Hop til indhold
Guest Lasse63

Sydhavnspigen er retur

Recommended Posts

Hvad tid ca. plejer hun at stå der?

Er lige kørt forbi uden held med at kunne se hende

Er det stadig ved busstoppestedet overfor cirkle k?

Redigeret af Kami

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hende heller ikke på vej fra Fields, så mon ikke hun har en del at rive i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er busstoppestedet markeret med rødt hvor jeg tilfældigvis lige skulle have en is på vejen hjem, så er hun der ikke lige pt... Kunne ellers godt bruge en sutter efter jeg nu selv har sluttet på en is :biggrin:

D13D9F46-3ACA-4F3A-A817-8D94C7998C55.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overraskede og overvandt mig selv i fredags, og kørte af nysgerrighed forbi, men hvor bilen skulle have været lige ud, kørte den pludselig til venstre, og så sad der pludselig en ung kvinde i min bil. Blev guidet hen til "udekontoret" i nærheden. Ville kun have et blow, hvilket overraskede hende en del. Men med valget mellem 500 eller 1.000 uden hætte, var valget ikke svært. Sød pige, faktisk også smuk, men ikke et koncept, jeg vil gentage. Been there, done that. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker jeg skal have min debut hos sydhavnspigen efter at have læst de gode anmeldelser herinde.

Er der nogle der kan løfte sløret for hvordan det foregår i bilen når hun er blevet samlet op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Direktøren15 skrev, for 19 minutter siden:

Tænker jeg skal have min debut hos sydhavnspigen efter at have læst de gode anmeldelser herinde.

Er der nogle der kan løfte sløret for hvordan det foregår i bilen når hun er blevet samlet op?

Bare saml hende op og vær venlig mod hende... hun bruge flere diskrete steder indenfor få minutter. Så om på bagsædet og lyn op og lad hende tá styringen...

Sidste gang var jeg på gåtur og fik lyst så en lidt mere vovet variant under fri bag en container.

husk forøvrigt at slå alarmen i bilen fra det glemte jeg så midt i en doggy hylede bilen. Det var ikke så diskret med duggede ruder osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klovnen080 skrev, den 17.5.2021 at 16:43:

Ville kun have et blow, hvilket overraskede hende en del. Men med valget mellem 500 eller 1.000 uden hætte, var valget ikke svært.

Altså 1000kr kun for blow? Det er da set billigere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret fascineret af denne tråd jeg har læst den løbende siden den startede. Det er jo tydeligt at hun opfylder et behov, en anden dimension end de andre piger med deres lejligheder og GFE og smalltalk. Er hun den eneste gadeluder der har stil og personlighed (og sikkert også er clean-) nok til os? Hvad er det der trigger, hun er da vist ikke meget billigere og der er vel tale om en relativ kort seance under måske udfordrende omstændigheder på bagsædet af en bil. Hvad er det der tænder, er det at det er i det offentlige rum? At man kan blive "opdaget" både når man snakker med hende og når I har sex?

Måske jeg bare skulle give hende en chance....

jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ret fascineret af denne tråd jeg har læst den løbende siden den startede. Det er jo tydeligt at hun opfylder et behov, en anden dimension end de andre piger med deres lejligheder og GFE og smalltalk. Er hun den eneste gadeluder der har stil og personlighed (og sikkert også er clean-) nok til os? Hvad er det der trigger, hun er da vist ikke meget billigere og der er vel tale om en relativ kort seance under måske udfordrende omstændigheder på bagsædet af en bil. Hvad er det der tænder, er det at det er i det offentlige rum? At man kan blive "opdaget" både når man snakker med hende og når I har sex?

Måske jeg bare skulle give hende en chance....

jmk

Nej hun er ikke billigere end de andre, hun er ikke flottere og det er åbenlyst ikke bedre på bagsædet af en bil i forhold til en seng, men...

Jeg elsker hendes store tunge bryster, jeg elsker det ikke er noget der nødvendigvis skal planlægges, jeg elsker at fra man beslutter sig, til man sidder med pikken i munden på hende går der få minutter, jeg elsker at hun står på vejen og fisker efter fremmed pik fra forbikørende, jeg elsker at samle hende op og sætte hende af efter brug, og der er noget sjovt i at køre ud "bare liiige for at køre en tur" uden at man 100% ved at man er på vej til luder. 

Og så tror jeg egentlig også det handler lidt om hvordan vi har set prostitution i film og medier. Det at tage hjem til en virkelig smuk pige der lige er kommet ud af et bad med lavendel, der bor i lejligheder flottere end vores egne, der tager på luksusferier til dubai vi ikke har råd til og er totalt deres egne.. det bare ikke det beskidte, forbudte, taboo gadeluder sex vi har set og tændt på.

