Hop til indhold
Guest Lasse63

Sydhavnspigen er retur

Recommended Posts

jvnl skrev, den 8.4.2019 at 04:28:

Nogle gange fortryder man at man ikke har bil... Når man læser her er det en af gangene :P

Det er her at delebil er en god ting og så slipper man også at fjerne diverse kropsvæsker :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om der er andre piger på gaden eller i nærheden? Jeg er ikke så meget til det afrikanske på vesterbro.

Jeg kørte igennem sydhavnen ved 01:00 tiden og der var hun der. Jeg kørte helt tæt på og kiggede, og hun ser sgu fræk nok ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 29 minutter siden:

Ved man om der stadig er aktivitet i sydhavn? Overvejer at køre et smut forbi i aften.

Ja da !!! Masser !! Har netop taget en tur på bagsædet med den kendte Sydhavnspihe. Blødt blow og fræk bagsæde doggy !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi...gad vide om det er samme pige I har set/prøvet?

Sort kort jakke og hvide jeans.

Hun kom hen til bilen og fik snakket med hende. Hun virkede helt sød, men synes ikke hun er sindsyg køn og for sminket til min smag. Kan godt lide runde bagdele men synes hendes er lidt for stor og ku godt se ud som om der er lidt for meget på maven (til min smag).

Jeg lurepassede er stykke tid for at se om der var en anden...efter 30min var der ikke kommer nogen anden så jeg smuttede igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torpedoen

Nogen der ved cirka hvad tidspunkt sigøjneren møder på arbejde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, den 15.8.2019 at 21:50:

Er hun stadig i gaden???? 

Ja da og der er ekstremt meget "trafik" - måtte selv opgive til sidst. Hun har MEGET travlt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg var forgæves ude i går ! Men et godt sted hun har valgt at stå. Meget diskret at hente og bringe.

prøver i aften

blot for at indgå misforståelser så er det en lyshåret pige der er på gaden og ikke den eksotiske sorthårede pige som stod ved busstoppestedet i flere år.

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg var forgæves ude i går ! Men et godt sted hun har valgt at stå. Meget diskret at hente og bringe.

prøver i aften

blot for at indgå misforståelser så er det en lyshåret pige der er på gaden og ikke den eksotiske sorthårede pige som stod ved busstoppestedet i flere år.

Hvor befinder den lyshåret sig, helt præcist (har aldrig lagt mærke til nogen andre, end den eksotiske sorthåret)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne vi få et kort, med afmærking af hvor hun står?

Jeg synes det er ubekvemt at kneppe i bilen -tager hun med hjem eller på værelse?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. 2 mins kørsel det burde ikke være svært.

Hun fortalte at hun er her i en måned. Kommer ud når det er mørkt.

Ydelser egentlig ok men hun har fart på så der er ikke den samme indlevelser som den sorthårede. Er noget slankere og en fin velplejet krop.

Det er absolut blot for de der vil ha en quickie. Om hun kører med hjem ? Ved jeg ikke. Tror det ikke men spørg hvis det er hvad du har lyst til.

00614BC0-39EA-4326-AD65-B01AAAB7A490.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ! Slank, smilende ungpige type men desværre uden den store indlevelse.

hvis man bare skal ha 5 min hygge og tænder på det frække i bagsæde sex så ok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicested skrev, den 20/8/2019 at 15:14:

Hvor meget skal man af for de 5 min så?

Samme pris som den sorthåret.....500kr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...