Hop til indhold
Guest Cjan

Jeg ønsker ikke sex med?

Recommended Posts

Christina ssbbw skrev, for 3 timer siden:

Jeg er forbavset over at der er mænd der har et problem med, at man som GP sætter grænser op for hvilke kunder man vil modtage.

Jeg deler din forbavselse fuldt. Hvis en hvilken som helst kvinde har noget hun ved er en hindring, så vil jeg da gerne vide det, hvis det sparer mig besvær og bristede forhåbninger. Afhængigt af hvad det er, så kan jeg have nogle fordomme om kvinden (fx hvis hun som mange på Tinder vil have at manden skal være 20 cm højere end hende). Men det er jo ligegyldigt. Det er lettere for alle.

Men jeg kan også godt se det modsatte synspunkt. Jeg ligner fx ikke min alder, så det er uhensigtsmæssigt at sortere mig fra på kronologisk alder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Aldersforskel. Der diskuteres aldersforskel. Kun en påmindelse om det universelt pirrende med det. 

Der er jo også den dansk/svenske film Dronningen, hvor Trine Dyrholm i går fik en pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Styrvolt skrev, for 43 minutter siden:

Jeg har skam fundet nogle dejlige kvinder, der også trives med jobbet. Du har meget travlt med at pådutte mig noget, jeg ikke gør.

 

Styrvolt skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror at de fleste unge mænd har været tændte på fantasier om at være sammen med en moden dame. Hvis det vækker din afsky, må du være mere end almindeligt snerpet :shock:

Og du har travlt med at kalde mig snerpet, fordi jeg ikke tænder på det samme som du gør.

Denne samtale kommer ingen vegne, så den stopper nu fra min side. I må alle have en god dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 1 time siden:

 Da jeg blev påtvunget at læse dén af en forresten overlækker ung engelsklærer på gymnasiet ... uhmmmm .... jeg var klar til at ..... 

Gik vi på samme gymnasium? Min engelsklærer var også den lækreste, med en forkærlighed for meget stramme sweaters ... Jeg tror dog kun vi så filmen.

Men oplagt trick for en lærer at bruge. Måske var det sådan Macrons kone gjorde, da hun var hans gymnasielærer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Ønsker ikke sex med 

Kvinder der vejer meget mere end mig 97 kg

Kvinder der er meget tynde , under 40 kg med normal højde

Kvinder der er storryger

Kvinder der er tatoveret med farvelade

Kvinder der er påvirket , af stoffer , alkohol

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvinder er taler som en havnearbejdere

Kvinder der ikke kan føre en forståelig samtale

Undskyld jeg kommer ind på stedet, hvis stedet er for usselt, så går jeg min vej.

Påvirket piger, er heller ikke sagen.

Hvis det er tydeligt at der er en pimp så går jeg igen.

Storrygende piger er et No go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går uden om de GP'er der fravælger en bestemt etnicitet. I min verden virker det alt for racistisk og det kan ikke legitimeres på nogen måde uanset hvordan man vælger at vende og dreje den. I Danmark har vi en grundlag, hvor det er ulovligt, at diskriminere udfra etnicitet og dette gælder alle enhver! En læge kan f.eks. ikke fravælge en bestemt etnicitet og dette burde GP'er heller ikke. Og inden I alle sammen går amok og råber om, at der er forskel mellem det job en læge skal udføre og en GP, fordi at GP'en skal tilbyde noget intimt til kunden, så er jeg helt enig. Der er nemlig en stor forskel. Men dette giver stadig ikke legitimitet til at man kan bryde loven og sorge en helt etnicitet. Løsningen må være, at GP'en forlader branchen, hvis hun ikke kan indrette sig efter at lov er lov og man ikke kan sorge en helt etnicitet udfra sine egne præferencer. Det er altså en del af vilkårne. Kan man ikke acceptere dem, så forlad branchen! Og så kan pigen jo bare dyrke sex med hvem hun vil i sit PRIVATE færden.  

