Hop til indhold
Guest Lasse63

Sydhavnspigen er retur

Recommended Posts

Festlig er hun :-) men jeg kørte forbi og sprang over. Hun er lidt stor i det og jeg er en lille fyr, så det er ikke min ting. Men kan sagtens følge jer når i syntes hun er fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, den 24.5.2021 at 01:15:

....altså, dét er du selvfølgelig velkommen til at synes, men jeg har da helt ærligt svært ved at se det unfair. Problemet her er jo, at den stakkels gut har ladet sig trække ved næsen til den store guldmedalje. Pigen har tilbudt ham sin ydelse til en pris, der er laaaaaangt over hendes standardpris for den service, fordi hun har kunnet fornemme, at der her var tale om et “tag selv bord”. Og det er i og for sig fair nok. Hun bestemmer jo selv, hvordan og til hvem hun prissætter sin ydelse. Der er ingen, der siger, at alle skal have samme pris. Nogle kunder er fx måske mindre indbydende end andre, hvorfor hun vil have større betaling. Hendes beslutning. Og det er jo så også hans beslutning, om han vil betale prisen. Og det ville han jo tydeligvis gerne. Og så er der jo ikke noget problem. MEN jeg må bare påpege, at det altså ikke er pigens standardpris, og at det også er muligt at forhandle hendes priser - i hvert fald, hvis man ser godt ud og har god kemi med hende. Og set fra et kundesynspunkt er dét vel også helt fair? Som kunde vil du gerne have til bedste pris. Og så er det da normalt at spørge. Hun er jo velkommen til at sige nej. Jeg kunne da aldrig finde på, at presse hende. Og både hun og jeg var tilfredse og gik hver til sit med et smil og et lille nys

Lyder som om du blander tingene lidt sammen - jeg henviser specifikt til "Supersonic´s" indslag og ikke til "den stakkels gut der har ladet sig trække ved næsen til den store guldmedalje"
Men lad det nu ligge, umiddelbart tvivler jeg på du forstår min egentlige hensigt og dermed bliver vi nok ikke enige.

Ha en dejlig dag, fyldt med skønne saftige oplevelser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 22 timer siden:

Festlig er hun :-) men jeg kørte forbi og sprang over. Hun er lidt stor i det og jeg er en lille fyr, så det er ikke min ting. Men kan sagtens følge jer når i syntes hun er fræk.

Hvis du syntes hun er "stor" i det må du satme være en splejs! Hun har den lækreste krop og er da absolut ikke stor i det medmindre man selv er absolut klejn......

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 32 minutter siden:

Hvis du syntes hun er "stor" i det må du satme være en splejs! Hun har den lækreste krop og er da absolut ikke stor i det medmindre man selv er absolut klejn......

Kan tænkes der var en pige på gaden den dag. Hende jeg så var stor i det, uden at være fed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at havde fulgt denne tråd, måtte jeg prøve ( er normalt ikke til det i en bil ) jeg fik sf og må sige at det kan hun sgu godt finde ud af, hold op hun sutter godt og så er hun en rigtig sød pige.

Det med hun har bagmænd kan jeg klart afvise, da jeg var hendes sidste den nat og jeg kørte hende til hendes lejlighed på nørrebro efterfølgende, det havde vel ikke været nødvendigt hvis hun havde bagmænd der holdt øje med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 57 minutter siden:

Efter at havde fulgt denne tråd, måtte jeg prøve ( er normalt ikke til det i en bil ) jeg fik sf og må sige at det kan hun sgu godt finde ud af, hold op hun sutter godt og så er hun en rigtig sød pige.

Det med hun har bagmænd kan jeg klart afvise, da jeg var hendes sidste den nat og jeg kørte hende til hendes lejlighed på nørrebro efterfølgende, det havde vel ikke været nødvendigt hvis hun havde bagmænd der holdt øje med hende.

