Hop til indhold
Gæst

Dating DK og andre dating sider.

Recommended Posts

Jeg vil lige bidrage lidt til denne tråd. Desuden vil jeg bakke Fick lidt op da jeg har haft lidt af de samme oplevelser som han. Måske ikke helt så crazy og vilde men det kan altså sagtens lade sig gøre med hurtige frække scoringer. Jeg har i en måned været på Sugardaters.dk. Her har jeg oplevet lidt af hvert. Blandt andet det vildeste S/M jeg nogensinde har prøvet. Jeg har haft 5 dates og kun blevet brændt af 1 gang. Den seneste var med en 22 årig. Hun blev inviteret til sushi og efter maden havner vi i sofaen hvor vi har super sex. Hun er helt udbollet og siger lige som Fick fik at vide "hold kæft du har en god pik" Jeg kører Nikolaj Steen tricket på hende og spørger om hun skal have mere og hun svarer "ja" hvorefter jeg spørger"hvad hedder det? " hun svarer artigt "please"

Nå men jeg kører hende hjem oghun sstår ud af bilen. Jeg spørger om hun ikke vil have nogle penge. .... "næ. ... Det var ikke nødvendigt"

Hun har været hos mig 4 timer så jeg synes jo hun har fortjent noget. Jeg giver hende en stak sedler og siger at hun får 1000 dask. Hun bliver vildt glad.

Da jeg kommer hjem får jeg en SMS fra hende. Hun skriver at jeg har givet hende 1800 kr. Jegttænker at hun bare kan beholde dem som depositum til næste gang men inden jeg får svaret skriver hun at hun har overført 800 via mobilepay.

Cool.

Så det er ikke kun "onde" gold diggers på SD.dk

god jagt

 

Det kommer vel an på hvor i landet du er fra.

 

Her på Fyn har jeg kun oplevet en som ikke hang sig i penge, men resten har kostet fra kr. 1500,- og op efter. Men sikkert noget at gøre med udbud og efterspørgelsel :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med Tinder.dk

Er der nogen der har erfaringer derfra?

Jeg oprettede en profil i går kl 12 og var på date kl 20

:wink:

Endte med kys og pilleri men ikke mere da hun skulle hjem!

 

Hedder det ikke Tinder.com??

 

Skriver man på Tinder.dk i Browseren ender man inde på en mysstik hjemmeside!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry. My mistake! Jeg er som sagt lige kommet på.

Der er et par hidsige sexlystne piger derinde. Jeg har hørt der også skulle være proffer men er ikke stødt på dem.

Har sex-aftale med 2 cougars og desuden lige været på date med en af de smukkeste kvinder jeg nogensinde har set.

Jeg tror det er en god afvænnings- metode fra betalings-sex.

Doktor S er glad og har krydser i kalenderen hele ugen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hedder det ikke Tinder.com??

 

Skriver man på Tinder.dk i Browseren ender man inde på en mysstik hjemmeside!

 

Det er en App du skal hente. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 dates samme aften ,der gav fisse.

 

først en rigtig lækker blond pige i midt tredvierne,derefter en 50 årig slank skolelærer

 

beretning følger…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

omkring den 1 okt. får jeg en mail fra en dame,på hvis interesseknap jeg har trykket,det er en flot blondine i midt tredvierne.

 

hun skriver ganske kort til mig:Fed profil,du siger baretil .Jeg svarer..så siger jeg til med det samme.

Vi skriver kort sammen,og hun beder om et billede mere,for at sikre sig at mit profilbillede ikke er af ældre dato,det får hun så,og jeg beder også om et billede mere,for at sikre mig,at hun ikke er fake,som jeg skrev…hun sender så 2 billeder mere,og igen flotte billeder.

der er lidt lir i luften,hun var dog ikke klar til at mødes ,da hun havde mens,men ville gerne på et senere tidspunkt.

Det er en dame ,som ikke er ret ofte online,i de følgende dage skriver jeg så hej et par gange ,uden at hun reagere,først omkring 7-8 dage efter vores første kontakt,skrive hun så igen ,og spørger ,hvad det bliver til med den date?

Vi aftaler så at mødes om torsdagen ,og jeg skriv er også mit tlf nr til hende,hun ringer dog ikke,først et par timer inden vores aftalte date tidspunkt sender hun en sms og spørger til adressen,hun skriver også ,at hun ikke har ringet for det indtryk hun får irl kan være meget anderledes end i telefonen.

