Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 54 minutter siden:

Den må du lige forklare?

Okay, jeg taler generelt her og angriber ingen personligt. Hvis man har det godt med sin vægt, så er det jo dejligt. 

For mig er "svær" overvægt symbol på dovenskab, ligegyldighed og på sin vis også grådighed (man spiser væsentligt mere end man har behov for). Det er det jeg ikke bryder mig om, væmmes ved det.

Jeg er udemærket klar over at der kan være mange grunde til overvægt, det ændre dog ikke på at jeg ikke tænder på det.

Igen - hvis man har det godt med sin vægt, så perfekt - vi skal generelt have det godt med vores kroppe, jeg forbeholder mig bare retten til at mene det jeg nu mener :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke nogen generelle retningslinjer der affejer hverken den ene eller anden type, er meget åben for de mænd, der kunne ønske at bruge tid (og penge) hos mig.

alle etniciteter er velkomme, det samme er overvægtige, og mænd i alle aldre. 

Interessant du skriver det ...
Med mange af de piger, jeg har besøgt, har jeg oplevelsen af at blive modtaget ret uforbeholdent, og at de endda har det rart med samværet.
Især de sidste to jeg har besøgt (du kender dem vist i øvrigt begge, men det er 'off the point' - (og så måske alligevel ikke) virkede oprigtigt meget varme og kærlige.
Lige netop dét er kommet totalt bag på mig - hvordan pokker går det til?

Kvinder plejer at være meget forbeholdne med hvem de lader komme tæt på sig - så @Cjan's oplæg giver rigtig god mening.
Derfor undrer det mig, at jeg ikke fornemmer den mindste gnist af ubehag ved de fleste af de piger jeg har besøgt ... 
Og jeg vil sige, nok er jeg lidt små-autistisk, men jeg plejer at være god til at læse mennesker (det lever jeg mere eller mindre af .. ;) ) .. og med min alder er jeg altså ikke så liderlig at det gør mig blind ...  


 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie
sneræven skrev, for 19 minutter siden:

Interessant du skriver det ...
Med mange af de piger, jeg har besøgt, har jeg oplevelsen af at blive modtaget ret uforbeholdent, og at de endda har det rart med samværet.
Især de sidste to jeg har besøgt (du kender dem vist i øvrigt begge, men det er 'off the point' - (og så måske alligevel ikke) virkede oprigtigt meget varme og kærlige.
Lige netop dét er kommet totalt bag på mig - hvordan pokker går det til?

Kvinder plejer at være meget forbeholdne med hvem de lader komme tæt på sig - så @Cjan's oplæg giver rigtig god mening.
Derfor undrer det mig, at jeg ikke fornemmer den mindste gnist af ubehag ved de fleste af de piger jeg har besøgt ... 
Og jeg vil sige, nok er jeg lidt små-autistisk, men jeg plejer at være god til at læse mennesker (det lever jeg mere eller mindre af .. ;) ) .. og med min alder er jeg altså ikke så liderlig at det gør mig blind ...  


 

Hvordan det går til? Jeg forstår godt at i undre jer :P og jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal svare til det 

det må være en slags kunstskab, at møde et fremmed menneske med åbent sind og positivt indstilling, og omfavne dem for hvad de er, lige nu. enten så går den eller så går den ikke ;) for mig når jeg kan mærke at “årh, det var sgu ikke den fedeste præsentation” så har det ikke været noget fysisk at sætte fingeren på, men derimod en manglende kemi eller andet - og det sker jo også, vi er ikke alle hinandens kop te :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 timer siden:

Mænd der er for unge, for gamle eller stærkt overvægtige. Kan de være min søn eller far, så siger jeg pænt nej tak. 

Hvordan definere du stærkt Overvægtig.

Mvh den 'lidt' for tykke Rørlægger007

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Rørlægger007 skrev, for 8 timer siden:

Hvordan definere du stærkt Overvægtig.

Mvh den 'lidt' for tykke Rørlægger007

Det gør jeg når jeg hører mandens højde og vægt. Om manden er slank eller har farmave er lige meget. Jeg tænder på begge dele. Jeg er bare ikke til mænd i samme størrelse som mig selv. Ja, jeg ser ironien i det, men jeg kan ikke bestemme hvad jeg tænder og ikke tænder på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende tråd,

 

Selvfølgelig skal gp'er selv vægle det er en menneskeret.