Jeg ser kun et problem, hvis GP'en fravælger en kunde udfra noget som kunden ikke kan gøre for eller ændre ved. Som f.eks. hudfarve eller etnicitet. Alt det andet som dårligt opførelse osv. ser jeg ikke et problem ved at man sortere dem fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 5 timer siden:

Jeg går uden om de GP'er der fravælger en bestemt etnicitet. I min verden virker det alt for racistisk og det kan ikke legitimeres på nogen måde uanset hvordan man vælger at vende og dreje den. I Danmark har vi en grundlag, hvor det er ulovligt, at diskriminere udfra etnicitet og dette gælder alle enhver! En læge kan f.eks. ikke fravælge en bestemt etnicitet og dette burde GP'er heller ikke. Og inden I alle sammen går amok og råber om, at der er forskel mellem det job en læge skal udføre og en GP, fordi at GP'en skal tilbyde noget intimt til kunden, så er jeg helt enig. Der er nemlig en stor forskel. Men dette giver stadig ikke legitimitet til at man kan bryde loven og sorge en helt etnicitet. Løsningen må være, at GP'en forlader branchen, hvis hun ikke kan indrette sig efter at lov er lov og man ikke kan sorge en helt etnicitet udfra sine egne præferencer. Det er altså en del af vilkårne. Kan man ikke acceptere dem, så forlad branchen! Og så kan pigen jo bare dyrke sex med hvem hun vil i sit PRIVATE færden.  

Jeg ser kun et problem, hvis GP'en fravælger en kunde udfra noget som kunden ikke kan gøre for eller ændre ved. Som f.eks. hudfarve eller etnicitet. Alt det andet som dårligt opførelse osv. ser jeg ikke et problem ved at man sortere dem fra. 

Så har du ikke mange at vælge imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 5 timer siden:

Jeg går uden om de GP'er der fravælger en bestemt etnicitet.

Det er jo dit valg, ligesom det er pigernes valg at fravælge en gruppe kunder som kun giver problemer på den ene eller anden måde. 

Det er jo ingen hemmelighed at det pigerne fravælger er mænd fra mellemøsten. Ifølge de piger jeg har talt med om det, her i Århus, så behandler disse mænd pigerne totalt respektløse. Nærmest som om de slet ikke er mennesker. De vil ikke betale prisen, de er totalt hensyns løse under sex. Meget hårdhændede. Får ofte den aftalte behandling og når de så skal betale, betaler de kun en del af det aftalte beløb. Ofte kommer de i en lille flok, og vil knalde pigen for samme pris som hun tager for en. Argumentet er at de jo kun er der en time til sammen. Får de ikke deres vilje er de meget truende, og deres højlydte adfærd får andre kunder til at gå, eller ikke komme igen. Jeg har selv overværet deres adfærd et par gange. Råbende, ødelæggende, sparke på dør og ruder hvis de ikke bliver lukket ind, osv. Jeg har set en sparke interiøret i stykker fordi pigen ikke ville det han ville og til den pris han ville betale. Ko, luder jeg kommer med mine venner og knepper dig, og så videre har lydt på vej ud af døren. 

Jeg forstår godt pigerne gør meget for at undgå en sådan situation. Det går så ud over de der opfører sig almindeligt, og det er beklageligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

så behandler disse mænd pigerne totalt respektløse

Er det ikke bare sådan at der er mange flere i den gruppe end i andre grupper med den adfærd? Siger de virkelig 100 %?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Det er jo dit valg, ligesom det er pigernes valg at fravælge en gruppe kunder som kun giver problemer på den ene eller anden måde. 

Det er jo ingen hemmelighed at det pigerne fravælger er mænd fra mellemøsten. Ifølge de piger jeg har talt med om det, her i Århus, så behandler disse mænd pigerne totalt respektløse. Nærmest som om de slet ikke er mennesker. De vil ikke betale prisen, de er totalt hensyns løse under sex. Meget hårdhændede. Får ofte den aftalte behandling og når de så skal betale, betaler de kun en del af det aftalte beløb. Ofte kommer de i en lille flok, og vil knalde pigen for samme pris som hun tager for en. Argumentet er at de jo kun er der en time til sammen. Får de ikke deres vilje er de meget truende, og deres højlydte adfærd får andre kunder til at gå, eller ikke komme igen. Jeg har selv overværet deres adfærd et par gange. Råbende, ødelæggende, sparke på dør og ruder hvis de ikke bliver lukket ind, osv. Jeg har set en sparke interiøret i stykker fordi pigen ikke ville det han ville og til den pris han ville betale. Ko, luder jeg kommer med mine venner og knepper dig, og så videre har lydt på vej ud af døren. 

