Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Carl72 skrev, for 1 minut siden:

.... Det er jo bare forskelsbehandling og ikke diskrimination.

Og hvad er lige forskellen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg skriver intetsteds noget om børn på bordeller. Jeg skriver, at en erhvervsdrivende er i sin gode ret til af afvise børn i sin butik, hvis han finder dem for larmende og langfingrede, selvom det er forskelsbehandling. Ligesom en tyrk ikke kan gøre for, at han er tyrk, kan et barn heller ikke gøre for, at det er et barn.

Ja, men så er der snakke om forskelsbehandling og ikke diskrimination. For at noget skal være diskrimination, så skal det være ondt ment. Så jeg ved ikke helt hvorfor du bringer "sammenligningen" op da det ikke har noget med sagen at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, Lige nu:

Ja, men så er der snakke om forskelsbehandling og ikke diskrimination. For at noget skal være diskrimination, så skal det være ondt ment. Så jeg ved ikke helt hvorfor du bringer "sammenligningen" op da det ikke har noget med sagen at gøre. 

Ondt ment? Det er da noget gedigent vrøvl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 4 minutter siden:

Du er jo helt væk. Bare fordi du skriver at det selvfølgeligt er ulovligt, så gør det det ikke ulovligt. Så henviser du til racismeparagraffen som er Straffelovens §266 b: Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Der er intet i den paragraf, der forhindrer hende i at afvise hvem som helst.

Nu hentyder jeg til diskriminationslovene der bl.a. dækker racisme. Vil du virkelig have beviser på, at man ikke må diskriminere udfra etnicitet i erhversbranchen? :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Ondt ment? Det er da noget gedigent vrøvl.

Slet ikke. Slå ordet diskrimination op. Der står på sort og hvidt "negativ forskelsbehandling". Almindelige forskelsbehandling baseret udfra noget naturligt og biologisk er ikke negativt eller ondt ment. Det er logisk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 10 minutter siden:

Nu hentyder jeg til diskriminationslovene der bl.a. dækker racisme. Vil du virkelig have beviser på, at man ikke må diskriminere udfra etnicitet i erhversbranchen? :huh: 

Ja tak. Kunne være rart med noget lovhjemmel.  Min påstand er at det ikke klart fremgår af loven og derfor vil være op til en domstolsfortolkning, og jeg nægter at tro at en dommer vil pålægge en GP at hun ikke selv må bestemme hvilke kunder hun ønsker at dyrke sex med. Og dermed er det lovligt. Så vidt jeg ved har det dog aldrig været prøvet ved domstolene.

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 42 minutter siden:

Nej det har hun ikke. Din sammenligning er desuden endnu dårligere end aarhuselskeren. At du sammenligner et menneske der har VALGT at være skolelev eller noget andet, med en anden person der IKKE KAN GØRE FOR at han har en bestemt hudfarve er alt for langt ude. Juridisk set må man heller ikke diskriminere udfra etnicitet men det må man godt udfra erhvervsvalg. Desuden den eneste grund til at du ikke kan se problemet i det er fordi, at det ikke er dig der bliver diskrimineret udfra noget du ikke kan ændre ved. Hvis det havde været tilfældet, så havde du ikke været uenige med mig. Hvis en GP ikke vil tage imod en etnicitet, så skal hun naturligvis ikke tage imod dem. Så er løsningen at hun forlader branchen istedet for at tage loven i egen hånd. 

Jeg er sikker på at Carl72 er et dæknavn.

Har før booket en Martin og Hans og der dukker en anden etnisk mand op.

Trods det står klart og tydeligt at jeg ikke ønsker deres selskab .

Der kan jeg bare sige. Ha en god dag og afsted med dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden:

Ja tak. Kunne være rart med noget lovhjemmel.  Min påstand er at det ikke klart fremgår af loven og derfor vil være op til en domstolsfortolkning, og jeg nægter at tro at en dommer vil pålægge en GP at hun ikke selv må bestemme hvilke kunder hun ønsker at dyrke sex med. Og dermed er det lovligt. Så vidt jeg ved har det dog aldrig været prøvet ved domstolene.

Okay, lad mig google noget så simpelt for dig:

http://letmegooglethat.com/?q=diskrimination+lovgivning

Der står klart og tydeligt i bekendtgørelse for forskelsbehandling:

§ 1. Ved forskelsbehandling forstås i denne lov enhver direkte eller indirekte forskelsbehandling på grund af race, hudfarve, religion eller tro, politisk anskuelse, seksuel orientering, alder, handicap eller national, social eller etnisk oprindelse.

Link:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=179869
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er sikker på at Carl72 er et dæknavn.

Har før booket en Martin og Hans og der dukker en anden etnisk mand op.

Trods det står klart og tydeligt at jeg ikke ønsker deres selskab .

Der kan jeg bare sige. Ha en god dag og afsted med dig.

