

Fjeder 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

 

Naarh, mine oplevelser med Scor og lign. kommer ikke rigtig andre en dem og mig ved. ;)

 

Fjeder 

'>
  :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ok,hvorfor skriver du så herinde?

 

Fordi jeg gerne vil have et stykke med dig! Det er derfor jeg er på slankekur. ;)

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

 

Fordi jeg gerne vil have et stykke med dig! Det er derfor jeg er på slankekur. ;)

 

super,vi må skrives ved

 

spis sundt   fick... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Fordi jeg gerne vil have et stykke med dig! Det er derfor jeg er på slankekur. ;)

 

 

Hmm - Bly, jeg tror ikke han fanger den!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

*Griner højt"

 

Det er sgu'  da et intet mindre end gyldent link, BLY!!! :grin:

 

Det er jo vores allesammens storyteller Ficksenstein hamsæ'l... - Nu med video!

 

'>

 

'>

 

Kæft, det er morsomt! :grin:  :grin:  :grin:

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

 

Ahahah, du kan simpelthen ikke tåle kondomer? :D

Du minder mig lidt om Fjeder, kender du ham?

 

 

Tak for chat forleden aften Bly,

 

du kan vist heller ikke li gummi,jeg kan jo se på et af dine profilbilleder,at der har du en pik i munden uden gummi på!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for chat forleden aften Bly,

 

du kan vist heller ikke li gummi,jeg kan jo se på et af dine profilbilleder,at der har du en pik i munden uden gummi på!!

 

Bly har så nok heller ikke haft den i røveren først uden gummi  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly har så nok heller ikke haft den i røveren først uden gummi  :wink:

Og da slet ikke indsmurt i lort som Hr. Ficken beskriver  :eek: 

Men for at tilføje til tråden. Jeg har selv brugt dating siderne. Og ja det er da pære nemt at få kontakter og sex aftaler. Hvis man smider ALT hvad der hedder personlig standard og smag over højre skulder. Nej tak du. Så hellere højre hånd ;)

Redigeret af Zemi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Bly har så nok heller ikke haft den i røveren først uden gummi :wink:

Det er da ingen der ved om hun har,ihvertfald sender hun et budskab om,at hun dyrker såkaldt usikker sex,ved at have et billede på hvor hun sutter pik ,uden gummi.

Det er også meget usædvanligt ,at en dansk pige benytter sig af sådan et billede ,hvor ansigtet ikke er sløret og hun har en pik uden gummi i munden.

Efter at have chattet med hende,fik jeg det indtryk,at hun er meget naiv og en ældre pige i branchen,burde nok fortælle hende,at sådan et billede ikke er alt for smart. Fick...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dating.dk er gratis i aften hvis nogen vil følge fickensteins eksempel og kneppe alle de liderlige kvinder derinde. Nogen der ved om man kan søge på profilnavn, vil da gerne lige se fickensteins profil så jeg også kan få lokket dusinvis af kvinder i sengen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ingen der ved om hun har,ihvertfald sender hun et budskab om,at hun dyrker såkaldt usikker sex,ved at have et billede på hvor hun sutter pik ,uden gummi.

Det er også meget usædvanligt ,at en dansk pige benytter sig af sådan et billede ,hvor ansigtet ikke er sløret og hun har en pik uden gummi i munden.

Efter at have chattet med hende,fik jeg det indtryk,at hun er meget naiv og en ældre pige i branchen,burde nok fortælle hende,at sådan et billede ikke er alt for smart. Fick...

 

Det er vist for sjældent du søger på sexannoncer og information om sexsygdomme - jeg ser ihvertfald ofte billeder af piger med en heftig kæp eller 2 uden gummi på i munden og ved oralsex er faren for kønsygdomme vist rimelig minimal - desuden er risikoen for at få overført en kønssygdom vist større for manden ved at slikke kvinden, end for kvinden ved at slikke manden  :P

 

Hvis vi sammenligner oralsex med analsex, så viser statistikken at mænd ca. 10 gange så ofte, som kvinder rammes af f.eks syfilis: http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=4025 - og antallet er kraftigt stigende: http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=4028, så hvis man dyrker ubeskyttet analsex og tror man kan nøjes med at be til Allah, for at undgå at blive smittet med en kønssygdom - så er man godt nok naiv  :rolleyes:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Og da slet ikke indsmurt i lort som Hr. Ficken beskriver  :eek: 

Men for at tilføje til tråden. Jeg har selv brugt dating siderne. Og ja det er da pære nemt at få kontakter og sex aftaler. Hvis man smider ALT hvad der hedder personlig standard og smag over højre skulder. Nej tak du. Så hellere højre hånd ;)

tak for at tilføre lidt til tråden,

kunne du prøve ,at skrive lidt mere end bare 2 linjer-det er der jo ikke nogen der kan få noget ud af!!!

 

jeg ved ikke hvad din standard er,og hvad du er i stand til at score-men det må da ikke være noget at råbe hurra for,når du ligefrem foretrækker højre hånd.

 

jeg har mødt mange damer .alt lige fra studerende ,sygeplejeresker,skolelærer til sågar en kvindelig overlæge..så der er bestemt noget for enhver standard på dating.

Redigeret af fickenstein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...