Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Visti-Vistisen skrev, for 34 minutter siden:

Kvinder over 175 cm.

Kvinder over 55 kg.

Kvinder over 35 år.

Uh, der findes ikke noget skønnere end lange ben på en flot, høj pige/kvinde. 

Jeg foretrækker dem helst over 1.75, og det minimerer udbuddet en del, desværre. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
danny81 skrev, for 1 minut siden:

Uh, der findes ikke noget skønnere end lange ben på en flot, høj pige/kvinde. 

Jeg foretrækker dem helst over 1.75, og det minimerer udbuddet en del, desværre. :-)

Det er jeg enig med dig. Men nu er jeg selv lavstammet og jeg gider ikke kigge hende dybt i navnlen.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Liv skrev, for 1 time siden:

Det var et eksempel, for at få dig til at overveje, hvordan det vil føles at være intim med et menneske du ikke har lyst til at være intim med, så jo det var særdeles relevant.

Forskellen på os og fx tandlægen og frisøren er, at vi er nøgne på job og deler det mest intime vi har med vores gæster.  Ja, det er et arbejde, ja vi sælger en ydelse (eller vælger at knalde for penge, som du så smukt udtrykker det.....), men det kan ikke sammenlignes med noget andet fag.

At have sex mod sin vilje er overgreb, det tager man skade af. Ingen kvinder skal overskride egne grænser. Sex er ikke en menneskeret, ikke engang købesex.

Tror sku det er første gang jeg er enig med dig, helt enig at dyrke sex med en person som man ikke tænder på er et decideret overgrab på sig selv, som senere hen kan udløse ptsd for nogle.

Jeg forstår så ikke helt at folk gider at svare den person som mener at blot fordi man er prostitueret, så skal man ta alle mænd ind.

Det viser blot at personen ikke ejer skygge af empati eller overhovedet ikke har respekt for prostitueret/Glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
TattooGuy skrev, for 15 minutter siden:

Tror sku det er første gang jeg er enig med dig, helt enig at dyrke sex med en person som man ikke tænder på er et decideret overgrab på sig selv, som senere hen kan udløse ptsd for nogle.

Jeg forstår så ikke helt at folk gider at svare den person som mener at blot fordi man er prostitueret, så skal man ta alle mænd ind.

Det viser blot at personen ikke ejer skygge af empati eller overhovedet ikke har respekt for prostitueret/Glædespiger.

Jeg synes det er vigtigt der bruges tid på at svare hans indlæg, det fortjener netop mere dialog. 

Hvis man er nybegynder i faget, er jeg bange for der i startfasen kan udløses handlinger som pigen ikke er langsigtet med. Det kaster mig tilbage til godkendelse til at drive sexforretninger. Det forhindrer også ulovlige aktiviteter og uønsket handlinger som styrker pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TattooGuy
Cjan skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes det er vigtigt der bruges tid på at svare hans indlæg, det fortjener netop mere dialog. 

Hvis man er nybegynder i faget, er jeg bange for der i startfasen kan udløses handlinger som pigen ikke er langsigtet med. Det kaster mig tilbage til godkendelse til at drive sexforretninger. Det forhindrer også ulovlige aktiviteter og uønsket handlinger som styrker pigen. 

Kan du formulere det anderledes, forstå ikke rigtig hvad du mener ?

Om man er nybegynder eller ej, så er det ganske normal adfærd at man respekterer andres grænser, glædespige eller ej .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
TattooGuy skrev, for 1 minut siden:

Kan du formulere det anderledes, forstå ikke rigtig hvad du mener ?

Om man er nybegynder eller ej, så er det ganske normal adfærd at man respekterer andres grænser, glædespige eller ej .

Det jeg mener er, at nybegyndere i sexbranchen godt kan være farvet af nogle mænds holdninger til at købepiger skal modtage alt. Derfor er det vigtigt der bruges tid på usympatiske holdninger og endnu mere fordi hun kan være omringet af gamle rotter i faget som har glemt deres egne grænser. 

Og ja, jeg er ganske enig i vores grænser skal respekteres men der findes altså mænd som elsker nybegyndere i faget. Af hvilken årsag tror du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 2 timer siden:

Jeg har hørt flere kvinder sprøjter deres parfume på hånden inden blowjob med henblik på forebyggelse af brækfornemmelser, der må findes mange sure og svedlugtende pikke. 

Bvdrr. 

Det er lidt mærkeligt at de ikke insisterer på at mændene går i bad før akten. En vaskning kan trods alt fjerne langt de fleste lugt gener.

Bruger man parfume fordi man generelt set ikke bryder sig om lugten og smagen af mandlige kønsorganer, så har man nok valgt den forkerte branche. Hvis man får brækfornemmelser ved tanken om et blæs, er det nok lidt op af bakke mht. arbejdsglæden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Kindhesten80 skrev, for 7 minutter siden:

Det er lidt mærkeligt at de ikke insisterer på at mændene går i bad før akten. En vaskning kan trods alt fjerne langt de fleste lugt gener.