 

da jeg ikke havde hørt fra hende før nu her et par timer inden daten,havde jeg aftalt en anden date,med en 50 årig slank skolelærer,som selv havde fundet min profil,med hende havde jeg aftalt at ses kl 20,så hende var jeg nød til at brænde af (i første omgang)

Den lækre blondine kommer til aftalt tidspunkt,hun ser rigtig lækker ud..flot pariser,flotte bryster,flot smil,velduftende,en af de dejligeste jeg har været på date,jeg byder hende indenfor,og prøver at fornemme hvad hun tænker om mig.

vi står op i min stue og snakker,spørger om hun har lyst til noget at drikke..remser lige op hvad jeg har,og hun vil gerne ha en sodavand,siger dog til hende ,at de ikke er kolde,og får hende så overtalt til rødvin.

får åbnet en flaske ripasso,og vi sidder så i min sofa og snakker,jeg syntes der er god kemi,efter en små 10 min,tager hun hendes jakke af,og sidder nu i en top.

somsagt god kemi,jeg bruger så lige first move,som altid..begynder at nusse lidt i hendes hår,samtidig med at vi fortsætter med at snakke,klemmer også lidt om nakken med pegefinger og tommelfinger,kort tid efter kysser….fedt med en mand ,der kan tage initiativ..siger hun

lidt mere kysseri,så mig ned på knæ,får åbnet hendes bh og trukket hendes bukser og trusser af…superflotte bryster,hun fortalte senere,at hun i hendes ungdom blev kaldt byens bedste bryster,og de sad stadigvæk flot.

Hun tager min pik i munden og sutter rigtig godt..roser den og siger at der skulle tager fotos af den og den kommer med i hendes pikbog,jeg spørger så lige naivt om hun har en pikbog,hun har den dog kun i hovedet siger hun.

efter et dejligt blow,vil jeg så til at knalde hende,men hun vil ha gummi på..det havde jeg ikke lige set komme…får dog lov lidt senere uden,men du komme rikke i mig ,siger hun.

knepper hende forfra ,så lidt doggy…sindsyg flot røv…da jeg så tager hende til sidst,får hun mig til at gøre en ting ved ,som jeg ike lige vil afsløre her,men hun kommer meget voldsomt og mig også i fissen på hende.

Jeg havde tolkes hendes liderlighed ,som om jeg nu godt måtte sprøjte i fissen på hende.Hun bliver lidt ked af det,og siger at hun ikke bruger noget og hun bliver dårlig af fortrydelsespiller…så vores aften slutter lidt øv.

vi er dog blevet gode venner igen,og i går aftes besøgte hun mig for 6 gang-vi er blevet bollevenner ,nyder at knalde hende og drikke rødvin med hende,

jeg har ikke sprøjtet hende i fissen siden den første gang,de seneste 5 gange er jeg kommet i munden på hende,og hun sluger..håber at se meget til hende fremover.

 

da hun var kørt hjem ved 21 tiden,går jeg på dating,jeg har fået en mail fra hende skolelæren jeg brændte af..hun skriver…hun er temmelig sur,måske er du slet ikke den lækre fyr på billederne,men en fedladen 60 årig mand med en lille indsunken pik..

jeg skriver,at jeg nok skal komme,og hun var stadigvæk frisk på at mødes….ankommer hos hende ca. kl 2330….beretning følger …fick

Redigeret af Fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lærerinden

 

Min lækre date tager somsagt  hjem ved 21 tiden,efter vi har haft super dejlig sex,jeg havde egentlig fået nok sex for den dag,men lærerindens lidt provokerende mail til mig,gør at jeg afligevel beslutter at besøge hende samme aften,hun boede heldigvis kun ca .25 kilometer fra mig af,hun har kun skrevet adressen og ikke hendes tlf nummer,så det er det jeg har at køre efter.

Da jeg kommer til det vænge hun bor på ,kunne jeg ikke finde selve huset,så jeg kører frem og tilbage en 3 gange,det virker nok lidt mistænktsom ,for en mand kommer fra et andet hus,for at høre hvad jeg leder efter,jeg siger husnummeret og siger det er en skolelærer-jeg kunne ikke huske hendes navn..nåee  **** hun bor derovre siger han ,og jeg takker-det er sku nabohjælp .

