Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Guest Den flittige
29babygirl29 skrev, for 5 timer siden:

Jeg bryder mig ikke om at give blowjob til mænd der er meget behåret dernede. ( det er så irriterende og føle at man skal hoste hårbolde op som en kat)

Eller mænd der lugter af sure sokker.

Ellet mænd der har en piecing i pikken.( det skræmmer mig lidt, tænk hvis den af en eller anden grund bliver revet ud, avs)

Og mænd der er decideret uhøflig.

Som sagt, jeg har svært ved at tage dig alvorlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Det er da være værre at blive afvist når du står foran pigen end i telefonen. 

Det er jeg så ikke enig i. Der er altid en risiko for at blive afvist når man står foran pigen. Det er en del af gamet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Som sagt, jeg har svært ved at tage dig alvorlig.

Oookay, du har åbentbart et probem med mig. Vil du fortælle mig i pb hvad det er. Eller bare lad være med at kommenter på alt hvad jeg skriver:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lagaffe skrev, for 41 minutter siden:

Det er jeg så ikke enig i. Der er altid en risiko for at blive afvist når man står foran pigen. Det er en del af gamet

Ved den ene afvisning har du kun lige taget kontakt. Ved den anden har du været i bad og gjort dig lækker. Du har gået hele dagen, måske i flere dage og glædet dig til det, og så bliver du afvist. Så er det første da klart at foretrække. Men uanset hvad, så er den måde jeg gør tingene på den rigtige måde for mig. Så det bliver jeg ved med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden:

forstår godt at gp siger nej til nogle vi mænd har sommetider en ide om vi vi er guds gave til kvinden der er jo også kvinder som vi selv ikke tænder på det har noget med kemi at gøre og det skal jo helst være en god oplevelse for begge parter

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, 1 time siden:

Det er jeg så ikke enig i. Der er altid en risiko for at blive afvist når man står foran pigen. Det er en del af gamet

Ja, men hvorfor er det lige meget om det er i telefonen eller ved mødet? Ud over den pointe @Christina ssbbw nævner med at man har brugt mere tid og opbygget forventninger ved mødet, så er der det forhold, at man kan tage en afvisning ved mødet meget mere personligt, end en afvisning i telefonen - netop fordi den der afviser ikke har mødt dig endnu. 

Det er klart, man må indstille sig på at kunne blive afvist, men det er da mere ærgerligt at blive det sent i processen end tidligt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg vil lige gøre opmærksom på at dette ikke er citeret fra mig. Jeg er enig i noget af det @Gbcr skriver, men jeg har ikke skrevet det. 

 

Screenshot_20200126_203742.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager Christina ssbbw kom til at citer i stedet for at svare på tråd det er min udtalelse og ikke din beklager ny telefon al begyndelse er svær;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Ja, men hvorfor er det lige meget om det er i telefonen eller ved mødet? Ud over den pointe @Christina ssbbw nævner med at man har brugt mere tid og opbygget forventninger ved mødet, så er der det forhold, at man kan tage en afvisning ved mødet meget mere personligt, end en afvisning i telefonen - netop fordi den der afviser ikke har mødt dig endnu. 

Det er klart, man må indstille sig på at kunne blive afvist, men det er da mere ærgerligt at blive det sent i processen end tidligt?

 

Igen - vi er uenige. Jeg har ingen problemer med at blive afvist hvis jeg møder frem. Jeg accepterer at der er nogle der ikke har lyst til at have sex med mig. Men afvisning pga. et tal uden at kende personen og uden personen har mulighed for vide det på forhånd er altså ikke mig. Sådan er vi jo så forskellige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror ikke du skal tage det så personeligt det er et bump på livets landevej:smile:.og det er kun godt der er plads til forskellige meninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lagaffe skrev, for 42 minutter siden:

Igen - vi er uenige. Jeg har ingen problemer med at blive afvist hvis jeg møder frem. Jeg accepterer at der er nogle der ikke har lyst til at have sex med mig. Men afvisning pga. et tal uden at kende personen og uden personen har mulighed for vide det på forhånd er altså ikke mig. Sådan er vi jo så forskellige. 