Bare lige for at høre til hendes "lukke-tid" kan du huske hvad tid det var ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, den 26.5.2021 at 11:20:

Kan tænkes der var en pige på gaden den dag. Hende jeg så var stor i det, uden at være fed

Det har nok været hende. Hun er altså lidt tyk. 

Men hun virker på ingen måde "stor" når hun ligger der, med benene i vejret og pikken oppe i sig. Og så har hun altså bryster som ingen tynd kvinde kan have det. Er hun ikke dig er hun ikke dig, men jeg synes du sku prøve at gi hende et skud :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mmmmh skrev, for 29 minutter siden:

Bare lige for at høre til hendes "lukke-tid" kan du huske hvad tid det var ca?

Jeg var der ved 2 tiden, hun siger at hun er der til kl 2 eller 3.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mmmmh skrev, den 27.5.2021 at 14:01:

Det har nok været hende. Hun er altså lidt tyk. 

Men hun virker på ingen måde "stor" når hun ligger der, med benene i vejret og pikken oppe i sig. Og så har hun altså bryster som ingen tynd kvinde kan have det. Er hun ikke dig er hun ikke dig, men jeg synes du sku prøve at gi hende et skud :lol:

Var det i istedgade  i  mødte hende den “fede” 

 

men hvordan ser hun ud er hun blond mørkhåret bliver helt nysgerrig nu.. Hvem jeg skal ned og lure efter senere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elmagico skrev, 1 time siden:

I istedgade eller Sydhavnen? 

En streng på over 6 sider med overskriften Sydhavnspigen .... med flere kort... over Sydhavnsgade .... altså et minimum af at læse strengen er vel ikke for meget at forlange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
jvnl skrev, den 8.4.2019 at 04:28:

Nogle gange fortryder man at man ikke har bil... Når man læser her er det en af gangene :P

Du kan sagtens blot gå en kort tur med hende - hun ved lige på en prik hvor I kan gå hen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

It's funny, I think I was there at the wrong time (too early probably) because the times I've walked to that street I've never seen any women there... Well, except for that one by a bus stop that was taking a piss, but she was there with a guy and seemed to be waiting for a bus...

I've had my fun outside once so I'd be willing to have a go with her in that spot that is mentioned, maybe I'll walk there if I find myself in Copenhagen at a later hour sometime after the vaccine :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er for tidligt på den… typisk fra 19.30. Prøvede i går men hun havde så travlt at hver gang jeg kom forbi kørte hun med en anden. Til sidst ved midnat lykkedes det. Dejligt som altid

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kørte tilfældigt forbi ved 19,30 tiden og der var hun der i små hvide shorts.

Dog så jeg en sort audi med et par mørke drenge holde bag bustoppestedet, om de var med hende eller bare holdt øje med hende skal jeg ikke kunne sige, men tænker at flere vil vælge ikke at tage hende med hvis de holdt der 

Men man må give hende at hun er iskold med at rende rundt ud til vejen og fiske efter kunder, var sgu mange biler på vejen da jeg kørte forbi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er stadig lige så cool som tidligere. Jeg kørte derhen ca. kvart i ni, men hun var der ikke, så jeg tænkte jeg ville parkere og vente. Opdagede så en anden bil som allerede ventede, så kørte over på den anden side og tankede op, tiltrængt forrudevask og hvad man ellers kan finde på. 

Da hun kom anstigende fra bussen … helt i rødt, rød læderjakke, minimal rød nederdel og røde støvler … wow. Hun gik direkte til den allerede ventende bil, og væk kørte de. Så jeg daffede i min bil over og indtog ventepositionen. De vendte tilbage efter hvad der må have været verdensrekord i quickie, LOL. Hun blev pænt afleveret, og fangede mit blik, blinkede og smilte allerede på vej ud af bilen, jeg var overrasket over at hun kunne genkende mig, det var trods alt mere end et år siden sidst. Hun trak op i nederdelen da hun gik over mod mig, så jeg kunne se hun ingen trusser havde på :-)  satte sig direkte ind på forsædet, “good to see you again, you know the prices”, LOL.

