Hop til indhold
Guest Lasse63

Sydhavnspigen er retur

Recommended Posts

Guest Lasse63

Kørte for et øjeblik siden forbi Sydhavnsgade, og der er en pige retur. Ved ikke, om det er den samme som tidligere, men ingen tvivl om hendes ærinde.

Havde desværre ikke tid til yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den samme som er tilbage efter 3 måneder og 20 dages ferie.

Er man til et frækt “put” på bagsædet så fås det ikke meget bedre og hendes blow er ret godt.

Hun er typisk på plads når det er mørkt og frem til kl 1-2 stykker.

Ser hende tit da jeg får sent fri på vej mod sydmotorvejen og så kan jeg ha frække tanker den næste time hjemover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 4 timer siden:

Det er den samme som er tilbage efter 3 måneder og 20 dages ferie.

not that you're counting......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan en af jer give et praj om, hvor, sådan ca., på Sydhavnsgade, hun står? Fast plads? På venstre eller højre side (ind mod centrum), etc? 

Og nu vi er i gang: nogen gode tips til, hvor man kan køre hen og få en gang bagsædebooty med hende, relativt uforstyrret? 

Den nysgerrige

Del dette indlæg


Link til indlæg
spankman skrev, for 7 minutter siden:

Kan en af jer give et praj om, hvor, sådan ca., på Sydhavnsgade, hun står? Fast plads? På venstre eller højre side (ind mod centrum), etc? 

Og nu vi er i gang: nogen gode tips til, hvor man kan køre hen og få en gang bagsædebooty med hende, relativt uforstyrret? 

Den nysgerrige

hun står overfor Circle K ved bus stoppestedet. Men bare rolig regner stærkt med at hun kender et stille og relativt uforstyrret sted. God tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kurtwaagner skrev, for 12 timer siden:

hun står overfor Circle K ved bus stoppestedet. Men bare rolig regner stærkt med at hun kender et stille og relativt uforstyrret sted. God tur 

Tak, Kurtwaagner. 

Kender du også lidt til prislejet? 

; ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slush

Jeg så hende også i går, fuck hvor er hun lækker. Tror i hun vil gå med på hotel, jeg er ikke så meget for det der med at stå bag en stabel paller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slush skrev, for 1 time siden:

Jeg så hende også i går, fuck hvor er hun lækker. Tror i hun vil gå med på hotel, jeg er ikke så meget for det der med at stå bag en stabel paller. 

Det tror jeg.. med penge ka man få alt.. jeg gætter på hun koster 500 kr ligesom sydhavnsgade pigen sidst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slush
bifyr71 skrev, Lige nu:

Ja hun tar gerne på hotel og ja hun har helt styr på hvor man kan ha sex

Ja, jeg har været der nu. Det endte med at blive på bagsædet af Avensis'en :D shit det var high value for pengene! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg vil køre til sydhavnsgade og få et frækt blowjob på bagsædet af bilen hvor hun sluger. Er der nogen der ved hvad man skal give for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke den pris specifikt .. men omkring en plovmand er et godt bud. Ved dog ikke om hun gir' økoblow til kunder hun ikke kender. Hun passer rigtig godt på sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse55
Bosse skrev, den 5.4.2019 at 21:22:

Er det hon som står med en påse på elskåpet som er 15m från busshållplatsen?

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jvnl

Nogle gange fortryder man at man ikke har bil... Når man læser her er det en af gangene :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...