Er der noget jeg ikke kan lide så er det tante kys, enten kysser man eller ikke.

Jeg er lidt underlig, men har besøgt flere på klinik, som har en stemme som en havnearbejdere, ikke noget der tænder mig.

Men jeg har desværre ikke nok selvtillid til at jeg kan få mig selv til at vende om i døren.

 

Jeg er også blevet klar over, når man skriver til en Gp'er og hun kun svare i en stavelse ord, så er der måske ikke så meget liv, men virker de friske, og kan tåle lidt sjov så er der lagt op til en god kimi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 51 minutter siden:

Jeg er også blevet klar over, når man skriver til en Gp'er og hun kun svare i en stavelse ord, så er der måske ikke så meget liv, men virker de friske, og kan tåle lidt sjov så er der lagt op til en god kimi

Eller måske holder hun frokostpause eller har travlt og ikke tid til hyggeskriverier. Det kan også være hun har haft dagens dosis tidsspildere, så hun ønsker at gøre det lidt kort ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker ikke samleje med mænd med intimsmykker i penis, vi kan lege noget andet, men jeg vil ikke ha samleje.

Ellers er jeg ret åben og modtager alle køn, racer, aldre (over 18, helst 20), størrelser mv, når altså der er grovsorteret i telefonen. Dem jeg har afvist i døren har enten været virkelig usoignerede eller haft dårlig attitude, presset på pris eller ydelse o.lign. Jeg øver mig i at afvise bestemte typer, bla. deciderede pleasere, jeg er selv en pleaser, det bliver ofte op ad bakke med to af slagsen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Eller måske holder hun frokostpause eller har travlt og ikke tid til hyggeskriverier. Det kan også være hun har haft dagens dosis tidsspildere, så hun ønsker at gøre det lidt kort ;) 

Måske, har du ret. 

Men for mig er det kimien der er vigtig.

Så hvis jeg kan mærke at der ikke er indlevelse fra starten hvorfor skulle det så komme når man er nøgen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 11 minutter siden:

Måske, har du ret. 

Men for mig er det kimien der er vigtig.

Så hvis jeg kan mærke at der ikke er indlevelse fra starten hvorfor skulle det så komme når man er nøgen ?

Selvfølgelig er kemi vigtigt, men de færreste piger har tid til at chatte med alle der skriver. Nu ved jeg ikke, hvor meget og hvad du skriver, men hvis man er præcis om hvad du ønsker hvor og hvornår, burde der være interesse ;) Sender du en besked med Hej babe hvad laver du? Er det ikke sikkert du får svar ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 23 minutter siden:

Men for mig er det kimien der er vigtig.

Så hvis jeg kan mærke at der ikke er indlevelse fra starten hvorfor skulle det så komme når man er nøgen ?

jeg er sådan set enig mht kemien. Men det finder du bare ikke ud af rigtigt, før du er i samme lokale. Og indlevelse finder du alligevel ikke på et par sms'er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 17 minutter siden:

jeg er sådan set enig mht kemien. Men det finder du bare ikke ud af rigtigt, før du er i samme lokale. Og indlevelse finder du alligevel ikke på et par sms'er. 

Jo jo, men som jeg skriver længere oppe, så har jeg det svært med at gå ud når jeg står ved døren. Så det er min måde at vælge fra på, ligesom at pigerne kan vælge 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 39 minutter siden:

Selvfølgelig er kemi vigtigt, men de færreste piger har tid til at chatte med alle der skriver. Nu ved jeg ikke, hvor meget og hvad du skriver, men hvis man er præcis om hvad du ønsker hvor og hvornår, burde der være interesse ;) Sender du en besked med Hej babe hvad laver du? Er det ikke sikkert du får svar ;) 

Kære liv, normalt skriver jeg hvem jeg er, og hvad jeg søger, også skriver jeg hvilken tidspunkt på dagen og hvilken uge dag der passer bedst, ikke noget med total i detaljer.

Men nogle gange får man tilbage, ja det gør jeg, eller nej, ikke mere, man kunne måske godt lige skrive det lyder godt eller desværre det er ikke noget for mig, husk på det er første håndsindtrykket der tæller. 

Jeg er godt klar over at man ikke er penne venner, men det kan gøres med respekt for hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 20 minutter siden:

Kære liv, normalt skriver jeg hvem jeg er, og hvad jeg søger, også skriver jeg hvilken tidspunkt på dagen og hvilken uge dag der passer bedst, ikke noget med total i detaljer.