Jeg parkere så og ringer på hendes dør,klokken er cirka 23,30,hun åbner i en kort nederdel,bare ben og en hvid ærmeløs top,hun er meget slank,smilende,men selvfølgelig ikke så lækker som damen jeg havde kneppet tidligere på aftenen,hun byder mig indenfor…det er et rigtig pænt hjem,rigtig skolelærerhjem,med bogreoler og tremmesofa,efter vi har krammet lidt sætter vi os i hendes sofa,jeg går lige på og hårdt,begynder at nusse hendes bare ben,som hun placerede ovre mine ,kort tid efter kysser vi,hun kysser ret aktivt,og med tungen…vi sidder så og snakker og kysser og jeg tager lidt på hende,efter noget tid går vi ind i hendes soveværelse for at nusse.

Hun beholder undertøjet på,jeg tager alt tøjet af og står så foran hende med stor stiv pik..vi kravler så op i sengen,hun ville ligge tæt og nusse og kysse ,men kun det.

Hvis du voldtager mig,så melder jeg dig fanedme siger hun…vi nusser så videre,hun tager også fat om min pik…det er en ordentlig Børge du har..siger hun.Vi kysser og nusser og jeg får så åbnet hendes bh,trusserne ryger også af.pæne b-skåls bryster,behåret fisse,flad røv.

Da jeg så på et tidspunkt ligger ind over hende,går det udslaget…jeg må mærke den pik siger hun ,og hun tager så fat om den og fører den ned til hendes fisse,trænger ind i hende og knepper hende godt og grundigt i missionær ,derefter doggy ,hvor jeg fyrer en ladning af i fissen på hende.

fick

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kønssygdomme på dating

 

tidligere på året løb jeg ind i en gang klamydia igen igen,

Jeg er ikke sikker på hvem der har smittet mig,men jeg opdager det ved at 2 kvinder skriver til mig og fortæller at de er blevet smittet med klamydia.

jeg selv havde ingen symtomer,kvinden som skriver til mig først ,var en køn blondine i slut tredvierne som jeg havde kneppet 2 gange,efter at have talt med hende,kontakter jeg min egen læge telefonisk ,som så udskriver en recept  .Det var ikke nødvendigt at møde op i lægehuset,fik 2 piller som skulle sluges på en gang.

 

Man skulle tro at der så ville være lidt bad feelings fra hendes side,for hendes symtomer havde været noget generende,men nej..hun spørger mig om jeg vil kneppe hende med gummi,hvad jeg siger ja til-hun havde fået medecinen om torsdagen,og det her var om lørdagen,så da hun havde kørt hendes datter til frisør kører hun hjem til mig og vi hygger en times tid…fick

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lærerinden

 

…det er et rigtig pænt hjem,rigtig skolelærerhjem,med bogreoler og tremmesofa.... :cool::mrgreen:

Hvis du voldtager mig,så melder jeg dig fanedme siger hun…

fick

 

En lærerinde siger da ikke "fanedme"....kan det ikke i stedet ha været en kvindelig tarmrenser, du er løbet ind i? :idea::lol::cool:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fræk moden dame

 

Forrige torsdag har jeg en lang arbejdsdag,da jeg komme hjem arbejder jeg yderligere 3-4 ,da jeg er ved at bygge om,så jeg spiser først ved 22 tiden,jeg har har min macbook ved siden af mig mens jeg spiser,og kigger lidt på dating dk.

En 49 årig dame som jeg havde chattet lidt med dagen forinden er også online ,og vi begynder at skrive lidt,hun havde dagen forinden sagt hun havde lyst til en date,viste bare ikke hvornår hun havde tid.

Hun skriver så til mig at ,en venindemiddag var blevet aflyst,så vi kunne godt have ses,jeg skriver så lidt kækt til hende ,om jeg skulle komme og bolle hende med det samme?…gider du det så sent,svarer hun….det gad jeg egentlig ikke..så jeg prøver at skræmme hende lidt ved at skrive-jeg tager dig i alle huller ,når jeg kommer…anal havde hun aldrig prøvet,men det var på hendes ønskeliste ..skriver hun…jeg skriver så at jeg kommer,men det kan først blive omkring ved 24 tiden,da jeg havde en 45 min køretur.

