Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Hej compadres

 

Jeg har haft stor succes med appen, Tinder. Det er i virkeligheden en ret nem måde at møde nye mennesker på. Nogle kalder det knalde-appen, andre ser det som en god måde at udvide sin horisont.

 

Jeg brugte den hen over sommers og har mødt mange dejlige piger, som jeg har datet, haft sex med, blevet venner med mv.

De piger jeg ser fast nu, er faktisk fra Tinder.

 

Det handler om at have nogle gode billeder (ingen krops billeder el billeder med dine venner el mor) Lidt for kliché. Nogle skriver en kort bio om sig selv, jeg skrev blot min instagram konto, så kunne man ta' et nærmere kig på og mit liv.

 

Du swiper til højre el venstre - det som er vigtigt er, at du holder fokus på hende som du er interesseret i. Hun har sikkert 10 andre matches, som også skriver til hende. Så skil dig ud, og drop de kedelige spørgsmål som hvad laver du til daglig eller hvad bringer dig herind?

 

Spørg i stedet:

 

Hvor vil du rejse hen i morgen, hvis du kunne?

Hvad gør dig til noget specielt - som adskiller dig fra andre piger?

Hvad er dit lykkeligste øjeblik i dit liv?

Hvad kan få dig til at smile?

 

Vær dig selv og vær afslappet.

 

Smuk dag til Jer!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Life is Great!

 

er netop vendt hjem fra aftendate med en utrolig fræk og lækker 34 årig pige,

 

Hun er en af de 5 mest lækre jeg nogensinde har kneppet,fik kontakt med hende i går aftes ved 21 tiden,og besøgte hende ved 2230 tiden..ja det kan 

gå stærkt på dating dk

fremgangsmåde og beretning følger i morgen….fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Life is Great!

er netop vendt hjem fra aftendate med en utrolig fræk og lækker 34 årig pige,

Hun er en af de 5 mest lækre jeg nogensinde har kneppet,fik kontakt med hende i går aftes ved 21 tiden,og besøgte hende ved 2230 tiden..ja det kan

gå stærkt på dating dk

fremgangsmåde og beretning følger i morgen….fick

Jeg ville blive både vred og overrasket, hvis jeg havde været på en almindelig date med en fra et datingsite, og efterfølgende kunne læse en beskrivelse af forløbet på en side for prostitution......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville blive både vred og overrasket, hvis jeg havde været på en almindelig date med en fra et datingsite, og efterfølgende kunne læse en beskrivelse af forløbet på en side for prostitution......

Hvor har du ret, og hvor er det uempatisk!

Jeg tror desværre ikke vores afsky har nogen som helst effekt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville blive både vred og overrasket, hvis jeg havde været på en almindelig date med en fra et datingsite, og efterfølgende kunne læse en beskrivelse af forløbet på en side for prostitution......

 

Bare rolig, Liv.

Hvis du ikke har fundet ud af det for længst, så er alt fra denne streng fri fantasi.

Det skal der selvfølgelig også være plads til herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej compadres

 

Jeg har haft stor succes med appen, Tinder. Det er i virkeligheden en ret nem måde at møde nye mennesker på. Nogle kalder det knalde-appen, andre ser det som en god måde at udvide sin horisont.

 

Jeg brugte den hen over sommers og har mødt mange dejlige piger, som jeg har datet, haft sex med, blevet venner med mv.

De piger jeg ser fast nu, er faktisk fra Tinder.

 

Det handler om at have nogle gode billeder (ingen krops billeder el billeder med dine venner el mor) Lidt for kliché. Nogle skriver en kort bio om sig selv, jeg skrev blot min instagram konto, så kunne man ta' et nærmere kig på og mit liv.

 

Du swiper til højre el venstre - det som er vigtigt er, at du holder fokus på hende som du er interesseret i. Hun har sikkert 10 andre matches, som også skriver til hende. Så skil dig ud, og drop de kedelige spørgsmål som hvad laver du til daglig eller hvad bringer dig herind?

 

Spørg i stedet:

 

Hvor vil du rejse hen i morgen, hvis du kunne?

Hvad gør dig til noget specielt - som adskiller dig fra andre piger?

Hvad er dit lykkeligste øjeblik i dit liv?