Men nogle gange får man tilbage, ja det gør jeg, eller nej, ikke mere, man kunne måske godt lige skrive det lyder godt eller desværre det er ikke noget for mig, husk på det er første håndsindtrykket der tæller. 

Jeg er godt klar over at man ikke er penne venner, men det kan gøres med respekt for hinanden.

Det lyder som en fin start på kommunikationen. Sommetider er der bare travlt mellem gæsterne; hvis man skal nå at bade, spise, ordne sengen og svare på mails mv. Måske har pigen otte andre ubesvarede sms’er. Så kan man godt svare lidt hurtigt, hvis det hele skal nås ;) Det er jo ikke alle der henvender sig, der ender med at lave en aftale. Nogle vil måske komme en helt anden dag, andre bare høre til priser mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det lyder som en fin start på kommunikationen. Sommetider er der bare travlt mellem gæsterne; hvis man skal nå at bade, spise, ordne sengen og svare på mails mv. Måske har pigen otte andre ubesvarede sms’er. Så kan man godt svare lidt hurtigt, hvis det hele skal nås ;) Det er jo ikke alle der henvender sig, der ender med at lave en aftale. Nogle vil måske komme en helt anden dag, andre bare høre til priser mv.

Det er lige det, hvis i er for hurtig og ikke svare ordenligt så har i ikke mig som kunde.

Så hvis i gerne vil drive jeres virksomhed professional så må i også svar ordenligt.

Jeg fortrækker danske piger, selv om de ofte er noget dyre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 36 minutter siden:

Det lyder som en fin start på kommunikationen. Sommetider er der bare travlt mellem gæsterne; hvis man skal nå at bade, spise, ordne sengen og svare på mails mv. Måske har pigen otte andre ubesvarede sms’er. Så kan man godt svare lidt hurtigt, hvis det hele skal nås ;) Det er jo ikke alle der henvender sig, der ender med at lave en aftale. Nogle vil måske komme en helt anden dag, andre bare høre til priser mv.

Det så netop her jeg ikke forstår at nogle piger skriver at man skal skrive/ringe for at spørge om prisen. Det er da bare at bruge ekstra tid på at få kunder i butikken. 

Men man slipper selvfølgelig for sådan nogen som mig, som syntes det er turnoff at skulle ringe for at få en pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, 1 time siden:

Det er lige det, hvis i er for hurtig og ikke svare ordenligt så har i ikke mig som kunde.

Så hvis i gerne vil drive jeres virksomhed professional så må i også svar ordenligt.

Jeg fortrækker danske piger, selv om de ofte er noget dyre

Tja, og nogle vil hellere ha et hurtigt svar, og være sikker på at der er ledige tider fx., så kan kunden altid ringe op, når der er tid. Hvis jeg har en halv time mellem gæster, så prioriterer jeg mad, oprydning og hygiejne fremfor hyggelige skriverier ;) Sommetider skriver jeg bare Ring op, man kan jo godt tale og rede seng på samme tid ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 38 minutter siden:

Det så netop her jeg ikke forstår at nogle piger skriver at man skal skrive/ringe for at spørge om prisen. Det er da bare at bruge ekstra tid på at få kunder i butikken. 

Men man slipper selvfølgelig for sådan nogen som mig, som syntes det er turnoff at skulle ringe for at få en pris. 

Det med priserne var et eksempel, mænd ringer og spørger om priser selvom de står i annoncen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det med priserne var et eksempel, mænd ringer og spørger om priser selvom de står i annoncen ;) 

Det er også dumt, men nogle gange kommer jeg med forespørgsler som ikke er på menuen, det kan være prostata massage som jeg elsker helt vildt. Eller andre lidt mere kinky ting som jeg ikke vil komme ind på her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen
Liv skrev, for 2 timer siden:

Jeg øver mig i at afvise bestemte typer, bla. deciderede pleasere, jeg er selv en pleaser, det bliver ofte op ad bakke med to af slagsen ;)

Hmmm, hvornår er man som mand en decideret pleaser? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg ønsker ikke at have sex med mig selv - det er sgu blevet for kedeligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 10 minutter siden:

Jeg ønsker ikke at have sex med mig selv - det er sgu blevet for kedeligt 

Men af og til nødvendigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...