Hop til indhold
Guest Lasse63

Sydhavnspigen er retur

Recommended Posts

Jeg var forbi Sydhavnsgade for et par dage siden, og besluttede mig for at gøre brug af den blonde piges service.

Jeg kan ikke anbefale det. Først gik vi en lang tur for at komme hen til en afsiddesliggende græsplæne. Hun gik og var på mobilen hele tiden. Akten skulle foregå hurtigt, og hun blev lidt irriteret da det gik for langsomt med at gøre mig hård. Midt i det hele kom der så en bil, men han kunne godt fornemme at vi ville være i fred så han smuttede igen. Hun satte sig oven på mig og vi blev færdig i en fart, så vi kunne komme videre. Jeg vil anbefale at man sparer pengene, og i stedet tager sig en spiller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den lyshårede er rejst ja. Den sorthårede nope .... jeg var med hende i går. Kan være hun holdt fri i dag og du bare var uheldig.

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 23 timer siden:

Den lyshårede er rejst ja. Den sorthårede nope .... jeg var med hende i går. Kan være hun holdt fri i dag og du bare var uheldig.

Tak for info! Så må jeg bare på den igen en af de nærmeste dage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Anton123 skrev, for 3 timer siden:

Husk at skrive her hvordan det var

Ville det ikke være meget bedre med en live opdatering Anton. ;) Du har ikke givet hende en taxatur endnu?? :) 

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 10 timer siden:

Ville det ikke være meget bedre med en live opdatering Anton. ;) Du har ikke givet hende en taxatur endnu?? :) 

Tja jeg ser hende stadigvæk i taxaen.. min far rejser snart så har jeg hans bil helt for mig selv, så jeg tænker jeg sku prøve hende.. er det  et diskret sted man køre med hende i bil?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det synes jeg. En del af spændingen for mig er selvfølgelig risikoen for at blive “opdaget” men hun bruger hvad jeg ved 2 steder. Det ene ved et af de store kontorbygningerne tær ved hvor hun står som er knap så diskret. Det andet er en ret benyttet p plads i nærheden hvor der er ret mørkt. Jeg foretrækker den sidste hvor jeg kun er blevet overrasket af andre i samme ærinde eller en hundelufter hvor man så bare må holde ud og vente de 2 lange minutter det tager at passere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I will try one of them if I actually find them... I've walked back and forth in the area several times without seeing anyone...

I bet she knows places to go, even if you just walk up to her. I have no problem with doing it somewhere where we can be discovered since it's not my hometown :D

One time when I was very tired, walking back to the central station at like 3 or 4 at night I passed by a young woman standing somewhere along Halmtorvet (in a doorway to a closed place) and she said hi, I said hi, one thing led to another and I ended up paying her 500 for suck and fuck and we went to a, well I guess it was a parking lot or such, and did our thing behind some kind of transformer station or something like that. I was too tired though so I ended up not finishing but it was still enjoyable. There was a car that came close to us, but drove away again, and she also told me she'd been approached my cops at some point who simply asked her if everything was ok. If they asked that while I'm having sex I just might ask them if they want to join in :D (kidding here, I don't think it would be a good idea to ask them taht haha)

Redigeret af horndog74
typo

Del dette indlæg


Link til indlæg
horndog74 skrev, 1 time siden:

I have no problem with doing it somewhere where we can be discovered since it's not my hometown :D

Well i heard that buying sex is illegal in denmark and if thats true i would be worried.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 17 minutter siden:

Well i heard that buying sex is illegal in denmark and if thats true i would be worried.. 

As far as I know it is legal... Last time I checked they discussed it and decided it wouldn't lead to any positive change if they made it illegal, and so it's still legal.

There are related activities that are illegal, however, like pimping, or facillitating it, but buying it doesn't count as illegal. In Sweden it is illegal to buy but not sell, howeve... They even tried to make it illegal for Swedes to buy sex in countries where it is legal (like Denmark, the Netherlands and the UK), but thankfully they failed to get that passed...

Redigeret af horndog74

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, den 2.10.2019 at 13:35:

Well i heard that buying sex is illegal in denmark and if thats true i would be worried.. 

Buying sex is perfectly legal in Denmark :) You'll never get into lawful/legal trouble buying sex in Denmark, so long as the obvious areas of "mutual consent" and "legal age" are also in the clear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu når vi snakker om gadeludere har jeg lige er spørgsmål... jeg skal snart til berlin, er det farligt at have sex med en gadeluder da jeg har hørt det er stor risko for sex sygdomme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 15 minutter siden:

Nu når vi snakker om gadeludere har jeg lige er spørgsmål... jeg skal snart til berlin, er det farligt at have sex med en gadeluder da jeg har hørt det er stor risko for sex sygdomme? 

Måske et emne til sin egen tråd....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forbrugeroplysning fra Sydhavnen så er pigen med det kulsorte lang hår tilbage overfor Circle K. Hun fortalte efter hyggestunden at hun blir i ca 2 uger endnu så rejser hun hjem i 10 dage og kommer så retur. Var der tidligt i dag kl 18.45 men det er også ved at blive vinter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...