 

Hun skriver så at hun glæder sig,og siger at hun har et ønske..fortæl svarer jeg…hun skriver så at hun vil ligge klar når jeg kommer ,og det første hun mærker er min pik ,inden vi har set hinnanden….så var jeg sku tændt,selv om det var sent…jeg har tidligere i år haft 2 dates,hvor jeg skulle komme og trække dynen af dem og "voldtage " dem,og det hun forslog her var lidt i samme stil.

 

Kører så op til hende,får parkeret og ringer på dørtelefonen,hun buzzer mig ind og jeg går så op på 4 fjerde sal,åbner døren til hendes lejlighed og trænder ind i en flot entre med ægte kunst på væggene,der er tændt lys over det hele ,og jeg tager så tøjet af,hun havde skrevet at den dør som stod på klem var ind til hendes soveværelse,jeg hiver lidt i pikken så den er klar og åbner så døren til hendes soveværelse..der ligger hun så på tværs af sengen ,fuldstændig nøgen,hun ligger på maven og jeg går så hen og tager fat om hendes hofter og får hende op i doggy position,mærker lige fissen med fingerne ,og den var godt våd,trænger ind i hende og knepper hende godt og grundigt i små 10 min…det eneste jeg siger er ,god røv og fræk du har…kan hører på hende hun kan li det..efter de her 10 min ,siger jeg hun skal vende sig op,og vi ser så hinnanden for første gang..sut min pik siger jeg,og og hun sutter godt og dybt,tager hende så lidt i missionær og igen i doggy,hvor jeg så bliver nød til at overgive mig og sprøjter i fissen på hende…hun fortalte mig at jeg var hendes 4 date siden hun blev single 6 måneder tidligere,vi hyggesnakker en 15 minnutters tid,så byder hun på noget at drikke,og vi går ud i hendes køkken ,hvor hun tager 2 colaer frem fra køleskabet,jeg er klar igen,så jeg tager hende så op ad håndvasken..derefter ind i soveværelset,spørger om hun er klar til at få den i røven…jeg ved ikke om jeg tør ..du er jo gigantisk ..siger hun,jeg beroligere hende med ,at hendes røv ikke er superstram,for jeg havde en finger i røven på hende ,da jeg tog hende i doggy..så tør jeg godt,men roligt siger hun.

får hende om på ryggen og hendes ben helt tilbage,hun havde noget gel af en slags som jeg smører på pikken,hvorefter jeg trænger ind i hende…knepper hende godt og grundigt i røven,som jeg også havde formodet,gik det uden problemer,efter 7-8 min skal hun  ha en pause og jeg trækker mig ud…jeg var ved at have fået sex nok,og jeg skulle også på arbejde kl 6.30,så jeg siger at jeg nok må til at finde hjemad,  må jeg ikke godt ride dig?  siger hun så..jeg gårså lige på badeværelset og vasker pikken,hvorefter jeg ligger mig på ryggen og hun begynder at ride mig..godt tempo,rider helt i bund..åhhh du kommer lang ind..du er oppe at rører livmoren..hun kommer også ..så går hun op på hug og rider videre,og så sker det…sjask..siger det,og hun åbner for vandet,hun havde advaret mig mod at hun kunne få sprøjteorgasme,men jeg blev da noget overrasket afligevel..lækkert var det ikke,jeg blev temmelig våd,får et håndklæde ,hvorefter jeg slutter med at tage hende stående til jeg sprøjter i fissen på hende...

det var en megafræk date ,som var kørerturer værd...

Senere på natten skriver hun en sms til mig.  Håber du er kommet godt hjem:-)jeg har det fantastisk og håber du kunne lide,at kneppe mig.

Du er en super elsker med x faktor og STOR pik;-)Jeg vil gå i intensiv "sutte stor pik" træning og lære at sutte en pik på din størrelse go tage den helt ned i halsen..

sov godt og hurtigt ,så du ikke kommer til at lide af søvnmangel i morgen.

kys kys  ……       fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Status for 2014 på dating dk.

 

 

Mit tredje år på dating dk,har også været mit mest aktive,jeg har haft 51 dates ,der har givet fisse i 2014.

 

en mere udførlig beretning om datingåret 2014 følger.

 

min sidste date i 2014 fandt sted i slutningen af dec,en køn 36 årig pige med store bryster.