Bruger man parfume fordi man generelt set ikke bryder sig om lugten og smagen af mandlige kønsorganer, så har man nok valgt den forkerte branche. Hvis man får brækfornemmelser ved tanken om et blæs, er det nok lidt op af bakke mht. arbejdsglæden. 

 

Det er rigtig meget op af bakke med hygiejne og fnat epidemier. Fødevarestyrelsen pisker rundt med sure smileys og renligheden er en sparsommelig affære. 

Smagen af manden og hans ædle dele forhindres med et kondom, så langt, så godt. Det forhindrer dog ikke lugten der kan forekomme og et hurtigt bad løser som du selv påpeger alle problemer. Problemet er bare mange mænd vil opfatte det personligt og I besidder ikke samme forfængelighed som kvinden gør.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvad du aldrig vil  sælge dig til?

-Mennesker  som  ikke  respektere  mine  grænser  og  mig  som  person. 

-leg  hvor  der  indgår  nåle,  vold eller  tvang (som  ikke  er  leg), sex  med  mindreårige, blod, varige  skader/mærker, synlig  påvirket  personer (narko, rusmidler)

-anal fisting  hverken  som  giver  eller  modtager. 

-hvis  lysten/eller  nysgerrighed  ikke  driver  værket. 

 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 12 minutter siden:

Det er rigtig meget op af bakke med hygiejne og fnat epidemier. Fødevarestyrelsen pisker rundt med sure smileys og renligheden er en sparsommelig affære. 

Smagen af manden og hans ædle dele forhindres med et kondom, så langt, så godt. Det forhindrer dog ikke lugten der kan forekomme og et hurtigt bad løser som du selv påpeger alle problemer. Problemet er bare mange mænd vil opfatte det personligt og I besidder ikke samme forfængelighed som kvinden gør.  

 

Ja det er nok rigtigt mht. epidemier. Det har bare ikke så meget med lugt og smagsgener at gøre. Man lider ikke nødvendigvis af fnat fordi man lugter af sved.

Personligt går jeg altid i bad før et møde med en gp. Det tror jeg løser de fleste problemer. Som gp kan man insistere på at manden møder op nyvasket, eller evt. tager et bad før akten. Så slipper man for at bede kunden om gå i bad midt under samlejet, eller hvad man nu har gang i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Kindhesten80 skrev, for 3 minutter siden:

Ja det er nok rigtigt mht. epidemier. Det har bare ikke så meget med lugt og smagsgener at gøre. Man lider ikke nødvendigvis af fnat fordi man lugter af sved.

Personligt går jeg altid i bad før et møde med en gp. Det tror jeg løser de fleste problemer. Som gp kan man insistere på at manden møder op nyvasket, eller evt. tager et bad før akten. Så slipper man for at bede kunden om gå i bad midt under samlejet, eller hvad man nu har gang i.

Selvfølgelig er sved ikke lig med fnat, det håber jeg heller ikke I tror jeg mener. 

Alt det andet du skriver er jeg fuldstændig enig med dig i og jeg tror faktisk de mænd som læser det her vil gå i bad eller vaske pikken inden næste pige besøg 

:biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 2 timer siden:

Det er jeg enig med dig. Men nu er jeg selv lavstammet og jeg gider ikke kigge hende dybt i navnlen.;)

Haha, det forstår jeg godt, omend jeg heller ikke selv er blandt de højeste (1.75). Jeg synes at højdeforskellen kun gør det mere attraktivt, men så underlig er jeg ;-)

Men intet ondt om lavstammede, Visti. Det meste arbejde er ved jorden alligevel har jeg altid sagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 timer siden:

Når en mand henvender sig til mig, så spørger jeg om alder, højde og vægt. Det gør jeg, fordi jeg vil vide om det er en mand jeg tænder på. Gør jeg ikke det, så bliver han afvist. Det har intet at gøre med at træde på nogle, men jeg er i branchen fordi jeg elsker sex. Og jeg hverken kan eller vil dyrke sex med en jeg ikke tænder på. 

Hvem sorterer du så fra ud fra de kriterier?

Del dette indlæg


Link til indlæg
danny81 skrev, for 3 minutter siden:

Haha, det forstår jeg godt, omend jeg heller ikke selv er blandt de højeste (1.75). Jeg synes at højdeforskellen kun gør det mere attraktivt, men så underlig er jeg ;-)

Men intet ondt om lavstammede, Visti. Det meste arbejde er ved jorden alligevel har jeg altid sagt.

Med  dine 175, så er du jo også et halvt hoved højere end mig. 

