Hop til indhold
Guest Lasse63

Sydhavnspigen er retur

Recommended Posts

Jeg var tilfældigvis i området i går ved 22 tiden, og var så heldig nærmest at køre lige ind i hende. :-) Valgte 30 min hos hende til 1000. Hun er stadigvæk ligeså sød og serviceminded som jeg husker hende fra 4-5 år siden, og Brysterne er stadigvæk lækre, flotte og ungpigeagtige. Dog er der komme generelt flere kilo på "midterstykket", og det er lidt ærgerligt. Værelset er pænt, rent og ordentligt, og jeg mener det var pengene værd at tage til hendes sted. Hun er fræk og medlevende og jeg nød besøget. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh nej … men gør det diskret … tro mig hun er en mester i det du må bare ikke blufærdighedsskrænke andre …

jeg har måske 50 ture med hende på bagsædet over årene …0

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 1 time siden:

Øh nej … men gør det diskret … tro mig hun er en mester i det du må bare ikke blufærdighedsskrænke andre …

jeg har måske 50 ture med hende på bagsædet over årene …0

Seriøst 50? Lyder vildt hvor lækker er hun lige .bliver virkelig interesseret nu i at prøve problemet for mig ligger bare i at jeg ikke har bil . Har hun et sted i nærheden hun tager kunderne hen? Og kan man få hendes præcise mål evt alder? Glæder mig allerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonasmarin skrev, den 10.11.2021 at 17:50:

Seriøst 50? Lyder vildt hvor lækker er hun lige .bliver virkelig interesseret nu i at prøve problemet for mig ligger bare i at jeg ikke har bil . Har hun et sted i nærheden hun tager kunderne hen? Og kan man få hendes præcise mål evt alder? Glæder mig allerede.

Tror ikke jeg kan bidrage med noget der ikke allerede står i tråden. Kør forbi og se om det er noget for dig !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonasmarin skrev, den 10.11.2021 at 17:50:

Seriøst 50? Lyder vildt hvor lækker er hun lige .bliver virkelig interesseret nu i at prøve problemet for mig ligger bare i at jeg ikke har bil . Har hun et sted i nærheden hun tager kunderne hen? Og kan man få hendes præcise mål evt alder? Glæder mig allerede.

bifyr71 skrev, for 7 timer siden:

Kør forbi og se om det er noget for dig !

Eller cykel forbi, hvis du ikke har nogen bil. Det har andre gjort før dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...