 

Onsdag aften er jeg inde på dating dk,ser hendes profil og trykker på hendes interesseknap,vi skriver ikke sammen onsdag,men torsdag efter job ,ser jeg har hun har gengæld min interesse,så jeg tager kontakt til hende,og skriver tak for interessen,har du tid til en hyggelig date mvh.

Hun er online så vi begynder at chat,vi skriver ikke meget ,men hun spørger mig bland andet om jeg er trængende,sikkert på grund af min lidt direkte og lidt frække måde at chat på.

Tror jeg fanger hende på det helt rigtige tidspunkt,for hun var frisk på en fræk date om fredagen.

Vi aftaler at mødes ved 2130 tiden fredag ,og jeg får en adresse og et tlf nr. vi skriver så sammen i løbet af fredag aften,den adresse jeg har fået ,er ikke hendes bopæl,men et sted hun var til fest med kollegaer,som hun havde festet med siden fyraften…og hun spørger om jeg ikke kunne hente hende der og kører hende hjem,jeg ringer så til hende ved 21 tiden,der er fest og larm i baggrunden og hun siger ,at hun kommer ud,når jeg kommer.

Da jeg så ankommer til adressen,ringer jeg hende op igen,og hun siger at hun kommer ud,kan også høre hun siger farvel til nogle andre.

Er det dig der holder med lys på,og det bekræfter jeg..hun går så hen mod min bil og stiger ind.Hun ser rigtig køn ud,blond halvlangt år,36 år ,en lille smule buttet og så en imponerende barm.

Hun viser så vej,hendes bopæl er cirka 5-6 kilometer fra festen af,vi snakker godt sammen ,selv om hun med hendes egen ord er stangbarcardi,vi går så ind i hendes nydelige rækkehus,og jeg får øl,hun skulle ikke selv have noget..da det er en sexdate,spilder vi ikke tiden,tager hende på hendes store barm,kysser..hun trækker selv trøjen af,og jeg åbner hendes store bh..superflotte og faste bryster,hun siger så selv ,at de havde været dyre,på grund af deres meget naturlige facon,havde jeg taget det for givet at det var ægte.

hun sutter så lidt,derefter missionær og doggy i sofaen og masser af kys,da jeg er tæt på at komme ,siger jeg det til hende..du må godt sprøjte i mig ,da jeg tager piller..sprøjter så i fissen på hende ,hun kommer stort set samtidig.

 

hun fortalte mig ,at hun brugte dating halvt seriøst,da hun jo gerne ville møde mr. right oghalvt for at få sex.    fick 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Analdebut til fræk 38 årig 

 

Jeg fik kontakt med en dejlig slank 38 årig pige for 2 dage siden,det var hendes temmelige frække billeder,der gjorde at jeg lagde mærke til hendes profil,de 2 billeder som hun havde på hendes profil,burde mere høre hjemme på scor ,end dating dk..de blev da også slettet af dating dk  senere,skal man ha frække billeder,skal de være i ens private album.

Jeg skriver  til hende og spørger om hun har tid til en hyggelig date,det kan vi måske godt finde ud af ,svarer hun.

Vi skriver så sammen,og jeg får stille og roligt drejet samtalen hen,i en fræk retning.

hun ville ikke gå i detaljer,men skrev dog ,at hun ville kneppes hårdt.

Hun får koden til mit private album,hvor hun kan se min pik og overkrop…hun ville ikke selv sende frække billeder ,før hun havde set mig irl.

Da vi chattede ,skrev hun at hun var godt våd,og spurgte også om jeg kunne ses samme aften,hvad jeg ikke havde mulighed for…men vi aftalte at mødes i går søndag.

Hun bor 24 km. fra mig af,og jeg tilbød ,at hente hende ,da hun ikke havde bil…det sagde hun ja til.

Jeg kører så til den adresse,hun havde givet mig,og sender en sms,om at jeg er ankommet…tak,skriver hun og et minuts tid senere dukker hun op.

 

Ikke værst tænker jeg,kønt ansigt og slank figur.Hun stiger så ind i bilen og vi kører hjem til mig…vi er på bølgelænge med det samme,siger jeg har dejlige øjne,og snakken går godt.Hun er en pige ,som stadigvæk boede sammen med sin ex,mens de ventede på at få huset solgt,de sov dog hver for sig fortalte hun.