Hvad kan få dig til at smile?

 

Vær dig selv og vær afslappet.

 

Smuk dag til Jer!

spændende at høre ,at du har god succes med Tinder,kender selv et par piger der bruger det.

Tror det tiltaler mange fordi det er gratis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

emnet er hyggesnak, måske vi skulle lade vore fordomme om hvem der muligvis oplever hvad ligge , og springe de indlæg over som vi af en eller anden grund ikke fæster lid til. nogle finder historierne pirrende, andre kedelige. holder novellerne sig indenfor sites regelsæt er det vel i bedste fald uskadeligt at springe dem over :)

 

Sådan Kowalski...

 

de elementer som gang på gang sabotere tråde,det er godt ,at du viser handlekraft  og makere ,at den slags gider vi ikke ha på eroguide.

 

flot start

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi synes faktisk vi bad pænt og roligt om at respektere, at der er nogle der gerne vil læse ficks beretninger/noveller uden alt for megen moralisering, vi kan så konstatere at selv skribenter der har rigtig mange indlæg bag sig ikke har lyst til at efterkomme en beskeden opfordring. vi er muligvis ikke helt så venlige og overbærende hvis det fortsætter

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fick forsæt endelige dine beretninger og del dem med os, for jeg nyder dem i hvertfald.

Ved godt at der sidder nogle gamle gnavpotter ude bag deres skærme, som kun oplever købe-sex og aldrig har prøvet/haft held med kvindejagt via nettet og derfor ikke kan sætte sig ind i det.

Jeg har selv haft mange gode og frække oplevelser med dating.dk og scor.dk og jeg kan kun anbefale at man læser The Game og prøver scoreteknikkerne af, for de VIRKER og kvinderne slubre sig i det.

Mvh

Some1, nu pensioneret=gift, men meget rig på frække engangsoplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Life is Great!

 

er netop vendt hjem fra aftendate med en utrolig fræk og lækker 34 årig pige,

 

Hun er en af de 5 mest lækre jeg nogensinde har kneppet,fik kontakt med hende i går aftes ved 21 tiden,og besøgte hende ved 2230 tiden..ja det kan 

gå stærkt på dating dk

fremgangsmåde og beretning følger i morgen….fick

 

 

Jeg sidder Torsdag aften og chatter med et par damer,blandt andet en 37 årig fra Kbh,hun virker meget interesseret på trods af afstanden, jeg er sjællænder af fødsel,og kommer ofte til sjælland,så det kunne godt være muligt at mødes med hende,vi når så langt i vores chat,at jeg får et par lidt vovede billeder fra hende ,først et hvor hun har en bh på ,og derefter et hvor hun er topløs.

Kort før kl 21 er der så en 34 årig flot slank pige der trykker på min interesseknap,jeg skriver hurtigt tilbage,og skriver : tak for  interessen,har du tid til en hyggelig date. mvh.

Hun skriver at jeg frister og at jeg ser dejlig ud,og hun kan lide ,at jeg har min mor som idol.(det har hun læst på min profil,hvor der er et feldt,hvor man kan skrive ,hvem ens idol er ,og hvad ens livret er,og noget i den stil)

nå frister jeg..he he skriver jeg tilbage,og hun skriver,at jeg ser dejlig ud.

vi skriver så kort frem og tilbage,hun fortæller at hun først er børnefri næste weekend,og jeg spørger om det er muligt at ses selv om hun har børn..ja siger hun,når de er puttet,og det bliver de kl 21 om hverdagen.

vi skriver så lidt frækt,og hun får også min kode til mit private album,hvor hun kan se min overkrop og et par pikbilleder.

wouw..skriver hun efterfulgt af en smily ,der rækker tunge.

jeg får så hendes adresse og siger at jeg tager lige et hurtigt bad,og hun svarer at hun gør det samme.

efter badet prøver jeg lige om jeg kan finde hende på krak,det kunne jeg godt,både adresse og tlf nummer passede.

Så ud i bilen og jeg taster hendes adresse ind..ankomst 22.23 siger den.Hun har ikke spurgt til mit navn eller tlf.