Jeg forstår godt pigerne gør meget for at undgå en sådan situation. Det går så ud over de der opfører sig almindeligt, og det er beklageligt. 

Fuck, der er idioter over alt, også nordiske mænd, men vi har nok en anden moral. Og et andet menneske syn, jeg tror at der kommer lidt kulturrel ind i billedet.

Men der findes også gode mennesker fra den del af verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 11 minutter siden:

Fuck, der er idioter over alt, også nordiske mænd, men vi har nok en anden moral. Og et andet menneske syn, jeg tror at der kommer lidt kulturrel ind i billedet.

Men der findes også gode mennesker fra den del af verden.

Ja, fuck tilbage. Jeg tror, du har helt ret i, at der er en anden kultur/andet menneskesyn med i spillet. Ikke bare "lidt kulturelt", men faktisk en hel del.

Du har ligeledes ret i, af der også er gode mennesker fra den del af verden. En ting har de to verdener dog til fælles: Det er de højstråbende idioter, der render med opmærksomheden samt tegner billedet, og som Århuselskeren er inde på, er chancen/risikoen for at få ubehageligheder inden for døren med dette befolkningselement større end med leverpostejsdanskere. 

Derfor synes jeg, det er helt legitimt, at pigerne vælger til og fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Ja, fuck tilbage. Jeg tror, du har helt ret i, at der er en anden kultur/andet menneskesyn med i spillet. Ikke bare "lidt kulturelt", men faktisk en hel del.

Du har ligeledes ret i, af der også er gode mennesker fra den del af verden. En ting har de to verdener dog til fælles: Det er de højstråbende idioter, der render med opmærksomheden samt tegner billedet, og som Århuselskeren er inde på, er chancen/risikoen for at få ubehageligheder inden for døren med dette befolkningselement større end med leverpostejsdanskere. 

Derfor synes jeg, det er helt legitimt, at pigerne vælger til og fra.

Det er desværre dem der råber der får opmærksomheden, sådan var det også i skolen, det er de få der ødelægger det for andre, sådan er det.

Enig i at det er pigernes eget valg, men de fleste steder hvor jeg er kommet, sider der et kamera, så pigerne kan se hvad der kommer.

Så er det måske selvmål hvis man kan se at der står en flok ude foran. De vil nok ikke spørge om de må låne noget sukker, og jeg er opvokset på Nørrebro, jeg er ikke i tvivl om hvem der er til at snakke med, og hvem der bare vil lave fest i gaden.

Så jeg er 100 % sikker på at de fleste gp'er også kan se forskel, da de måske er bedre menneske kender end jeg, selv om jeg er uddannet til at opservere i min militær tid, og brugt det i mit job i det private.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Det er jo dit valg, ligesom det er pigernes valg at fravælge en gruppe kunder som kun giver problemer på den ene eller anden måde. 

Det er jo ingen hemmelighed at det pigerne fravælger er mænd fra mellemøsten. Ifølge de piger jeg har talt med om det, her i Århus, så behandler disse mænd pigerne totalt respektløse. Nærmest som om de slet ikke er mennesker. De vil ikke betale prisen, de er totalt hensyns løse under sex. Meget hårdhændede. Får ofte den aftalte behandling og når de så skal betale, betaler de kun en del af det aftalte beløb. Ofte kommer de i en lille flok, og vil knalde pigen for samme pris som hun tager for en. Argumentet er at de jo kun er der en time til sammen. Får de ikke deres vilje er de meget truende, og deres højlydte adfærd får andre kunder til at gå, eller ikke komme igen. Jeg har selv overværet deres adfærd et par gange. Råbende, ødelæggende, sparke på dør og ruder hvis de ikke bliver lukket ind, osv. Jeg har set en sparke interiøret i stykker fordi pigen ikke ville det han ville og til den pris han ville betale. Ko, luder jeg kommer med mine venner og knepper dig, og så videre har lydt på vej ud af døren. 

Jeg forstår godt pigerne gør meget for at undgå en sådan situation. Det går så ud over de der opfører sig almindeligt, og det er beklageligt. 

Det var godt nok en dårlig sammenligning.

