Hop til indhold

Sydhavnspigen er retur

Featured Replies

• Svar 256
  • Visninger 165.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Yderst fornuftigt forslag. Her er nok et link med et - tilsyneladende - relevant tilbud: https://www.lejetlig.dk/img/video/girls_1300x800_1_1_1.mp4 Jeres AM  

• Nej hun er ikke billigere end de andre, hun er ikke flottere og det er åbenlyst ikke bedre på bagsædet af en bil i forhold til en seng, men... Jeg elsker hendes store tunge bryster, jeg elsker de

• Hun er stadig lige så cool som tidligere. Jeg kørte derhen ca. kvart i ni, men hun var der ikke, så jeg tænkte jeg ville parkere og vente. Opdagede så en anden bil som allerede ventede, så kørte over

Postede billeder

Skrevet
bifyr71 skrev, for 3 timer siden:

Sniper123 og hvad vil du sige med det citat ?

Det er jo dine egne ord - meget skråsikre.

Jeg syntes efterhånden det her forum er blevet til en diskussionsklub, hvor medlemmerne kæmper om titlen som den største flueknepper....  ;)

Redigeret af Sniper123

Skrevet
Sniper123 skrev, for 21 timer siden:

Hmm - måske er vi ikke i marts måned endnu. Der er sikkert en 6-700 andre piger at vælge imellem lige nu..

Nej, vi er ikke i marts endnu. Men januar er så mild, at trækfuglene snart drager nordpå. Det samme kunne jo være tilfældet med Sydhavnspigen.

Skrevet
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Nej, vi er ikke i marts endnu. Men januar er så mild, at trækfuglene snart drager nordpå. Det samme kunne jo være tilfældet med Sydhavnspigen.

Man kan håbe og når jeg ser hende skal jeg nok sige til med mindre en anden ligebroder kommer mig i forkøbet

• 2 weeks later...
Skrevet

Sidste del af tråden handler om at hun ikke er her pt og måske kommer i marts .....

såååå gæt engang jupridup...

• 2 weeks later...
Skrevet

Tjekket et par gange i går og busstoppestedet henstår alene ensomt og forladt

Redigeret af bifyr71

Skrevet
bifyr71 skrev, den 19/2/2020 at 08:03:

Tjekket et par gange i går og busstoppestedet henstår alene ensomt og forladt

Hun kommer til marts ca den 6 

Skrevet
Vicevært med sted skrev, for 5 timer siden:

God melding. Tak !!

• 2 weeks later...
Skrevet

Får vi lige et praj idag hvis nogen kører forbi?? 

Skrevet
Vicevært med sted skrev, den 20.2.2020 at 12:04:

Nogen som ved om hun er dukket op ?

har selv været forbi i et par dage men uden held.

Skrevet

Kan være vi har lavet u sving bag hinanden. Der er mange der kigger efter hende og nej hun er ikke retur. Jeg skal nok skrive når hun er

Skrevet
bifyr71 skrev, for 8 timer siden:

Kan være vi har lavet u sving bag hinanden. Der er mange der kigger efter hende og nej hun er ikke retur. Jeg skal nok skrive når hun er

Covid 19 kunne være en årsag til hun ikke er dukket op , 

hun er ikke tjekket ind hvor hun plejer at bo. Dette sted er reserveret resten af 2020

Hun kommer tilbage 

• 3 months later...
Skrevet

Halløj. Ved nogen om hun kommer efter Corona 

Skrevet
OleH skrev, for 2 timer siden:

Halløj. Ved nogen om hun kommer efter Corona 

Sjovt spørgsmål. Der er vel ingen, der ved hvornår det er "efter corona"? 

Skrevet

Hun kommer sikkert når man kan indrejse igen jeg skal nok skrive når jeg ser hende

• 8 months later...
Skrevet

Nogen der har set nogen aktivitet ved busstoppestedet ?

Skrevet
bifyr71 skrev, for 16 timer siden:

Nogen der har set nogen aktivitet ved busstoppestedet ?

Har været forbi et par gange den seneste uge, bor tæt på, men har ikke set hende 

Skrevet

Ok nu spørger jeg måske ind til noget som handler om smag og behag :-) Jeg er ikke til tattoos, plastik, filler og botox. Er hun sådan en type eller naturel typen?

Skrevet

Hun er naturel typen som godt kan li at stå på gadehjørnet i lårlange støvler og lille nederdel... hun er meget naturlig og giver et super vådt bj 

Skrevet
bifyr71 skrev, den 31.3.2021 at 17:53:

Hun er naturel typen som godt kan li at stå på gadehjørnet i lårlange støvler og lille nederdel... hun er meget naturlig og giver et super vådt bj 

Håber hun kommer igen snart :-)

Skrevet
skunken skrev, den 2.4.2021 at 22:09:

Håber hun kommer igen snart :-)

Ja hvis hun kan komme ind i landet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.