Finder let hendes hjem,ringer på men lidt sommerfugle i maven,for hun er rigtig lækker..hun åbner og giver et knus,hun er iklædt en kort badekåbe som er åben og og trusser og bh indenunder,hendes lange hår er stadigvæk lidt vådt...

holdkæft hun er lækker tænker jeg,jeg tager sko og jakke af,og jeg giver hende lige et par komplimenter om hendes udseende,så kysser jeg hende,hun kysser vildt,står og tager hende på røven og hun kører hendes hånd op og ned over min voksende bule i bukserne,vi går den vej her siger hun,og vi går så ind i hendes soveværelse,jeg kan se at dørene til hendess børns værelser står på klem,inde i soveværelset har hun tændt et par store bloklys og hun spørger så om det er ok hun låser døren..ja ja siger jeg.hun bor pænt og rent og er veluddannet.

vi kysser så foran sengen og hun begynder med det samme at åbne min livrem..lige så snart pikken var ude tog hun den i munden og suttede frækt.jeg får så tøjet af hende og op på sengen,sjældent har jeg set så lækker en krop,flotte bryster ,lidt fyldig røv,slank talje og flot ryg.langt hår..fugter lige mine fingre og rører ved fissen..hun giver lyd fra sig med det samme,så tager jeg hende i missionærmed hendes ene ben over min højre arm,fuck det er lækkert at kneppe hende,hun er meget bevægelig og giver udtryk for hvor dejligt det er og hvor stor jeg er..skifter rundt mellem missionær og doggy ,efter ca 15 min sprøjter jeg i fissen på hende..alt for hurtigt..plejer at kunne holde den gående meget længere…jeg er eklar igen om 10 min siger jeg så til hende…hvad gør hun så? hun sætter sig op på min nu halvstive pik og rider mig fuldstændig vildt,bliver også hurtigt hård igen…efter 3-5 min kommer hun..vi ligger så og snakker lidt,hvorefter vi knalder igen.

Da jeg har fået tøj på og vi står i hendes entre for at sige farvel,kysser vi igen temmeligt vildt og det gik lige i pikken på mig,så jeg siger til hende..gå ind til bryggersbordet..hun læner sig så heldt ind over bordpladen og jeg tager hende så i en god lang doggy..

Det hører til en af mine bedste dates på dating,fordi hun var lækker og vild i sengen…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fræk politiker.

 

Siden Fickenstein sidst skrev herinde,har jeg oplevet temmelig meget,den date som jeg vil berette om her skete for ca. 4 måneder siden.

 

Jeg har et lidt frækt profilnavn,det er et navn som får smilet frem på de flestes læber,jog det var også profilnavnet ,som var årsag til at den date her trykkede på min interesseknap inde på dating dk.

Vi skriver ganske kort sammen,hun ville gerne mødes ,når hun blev børnefri,og det blev hun sidst på ugen skrev hun,og det her var om mandagen vi skrev sammen.

Jeg havde gang i flere andre damer i den periode,så jeg glemme at skrive til hende,da hun,var blevet børne fri,og hun skriver heller ikke til mig.

Weekenden passere så og i starten af den følgende uge,er der så en billedløs profil der kigger på min profil..jeg skriver så hej,må jeg se et billede?

0g hun svarer at ,du har set mig og vi skulle ha været på date…jeg er helt blank,jeg kunne ikke huske hvem det skulle være,så siger omjeg må se et billede? hun sender så de 2 billeder hun havde på hendes profil ugen før,og så faldt 5-øren.

Jeg spørger igen til en date,og hun var frisk samme aften…hun gør mig dog klar ,at hvis jeg ikke ligner mit profilbillede,bliver der ingen date-hun var blevet skuffet 4 gange tidligere skrev hun.

Vi ringer så sammen og taler en 10 minutters tid,finder hende så krak og kunne se at hun ikke ringede fra hemmeligt nummer,hun havde et lidt specielt efternavn ,så jeg prøver lige for sjov at google det,og det første der kommer frem er hendes ansigt på en valgplakat,dog kun lokalpoletik.

Efter tlf samtalen fotssætter vi med at chat på dating,og hun skriver også hendes adresse(som jeg jo godt viste ,da jeg havde googlet hendes navn)

Vi afslutter vores chart og jeg kører så ned til hende,det er en sexdate jeg er på vej til,er også lidt spændt på om hun mener jeg ligner mit profilbillede .

