Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Carl72 skrev, for 1 minut siden:

Der ligger ikke noget underligt logik i det. Det er bare dig der ikke kan finde ud af at læse. Der er intet problem i at fornærme wallah-typerne. Sagen er bare, at der stadig er mange fra MØ der ikke er wallah-typer. Og problemet ligger i hvis det kommer til at gå ud over dem. 

Jeg kan godt læse, og jeg kan ikke læse dit indlæg på andre måder. Og det er jo altid sådan, at nogle få idioter kan ødelægge det for de mange. Det gælder i mange af livets forhold, og det kan ingen ændre ved. Heller ikke du.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 4 timer siden:

Du er godt nok primitiv !

Hvordan ville du havde det, hvis du bestiller tid på et bordel, og det så viser sig at de eneste ledige sex-arbejdere er en trans, en svært overvægtig kvinde og et meget gammel dame   ?

Betyder din tankegang at du IKKE må diskriminere disse tre befolknings grupper og dermed at du SKAL vælge en af dem. fremfor at forlade etablissementet med uforløst sag  ?

Vi har heldigvis en meget stor personlig frihed i Danmark,  og den gælder alle i landet.

Du føler at nogle kvinder fravælger bestemte typer,  men det er deres fulde ret, ligesom du har ret til at vælge og vrage hvem du har lyst til at involvere dig med.

Jeg er sikker på at der er andre piger/kvinder der er vilde med andre etniciteter end deres egne (jeg kender eksempelvis  både en Arabisk pige der konsekvent kun date skandinaviske mænd  og en dansk pige der er helt pjattet med mørke fyre), så mon ikke der er plads til alle.

Et besøg hos en GP kan ikke sidestilles med et besøg på en restaurant, hun bestemmer suverænt selv  hvad hun vil lægge krop til.  

Personligt fravælger jeg aktivt thailændere, afikanere og øst piger, ikke at racistiske grunde, men fordi jeg ikke ønsker at bidrage til trafficking og tvang.

En dansk pige af udenlandsk herkomst derimod, kunne jeg ikke drømme om at fravælge udelukkende på grund af hendes oprindelse.

Og du er en tumpe! :) 

Som jeg har nævnt lidt over 117 gange, så er ikke alt slags forskelsbehandling diskriminiation. Der er en kæmpe forskel mellem at forskelsbehandle mellem noget et menneske ikke kan gøre for og er blevet født med og med noget mennesket kan ændre ved. For at noget skal være diskrimerende, så skal det været noget der er hadsk eller negativt ment mod en etnicitet f.eks. Slå selv ordet diskriminiation op! 

Din sammenligning med en trans er virkelig plat. En trans har mig bevidst en pik og at man fravælger en trans har noget at gøre med, at man ikke tænder på en pik. At man er kommet for at få fisse og man så ender med en pik er så en helt anden kategori og kan ikke sammenlignes med en mand med kulør i huden og en mand med ikke kulør i huden. Desuden har de fleste transvestitter jo VALGT at være transvestitter. 

I øvrigt så er der også en stor forskel mellem sælgeren (erhvervet) og køberen. Erhvervet er underlagt nogle regler som køberen ikke er underlagt. En køber kan gå udenom en etnicitet, hvis han f.eks. ikke tænder på afrikanske piger, uden at han reklamere med, at han ikke vil besøge afrikanere. Og hermed kommer han ikke til at diskriminere nogle der han ikke reklamere med det og dermed kan de afrikanske piger ikke vide det.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 3 timer siden:

Og du er en tumpe! :) 

Som jeg har nævnt lidt over 117 gange, så er ikke alt slags forskelsbehandling diskriminiation. Der er en kæmpe forskel mellem at forskelsbehandle mellem noget et menneske ikke kan gøre for og er blevet født med og med noget mennesket kan ændre ved. For at noget skal være diskrimerende, så skal det været noget der er hadsk eller negativt ment mod en etnicitet f.eks. Slå selv ordet diskriminiation op! 

Din sammenligning med en trans er virkelig plat. En trans har mig bevidst en pik og at man fravælger en trans har noget at gøre med, at man ikke tænder på en pik. At man er kommet for at få fisse og man så ender med en pik er så en helt anden kategori og kan ikke sammenlignes med en mand med kulør i huden og en mand med ikke kulør i huden. Desuden har de fleste transvestitter jo VALGT at være transvestitter. 