Men de fleste af os er dog nok stadig for gode og renlige til at tage på istedgade og tage en der måske er der mod sin vilje, måske er afhængig af stoffer, måske har sygdomme hun ikke får tjekket, sikkert har bagmænd osv.

Så der er hun for mig den perfekte mellemting. En renlig, sygdom- og afhængighedsfri, selvvalgt, beskidt uartig gadeluder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klovnen080 skrev, den 17.5.2021 at 16:43:

Overraskede og overvandt mig selv i fredags, og kørte af nysgerrighed forbi, men hvor bilen skulle have været lige ud, kørte den pludselig til venstre, og så sad der pludselig en ung kvinde i min bil. Blev guidet hen til "udekontoret" i nærheden. Ville kun have et blow, hvilket overraskede hende en del. Men med valget mellem 500 eller 1.000 uden hætte, var valget ikke svært. Sød pige, faktisk også smuk, men ikke et koncept, jeg vil gentage. Been there, done that. 

....altså ved ikke helt om jeg skal tage din anmeldelse alvorligt. I hvert fald kan jeg konstatere, at hun i forgårs tilbød mig megafransk i bilen til 500, og jeg forhandlede hende ned til 300 kr. ... sååååå, enten har du misforstået noget, eller også er hun en ekstrem dygtig hustler, som ved, hvornår hun kan stikke kniven ind og hente hele byttet uden protest!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SexHunter

Der står skrevet meget omkring "sydhavnspigen" i denne tråd og at der står måske 2 damer på stedet (sort og lyshåret). Men hvem skal man se efter, når man evt. kommer forbi en dag ?



 

Redigeret af SexHunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexHunter skrev, for 8 timer siden:

Der står skrevet meget omkring "sydhavnspigen" i denne tråd og at der står måske 2 damer på stedet (sort og lyshåret). Men hvem skal man se efter, når man evt. kommer forbi en dag ?



 

 

Har kun set en mørkhåret, og det er ikke til at tage fejl af hvem hun er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
mmmmh skrev, den 19.5.2021 at 10:08:

Nej hun er ikke billigere end de andre, hun er ikke flottere og det er åbenlyst ikke bedre på bagsædet af en bil i forhold til en seng, men...

Jeg elsker hendes store tunge bryster, jeg elsker det ikke er noget der nødvendigvis skal planlægges, jeg elsker at fra man beslutter sig, til man sidder med pikken i munden på hende går der få minutter, jeg elsker at hun står på vejen og fisker efter fremmed pik fra forbikørende, jeg elsker at samle hende op og sætte hende af efter brug, og der er noget sjovt i at køre ud "bare liiige for at køre en tur" uden at man 100% ved at man er på vej til luder. 

Og så tror jeg egentlig også det handler lidt om hvordan vi har set prostitution i film og medier. Det at tage hjem til en virkelig smuk pige der lige er kommet ud af et bad med lavendel, der bor i lejligheder flottere end vores egne, der tager på luksusferier til dubai vi ikke har råd til og er totalt deres egne.. det bare ikke det beskidte, forbudte, taboo gadeluder sex vi har set og tændt på.

Men de fleste af os er dog nok stadig for gode og renlige til at tage på istedgade og tage en der måske er der mod sin vilje, måske er afhængig af stoffer, måske har sygdomme hun ikke får tjekket, sikkert har bagmænd osv.

Så der er hun for mig den perfekte mellemting. En renlig, sygdom- og afhængighedsfri, selvvalgt, beskidt uartig gadeluder.

Jeg synes der er nogle indlæg, der antyder, at hun har nogle gutter omkring sig. De gør det nok ikke gratis, så én eller anden form for bagmand er der nok tale om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lasselas skrev, for 7 timer siden:

Jeg synes der er nogle indlæg, der antyder, at hun har nogle gutter omkring sig. De gør det nok ikke gratis, så én eller anden form for bagmand er der nok tale om.

hvordan når du frem til den konklusion ? jeg har været forbi 200 gange i bil, og besøgt hende 2 gange, og ALDRIG set nogen i nærheden, eller set nogen følge efter os, som i ALDRIG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 8 timer siden:

Jeg synes der er nogle indlæg, der antyder, at hun har nogle gutter omkring sig. De gør det nok ikke gratis, så én eller anden form for bagmand er der nok tale om.

Det er så sølle med de beskyldninger.