Når jeg fravælger en GP der ikke tager imod en bestemt etnicitet, så fravælger jeg hende baseret udfra hendes standpunkter som hun kan ændre ved. Men når en GP fravælger en etnicitet fra, så fravælger hun en gruppe der ikke kan gøre for eller ændre ved at de tilhøre den etnicitet. Der er en kæmpe verden til forskel mellem at bedømme et menneske udfra det mennesket gøre og udfra noget mennesket ikke kan ændre ved som f.eks. hudfarve. 

Jeg er også helt enige i, at der findes rigtige mange fra MØ som ikke opføre sig ordenligt. Nok 10 gange flere end danske mænd. Men det giver stadig ikke legimitet til at man kan bryde loven efter sit eget behov. Hvis det havde været tilfældet, så måtte man i princippet bryde loven i alle henseender efter eget behov. Hvis en GP ikke vil eller kan tage imod en etnicitet, så er hun i den forkerte branche. Og løsningen er heldigvis meget nem. Hun kan bare forlade branchen. Der er jo ikke nogen der har tvunget hende i branchen. 

At man ikke må diskriminere udfra etnicitet er så essentielt i grundloven og i et demokrati. Dette er noget der er fuldstændigt urokkeligt. Og dette vægter altså meget mere end at en GP kan gå i kompromis med dette baseret udfra sine præferencer. Derfor er løsningen at GP'en forlader branchen end istedet for en helt etnicitet bliver diskrimineret.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 6 minutter siden:

Det var godt nok en dårlig sammenligning.

Når jeg fravælger en GP der ikke tager imod en bestemt etnicitet, så fravælger jeg hende baseret udfra hendes standpunkter som hun kan ændre ved. Men når en GP fravælger en etnicitet fra, så fravælger hun en gruppe der ikke kan gøre for eller ændre ved at de tilhøre den etnicitet. Der er en kæmpe verden til forskel mellem at bedømme et menneske udfra det mennesket gøre og udfra noget mennesket ikke kan ændre ved som f.eks. hudfarve. 

Jeg er også helt enige i, at der findes rigtige mange fra MØ som ikke opføre sig ordenligt. Nok 10 gange flere end danske mænd. Men det giver stadig ikke legimitet til at man kan bryde loven efter sit eget behov. Hvis det havde været tilfældet, så måtte man i princippet bryde loven i alle henseender efter eget behov. Hvis en GP ikke vil eller kan tage imod en etnicitet, så er hun i den forkerte branche. Og løsningen er heldigvis meget nem. Hun kan bare forlade branchen. Der er jo ikke nogen der har tvunget hende i branchen. 

At man ikke må diskriminere udfra etnicitet er så essentielt i grundloven og i et demokrati. Dette er noget der er fuldstændigt urokkeligt. Og dette vægter altså meget mere end at en GP kan gå i kompromis med dette baseret udfra sine præferencer. Derfor er løsningen at GP'en forlader branchen end istedet for en helt etnicitet bliver diskrimineret.    

Jeg må erklære mig helt uenig. Hvis en pige har dårlige erfaringer med en bestemt etnicitet, er hun da i sin gode ret til at afvise dem. Det er jo et privat erhverv. Ganske som købmanden henne på hjørnet er i sin gode ret til at nægte skoleelever adgang til butikken, fordi de er larmende og kan være for langfingrede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 14 timer siden:

Jeg går uden om de GP'er der fravælger en bestemt etnicitet. I min verden virker det alt for racistisk og det kan ikke legitimeres på nogen måde uanset hvordan man vælger at vende og dreje den. I Danmark har vi en grundlag, hvor det er ulovligt, at diskriminere udfra etnicitet og dette gælder alle enhver! En læge kan f.eks. ikke fravælge en bestemt etnicitet og dette burde GP'er heller ikke. Og inden I alle sammen går amok og råber om, at der er forskel mellem det job en læge skal udføre og en GP, fordi at GP'en skal tilbyde noget intimt til kunden, så er jeg helt enig. Der er nemlig en stor forskel. Men dette giver stadig ikke legitimitet til at man kan bryde loven og sorge en helt etnicitet. Løsningen må være, at GP'en forlader branchen, hvis hun ikke kan indrette sig efter at lov er lov og man ikke kan sorge en helt etnicitet udfra sine egne præferencer. Det er altså en del af vilkårne. Kan man ikke acceptere dem, så forlad branchen! Og så kan pigen jo bare dyrke sex med hvem hun vil i sit PRIVATE færden.  