Finder let hendes hus og ringer på…det er en flot pige i slut 30 erne,rigtig kønt ansigt ,kortklippet ,nips,flotte små a-skåle.

Jeg bliver lukket ind i entreen og vi begynder at kysse med det samme,temmelig hot,hun spørger om vi skal springe vinen over,men jeg siger ..lad os drikke et glas,hun skænker så op fra en allerede åbnet flaske rødvin,hun havde vin i hendes glas,

vi sætter os så i hendes sofa ,snakker lidt,kysser og efter små 10 min,går jeg på knæ foran hende og trækker hendes bukser og trusser af,hun havde en rigtig lækker glat fisse ,slikker lidt på den ,så får hun ellers pik..først forfra ,derefter doggy..så mig ned på gulvet og hun sætter sig så op og rider…når jeg tænker tilbage på daten er det den ridetur jeg husker allerbedst,hun så pissegodt ud med de små bryster og meget slanke krop.

Vi går så ind i hendes soveværelse..sæt dig her siger jeg,og hun sætter sig på kanten af sengen..ligeud for et spejl der hang på skabet.

Hendes sutteteknik overrasker mig meget,for hun kunne næsten tage den til roden og helt ubesværet…havde slet ingen opkastlyde som mange kvinder har når man kommer langt ind…så op på sengen og jeg knepper hende så i et par stillinger..kan du li at få den i numsen?spørger jeg så.

Det kunne hun godt,spørger så om hun havde noget smørremiddel,det havde hun ikke,så jeg fugter lige mit meget store pikhovede med spyt op presser på hendes røv,til min store overraskelse smutter den bare ind uden problemer..hun ligger på maven og jeg knepper hende så hårdt jeg kan i røven..vender hende om ,og så benene op og hun får den igen i røven,derefter lidt i fissen…vi slutter med at hun ligger på maven  og jeg knepper hende igen hårdt i røven lige til jeg sprøjter i røven på hende.

Jeg låner så lige hurtigt hendes bad og tager derefter tøj på,vi sætter os så i hendes sofa og drikker resten af det vin hun havde skænket op da jeg kom.hun sagde at det var det bedste sex hun havde haft på en første date.

fick

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig, Liv.

Hvis du ikke har fundet ud af det for længst, så er alt fra denne streng fri fantasi.

Det skal der selvfølgelig også være plads til herinde.

Det er kun Fick og de "damer" han hygger sig med der ved om hans historier holder vand eller ej.

Kan man ikke lide at læse dem, så er der ikke andet at gøre end at holde sig væk fra strengen eller sætte ham på ignore.

Det har jeg gjort, da jeg ikke kan undgå at føle en stærk medlidenhed for og vrede over, de kvinder der intetanende får deres sexliv udpenslet offentlig.

Jeg har svært ved at se det moralske korrekte i at tillade det på EG. Et er at skrive om besøg hos GP'er, noget andet er at krænke privatlivet hos andre der ikke ved der foregår.

Jeg forstår heller ikke hvorfor Fick ikke opretter en blog til hans historier, der er alligevel ikke meget praktisk at hente i dem, og så kan han selv moderere de kommentarer der kommer.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

 da jeg ikke kan undgå at føle en stærk medlidenhed for og vrede over, de kvinder der intetanende får deres sexliv udpenslet offentlig.

Jeg har svært ved at se det moralske korrekte i at tillade det på EG. Et er at skrive om besøg hos GP'er, noget andet er at krænke privatlivet hos andre der ikke ved der foregår.

 

Normalt er Fick meget omhyggelig med ikke at udlevere navne, adresser eller nærmere oplysninger om kvinderne, så det kan næsten være hvem som helst og jeg betragter det bare som et lille indblik i hvad der kan foregå på dating. Det eneste som kan forarge mig er at han dels knepper dem i røven uden kondom og derefter ofte i fissen lige bagefter - det synes jeg er at udsætte sig selv og pigerne for nogle af de værste kønssydomme og infektioner   :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havne har sgu også lidt erfaringer med denne Datingverden…..