Vi kørte til et af hendes faste steder, mit forslag, hvor man ikke skal være alt for sart mht hundeluftere osv. På vejen nåede jeg at spørge lidt til historierne om taxaer og andre lurere. “No problem at all”, sagde hun. Det var godt nok for mig. 

Mine møder med hende har hver gang involveret spyt, masser af spyt, hendes wet blowjobs med makeuppen siddende skarpt optegnet og farvefuld læbestift er som sang fra guderne. Vi kom også gennem nogle andre aktiviteter som må havde fået bilen tit at gynge trods sportsundervogn :-) En hundelufter holdt diskret afstand og kiggede pænt den anden vej mens hun knaldede mig som en kanin.  

Vi fik udvekslet telefonnumre igen, og kørte tilbage. Jeg satte hende af ved hendes “boudoir” og udvekslede kindkys. Der holdt allerede en anden bil og ventede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 16.6.2021 at 01:09:

Hun er stadig lige så cool som tidligere. Jeg kørte derhen ca. kvart i ni, men hun var der ikke, så jeg tænkte jeg ville parkere og vente. Opdagede så en anden bil som allerede ventede, så kørte over på den anden side og tankede op, tiltrængt forrudevask og hvad man ellers kan finde på. 

Da hun kom anstigende fra bussen … helt i rødt, rød læderjakke, minimal rød nederdel og røde støvler … wow. Hun gik direkte til den allerede ventende bil, og væk kørte de. Så jeg daffede i min bil over og indtog ventepositionen. De vendte tilbage efter hvad der må have været verdensrekord i quickie, LOL. Hun blev pænt afleveret, og fangede mit blik, blinkede og smilte allerede på vej ud af bilen, jeg var overrasket over at hun kunne genkende mig, det var trods alt mere end et år siden sidst. Hun trak op i nederdelen da hun gik over mod mig, så jeg kunne se hun ingen trusser havde på :-)  satte sig direkte ind på forsædet, “good to see you again, you know the prices”, LOL.

Vi kørte til et af hendes faste steder, mit forslag, hvor man ikke skal være alt for sart mht hundeluftere osv. På vejen nåede jeg at spørge lidt til historierne om taxaer og andre lurere. “No problem at all”, sagde hun. Det var godt nok for mig. 

Mine møder med hende har hver gang involveret spyt, masser af spyt, hendes wet blowjobs med makeuppen siddende skarpt optegnet og farvefuld læbestift er som sang fra guderne. Vi kom også gennem nogle andre aktiviteter som må havde fået bilen tit at gynge trods sportsundervogn :-) En hundelufter holdt diskret afstand og kiggede pænt den anden vej mens hun knaldede mig som en kanin.  

Vi fik udvekslet telefonnumre igen, og kørte tilbage. Jeg satte hende af ved hendes “boudoir” og udvekslede kindkys. Der holdt allerede en anden bil og ventede. 

Damn, really sounds like I need to meet her! Thank you for the detailed report :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende et par gange indenfor den seneste uge.

Først og fremmest er jeg vild med hendes distanceblændende wow faktor.

Jeg holder altid ind på tanken overfor, hvor jeg sidder og nyder hendes smukke arbejde iført sin totalt sexede påklædning. Det er et smukt syn at overvære hvordan hun arbejder med at tiltrække mænd, der kører forbi, på en nærmest kunstnerisk facon.

Og den spændte følelse derefter, når man kører ind på parkeringspladsen bagved hendes arbejdsplads, og ser denne ultimative sexede vamp på opmærksom vis observere man er der og nærme sig bilen.