Jeg ser kun et problem, hvis GP'en fravælger en kunde udfra noget som kunden ikke kan gøre for eller ændre ved. Som f.eks. hudfarve eller etnicitet. Alt det andet som dårligt opførelse osv. ser jeg ikke et problem ved at man sortere dem fra. 

Det er overhovedet ikke ulovligt for en GP at fravælge ud fra etnicitet. Der gælder andre regler for denne branche end for alle andre brancher.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Jeg må erklære mig helt uenig. Hvis en pige har dårlige erfaringer med en bestemt etnicitet, er hun da i sin gode ret til at afvise dem. Det er jo et privat erhverv. Ganske som købmanden henne på hjørnet er i sin gode ret til at nægte skoleelever adgang til butikken, fordi de er larmende og kan være for langfingrede.

Nej det har hun ikke. Din sammenligning er desuden endnu dårligere end aarhuselskeren. At du sammenligner et menneske der har VALGT at være skolelev eller noget andet, med en anden person der IKKE KAN GØRE FOR at han har en bestemt hudfarve er alt for langt ude. Juridisk set må man heller ikke diskriminere udfra etnicitet men det må man godt udfra erhvervsvalg. Desuden den eneste grund til at du ikke kan se problemet i det er fordi, at det ikke er dig der bliver diskrimineret udfra noget du ikke kan ændre ved. Hvis det havde været tilfældet, så havde du ikke været uenige med mig. Hvis en GP ikke vil tage imod en etnicitet, så skal hun naturligvis ikke tage imod dem. Så er løsningen at hun forlader branchen istedet for at tage loven i egen hånd. 

Redigeret af Carl72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 5 minutter siden:

Nej det har hun ikke. Din sammenligning er desuden endnu dårligere end aarhuselskeren. At du sammenligner et menneske der har VALGT at være skoelev med en anden person der IKKE KAN GØRE FOR at han har en bestemt hudfarve er alt for langt ude. Juridisk set må man heller ikke diskriminere udfra etnicitet men det må man godt udfra erhvervsvalg. Desuden den eneste grund til at du ikke kan se problemet i det er fordi, at det ikke er dig der bliver diskrimineret udfra noget du ikke kan ændre ved. Hvis det havde været tilfældet, så havde du ikke været uenige med mig. Hvis en GP ikke vil tage imod en etnicitet, så skal hun naturligvis ikke tage imod dem. Så er løsningen at hun forlader branchen istedet for at tage loven i egen hånd. 

Det vidste jeg, at du ville skrive.

Skoleelever er da en god parallel, for det er da diskrimination, når vi endelig skal tale i den retning, at nogle børn ikke må komme i butikken, mens andre samt voksne godt må. Ligesom tyrken ikke kan gøre for, at han er tyrk, kan børnene jo heller ikke gøre for, at de kun er børn.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 3 minutter siden:

Nej det har hun ikke. Din sammenligning er desuden endnu dårligere end aarhuselskeren. At du sammenligner et menneske der har VALGT at være skoelev med en anden person der IKKE KAN GØRE FOR at han har en bestemt hudfarve er alt for langt ude. Juridisk set må man heller ikke diskriminere udfra etnicitet men det må man godt udfra erhvervsvalg. Desuden den eneste grund til at du ikke kan se problemet i det er fordi, at det ikke er dig der bliver diskrimineret udfra noget du ikke kan ændre ved. Hvis det havde været tilfældet, så havde du ikke været uenige med mig. Hvis en GP ikke vil tage imod en etnicitet, så skal hun naturligvis ikke tage imod dem. Så er løsningen at hun forlader branchen istedet for at tage loven i egen hånd. 

Kan vi få noget hjemmel på dine påstande om ulovligheder eller gætter du bare?

Der er jo undervisningspligt i Danmark, så jeg ved heller ikke hvor meget valg der ligger bag at være skoleelev. Desuden er det nok drengenes alder der er relevant, hvilken de ikke kan gøre for, og ikke hvorvidt de er skoleelever eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 10 minutter siden:

Det er overhovedet ikke ulovligt for en GP at fravælge ud fra etnicitet. Der gælder andre regler for denne branche end for alle andre brancher.

