Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

Der er flere, som ret jævnligt kigger ind i chatten, men uden at finde andre online, og som derfor smutter igen.

Men der er interesse for at bruge chatten, så bliv endelig ved med at bruge denne tråd til at varsko, hvornår I kan træffes derinde :)

Det er den mulighed vi har, når nu EG har lukket sin egen chat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næhhh.. jeg havde slet ikke set denne her tråd.. en ny chat til de afhængige.. pyhh så bliver det alligevel en god jul :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sendt en invitation til nogle af jer, hvor I opfordres til at tilslutte jer et ekstra chatrum.

Jeg glemte vist at underskrive mailen, men den er fra mig, så hvis du har fået en sådan mail, kan du roligt besvare den.

Er der spørgsmål til dette, kan du sende mig en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mangel af en chat på EG, er det et fantastisk initiativ Lake har taget.

Men intet kan være bedre end en chat på Eroguide.dk, og jeg synes at det må blive 2020 store opgave, at samle så mange som muligt om en indtrængende appel til Admin, om at oprette en chat igen på Eroguide.dk :)

Ikke nødvendigvis en forkromet dyr chat, men gerne en simpel billig en, som vi så må tage til takke med.

Er der ikke et eller andet IT geni derude, der kan give Admin et godt tilbud, som han ikke kan sige nej til?

Vi er jo alle gratister, og moderatorerne arbejder frivilligt uden løn.

I sådan en situation, synes jeg at brugere der måtte have muligheden, gerne måtte tilbyde deres goodwill hjælp.

Måske med et gratis produkt, eller en hjælpende hånd med kompetencer, som de har til at kunne gøre det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg donerer gerne en 100-lap om året til projektet. Har indtryk af at det muligvis handler om at der ikke er ret meget business i en chat for Eroguide?
Personligt savner jeg ikke privat chat muligheden. Jeg chatboller alligevel helst ikke med andre end Iscenesat Virkelighed, og hende satser jeg på snart at få lokket et telefonnummer ud af så vi kan chatbolle på WhatsApp eller sms :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej det er da lidt op ad bakke det her... kan se at folk kommer og går men ikke på samme tid.
En Hr. L....... og jeg er derinde nu og leger stilleleg. Komsedasse din liderbasse... du vil jo gerne! ;) 

Redigeret af Sukkersød Sirene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi må finde en dag, hvor vi koordinerer en samlet deltagelse i Skurvognen, og så skiftes vi til at bombardere denne tråd med at vi er online, mens vi er det :)

Spørgsmålet er måske også, om det er klogt med den parallelle chat som Lake har inviteret nogle af os til at deltage i?

Skulle vi ikke overveje en betalingsløsning for små penge, med de faciliteter der skal til, for at alle kan chatte online, og privat i den samme chat på samme tid.

Jeg giver gerne en skilling.

Som gratist kan vi ikke rigtig stille krav til EG, så det vil jeg ikke gøre.

Men jeg synes at et sted der er blevet så stort som EG er, også godt må være bare lidt mere, og andet end kun hvad giver det af sorte tal på bundlinjen.

EG er blevet et fattigere sted for en som bruger, efter at chatten blev nedlagt.

Chatten var en institution, som havde sine op og nedgangstider, og i en nedgangstid valgte Admin altså af økonomiske grunde at sløjfe den.

Særligt for en kreds af brugere, som har været  med i alle årene, og som har bidraget med rejseberetninger, anmeldelser og andet indhold, gratis og for udgifter til samme, som ikke var tilkommet forum på EG, hvis vi ikke havde denne lyst til at omsætte egne oplevelser til bidrag i forum på EG, udgjorde chatten et fristed som er savnet nu hvor den mangler.

Og med alt den gratis hjælp også fra Moderatorerne, kunne Admin måske overveje, om ikke han til gengæld for en forretningsmodel der bygger på frivillige hjælpere, og gratist brugere, samt annonceindtægter, om ikke han kunne få plads i budgettet til en billig discount chat?

EG lod sig jo ikke drive, med kun ansatte til markedsløn, og heldigvis kan det lade sig gøre uden.

Men vi har Lake i stedet, og tak for det, og så må vi bare i mangel af andre muligheder skabe et chat miljø for brugerne på EG, udenfor EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hulubulu... Lotte hvor er du henne? Hulubulu... Lotte Lotte hvor er du? 
En børneserie fra DR hvor Lotte blev usynlig når hun trykkede sig selv på navlen. 
Måske jeg skulle skifte navn til Lotte.
Sidder helt alene inde på chatten og har brug for en overspringshandlings sludder fordi jeg skal noget kedeligt snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Vi må finde en dag, hvor vi koordinerer en samlet deltagelse i Skurvognen, og så skiftes vi til at bombardere denne tråd med at vi er online, mens vi er det :)

Spørgsmålet er måske også, om det er klogt med den parallelle chat som Lake har inviteret nogle af os til at deltage i?

Skulle vi ikke overveje en betalingsløsning for små penge, med de faciliteter der skal til, for at alle kan chatte online, og privat i den samme chat på samme tid.

Jeg giver gerne en skilling.

Som gratist kan vi ikke rigtig stille krav til EG, så det vil jeg ikke gøre.

Men jeg synes at et sted der er blevet så stort som EG er, også godt må være bare lidt mere, og andet end kun hvad giver det af sorte tal på bundlinjen.

EG er blevet et fattigere sted for en som bruger, efter at chatten blev nedlagt.

Chatten var en institution, som havde sine op og nedgangstider, og i en nedgangstid valgte Admin altså af økonomiske grunde at sløjfe den.

Særligt for en kreds af brugere, som har været  med i alle årene, og som har bidraget med rejseberetninger, anmeldelser og andet indhold, gratis og for udgifter til samme, som ikke var tilkommet forum på EG, hvis vi ikke havde denne lyst til at omsætte egne oplevelser til bidrag i forum på EG, udgjorde chatten et fristed som er savnet nu hvor den mangler.

Og med alt den gratis hjælp også fra Moderatorerne, kunne Admin måske overveje, om ikke han til gengæld for en forretningsmodel der bygger på frivillige hjælpere, og gratist brugere, samt annonceindtægter, om ikke han kunne få plads i budgettet til en billig discount chat?

EG lod sig jo ikke drive, med kun ansatte til markedsløn, og heldigvis kan det lade sig gøre uden.

Men vi har Lake i stedet, og tak for det, og så må vi bare i mangel af andre muligheder skabe et chat miljø for brugerne på EG, udenfor EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det synes ikke at det er helt rigtigt forstået at kalde Baglokalet en parallel chat.

Baglokalet er et sted, hvor de der er inviteret, kan få fortrolig information. Man kan logge på for at læse og stille spørgsmål, men det er ikke meningen at man skal hænge der, og det er der heller ikke nogen der gør.   Så din kritik er ubegrundet !!!!!!

Jeg tror nok at dem der har haft kendskab til de obstruktionsforsøg der var på chatten i opstartsfasen vil forstå at det er nødvendigt at have et sted at snakke fortroligt.  

 

Om en betalingsløsning vil ændre noget, tvivler jeg på.  EG valgte jo at nedlægge chatten, fordi den ikke blev brugt. Vi har nu en chat der fungerer teknisk godt, og som folk er interesserede i. Jeg tror ikke vi kan forvente mere.    

Man kan gøre nogle forsøg på at foreslå et bestemt tidspunkt, fx. 21.30, men det kræver at der tilstrækkelig mange der kan og vil på det tidspunkt.

Det ville nok være bedst at se tiden lidt an.

Redigeret af Lake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...