Hop til indhold
Guest Lasse63

Sydhavnspigen er retur

Recommended Posts

Handsomegentlemancph skrev, for 10 timer siden:

Har hun sex uden?

Jeg har også besøgt hende mange gange og aldrig end antydet om vi skulle ha sex uden (bortset fra økoblow)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ved at være længe siden jeg har været forbi, nogen der ved om hun stadig er her og  hendes mødetider er tilpasset de kortere dage?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
2200 skrev, for 3 timer siden:

Det er ved at være længe siden jeg har været forbi, nogen der ved om hun stadig er her og  hendes mødetider er tilpasset de kortere dage?:)

Hun er her. Men er begyndt at sms.e, til kunderne med invitation, til at besøge hende på hjemme adressen. Fik sms i går.

Mon ikke det er blevet lidt koldt, til hendes normale kostume :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
TysTys skrev, for 14 timer siden:

Hun er her. Men er begyndt at sms.e, til kunderne med invitation, til at besøge hende på hjemme adressen. Fik sms i går.

Mon ikke det er blevet lidt koldt, til hendes normale kostume :(

Ville super gerne blive tilmeldt hendes sms service.... Nogle som kan hjælpe???? [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukkepiksolrød skrev, for 16 timer siden:

Ville super gerne blive tilmeldt hendes sms service.... Nogle som kan hjælpe???? [email protected]

Tror nu ikke hun har en decideret sms-service. Hun gemmer bare numre på dem hun har mødt, og så kontakter hun dem igen, når hun har forretningsmæssigt behov for det.

Hun har både ringet almindeligt og med videocall til mig nogle gange, en gang endda bare for at høre, om jeg ville tage hende på stranden og spise is :o Det er ganske hyggeligt, men sikkert ikke, hvis man er i parforhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Youmee111 skrev, den 27.10.2021 at 22:41:

Måske det er fordi politiet har en del patrulje lige der ude, de har været forbi en del i de sidste dage mellem kl. 00.00 og 01.30 har jeg set.

Jamen det er altså ikke ulovligt at stå på en gade og sælge sex i Danmark. Så politiet skulle da ikke rigtigt spille en rolle tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, for 21 minutter siden:

Jamen det er altså ikke ulovligt at stå på en gade og sælge sex i Danmark. Så politiet skulle da ikke rigtigt spille en rolle tænker jeg. 

Skatteunddragelse? De fleste af dem betaler nok ikke skat... Og en alt for stor del af dem er måske ikke EU-borgere og har ikke arbejdstilladelse?

Alt i alt, så er det nok MEGET få GP'ere der reelt driver lovlig erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexFreak skrev, for 9 timer siden:

Skatteunddragelse? De fleste af dem betaler nok ikke skat... Og en alt for stor del af dem er måske ikke EU-borgere og har ikke arbejdstilladelse?

Alt i alt, så er det nok MEGET få GP'ere der reelt driver lovlig erhverv.

Men det blander politiet sig ikke i, medmindre de bliver bedt om det. Hun får lov til at stå i fred fra politiet, medmindre de selv skal have en hurtig aftale -_-

Skattediskussionen har intet specifikt med Sydhavnsspigen at gøre.Lad den ligge her eller opret (endnu) en ny tråd om emnet, hvis du finder behov for det.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 4 timer siden:

Men det blander politiet sig ikke i, medmindre de bliver bedt om det. Hun får lov til at stå i fred fra politiet, medmindre de selv skal have en hurtig aftale -_-

Skattediskussionen har intet specifikt med Sydhavnsspigen at gøre.Lad den ligge her eller opret (endnu) en ny tråd om emnet, hvis du finder behov for det.

Ja, politiet gør hvad de får besked på ovenfra. Det er vel ikke noget nyt.

Det jeg skrev var et svar på en der skrev at det ikke er ulovligt at sælge sex i Danmark hvilket jo teoretisk er rigtigt, men ikke i praksis for de fleste. Længere var den nu ikke, så ingen grund til at være en sur gammel mand fordi jeg påpejer en sandsynlig mulighed for hvorfor der var politi patruljer. En gang imellem GØR politiet noget ved det - sansynligvis i et forsøg på at begrænse handlen og udnyttelsen af mennesker som ender i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexFreak skrev, for 7 minutter siden:

Ja, politiet gør hvad de får besked på ovenfra. Det er vel ikke noget nyt.

Det jeg skrev var et svar på en der skrev at det ikke er ulovligt at sælge sex i Danmark hvilket jo teoretisk er rigtigt, men ikke i praksis for de fleste. Længere var den nu ikke, så ingen grund til at være en sur gammel mand fordi jeg påpejer en sandsynlig mulighed for hvorfor der var politi patruljer. En gang imellem GØR politiet noget ved det - sansynligvis i et forsøg på at begrænse handlen og udnyttelsen af mennesker som ender i Danmark. 

Det er bare ligegyldig afsporing af tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 16 minutter siden:

Det er bare ligegyldig afsporing af tråden.

Det er jo så din mening, men jeg er rimelig ligeglad hvad du syntes er ligegyldigt. Hvis nogen skriver noget som er uklart eller ikke helt rigtigt, så er der intet galt med en rettelse eller præcisering.

Du skal være velkommen til at ignorere det hvis du du ikke syntes om det, og fortrækker at leve i din bobble af ignorance.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Telefonen bippede forleden…

2 whatsapp beskeder med billede fra gaden hvor hun har fotograferet sit outfit idag… provokerende kort nederdel og lårlange støvler efterfulgt at teksten “miss u - come fuck me!”

og det gjorde jeg så !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 39 minutter siden:

Telefonen bippede forleden…

2 whatsapp beskeder med billede fra gaden hvor hun har fotograferet sit outfit idag… provokerende kort nederdel og lårlange støvler efterfulgt at teksten “miss u - come fuck me!”

og det gjorde jeg så !!!!

Har også fået opfordringen nogen gange, hvor jeg har måttet overgive mig.

Jeg sætter specielt pris på at holde ind på tanken overfor for lige at nyde synet af hende i hendes sex-outfit før jeg samler hende op. Det er smukt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, 1 time siden:

Jeg har fået flere PM om at dele kontaktoplysninger mv !
 

kør forbi og lav en aftale med hende hun bider ikke !

Ditto her.

Jeg laver ingen kontaktformidling indenfor denne branche. Hun vælger selv, hvem hun vil invitere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexFreak skrev, den 29.10.2021 at 20:52:

Skatteunddragelse? De fleste af dem betaler nok ikke skat... Og en alt for stor del af dem er måske ikke EU-borgere og har ikke arbejdstilladelse?

Alt i alt, så er det nok MEGET få GP'ere der reelt driver lovlig erhverv.

Ulovligheder og skatteunddragelse kan diskuteres i debat.  Tilbage til anmeldelse

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aftalte sgu et møde med hende igår kl 20.....hun var iført meget kort kjole og tynde tan nylon strømpebukser og høje sorte støvler ,hun så så fræk ud - så vi endte med at køre ud til hendes værelse hvor jeg fik slikket hende som jeg havde savnet,desværre var hun ikke helt glatbarberet hvilket var lidt ærgeligt , fik derefter et lækkert blow og hun red mig vildt...kørte hende retur til Sydhavnen efter 30min

Del dette indlæg


Link til indlæg
Batmand1 skrev, den 29.10.2021 at 19:54:

Hvordan er hendes påklædning 

Det finder du ud af ved at kigge de forskellige tråde igennem her... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...