I øvrigt så er der også en stor forskel mellem sælgeren (erhvervet) og køberen. Erhvervet er underlagt nogle regler som køberen ikke er underlagt. En køber kan gå udenom en etnicitet, hvis han f.eks. ikke tænder på afrikanske piger, uden at han reklamere med, at han ikke vil besøge afrikanere. Og hermed kommer han ikke til at diskriminere nogle der han ikke reklamere med det og dermed kan de afrikanske piger ikke vide det.  

Du er super underholdende:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 4 timer siden:

Og du er en tumpe! :) 

Som jeg har nævnt lidt over 117 gange, så er ikke alt slags forskelsbehandling diskriminiation. Der er en kæmpe forskel mellem at forskelsbehandle mellem noget et menneske ikke kan gøre for og er blevet født med og med noget mennesket kan ændre ved. For at noget skal være diskrimerende, så skal det været noget der er hadsk eller negativt ment mod en etnicitet f.eks. Slå selv ordet diskriminiation op! 

Din sammenligning med en trans er virkelig plat. En trans har mig bevidst en pik og at man fravælger en trans har noget at gøre med, at man ikke tænder på en pik. At man er kommet for at få fisse og man så ender med en pik er så en helt anden kategori og kan ikke sammenlignes med en mand med kulør i huden og en mand med ikke kulør i huden. Desuden har de fleste transvestitter jo VALGT at være transvestitter. 

I øvrigt så er der også en stor forskel mellem sælgeren (erhvervet) og køberen. Erhvervet er underlagt nogle regler som køberen ikke er underlagt. En køber kan gå udenom en etnicitet, hvis han f.eks. ikke tænder på afrikanske piger, uden at han reklamere med, at han ikke vil besøge afrikanere. Og hermed kommer han ikke til at diskriminere nogle der han ikke reklamere med det og dermed kan de afrikanske piger ikke vide det.  

Prøv lige at se lidt på dig selv:

Du vil i bund og grund tvinge et andet menneske til sex imod hendes/hans/'hens' vilje ?

Så du er ikke bare en tumpe men en sadist ?

Nok er der penge i mellem når der drejer sig om prostitution, men  lovene om diskriminering og ulovlig forskelsbels behandling står altså ikke vores grundlovs sikrede personlige frihed!

Vi taler ikke om frisør besøg eller adgang til et offentligt tilgængeligt sted eller gode, så kryb du bare ned under din sten igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, for 12 minutter siden:

Prøv lige at se lidt på dig selv:

Du vil i bund og grund tvinge et andet menneske til sex imod hendes/hans/'hens' vilje ?

Så du er ikke bare en tumpe men en sadist ?

Nok er der penge i mellem når der drejer sig om prostitution, men  lovene om diskriminering og ulovlig forskelsbels behandling står altså ikke vores grundlovs sikrede personlige frihed!

Vi taler ikke om frisør besøg eller adgang til et offentligt tilgængeligt sted eller gode, så kryb du bare ned under din sten igen.

 

 

Dear Lord. Here we go again. Den ene i denne tråd er dummere end den anden. Læs alle mine indlæg i denne tråd. Jeg har altså allerede skrevet med skriftstørelse 72 til Liv, at en GP IKKE skal dyrke sex med en person hun ikke vil dyrke sex. At man er blind og ikke kan se, at der står ikke, (selvom at det står med skriftstørrelse 72) eller at man ikke kan finde ud af at læse og opfatte noget simpelt, er altså ikke mit problem. 

 

Farvel!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 31.1.2020 at 18:24:

Okay, lad mig google noget så simpelt for dig:

http://letmegooglethat.com/?q=diskrimination+lovgivning

Der står klart og tydeligt i bekendtgørelse for forskelsbehandling:

§ 1. Ved forskelsbehandling forstås i denne lov enhver direkte eller indirekte forskelsbehandling på grund af race, hudfarve, religion eller tro, politisk anskuelse, seksuel orientering, alder, handicap eller national, social eller etnisk oprindelse.

Link:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=179869
 

Den lov du henviser til gælder forholdet mellem arbejdsgiver og arbejdstager. Det er en ommer. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...