Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Guest fynbomanden
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Men af og til nødvendigt?

Oftere end jeg ønsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
fynbomanden skrev, for 31 minutter siden:

Jeg ønsker ikke at have sex med mig selv - det er sgu blevet for kedeligt 

….for at få noget fremmed bruger du bare venstre hånd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

hmmmm….ønsker ikke sex, med mennesker der ikke har lyst, eller velbehag ved sex :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 29 minutter siden:

hmmmm….ønsker ikke sex, med mennesker der ikke har lyst, eller velbehag ved sex :)

Enig,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 3 timer siden:

hmmmm….ønsker ikke sex, med mennesker der ikke har lyst, eller velbehag ved sex :)

Men du tager gerne Trine i numsen, selv om hun ikke finder velbehag ved det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 8 timer siden:

Jeg ønsker ikke at have sex med mig selv - det er sgu blevet for kedeligt 

Jeg ønsker heller ikke at have sex med dig. Så er vi i hvert fald to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falske plastikpiger: silicone, tatoveringer, piercinger i ansigtet og botox i læberne. Synes efterhånden der er opstået epidemi med hensyn til det.

Overvægtige og domina piger. Jeg blev engang i 2018 i Artemis, Berlin, taget af en meget bred lav domina type kvinde(hun var lige så bred som hun var høj) på mindst 110kg. Mens hun sad på en sofa bag baren tog hun på min badekåbe i ærmet da jeg gik forbi og hun sagde come here. Jeg svarede no, det var her det udviklede komisk. Hun prøvede med al sin kraft at hive mig til sofaen og jeg strittede imod med al min kraft, endda med stor smerter i venstre skulder efter skade. Så skreg hun COME HEREEEEE! Wtf. Jeg overgav mig ikke og til sidst slap hun mig. Jeg overlevede. Og jeg er traumatiseret for livet. Der var en masse omkring os som ikke kunne lade være med at trække på smilebåndet. Og jeg er 70kg, hun var sgu stærk. Rygterne siger der er stadigvæk ekko inde i Artemis efter hun skreg COME HEREEEE...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Prinz skrev, for 20 timer siden:

Men du tager gerne Trine i numsen, selv om hun ikke finder velbehag ved det? 

nå daaaa….meget gerne, har da bukket en pige ved navn Trine også i røveren, men hvorfra ved DU at andre ikke vil kunne finde det behageligt ????,  fordomme er til for at nedbrydes, ellers går man i graven med en oplevelse fattigere.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj80 skrev, den 8.1.2020 at 01:47:

Falske plastikpiger: silicone, tatoveringer, piercinger i ansigtet og botox i læberne. Synes efterhånden der er opstået epidemi med hensyn til det.

Overvægtige og domina piger. Jeg blev engang i 2018 i Artemis, Berlin, taget af en meget bred lav domina type kvinde(hun var lige så bred som hun var høj) på mindst 110kg. Mens hun sad på en sofa bag baren tog hun på min badekåbe i ærmet da jeg gik forbi og hun sagde come here. Jeg svarede no, det var her det udviklede komisk. Hun prøvede med al sin kraft at hive mig til sofaen og jeg strittede imod med al min kraft, endda med stor smerter i venstre skulder efter skade. Så skreg hun COME HEREEEEE! Wtf. Jeg overgav mig ikke og til sidst slap hun mig. Jeg overlevede. Og jeg er traumatiseret for livet. Der var en masse omkring os som ikke kunne lade være med at trække på smilebåndet. Og jeg er 70kg, hun var sgu stærk. Rygterne siger der er stadigvæk ekko inde i Artemis efter hun skreg COME HEREEEE...

 

Først vil jeg lige rette dig Botox er en nervegift, det propper du ikke i læberne, det du bruger det til er rynker, du kender dem fra tv som ikke har noget mimik i ansigtet, det er Botox. Men jeg er helt enig i at kunstige piger er turnoff.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem ønsker jeg ikke sex ?