Erkendelsen af, at det IKKE kun er en distanceblænder, men en rigtig sexet kvinde med et meget smukt ansigt og flotte former de rette steder - godt suppleret af hendes frække påklædning, altid ramt i stærke farver, som tiltrækker øjnene.

Den lille flirtende dialog igennem det åbne bilvindue, hende ind på sædet og så afsted til destinationen.

Det er det fedeste forspil.

Jeg har aldrig prøvet hendes udendørs sted, vi har altid kørt hjem til hende. Hun er nu flyttet til et ganske pænt sted på Amager, som er langt bedre end hendes lidt tarvelige værelse på Nørrebro. Man har (eller kan have) fornøjelsen af at spadsere hende fra bilen hen til lejligheden, hvilket afstedkommer blikke og enkelte kommentarer - altid på den gode måde. Det er faktisk fantastisk, at folk ofte er ganske respektfulde, selv om deres hjerne overophedes for at gætte sammenhængen, hvad jeg faktisk ikke tror de gør alligevel.

Ind på værelset, som sagt fint værelse, og altid pænt ryddeligt - med en efterladt kop kaffe med stærk rød læbestift på kanten, lige sådan som det skal være.

Altid hurtig afregning og afklædning, der spildes ikke meget tid med det.

Hendes størrelse har været diskuteret før. Og hun er ikke en lille pige, dog velproportioneret med de rigtige former. Hendes mave er dimensioneret lidt større en de øvrige proportioner, men når man ligger sammen i diverse stillinger, så er alt perfekt. Hun er fast og blød og super dejlig.

Sexen har for mig været rolig og intens. Jeg bilder mig ikke ind, at hun bliver liderlig og får orgasmer, men giver man hende lidt attention sexuelt, så giver hun også sig selv. Jeg har ikke oplevet dybe tungekys, men dog har det ikke skortet på tæt og dejlig kropskontakt, og masser af dejlig “nusse hinanden” tid. Og hendes blowjob er i en liga for sig selv, tror også hun ser det som sit major Selling point. Ind imellem tager hun selv initiativer til mere, som at bede mig om at stikke fingre op i hende og massere hende indvendig imens vi lå tæt og eftersludrede.

Hun er meget nærværende og dejlig at tale med. Hun have lidt aktivitet på sin telefon sidst jeg var der, men da det gik op for mig, at hun talte med sin sin familie, så tilgav jeg hende :)

Der er intet tidspres, jeg har altid været der længere tid end vi aftalte - det har bare været ganske naturligt.

Hun var meget insisterende på at få mit telefonnummer på første “date”, og siden er der tikket flere SMS’er ind hver dag, både salgsorienterede, når hun er på arbejde, men også lidt hyggesludder i løbet af dagen, når hun ikke arbejder. Det skal man måske være forberedt på - jeg er heldigvis single og synes det er hyggeligt.

Alt i alt, super sød pige, som dressed up bliver den ultimative sex-vamp.

Og igen nej, der er ingen skumle bagmænd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for historien ! Jeg har det lige sådan…

nyder at se hendes ekstremt effektive og vildt fede måde at stå og få kunder for tilsidst at overgive mig og køre derover …

imens hvis hun får øje på mig kommer sms helt sikkert “u come to me baby ????”

og så gir hun altid et smil og glad ansigt når man kommer derover ….

hun er sgu unik i sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 20 minutter siden:

Tak for historien ! Jeg har det lige sådan…

nyder at se hendes ekstremt effektive og vildt fede måde at stå og få kunder for tilsidst at overgive mig og køre derover …

imens hvis hun får øje på mig kommer sms helt sikkert “u come to me baby ????”

og så gir hun altid et smil og glad ansigt når man kommer derover ….

hun er sgu unik i sig selv

Ja det er nærmest erotisk kunst, smukt udført på en nærmest surrealistisk scene i Sydhavnen.

Men hendes stærke røde farver, hendes kraftige røde læbestift, det hele oser af sex, jeg elsker den scene ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...