Lad nu være med at vrøvle om et emne du ikke har styr på. Selvfølgelige er det ulovligt for GP'er at diskriminere. Prostitutionsbranchen er ikke et anerkendt enhver. Men det er stadig et enhver. Et enhver der også er underlagt racismeparagraffen ligesom at de er underlagt skattelovene. Kan du dokumentere at prostitutionsbranchen ikke er underlagt racismeparagraffen? Der har desuden været sager, hvor staten har blandet sig i et bordel i København og fortalt dem, at der ikke må stå noget diskriminerende i GP'ernes annonce.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Det vidste jeg, at du ville skrive.

Skoleelever er da en god parallel, for det er da diskrimination, når vi endelig skal tale i den retning, at nogle børn ikke må komme i butikken, mens andre samt voksne godt må. Ligesom tyrken ikke kan gøre for, at han er tyrk, kan børnene jo heller ikke gøre for, at de kun er børn.

Din sammenligning er stadig dårlig. Skal vi nu diskutere hvorfor børn ikke må gå på bordel? At børn ikke må gå på bordel har noget at gøre med, at de er børn og det derfor ligger i deres biologiske natur at de ikke er egnet til at gå på bordel. Der er derfor ikke snakke om diskrimination, da fravælgelsen ikke er ondt eller negativt ment men naturlig. Det er mere for børnenes skyld. Dette kan jo ikke sammenlignes med at en sort mand i sin natur og biologi ikke er egnet til at gå på bordel. 

Redigeret af Carl72

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 13 minutter siden:

Kan vi få noget hjemmel på dine påstande om ulovligheder eller gætter du bare?

Der er jo undervisningspligt i Danmark, så jeg ved heller ikke hvor meget valg der ligger bag at være skoleelev. Desuden er det nok drengenes alder der er relevant, hvilken de ikke kan gøre for, og ikke hvorvidt de er skoleelever eller ej.

Jamen, så er det en anden sag. Så bliver barnet fravalgt fordi at han er et barn. Det er jo bare forskelsbehandling og ikke diskrimination. Skal vi nu til at diskutere om børn gerne må gå på bordel? Eller kender du godt selv til de naturlige og biologiske forskelle mellem børn og voksne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, for 5 minutter siden:

Lad nu være med at vrøvle om et emne du ikke har styr på. Selvfølgelige er det ulovligt for GP'er at diskriminere. Prostitutionsbranchen er ikke et anerkendt enhver. Men det er stadig et enhver. Et enhver der også er underlagt racismeparagraffen ligesom at de er underlagt skattelovene. Kan du dokumentere at prostitutionsbranchen ikke er underlagt racismeparagraffen? Der har desuden været sager, hvor staten har blandet sig i et bordel i København og fortalt dem, at der ikke må stå noget diskriminerende i GP'ernes annonce.  

Du er jo helt væk. Bare fordi du skriver at det selvfølgeligt er ulovligt, så gør det det ikke ulovligt. Så henviser du til racismeparagraffen som er Straffelovens §266 b: Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Der er intet i den paragraf, der forhindrer hende i at afvise hvem som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, Lige nu:

Din sammenligning er stadig dårlig. Skal vi nu diskutere hvorfor børn ikke må gå på bordel? At børn ikke må gå på bordel har noget at gøre med, at de er børn og det derfor ligger i deres biologiske natur at de ikke er egnet til at gå på bordel. Der er derfor ikke snakke om diskrimination, da fravælgelse ikke er ondt eller negativt ment men naturlig. Det er mere for børnene skyld. Dette kan jo ikke sammenlignes med at en sort mand i sin natur og biologi ikke er egnet til at gå på bordel. 

Jeg skriver intetsteds noget om børn på bordeller. Jeg skriver, at en erhvervsdrivende er i sin gode ret til af afvise børn i sin butik, hvis han finder dem for larmende og langfingrede, selvom det er forskelsbehandling. Ligesom en tyrk ikke kan gøre for, at han er tyrk, kan et barn heller ikke gøre for, at det er et barn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, Lige nu:

Jamen, så er det en anden sag. Så bliver barnet fravalgt fordi at han er et barn. Det er jo bare forskelsbehandling og ikke diskrimination. Skal vi nu til at diskutere om børn gerne må gå på bordel? Eller kender du godt selv til de naturlige og biologiske forskelle mellem børn og voksne? 

Der blev talt om børn hos en Købmand. Det med bordellet er noget du selv har fundet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...