 

Jeg havde fundet en side der hed Shemale dating. Den måtte da prøves! Kunne godt lide konceptet, hvor de har lagt op til både Kvinder (she) og Mænd (male) er velkommen! Ja jeg synes nogengange man er lidt i overskud som Mand i Datingverdenen.. klart overtal af Mænd og de Kvinder som forefindes skriver de primært er der for at chatte med gamle bekendte. Men denne side lød til at være anderledes :-)

 

Kom meget godt fra start.. kom til at skrive med Trunte… Lækker røv god figur jamen hun indbød sgu til noget Havnepik. En ide hun var helt med på… Halløj Havne den havde du sgu kringlet fint. Hun ville komme hjem til mig en aften. Ja det havde lige været lønningsdag, så havde købt nogle ædle dråber f (Carlsberg) og der var ingen smalle steder. Nu skulle jeg gøre et godt indtryk!!!!!!

 

Inden hun kom havde jeg ryddet op gjort rent. Barbermaskinen var også fundet frem. Ja jeg var den lille dreng der glædede mig til Juleaften. Hun ringede på og i døren stod virkelig en lækker sag i en LILLE kjole… Meget Luder/Slutty agtig ME LIKE. Inviterede hende indenfor. Denne her skulle køres strategisk hjem! (læs: der skulle fyldes noget alcohol på)

 

Og tingene flaskede sig! Hun blev ganske varm og villig  :-P stod bag hende og hjalp tøjet af hende. Kjolen var der et lille triks, hvor hun løsnede en lille ting, bom så lå den på guldet. BH løsnede jeg, og kom lige om og sagde hej til Brysterne. Trak hendes trusser ned over hendes velskabte røv og tog dem af. Hun gik over imod sengen og jeg fulgte med som den logrende Hund. 

 

Vi begyndte at kysse og kæle. jeg kørte en hånd ned af ryggen på hende hen over ballerne og videre om til Lystgrotten…. ​HOV….. HVAD FANDEN DER SAD EN PIK  :oops: Rent impulsivt gav jeg hende en uppercut lige i Bollerne. Hun faldt sammen og lød nu mere som en kvinde med en pibestemme, ja havde egentlig studset over hun lød lidt Maskulint, men vi er jo alle forskellige. Nå kunne regne ud den stod på Analsex, pumpede hende hårdt i Røven, ja jeg var ikke særlig blid tilgengæld holdte jeg ikke så længe. Hun lå og klynkede og ømmede sig.. Jeg gik ud og tog en grøn fra den Kongelige Hofleverandør og sunde mig på  :???:

 

Er ret Ambivalent med oplevelsen… indtil videre har jeg sat Datingverdenen i bero 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hahahahahaha havnemand, der fik du sgu en på opleveren grin...

Uha mænd liderlighed bringer dem langt griner.

Kh Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havne har sgu også lidt erfaringer med denne Datingverden…..

 

Jeg havde fundet en side der hed Shemale dating. Den måtte da prøves! Kunne godt lide konceptet, hvor de har lagt op til både Kvinder (she) og Mænd (male) er velkommen! Ja jeg synes nogengange man er lidt i overskud som Mand i Datingverdenen.. klart overtal af Mænd og de Kvinder som forefindes skriver de primært er der for at chatte med gamle bekendte. Men denne side lød til at være anderledes :smile:

 

Kom meget godt fra start.. kom til at skrive med Trunte… Lækker røv god figur jamen hun indbød sgu til noget Havnepik. En ide hun var helt med på… Halløj Havne den havde du sgu kringlet fint. Hun ville komme hjem til mig en aften. Ja det havde lige været lønningsdag, så havde købt nogle ædle dråber f (Carlsberg) og der var ingen smalle steder. Nu skulle jeg gøre et godt indtryk!!!!!!

 

Inden hun kom havde jeg ryddet op gjort rent. Barbermaskinen var også fundet frem. Ja jeg var den lille dreng der glædede mig til Juleaften. Hun ringede på og i døren stod virkelig en lækker sag i en LILLE kjole… Meget Luder/Slutty agtig ME LIKE. Inviterede hende indenfor. Denne her skulle køres strategisk hjem! (læs: der skulle fyldes noget alcohol på)

 

Og tingene flaskede sig! Hun blev ganske varm og villig  :-P stod bag hende og hjalp tøjet af hende. Kjolen var der et lille triks, hvor hun løsnede en lille ting, bom så lå den på guldet. BH løsnede jeg, og kom lige om og sagde hej til Brysterne. Trak hendes trusser ned over hendes velskabte røv og tog dem af. Hun gik over imod sengen og jeg fulgte med som den logrende Hund. 