 

Haha hvad vrøvler du om? Jeg har sgu aldrig booket en tid sammen med dig, hvis det er det du hentyder til :lol:

For det første bor jeg ikke engang i Jylland hvor du operere og det andet er, at du er langt fra min smag. Jeg går kun efter de unge slanke piger med et feminint ansigt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 3 minutter siden:

Okay, lad mig google noget så simpelt for dig:

http://letmegooglethat.com/?q=diskrimination+lovgivning

Der står klart og tydeligt i bekendtgørelse for forskelsbehandling:

§ 1. Ved forskelsbehandling forstås i denne lov enhver direkte eller indirekte forskelsbehandling på grund af race, hudfarve, religion eller tro, politisk anskuelse, seksuel orientering, alder, handicap eller national, social eller etnisk oprindelse.

Link:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=179869
 

det vil sige at gperne skal tvinges til at have sex med folk de ikke bryder sig om

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, Lige nu:

det vil sige at gperne skal tvinges til at have sex med folk de ikke bryder sig om

Næh. Det er ikke det jeg siger. En GP skal naturligvis ikke gå imod sine principper og dyrke sex med nogle hun ikke vil dyrke sex med. Derfor er løsningen at hun forlader branchen. Alternativt kan hun også bare oprette en profil inde på Sugardaters.dk og så kan hun være selektiv derinde og forskelsbehandle derinde uden at hun reklamere med det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Carl72 skrev, 1 time siden:

Det var godt nok en dårlig sammenligning.

 

Hvilken sammenligning?

Der er ingen sammenligninger i min tekst.

Hvis din påstand om at det er diskrimination, er det det så også når de afviser overvægtige, handikappede, gamle, unge, piger, transer osv osv? 

Naturligvis bestemmer en pige selv hvem hun vil være intim med, penge eller ej, ligesom enhver erhvervsdrivende har ret til at afvise en hvilken som helst kunde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 25 minutter siden:

Hvilken sammenligning?

Der er ingen sammenligninger i min tekst.

Hvis din påstand om at det er diskrimination, er det det så også når de afviser overvægtige, handikappede, gamle, unge, piger, transer osv osv? 

Naturligvis bestemmer en pige selv hvem hun vil være intim med, penge eller ej, ligesom enhver erhvervsdrivende har ret til at afvise en hvilken som helst kunde. 

 

Ja, I princippet kan der være snakke om diskrimination, hvis det er hadsk eller negativt ment. Ellers hedder det bare almindeligt forskelsbehandling som eksempellet med barnet i en butik. Netop fordi at det kan argumenteres at børn GENERELT ikke er biologisk og naturlige lige med voksne og derfor er det naturligt at de GENERELT opføre og agirere sig anderledes end voksne. Og dermed er det ikke negativt eller hadsk ment. Ergo er der ikke snakke om diskrimination.

Redigeret af Carl72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Carl72 skrev, for 6 minutter siden:

Ja, I princippet kan der være snakke om diskrimination, hvis det er hadsk eller negativt ment. Ellers hedder det bare almindeligt forskelsbehandling som eksempellet med barnet i en butik. Netop fordi at det kan argumenteres at børn GENERELT ikke er biologisk og naturlige lige med voksne og derfor er det naturligt at de GENERELT opføre og agirere sig anderledes end voksne. 

Du rygcrawler, det er ren ævl. Ja undskyld, men du har rodet dig ud i noget, uden at vide noget som helst om emnet ;) 

Men sammenligning?? Hvor fandt du det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Du rygcrawler, det er ren ævl. Ja undskyld, men du har rodet dig ud i noget, uden at vide noget som helst om emnet ;) 

Men sammenligning?? Hvor fandt du det? 

Så siger vi bare det hvis det kan gøre dig tilfreds ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, 1 time siden:

Haha hvad vrøvler du om? Jeg har sgu aldrig booket en tid sammen med dig, hvis det er det du hentyder til :lol:

For det første bor jeg ikke engang i Jylland hvor du operere og det andet er, at du er langt fra min smag. Jeg går kun efter de unge slanke piger med et feminint ansigt :) 

Det er ikke det jeg skriver.

Jeg hentyder til at med den opfattelse du har af os gper kan du umulig være dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Carl72

Nu behøver man ikke en universitetsuddannelse for at se, at du har en agenda i egen interesse.

Det er ikke pigerne, du skal klandre, men de af dine muslimske fæller, der ikke hører hjemme i en civiliseret verden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, 1 time siden:

Næh. Det er ikke det jeg siger. En GP skal naturligvis ikke gå imod sine principper og dyrke sex med nogle hun ikke vil dyrke sex med. Derfor er løsningen at hun forlader branchen. Alternativt kan hun også bare oprette en profil inde på Sugardaters.dk og så kan hun være selektiv derinde og forskelsbehandle derinde uden at hun reklamere med det :) 

Den er lidt langt ude den der, det er jo ikke et diskotek man skal ind på, man kommer for at få sex, og der skal gp'eren da have den frie vilje til at melde fra. Det kan jeg da ikke se noget galt i. Hvis hun skal dyrke sex  fordi hun vil ikke vil bryde racisme paragraffen, men dyrker sex uden hendes vilje så er vi ude i voldtægt. Så tror jeg at det er bedre at de skriver som de gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 35 minutter siden:

Det er ikke det jeg skriver.

