Hop til indhold
Rejsenetværk

Læs hvornår vi mødes i chatten

Recommended Posts

 

Jeg er blevet spurgt et par gange om det er muligt at chatte privat med én man møder i Skurvognen.

Svaret er at det er det….. næsten.

 

Når man er i Skurvognen, trykker man på ”Start New Chat”. 
Man har herefter valget mellem Quick Chat (intet valg) eller Virtual Room. Skal man bruge den private chat mere end én gang, anbefaler jeg Virtual Room.

Man giver chatten et passende navn, fx Esmeraldas private chat. Derefter trykker man på ”Create my room” nederst.
Man giver herefter linket til den man vil tjatte med, enten i Skurvognen eller ved PM. 

Man kan ikke forhindre andre i at bruge linket og smutte med, men gør nogen det, kan man blokere vedkommende ved at trykke på ”Visitor list”, derefter trykke ud for vedkommendes navn helt til højre og vælge ”Ban visitor”.
Når man er færdig med sin chat, kan indholdet slettes ved at vælge ”Room actions” og ”Clean room”.

Privatchatten er ikke 100% sikkert, så man skal ikke skrive meget personlige ting, fx telefonnummer. 

 

Redigeret af Lake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der gider chat i aften? Tænker ikke der er en masse der skal i byen eller på besøg/vagt. Regner med at logge på ved 22 tiden, eller måske før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I aften kl 20 30, vil jeg logge på chatten.

Håber at vi ses :)

Hold endelig denne tråd i toppen, med at I kommer hvis I gør.

Sådan at det kan blive set af flest muligt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Highlow skrev, for 11 minutter siden:

Hvilken chat ? Link, tak :)

Side 1 i denne tråd øverst/første indlæg  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...