Det var så dejligt da jeg boede i Colombia, pigerne var typisk i øjenhøjde med mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
danny81 skrev, for 19 minutter siden:

Haha, det forstår jeg godt, omend jeg heller ikke selv er blandt de højeste (1.75). Jeg synes at højdeforskellen kun gør det mere attraktivt, men så underlig er jeg ;-)

Men intet ondt om lavstammede, Visti. Det meste arbejde er ved jorden alligevel har jeg altid sagt.

Jeg selv en bette L¤rd men har haft fantastiske oplevelser med et par høje piger.

Min favorit skrev at hun var 178 cm men faktuelt er hun 180-182 på flade fødder og det var dæleme nogle fornøjelige hyggestunder!

En anden gedigen 'knaldperle' jeg har mødt var  en knap  150 cm 'høj' pæredansk pige, der virkelig blæste mig omkuld

Så højdeforskel: Ja tak det skræmmer ikke mig, bare vi har 'kemi'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cjan skrev, for 55 minutter siden:

Selvfølgelig er sved ikke lig med fnat, det håber jeg heller ikke I tror jeg mener. 

Alt det andet du skriver er jeg fuldstændig enig med dig i og jeg tror faktisk de mænd som læser det her vil gå i bad eller vaske pikken inden næste pige besøg 

:biggrin:

 

Det håber jeg også de vil gøre. Ligesom jeg også håber på at de kvinder der arbejder som gp, der læser med, også sørger for at holde hygiejnen i top når de skal møde den næste kunde. Man har som kunde bestemt ikke lyst til at blive mødt af en ram lugt af fiskefilet, når man beslutter sig for at bevæge sig hen mod kvindens nedre regioner. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Hvem sorterer du så fra ud fra de kriterier?

Mænd der er for unge, for gamle eller stærkt overvægtige. Kan de være min søn eller far, så siger jeg pænt nej tak. 

Redigeret af Christina ssbbw
Måtte lige skære det lidt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 5 timer siden:

Kvinder over 175 cm.

Kvinder over 55 kg.

Kvinder over 35 år.

Højden bemærker man ikke så meget - når de først ligger ned - og f.eks. en dværg har kun korte ben og korte arme.
Kvinder der lige må hive lidt op i maveskindet for at man kan komme til - dertil kommer jeg forhåbentlig aldrig, men havde en kammerat, der fortalte om en oversygeplejerske han engang hoppede på.

Kvinder over 35 - dem har jeg de bedste oplevelser med - bare de er nogenlunde slanke, velholdte og ikke ligner gamle sure koner ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Kindhesten80 skrev, 1 time siden:

Det håber jeg også de vil gøre. Ligesom jeg også håber på at de kvinder der arbejder som gp, der læser med, også sørger for at holde hygiejnen i top når de skal møde den næste kunde. Man har som kunde bestemt ikke lyst til at blive mødt af en ram lugt af fiskefilet, når man beslutter sig for at bevæge sig hen mod kvindens nedre regioner. :biggrin:

Fiskefilet, griner. 

Der skal selvfølgelig være gensidig renlighed. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cjan
Cjan skrev, for 9 minutter siden:

Fiskefilet, griner. 

Der skal selvfølgelig være gensidig renlighed. 

 

Og her kommer jeg i konflikt med brugen af svampe under sin menstruation for det er ikke gensidig renlighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Jeg har ikke nogen generelle retningslinjer der affejer hverken den ene eller anden type, er meget åben for de mænd, der kunne ønske at bruge tid (og penge) hos mig.

alle etniciteter er velkomme, det samme er overvægtige, og mænd i alle aldre. 

Men alt er med forbehold. Og sådan synes jeg også det skal være :) 

(men please, hvis du virkelig sløser med sæben, så tak ja hvis du bliver tilbudt et bad :D ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan Kaspersen

Jeg er faktisk ret kræsen. Det er for mig så enormt heldigt at pigerne ikke er lige så kræsne som jeg er...:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke tænde på kvinder der ligger 15-20kg over deres normalvægt, de kan sagtens være smukke, det er deres "livsstil" jeg ikke bryder mig om.

Syntes ikke thaier eller sorte er attraktive, min penis er selektiv racist der.

Alder betyder ikke så meget mht. Købesex, mine kærester og koner har generelt være 5+ år yngre end mig. Det er ikke et bevidst valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne nu godt kneppe min svigermor. Nok mest bare for at pisse mig svigerfar af. Jeg kunne helt sikkert også godt finde på at kneppe en dværg. Hvorfor egentlig ikke det? Jeg er nu heller ikke til sex der indbefatter smerte. Og dog! For jeg husker et kongeknald med en pige som havde lange negle og kunne lide at bide. Og selvom min ryg lignede en skidt dag for Kunta Kinte, og CSI snildt ville kunne identificere hende på de blåviolette mærker på mine skuldre, var det absolut alle pinslerne værd. 

Men grimme tænder og rygerånde? Der sætter jeg sq grænsen......nogen gange! 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...