Så du vil gerne dyrke sex med kvinder der er unge nok til at være dine døtre eller gamle nok til at være din mor? :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 3 timer siden:

vi er uenige

Overhovedet ikke. Det giver ikke mening at kalde det uenighed, for jeg mener ikke du skal have samme prioriteter som mig, og jeg gætter på det også er omvendt. Vi lægger bare vægt på noget forskelligt. Jeg savnede bare en forståelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

Så du vil gerne dyrke sex med kvinder der er unge nok til at være dine døtre

Det er der ret mange brugere herinde, der ikke bare vil, men også gør. Præsident Macrons kone er gammel nok til at være hans mor ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 3 timer siden:

Så du vil gerne dyrke sex med kvinder der er unge nok til at være dine døtre eller gamle nok til at være din mor? :wacko:

Det er faktisk en passion for nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 11 timer siden:

Så du vil gerne dyrke sex med kvinder der er unge nok til at være dine døtre eller gamle nok til at være din mor? :wacko:

Jeg tror at de fleste unge mænd har været tændte på fantasier om at være sammen med en moden dame. Hvis det vækker din afsky, må du være mere end almindeligt snerpet :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Det er der ret mange brugere herinde, der ikke bare vil, men også gør. Præsident Macrons kone er gammel nok til at være hans mor ...

 

Borende X skrev, for 7 timer siden:

Det er faktisk en passion for nogle.

Men det er ikke noget jeg tænder på, og derfor kommer jeg ikke til at være en del af det. Jeg er forbavset over at der er mænd der har et problem med, at man som GP sætter grænser op for hvilke kunder man vil modtage. I hopper ikke på hvad som helst. Det er vi nogle der heller ikke gør. Det burde blive respekteret i stedet for at man bliver sur over, at vi ikke bare spreder ben fordi I vil betale for det! Jeg er helt ligeglad med beløbet. Jeg skal kunne nyde intimiteten jeg har med en mand. Ellers vil jeg gå langt over mine grænser, og det vil ende med at jeg vil få det psykisk dårligt med at være i branchen. Og der vil jeg ikke ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Styrvolt skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror at de fleste unge mænd har været tændte på fantasier om at være sammen med en moden dame. Hvis det vækker din afsky, må du være mere end almindeligt snerpet :shock:

Du kan kalde mig hvad du vil. Det får mig ikke til at gå over mine grænser. Og at du ikke respekterer jeg har grænser, det er skræmmende.

 

Måske er det på tide nogle af jer sætter jer ned og tænker over jeres egen moral. Der må jo være noget galt med den, når I mener at en GP skal tage imod ALLE uanset hvad hun selv har lyst til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Du kan kalde mig hvad du vil. Det får mig ikke til at gå over mine grænser. Og at du ikke respekterer jeg har grænser, det er skræmmende.

 

Måske er det på tide nogle af jer sætter jer ned og tænker over jeres egen moral. Der må jo være noget galt med den, når I mener at en GP skal tage imod ALLE uanset hvad hun selv har lyst til. 

Det har jeg jo overhovedet ikke skrevet. Du har dine helt reelle grænser. Men når du skriver at det er umoralsk at nogen har sådanne fantasier, så bliver jeg irriteret over at du skal nedgøre dem. Nu er jeg selv over 60. Så lige den fantasi har jeg ingen planer om at udlever selv. I dag går fantasien den anden vej. Og hvis en ung kvinde ikke har noget imod at få besøg af en på min alder, kan jeg ikke se, hvorfor du skal have ondt i røven over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Christina ssbbw skrev, for 12 timer siden:

Så du vil gerne dyrke sex med kvinder der er unge nok til at være dine døtre eller gamle nok til at være din mor? :wacko:

 

Styrvolt skrev, for 2 minutter siden:

Det har jeg jo overhovedet ikke skrevet. Du har dine helt reelle grænser. Men når du skriver at det er umoralsk at nogen har sådanne fantasier, så bliver jeg irriteret over at du skal nedgøre dem. Nu er jeg selv over 60. Så lige den fantasi har jeg ingen planer om at udlever selv. I dag går fantasien den anden vej. Og hvis en ung kvinde ikke har noget imod at få besøg af en på min alder, kan jeg ikke se, hvorfor du skal have ondt i røven over det.