Tjah udover de indlysende som børn, dyr, misbruger typer, handlede kvinder, trans 'piger' &  bagbordsindianere,  så er flg. turn off for mig:

Usoignerede, punkere, kvinder der lider af anoreksi, Super size women ,mandhaftige/drengede kvinder/piger, kæderygere, skaldede/har ekstremt kort hår, ekstremt tatoverede eller over piercede , GILF's, rocker tøser, arrogance og ....

Selvom jeg i bund og grund foretrækker petit piger fra min egen kultur kreds, så er jeg ikke blind for at sødme og skønhed kommer i mange størrelser, former og fra mange verdens dele.

Men det sagt så holder jeg mig fra Thai og Øst piger, med mindre de er naturaliserede og selvstændige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 7.1.2020 at 09:43:

Det gør jeg når jeg hører mandens højde og vægt. Om manden er slank eller har farmave er lige meget. Jeg tænder på begge dele. Jeg er bare ikke til mænd i samme størrelse som mig selv. Ja, jeg ser ironien i det, men jeg kan ikke bestemme hvad jeg tænder og ikke tænder på. 

He Christina 

Jeg er 175 høj/lav vejer   97 kg

Mit Bmi er 31,7  dvs svær overvægt ifølge Bmi-skema

Er jeg ude af din målgruppe? Jeg er bare nysgerrig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder med ekstremt store kunstige læber.

Alle andre kosmetiske operationer kan jeg leve med, men de der Barbie-læber slukker fuldstændig mit lys.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Christina ssbbw skrev, den 6.1.2020 at 10:42:

Når en mand henvender sig til mig, så spørger jeg om alder, højde og vægt. Det gør jeg, fordi jeg vil vide om det er en mand jeg tænder på. 

Forventer du at manden er ærlig. Når jeg siger min alder og vægt, bruger jeg den skala glædespigerne skriver i deres annoncer.  Altså - ca 10 år og en del kilo lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Rørlægger007 skrev, for 13 timer siden:

He Christina 

Jeg er 175 høj/lav vejer   97 kg

Mit Bmi er 31,7  dvs svær overvægt ifølge Bmi-skema

Er jeg ude af din målgruppe? Jeg er bare nysgerrig:)

Jeg regner ikke andres bmi ud, og jeg har ingen fast grænse for hvad du må veje. Jeg vurderer ud fra hvad jeg synes. 

Hardrock_west skrev, for 43 minutter siden:

Forventer du at manden er ærlig. Når jeg siger min alder og vægt, bruger jeg den skala glædespigerne skriver i deres annoncer.  Altså - ca 10 år og en del kilo lettere.

At andre ikke er ærlige har intet med mig at gøre. Så ja, jeg forventer selvfølgelig at andre er ærlige, ligesom jeg selv er. Jeg er så sent som i dag blevet spurgt om jeg er 43 år, fordi jeg ser yngre ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker ikke sex med piger der er større end mig, (97 kg) men jeg elsker store bryster,

og det hænger tit sammen med buttede  piger, det er også fint og dejligt.

De må bare ikke være overbuttede,

Og da en af mine absolut favoritstillinger er , en rigtig ridetur, er det ikke muligt hvis pigen er for stor

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan skrev, den 6.1.2020 at 04:06:

hvad du aldrig vil købe eller sælge dig til. 

Mængdelære: Hvad jeg aldrig ville købe er uendeligt. Derfor er der faktisk ikke plads til at beskrive det, da Eroguides serverplads er endelig. Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele problematikken kan faktisk beskrives i 2 sætninger.:

Mænd kan qua betaling vælge til, mens kvinder kan vælge fra. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, den 6.1.2020 at 12:13:

Hej Christina

Tak for din kommentar. Skal måske lige sige jeg aldrig selv har oplevet at blive afvist. 

Tænker blot de mænd, som måske får mindre sex fordi de fx vejer for meget, får endnu et "nederlag" hvis de også får nej en glædespiger ej heller vil knalde mod betaling. Syntes personligt hvis man vælger at tilbyde sex mod betaling, så bør man også give den en god service. Er helt med på, der kan være eksempler hvor jeg forstå ej nej. Fx mænd der ikke har været i bad i 3 uger, hvor man med det samme man mødes kan mærke, han er en idiot osv.

