Hop til indhold

Læs hvornår vi mødes i chatten

Featured Replies

Skrevet

Jeg er blevet spurgt et par gange om det er muligt at chatte privat med én man møder i Skurvognen.

Svaret er at det er det….. næsten.

Når man er i Skurvognen, trykker man på ”Start New Chat”. 
Man har herefter valget mellem Quick Chat (intet valg) eller Virtual Room. Skal man bruge den private chat mere end én gang, anbefaler jeg Virtual Room.

Man giver chatten et passende navn, fx Esmeraldas private chat. Derefter trykker man på ”Create my room” nederst.
Man giver herefter linket til den man vil tjatte med, enten i Skurvognen eller ved PM. 

Man kan ikke forhindre andre i at bruge linket og smutte med, men gør nogen det, kan man blokere vedkommende ved at trykke på ”Visitor list”, derefter trykke ud for vedkommendes navn helt til højre og vælge ”Ban visitor”.
Når man er færdig med sin chat, kan indholdet slettes ved at vælge ”Room actions” og ”Clean room”.

Privatchatten er ikke 100% sikkert, så man skal ikke skrive meget personlige ting, fx telefonnummer. 

Redigeret af Lake

• Svar 770
  • Visninger 130.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Mig bekendt har skurvognen ALDRIG været benyttet til markedsføring af kvinden bag Eva's fredagsbar, GP'erne der deltager, eller selve fredagsbaren. Hverken bevidst eller ubevidst. De folk der har

• Jeg gjorde mig selv den tjeneste at se på din profil for at lade mig hylde i alle de vise ord og glade budskaber du har bidraget med. Desværre er jeg ikke så meget til brok og hån, så det blev til en

• Eva Nadine
    Eva Nadine

Er der nu... venter på en der har teknologiske udfordringer og som af uforståelige årsager tror at jeg kan hjælpe   Nu må vi se om den teknologiske udfordring også gælder chatten. I øvrigt var

Postede billeder

Skrevet

Vi er en del der er på nu

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der gider chat i aften? Tænker ikke der er en masse der skal i byen eller på besøg/vagt. Regner med at logge på ved 22 tiden, eller måske før.

Skrevet
  • Author

I aften kl 20 30, vil jeg logge på chatten.

Håber at vi ses :)

Hold endelig denne tråd i toppen, med at I kommer hvis I gør.

Sådan at det kan blive set af flest muligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Highlow skrev, for 11 minutter siden:

Hvilken chat ? Link, tak :)

Side 1 i denne tråd øverst/første indlæg  :D 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.