Under kørerturen hjem til mig,tager jeg hende lidt på det ene lår og lidt på brysterne,da jeg tog hånden ind under blusen på hende og rørte ved hendes bryst,begynte hun at stønne og hun kunne næsten ikke holde det ud.Hun tog mig også lidt på bulen i mine bukser.

 

jeg har et 20 kvm stort fitnessrum i min garage,det er opvarmet og jeg kan høre musik…det er et fedt rum ,med loft til kip.jeg har tidligere haft 4 forskellige damer med i fitnessrummet,og min date i går blev så den femte .

Vi gik ind i fitnessrummet og begyndte at kysse,tager hende på røver og brysterne,hun trækker selv trøjen af,og jeg åbner så hendes sorte bh,et par flotte b-skåle kommer til syne..læg dig her ,siger jeg så og hun lægger sig på min træningsbænk,hvor jeg normalt træner bænkpres,hendes fisse er let behåret med måske en uges hårvækst..mærker så lige efter om hun var våd,og det var hun..trænger ind i hende og knepper hende godt og grundigt  forfra,højden passer perfekt når man knepper på sådan en træningsbænk,så om i doggy med hende..knepper hende hårdt og helt i bund samtidig med hun får smæk på den ene røvballe…hun stønner frækt og liderligt…så sutter hun lidt pik,som hun siger er stor og fantastisk..jeg slikker også lidt fisse.

Hun havde under vores chat fortalt,at hun aldrig havde fået den i røven…men jeg måtte gerne bare det ikke gjorde ondt.

Hun havde selv medbragt glidecreme,som også kunne bruges som massage olie fortalte hun.

Jeg giver hende så mine plyshåndjern på,spænder hendes hænder fast omkring vægtstangen og smører så min pik og hendes røvhul ind i massageolie,knepper hende lidt med pegefingeren,hvorefter jeg presser mit meget store pikhovede med stjernen som let giver efter…av avvv…det gør ondt ,siger hun…rolig siger jeg,jeg bevæger mig ikke..langsomt vænner hun sig til pikken og jeg kan stille og roligt begynde at kneppe hende,efter noget tid ,siger hun at hun godt kan lide det,og hun stønner også dejligt.

vi går så over i selve huset,jeg ryster helt siger hun 0g vil gerne ha noget vand,efter at ha fået noget vand går vi så ud på mit badeværelse,jeg tager en hurtig skyller,hvorefter jeg knepper hende foran spejlet,derefter går hun på hug og sutter pik,jeg får også lov til at optage mens hun sutter  mig.

slutter med at tage hende hårdt i doggy,hvor jeg så sprøjter i fissen på hende.

Hun tager så et bad,og vi klæer os så på igen,og jeg kører hende hjem.

Det var en super vellykket date,fræk sex uden gummi med en dejlig dansk pige,det er dates som denne der gør ,at jeg stort set ikke besøger ludere mere,

den sex man kan opnå på en date med en dejlig dansk pige overgår et knald med gummi hos en glædespige med flere hundere procent.

 

Hun har sendt et par sms i løbet af i dag..hun skrev...

tak for i dag:) du er for skøn

fick: selvtak frække

:)

er lidt øm i både hul 1 og 2 i dag:D

fick: dejlig øm?

ja :) 

vil ha mere 

please

fick. ja vi må hygge en anden dag

 

Det var så fremgangsmåde og beretning fra en hel dugfrisk date,jeg har en anden fræk beretning som fandt sted lørdag for en uge siden,

 

beretning følger 

.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tid som meget aktiv dater er ved at rinde ud,helt opgive dating gør jeg nu ikke,det bliver bare i meget mindre omfang..grunden til det,er som jeg også har fortalt på chatten,er at jeg skal være far for første gang om ca. 3 uger.

jeg ser frem til den nye rolle som far,og glæder mig til alt det nye som skal til at ske.

 

Her på falderebet vil jeg berette om en date ,som fandt sted forrige lørdag.

Onsdagen forinden havde en billedløs profil trykket på min interesseknap,der var ingen billeder eller tekst på profilen,kunne kun se at hun var 39 år og høj ,samt normalvægtig.

Jeg skriver så til hende ,og takker for interessen og spørger om jeg må se et billede,jeg får så koden til hendes private album,hvor der var 3 billeder.