Jeg fravælger selv kvinder, hvor jeg vurdere der er chanche for de ikke gør det fri villigt/gør det for at få penge til stoffer og altså kvinder der fra vælger mænd, ud fra deres vægt(og hvad ellers de skriver i deres annonce om mænd der skal holde sig væk)

Jeg er personlig STOR ynder af udtrykket “erotisk buttet” - en lille rødvinsdunk har vist aldrig skræmt nogen væk, men er det selveste Himmelbjerget eller Jabba the Hutt der kommer på besøg - så forstår jeg godt at der må gives udtryk for lidt fedtforskrækkelse.

Og JA for hulen - pigerne bestemmer da helt hvem - og hvad de vil indlade sig på og med.

Nøgleordet her er RESPEKT - en kunde der udviser disrespekt må oplagt smides på porten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Jeg bryder mig ikke om at give blowjob til mænd der er meget behåret dernede. ( det er så irriterende og føle at man skal hoste hårbolde op som en kat)

Eller mænd der lugter af sure sokker.

Ellet mænd der har en piecing i pikken.( det skræmmer mig lidt, tænk hvis den af en eller anden grund bliver revet ud, avs)

Og mænd der er decideret uhøflig.

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Ud over de logiske fravalg - børn, dyr etc - finder jeg silikonebabser og massive tatoveringer som et decideret turnoff.

For mig er naturlige piger med udstråling og charme den største turn-on 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Christina ssbbw skrev, den 6.1.2020 at 10:42:

Når en mand henvender sig til mig, så spørger jeg om alder, højde og vægt. Det gør jeg, fordi jeg vil vide om det er en mand jeg tænder på. Gør jeg ikke det, så bliver han afvist. Det har intet at gøre med at træde på nogle, men jeg er i branchen fordi jeg elsker sex. Og jeg hverken kan eller vil dyrke sex med en jeg ikke tænder på. 

Jeg kan ikke lige forstå, hvorfor du ikke skriver i annoncen om de kriterier du har. Jeg ser tit, at at piger skriver, at man skal oplyse f.eks. alder men ikke hvor grænsen ca. er. Jeg ville da føle det irriterende, hvis jeg havde sat mig op til en hyrdetime og kontaktet GPen og så fået at vide, at jeg var for gammel, uden at hun reelt havde mødt mig. Hvis kriterierne fremgår tydeligt kan man jo hurtigt skippe tanken om lidt sjov og finde en anden pige. Noget andet er, hvis man bliver afvist, når man møder op. Det er jo pigens privilegium. Vi kan jo også vælge at gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 10 minutter siden:

Ud over de logiske fravalg - børn, dyr etc - finder jeg silikonebabser og massive tatoveringer som et decideret turnoff.

For mig er naturlige piger med udstråling og charme den største turn-on 

Helt på linje, desforuden kan jeg ikke nyde det optimalt at være sammen med en ryger.

Faktisk kan rygere børste tænder og spise tyggegummi alt det, de lyster, man kan stadig smage røgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lagaffe skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan ikke lige forstå, hvorfor du ikke skriver i annoncen om de kriterier du har. Jeg ser tit, at at piger skriver, at man skal oplyse f.eks. alder men ikke hvor grænsen ca. er. Jeg ville da føle det irriterende, hvis jeg havde sat mig op til en hyrdetime og kontaktet GPen og så fået at vide, at jeg var for gammel, uden at hun reelt havde mødt mig. Hvis kriterierne fremgår tydeligt kan man jo hurtigt skippe tanken om lidt sjov og finde en anden pige. Noget andet er, hvis man bliver afvist, når man møder op. Det er jo pigens privilegium. Vi kan jo også vælge at gå igen.

Det er da være værre at blive afvist når du står foran pigen end i telefonen. 

Og jeg gider ikke skrive at man mindst skal være x antal år, for så vil nogle lyve. Så er det bedre de skriver det ærligt når jeg spørger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...