Hun arbejder alene og bor helt klart alene når hun er her i KØBENHAVN.

Hun har endda sit hverdagstøj gemt i en busk bagved, så hun kan skifte, når hun tager bussen hjem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, den 19.5.2021 at 11:11:

....altså ved ikke helt om jeg skal tage din anmeldelse alvorligt. I hvert fald kan jeg konstatere, at hun i forgårs tilbød mig megafransk i bilen til 500, og jeg forhandlede hende ned til 300 kr. ... sååååå, enten har du misforstået noget, eller også er hun en ekstrem dygtig hustler, som ved, hvornår hun kan stikke kniven ind og hente hele byttet uden protest!

Ved ikke helt, om jeg synes din beretning er helt fair overfor den unge dame og med det ,mener jeg at du forhandlede (pressede) hende ned i pris .
Skulle ikke undre mig, at hun nu skal til at bruge en masse unødvendig tid på forhandling/pres fra "samtlige" af hendes kommende kunder og det synes jeg er lidt synd for hende.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
OldGentlemann skrev, for 4 timer siden:

Det er så sølle med de beskyldninger.

Hun arbejder alene og bor helt klart alene når hun er her i KØBENHAVN.

Hun har endda sit hverdagstøj gemt i en busk bagved, så hun kan skifte, når hun tager bussen hjem.

 

 

Herunder et indlæg fra "Sigøjneren i Sydhavnsgade".

De er der sikkert for at passe på hende, men gør det nok ikke gratis.

Spørgsmålet er så, hvad definitionen er på en bagmand.

 

"Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads".

 

Der skulle nok have stået utryg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 5 minutter siden:

 

Herunder et indlæg fra "Sigøjneren i Sydhavnsgade".

De er der sikkert for at passe på hende, men gør det nok ikke gratis.

Spørgsmålet er så, hvad definitionen er på en bagmand.

 

"Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads".

 

Der skulle nok have stået utryg.

Da jeg hentede hende var der absolut ingen der fulgte efter eller holdt øje....og yes hun se pisse godt ud og er dejlig at være sammen med og ja , hun er sgu fræk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 10 minutter siden:

 

Herunder et indlæg fra "Sigøjneren i Sydhavnsgade".

De er der sikkert for at passe på hende, men gør det nok ikke gratis.

Spørgsmålet er så, hvad definitionen er på en bagmand.

 

"Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads".

 

Der skulle nok have stået utryg.

Det kunne også være at de 4 fremmede ville have en gratis kigger imens de pillede ved dem selv?... Fedterøve!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrin haft problemer med at nogen følger efter.

hvis det er en bekymring så kør ind på p pladsen der løber langs med sydhavnsgade. 
 

hun er hurtig nok til at spotte dig og kommer over så er det let at komme væk uden at nogen kan følge efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndreATB skrev, den 21.5.2021 at 09:16:

Ved ikke helt, om jeg synes din beretning er helt fair overfor den unge dame og med det ,mener jeg at du forhandlede (pressede) hende ned i pris .
Skulle ikke undre mig, at hun nu skal til at bruge en masse unødvendig tid på forhandling/pres fra "samtlige" af hendes kommende kunder og det synes jeg er lidt synd for hende.
 

....altså, dét er du selvfølgelig velkommen til at synes, men jeg har da helt ærligt svært ved at se det unfair. Problemet her er jo, at den stakkels gut har ladet sig trække ved næsen til den store guldmedalje. Pigen har tilbudt ham sin ydelse til en pris, der er laaaaaangt over hendes standardpris for den service, fordi hun har kunnet fornemme, at der her var tale om et “tag selv bord”. Og det er i og for sig fair nok. Hun bestemmer jo selv, hvordan og til hvem hun prissætter sin ydelse. Der er ingen, der siger, at alle skal have samme pris. Nogle kunder er fx måske mindre indbydende end andre, hvorfor hun vil have større betaling. Hendes beslutning. Og det er jo så også hans beslutning, om han vil betale prisen. Og det ville han jo tydeligvis gerne. Og så er der jo ikke noget problem. MEN jeg må bare påpege, at det altså ikke er pigens standardpris, og at det også er muligt at forhandle hendes priser - i hvert fald, hvis man ser godt ud og har god kemi med hende. Og set fra et kundesynspunkt er dét vel også helt fair? Som kunde vil du gerne have til bedste pris. Og så er det da normalt at spørge. Hun er jo velkommen til at sige nej. Jeg kunne da aldrig finde på, at presse hende. Og både hun og jeg var tilfredse og gik hver til sit med et smil og et lille nys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...