2 ansigts billeder og et ,hvor jeg kunne se hele figuren….det var ikke frække billeder.

Jeg skriver så .wow ,du ser lækker ud- hun svarer så tak,og spørger om jeg har lyst til at skrive lidt sammen og eventuelt mødes på en cafe.

Jeg svarer ,så,at jeg hellere vil mødes privat ,da der er mere hyggeligt…også fint med mig,svarer hun.

 

Vi chatter så lidt mere ,og hun  får også koden til mine frække billeder.

fortsættelse følger…fick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes Dating.dk primær indeholder Lone-Jelved-typer (altså piger,der tror, de sælger sig selv med morgenhår/ånde)

Jeg ved, jeg får MØG-bølle-bank for den her: ... igen

Prøv dog at checke søde Thaipiger (fx www.thaicupid.com) eller russiske smukketøser (www.russiancupid.com). Husk der er godt 70.000.000 piger i USSR. Mit bedste bud er, at der er > 1.000.000 real beauties.

Anna i uge 8 afgør det for mig....

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes Dating.dk primær indeholder Lone-Jelved-typer (altså piger,der tror, de sælger sig selv med morgenhår/ånde)

Jeg ved, jeg får MØG-bølle-bank for den her: ... igen

Prøv dog at checke søde Thaipiger (fx www.thaicupid.com) eller russiske smukketøser (www.russiancupid.com). Husk der er godt 70.000.000 piger i USSR. Mit bedste bud er, at der er > 1.000.000 real beauties.

Anna i uge 8 afgør det for mig....

 

Der er kun ca. 2 mio piger herhjemme, hvad skal du bruge 70 mio piger til ???

Skal du ikke på dating i Kina, der er ca. ½ mia piger :lol:

 

Må vi se et billede af Anna, jeg tror hun er en ældre Milf :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er kun ca. 2 mio piger herhjemme, hvad skal du bruge 70 mio piger til ???

Skal du ikke på dating i Kina, der er ca. ½ mia piger :lol:

 

Må vi se et billede af Anna, jeg tror hun er en ældre Milf :lol:

 

Her er hun

 

102826.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv dog at checke søde Thaipiger (fx www.thaicupid.com) eller russiske smukketøser (www.russiancupid.com). Husk der er godt 70.000.000 piger i USSR. Mit bedste bud er, at der er > 1.000.000 real beauties.

 

Seriøst, så venter jeg i spænding på at høre om dine oplevelser med de 1.000.000 beauties - omend jeg ikke er helt klar over, hvad du mener med USSR. Du har ikke fået fat i en tidsmaskine, eller hvad? Sidst jeg kiggede, var USSR opløst ... for 24 år siden. Men det kan være svært at følge med i alle de nymodens ting, det indrømmer jeg gerne. Jeg fedter rundt med en iPhone 4, den er jo efterhånden pinlig at sidde med i toget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Louie:

Jeg er faktisk lidt FORAN tiden. Du ved vist ikke, hvad Putin har gang i lige nu!

Tæller ned: om 3 dage er jeg i Moskva..... Min største bekymring er, at jeg derfra skal flyve indenrigs - med et "vist" russisk selskab....

Håber VIRKELIG ikke, Obama når at sende en røvfuld Javelin'er til der, hvor jeg skal hen... (verdens mest hæslige våben i øvrigt - efter atombomben. Det laver en "varmeprofil" af målet. Når det er logget, kan du køre som en sindsyg for at flygte. Det følger bare efter til det rammer)

www.youtube.com/watch?v=S3iA5KCa16s

:wink:

Redigeret af Osculatio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Louie:

Jeg er faktisk lidt FORAN tiden. Du ved vist ikke, hvad Putin har gang i lige nu!

Tæller ned: om 3 dage er jeg i Moskva..... Min største bekymring er, at jeg derfra skal flyve indenrigs - med et "vist" russisk selskab....

Håber VIRKELIG ikke, Obama når at sende en røvfuld Javelin'er til der, hvor jeg skal hen... (verdens mest hæslige våben i øvrigt - efter atombomben. Det laver en "varmeprofil" af målet. Når det er logget, kan du køre som en sindsyg for at flygte. Det følger bare efter til det rammer)

www.youtube.com/watch?v=S3iA5KCa16s

:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tæller ned: om 3 dage er jeg i Moskva..... Min største bekymring er, at jeg derfra skal flyve indenrigs - med et "vist" russisk selskab....

