Hop til indhold

Sydhavnspigen er retur

Featured Replies

Skrevet

Kørte for et øjeblik siden forbi Sydhavnsgade, og der er en pige retur. Ved ikke, om det er den samme som tidligere, men ingen tvivl om hendes ærinde.

Havde desværre ikke tid til yderligere.

• Svar 256
  • Visninger 165.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Yderst fornuftigt forslag. Her er nok et link med et - tilsyneladende - relevant tilbud: https://www.lejetlig.dk/img/video/girls_1300x800_1_1_1.mp4 Jeres AM  

• Nej hun er ikke billigere end de andre, hun er ikke flottere og det er åbenlyst ikke bedre på bagsædet af en bil i forhold til en seng, men... Jeg elsker hendes store tunge bryster, jeg elsker de

• Hun er stadig lige så cool som tidligere. Jeg kørte derhen ca. kvart i ni, men hun var der ikke, så jeg tænkte jeg ville parkere og vente. Opdagede så en anden bil som allerede ventede, så kørte over

Postede billeder

Skrevet

Det er den samme som er tilbage efter 3 måneder og 20 dages ferie.

Er man til et frækt “put” på bagsædet så fås det ikke meget bedre og hendes blow er ret godt.

Hun er typisk på plads når det er mørkt og frem til kl 1-2 stykker.

Ser hende tit da jeg får sent fri på vej mod sydmotorvejen og så kan jeg ha frække tanker den næste time hjemover.

Skrevet
bifyr71 skrev, for 4 timer siden:

Det er den samme som er tilbage efter 3 måneder og 20 dages ferie.

not that you're counting......

Skrevet

Loool det var faktisk hende selv det sagde det ! Griner !!

Skrevet

Under alle omstændigheder er det velfortjent.

Skrevet

Nogen der kender hendes nationalitet?

Skrevet
Lasse63 skrev, for 6 timer siden:

Nogen der kender hendes nationalitet?

Bulgarsk.

Skrevet
Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

Bulgarsk.

Tak for info

Skrevet

Kan en af jer give et praj om, hvor, sådan ca., på Sydhavnsgade, hun står? Fast plads? På venstre eller højre side (ind mod centrum), etc? 

Og nu vi er i gang: nogen gode tips til, hvor man kan køre hen og få en gang bagsædebooty med hende, relativt uforstyrret? 

Den nysgerrige

Skrevet
spankman skrev, for 7 minutter siden:

Kan en af jer give et praj om, hvor, sådan ca., på Sydhavnsgade, hun står? Fast plads? På venstre eller højre side (ind mod centrum), etc? 

Og nu vi er i gang: nogen gode tips til, hvor man kan køre hen og få en gang bagsædebooty med hende, relativt uforstyrret? 

Den nysgerrige

hun står overfor Circle K ved bus stoppestedet. Men bare rolig regner stærkt med at hun kender et stille og relativt uforstyrret sted. God tur 

Skrevet
Kurtwaagner skrev, for 12 timer siden:

hun står overfor Circle K ved bus stoppestedet. Men bare rolig regner stærkt med at hun kender et stille og relativt uforstyrret sted. God tur 

Tak, Kurtwaagner. 

Kender du også lidt til prislejet? 

; ) 

Skrevet

Jeg så hende også i går, fuck hvor er hun lækker. Tror i hun vil gå med på hotel, jeg er ikke så meget for det der med at stå bag en stabel paller. 

Skrevet
Slush skrev, for 1 time siden:

Jeg så hende også i går, fuck hvor er hun lækker. Tror i hun vil gå med på hotel, jeg er ikke så meget for det der med at stå bag en stabel paller. 

Det tror jeg.. med penge ka man få alt.. jeg gætter på hun koster 500 kr ligesom sydhavnsgade pigen sidst

Skrevet

Ja hun tar gerne på hotel og ja hun har helt styr på hvor man kan ha sex

Skrevet
bifyr71 skrev, Lige nu:

Ja hun tar gerne på hotel og ja hun har helt styr på hvor man kan ha sex

Ja, jeg har været der nu. Det endte med at blive på bagsædet af Avensis'en :D shit det var high value for pengene! 

Skrevet

Er det hon som står med en påse på elskåpet som er 15m från busshållplatsen?

Skrevet

Tror jeg vil køre til sydhavnsgade og få et frækt blowjob på bagsædet af bilen hvor hun sluger. Er der nogen der ved hvad man skal give for det. 

Skrevet

Ved ikke den pris specifikt .. men omkring en plovmand er et godt bud. Ved dog ikke om hun gir' økoblow til kunder hun ikke kender. Hun passer rigtig godt på sig selv.

Skrevet
Bosse skrev, den 5.4.2019 at 21:22:

Er det hon som står med en påse på elskåpet som er 15m från busshållplatsen?

Ja

Skrevet

Nogle gange fortryder man at man ikke har bil... Når man læser her er det en af gangene :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.