 

Vi begyndte at kysse og kæle. jeg kørte en hånd ned af ryggen på hende hen over ballerne og videre om til Lystgrotten…. ​HOV….. HVAD FANDEN DER SAD EN PIK  :oops: Rent impulsivt gav jeg hende en uppercut lige i Bollerne. Hun faldt sammen og lød nu mere som en kvinde med en pibestemme, ja havde egentlig studset over hun lød lidt Maskulint, men vi er jo alle forskellige. Nå kunne regne ud den stod på Analsex, pumpede hende hårdt i Røven, ja jeg var ikke særlig blid tilgengæld holdte jeg ikke så længe. Hun lå og klynkede og ømmede sig.. Jeg gik ud og tog en grøn fra den Kongelige Hofleverandør og sunde mig på  :???:

 

Er ret Ambivalent med oplevelsen… indtil videre har jeg sat Datingverdenen i bero 

 

Sjov historie  :-P  har du evt et link til den dating side?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjov historie :-P har du evt et link til den dating side?

Desværre er siden ikke offentlig tilgængelig på internettet. Der kører et parallel internet, hvor vi er en hemmelig loge som har adgang til. Det er kun for særlige mennesker, jeg kan desværre ikke fortælle mere, for så får jeg besøg af kammeratskabet og det ønsker ingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er siden ikke offentlig tilgængelig på internettet. Der kører et parallel internet, hvor vi er en hemmelig loge som har adgang til. Det er kun for særlige mennesker, jeg kan desværre ikke fortælle mere, for så får jeg besøg af kammeratskabet og det ønsker ingen

Finder du damer via Tor-browseren?

https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

 

Det lyder lidt spooky.

Jeg troede ellers kun man brugte den, hvis man ville handle med narko, våben og børneporno.

Jeg bliver lidt nysgerrig med, hvilken slags damer man finder derinde i det såkaldte "mørkenet". Giver de fransk uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finder du damer via Tor-browseren?

https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

 

Det lyder lidt spooky.

Jeg troede ellers kun man brugte den, hvis man ville handle med narko, våben og børneporno.

Jeg bliver lidt nysgerrig med, hvilken slags damer man finder derinde i det såkaldte "mørkenet". Giver de fransk uden gummi?

 

Men man skal vel stadig vide hvilken hjemmeside man skal ind på, selvom man bruger Tor browser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige bidrage lidt til denne tråd. Desuden vil jeg bakke Fick lidt op da jeg har haft lidt af de samme oplevelser som han. Måske ikke helt så crazy og vilde men det kan altså sagtens lade sig gøre med hurtige frække scoringer. Jeg har i en måned været på Sugardaters.dk. Her har jeg oplevet lidt af hvert. Blandt andet det vildeste S/M jeg nogensinde har prøvet. Jeg har haft 5 dates og kun blevet brændt af 1 gang. Den seneste var med en 22 årig. Hun blev inviteret til sushi og efter maden havner vi i sofaen hvor vi har super sex. Hun er helt udbollet og siger lige som Fick fik at vide "hold kæft du har en god pik" Jeg kører Nikolaj Steen tricket på hende og spørger om hun skal have mere og hun svarer "ja" hvorefter jeg spørger"hvad hedder det? " hun svarer artigt "please"

Nå men jeg kører hende hjem oghun sstår ud af bilen. Jeg spørger om hun ikke vil have nogle penge. .... "næ. ... Det var ikke nødvendigt"

Hun har været hos mig 4 timer så jeg synes jo hun har fortjent noget. Jeg giver hende en stak sedler og siger at hun får 1000 dask. Hun bliver vildt glad.

Da jeg kommer hjem får jeg en SMS fra hende. Hun skriver at jeg har givet hende 1800 kr. Jegttænker at hun bare kan beholde dem som depositum til næste gang men inden jeg får svaret skriver hun at hun har overført 800 via mobilepay.

Cool.

Så det er ikke kun "onde" gold diggers på SD.dk

god jagt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...