Håber VIRKELIG ikke, Obama når at sende en røvfuld Javelin'er til der, hvor jeg skal hen... (verdens mest hæslige våben i øvrigt - efter atombomben. Det laver en "varmeprofil" af målet. Når det er logget, kan du køre som en sindsyg for at flygte. Det følger bare efter til det rammer)

 

Jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser derovre. Det er jo ikke sådan at jeg personligt har noget udestående med russerne, jeg har da læst min Dostojevskij og Bulgakov m.v. Og jeg krydser fingre for, at du får en god tur - du husker at skrive om den, ikke?

Men jeg forstår også godt Obamas reaktion på Putins bøllemetoder, og mener det er i vores egen interesse at der bliver sat en stopper for det. Ellers skal vi selv slås med russerne i Baltikum eller Polen på et senere tidspunkt. Eller måske endnu tættere på Danmarks grænser. Så synes jeg det er bedre at udstyre ukrainerne med de våben, der skal til. Og Javelin'erne er et våben med mere end 10 år på bagen, så gad vide hvad Obama kunne forsyne Ukraine med i dag, hvis han virkelig ville.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Louie:

Jeg er faktisk lidt FORAN tiden. Du ved vist ikke, hvad Putin har gang i lige nu!

Tæller ned: om 3 dage er jeg i Moskva..... Min største bekymring er, at jeg derfra skal flyve indenrigs - med et "vist" russisk selskab....

Håber VIRKELIG ikke, Obama når at sende en røvfuld Javelin'er til der, hvor jeg skal hen... (verdens mest hæslige våben i øvrigt - efter atombomben. Det laver en "varmeprofil" af målet. Når det er logget, kan du køre som en sindsyg for at flygte. Det følger bare efter til det rammer)

 

 

Når du møder din Anna, kan du ikke høre om hun har en sød veninde, lillesøster eller kusine. :lol:

som kan vil date mig, jeg tager straks flyveren over ! og jeg har en masse gaver med :D vi kan tage på ferie i Thailand derefter, russere behøver vist ikke visum til Thailand... jeg er villig til at tage spender-bukserne på :D

 

Ps.

Jeg kan tale en lille smule russisk.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg glæder mig til at høre om dine oplevelser derovre. Det er jo ikke sådan at jeg personligt har noget udestående med russerne, jeg har da læst min Dostojevskij og Bulgakov m.v. Og jeg krydser fingre for, at du får en god tur - du husker at skrive om den, ikke?

Men jeg forstår også godt Obamas reaktion på Putins bøllemetoder, og mener det er i vores egen interesse at der bliver sat en stopper for det. Ellers skal vi selv slås med russerne i Baltikum eller Polen på et senere tidspunkt. Eller måske endnu tættere på Danmarks grænser. Så synes jeg det er bedre at udstyre ukrainerne med de våben, der skal til. Og Javelin'erne er et våben med mere end 10 år på bagen, så gad vide hvad Obama kunne forsyne Ukraine med i dag, hvis han virkelig ville.

Det nyeste i våbenteknologien er selvfølgelig droner og fjernstyrede fly. Sidstnævnte har den fordel at der ikke sidder et menneske indeni som har en maksimal g- force på ca. 8-9. Derfor kan de blive langt hurtigere og manøvredygtige. De bliver styret af en pilot, der sidder i Alabama eller andre gudsforladte steder. Når jeg siger pilot, så er det faktisk ikke rigtigt. Det er ofte gamere, altså specialister i computerspil, der bliver udvalgt.

Der er også sket en masse i udviklingen af håndvåben, men det er jo i småtingsafdelingen.

Og så lige angående de der varmesøgende missiler... Jeg kan finde på værre ting at have i nakken, f.eks. En gatling kanon. Et varmesøgende missil kan undviges og narres med chaffs osv. Det er lidt anderledes med 3-4000 "dumme" skud i minuttet, der bare går gennem alt! Se her: https://m.youtube.com/watch?v=iqDCCTCYTNI

Ps. Tror også det er meget bedre at kneppe med russerne end at drive krig med dem ... Så ønsker Osc. al mulig held og lykke :)

Redigeret af hot6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...