Hvor har jeg skrevet det er umoralsk? 

Jeg forstår ikke man har den lyst, men jeg behøver ikke kunne forstå alt i denne verden. Og er det noget pigen selv tænder på, så synes jeg det er dejligt at I kan mødes på den måde. Men jeg tror ikke på at størstedelen af de unge piger i branchen tænder på mænd der er på alder med deres far eller endda ældre. De tænker på pengene og er gode skuespillere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

 

Hvor har jeg skrevet det er umoralsk? 

Jeg forstår ikke man har den lyst, men jeg behøver ikke kunne forstå alt i denne verden. Og er det noget pigen selv tænder på, så synes jeg det er dejligt at I kan mødes på den måde. Men jeg tror ikke på at størstedelen af de unge piger i branchen tænder på mænd der er på alder med deres far eller endda ældre. De tænker på pengene og er gode skuespillere. 

Din holdning tilkendegav du med en "mishagssmiley". Og ja, men nu er det nok ikke forbeholdt unge kvinder at være gode skuespillere. Det ligger jo ligesom i branchen at holde gode miner til slet spil. Hvor sætter du selv dine aldersgrænser 2 eller 5 års aldersforskel fx?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Hvad har The Graduate nu gjort. Da jeg blev påtvunget at læse dén af en forresten overlækker ung engelsklærer på gymnasiet ... uhmmmm .... jeg var klar til at ..... men det blev så ikke til noget, desværre. MEN jeg ville da godt have ordnet Anne Bancroft, hvis muligheden bød sig, så hvorfor den film pludselig er her i denne tråd, dét kunne jeg godt tænke mig at vide :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 6 minutter siden:

Hvad har The Graduate nu gjort. Da jeg blev påtvunget at læse dén af en forresten overlækker ung engelsklærer på gymnasiet ... uhmmmm .... jeg var klar til at ..... men det blev så ikke til noget, desværre. MEN jeg ville da godt have ordnet Anne Bancroft, hvis muligheden bød sig, så hvorfor den film pludselig er her i denne tråd, dét kunne jeg godt tænke mig at vide :)

 

Aldersforskel. Der diskuteres aldersforskel. Kun en påmindelse om det universelt pirrende med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Styrvolt skrev, for 2 timer siden:

Din holdning tilkendegav du med en "mishagssmiley". Og ja, men nu er det nok ikke forbeholdt unge kvinder at være gode skuespillere. Det ligger jo ligesom i branchen at holde gode miner til slet spil. Hvor sætter du selv dine aldersgrænser 2 eller 5 års aldersforskel fx?

Jeg har ikke fået det memo der sagde, at den smiley betyder noget er umoralsk. 

Hvorfor ikke finde en gp der ikke lader som om, men som rent faktisk nyder det? Jeg ved jeg ikke er den eneste. Jeg har snakket med andre skønne gper der har det sjovt med det de laver, og som ikke kun tænker på pengene. 

Jeg er ligeglad hvor mange gange jeg bliver spurgt. Jeg fortæller ikke hvor mine grænser med alder og vægt går, for så vil der være nogle der lyver for at komme igennem nåleøjet. Men det er selvfølgelig ikke kun 3 eller 5 år. Det er samme grænse som hvis jeg nyder en mand i mit privatliv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har ikke fået det memo der sagde, at den smiley betyder noget er umoralsk. 

Hvorfor ikke finde en gp der ikke lader som om, men som rent faktisk nyder det? Jeg ved jeg ikke er den eneste. Jeg har snakket med andre skønne gper der har det sjovt med det de laver, og som ikke kun tænker på pengene. 

Jeg er ligeglad hvor mange gange jeg bliver spurgt. Jeg fortæller ikke hvor mine grænser med alder og vægt går, for så vil der være nogle der lyver for at komme igennem nåleøjet. Men det er selvfølgelig ikke kun 3 eller 5 år. Det er samme grænse som hvis jeg nyder en mand i mit privatliv. 

Jeg har skam fundet nogle dejlige kvinder, der også trives med jobbet. Du har meget travlt med at pådutte mig noget, jeg ikke gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...