Jeg hentyder til at med den opfattelse du har af os gper kan du umulig være dansk.

Hvilket opfattelse? Er man ikke-dansk fordi at man ikke er racist? Er man ikke-dansk fordi at man mener at man ikke kan bryde loven udfra sit personlige behov. Er man ikke-dansk fordi at man mener at det ikke er i orden at diskriminere nogen udfra en etnicitet de ikke har valgt? Er man ikke-dansk fordi at man går ind for de demokratiske principper. 

I øvrigt så forstår jeg ikke hvorfor min baggrund skulle være et tema. Gå dog efter bolden og ikke manden. Inders inde ved I udmærket godt selv, at det passer det jeg siger og at der er snakke om ulovlig diskrimination. Derfor går I efter manden og bringer jeres what about kort. Og ja, en GP skal ikke tvinges til at dyrke sex med nogen som hun ikke har lyst. Derfor kan hun jo bare forlade branchen. Der er jo ingen der har tvunget hende i branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Carl72 skrev, for 1 minut siden:

Og ja, en GP skal ikke tvinges til at dyrke sex med nogen som hun ikke har lyst. Derfor kan hun jo bare forlade branchen. Der er jo ingen der har tvunget hende i branchen. 

Disse 3 sætninger viser med al tydelighed at du ikke forstår demokratiets grundlæggende principper. 

Carl72 skrev, for 2 minutter siden:

Er man ikke-dansk fordi at man mener at man ikke kan bryde loven udfra sit personlige behov.

Nu er det ved at være den tid hvor du skal henvise til hvilken lov der brydes. Ikke bare generelle henvisninger til din opfattelse af lovene, men et direkte link/citat. Dit postulat har ikke hold virkeligheden. Loven siger intet om retten til at nægte at yde en service. Den siger noget om at man ikke må nægte at sælge en vare, men en pige er jo ikke en vare - vel, eller? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Disse 3 sætninger viser med al tydelighed at du ikke forstår demokratiets grundlæggende principper. 

Nu er det ved at være den tid hvor du skal henvise til hvilken lov der brydes. Ikke bare generelle henvisninger til din opfattelse af lovene, men et direkte link/citat. Dit postulat har ikke hold virkeligheden. Loven siger intet om retten til at nægte at yde en service. Den siger noget om at man ikke må nægte at sælge en vare, men en pige er jo ikke en vare - vel, eller? 

Haha du er så dum og sjov at høre på Aarhus. Så man må ikke selv bestemme om man vil sælge en vare til en neger, men må gerne selv bestemme om man vil sælge en service til en neger :lol: Hvordan kan man sælge en vare uden at yde en service? Godnat Aarhus. Du er alt for plat at høre på :lol:

Redigeret af Carl72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Carl72 skrev, for 28 minutter siden:

Haha du er så dum og sjov at høre på Aarhus. Så man må ikke selv bestemme om man vil sælge en vare til en neger, men må gerne selv bestemme om man vil sælge en service til en neger :lol: Hvordan kan man sælge en vare uden at yde en service? Godnat Aarhus. Du er alt for plat at høre på :lol:

Se nu går du jo selv efter manden og ikke bolden. Var det ikke det du brokkede dig over tidligere? 
Men du har ret i det er godnat at argumentere med dig. Den planet du bor på ved jeg ikke hvor svæver rundt :D

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 3 timer siden:

Slet ikke. Slå ordet diskrimination op. Der står på sort og hvidt "negativ forskelsbehandling". Almindelige forskelsbehandling baseret udfra noget naturligt og biologisk er ikke negativt eller ondt ment. Det er logisk.  

Forskelsbehandling er da i sin natur negativ for den, det går ud over. Du lyder som Løkke, da han for snurrende kameraer forklarede to synonymer med hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 3 timer siden:

Næh. Det er ikke det jeg siger. En GP skal naturligvis ikke gå imod sine principper og dyrke sex med nogle hun ikke vil dyrke sex med. Derfor er løsningen at hun forlader branchen. Alternativt kan hun også bare oprette en profil inde på Sugardaters.dk og så kan hun være selektiv derinde og forskelsbehandle derinde uden at hun reklamere med det :) 

Selektiv derinde? Nu falder kæden da helt af. Forskelsbehandling er vel forskelsbehandlig, hvadenten det er en glædespige eller en sukkerpige?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 3 timer siden:

Ja tak. Kunne være rart med noget lovhjemmel.  Min påstand er at det ikke klart fremgår af loven og derfor vil være op til en domstolsfortolkning, og jeg nægter at tro at en dommer vil pålægge en GP at hun ikke selv må bestemme hvilke kunder hun ønsker at dyrke sex med. Og dermed er det lovligt. Så vidt jeg ved har det dog aldrig været prøvet ved domstolene.

Det er en meget interessant problemstilling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...