Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

• Svar 967
  • Visninger 122.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hunting for beaver
    Hunting for beaver

hej @Lady C jeg lytter til alt muligt,,nyt som gammelt ,,elsker også musik ligenu er denne her et ret stort hit herhjemme da vi hørte den blev vi bare nød til at se den i bio også,, God

• Visti-Vistisen
    Visti-Vistisen

• Når man er ked af , det virker hver gang 

Postede billeder

Skrevet

Så meget god musik, og for få timer i døgnet til at lytte til det :roll:

Én af de bedre oplevelser jeg har haft med musik, stammer fra for rigtig mange år siden, hvor jeg til et kirkebryllup hørte organisten , som postludium, spille J.S. Bach’s Toccata og Fuga i d-mol. Jeg sad med myrepatter over hele kroppen, og lyttede andægtigt i samfulde 9 minutter... 

Skrevet

Er vild med musiktråde ...
Men min musiksmag er noget besynderlig ... 
Et par eksempler ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Tak til @Nemtøs for at gøre opmærksom på LP. Havde aldrig hørt om hende før.

LP får mig til at tænke på

Redigeret af Midtvestagurken

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 47 minutter siden:

Tak til @Nemtøs for at gøre opmærksom på LP. Havde aldrig hørt om hende før.

LP får mig til at tænke på

Lp  er  en  mand  

Skrevet
Nemtøs skrev, for 58 minutter siden:

Lp  er  en  mand  

Er du sikker? Wikipedia skriver 

Laura Pergolizzi (born March 18)is an American singer and songwriter who performs under the stage name LP. She has released five albums and one LP. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/LP_(singer)

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 7 timer siden:

Er du sikker? Wikipedia skriver 

Laura Pergolizzi (born March 18)is an American singer and songwriter who performs under the stage name LP. She has released five albums and one LP. 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/LP_(singer)

Overraskende 

Skrevet
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Overraskende 

Jeg har hørt den sang hele week-enden. Så endnu engang TAK for at gøre opmærksom på den. Ja og i starten troede jeg osse det var en mand men slog LP op og fandt så - overraskende nok - ud af at det var en kvinde. Hun kunne jo være begge dele faktisk. Hun har skrevet sange til mange af de " store kunstnere " også.

Skrevet

Og hvis det skal blive lidt syret og progressivt

Skrevet

Det er morsomt at se hvor forskellig musiksmag folk har:

Dette er et fantastisk nummer og sjældent man hører fransk musik. Så er ZAZ i øvrigt også ret charmerende :-) 

Skrevet

The day before you came...

En af verdens bedste vokaler Agnetha Fältskog (ABBA) - i et af de bedste numre som gruppen lavede - alt imens de var ved at gå hver til sit...

Videoen er ikke den originale, men spillet heri mellem mand og kvinde er pivfræk og pikant på en helt særlig måde - modellen er hollandske Anouska Wink. :)

God fornøjelse

Skrevet

og så lidt opera. Og hvis nogle stejler når de hører ordet opera så gør jer selv en lille tjeneste og lyt til den her arie fra mozarts " tryllefløjten". 

Skrevet

i'm a softie. in every way.

Redigeret af TheSilentOne

Skrevet

@Kuk-kuk: ei så tror jeg nok jeg foretrækker den oprindelige udgave af " Africa " :wacko:

@TheSilentOne:  Ok den udgave af careless whisper har jeg aldrig hørt. Den udgave her er der ikke så meget softie over ;)

Redigeret af Lady C

Skrevet

og her et vemodigt gensyn med vores allesammen Kim Larsen. Han har om nogen samlet folket og givet os god musik :) 

Redigeret af Lady C

Skrevet

Her er lidt retur til @Sutteålen,,,takker for dit fede link har allerede lagt sangen på min playliste sammen med denne her,,,det er en lille gave når det blir sidst på måneden ,pengene er sluppet op og trængen blir for stor,,,ha ha ha 

Skrevet

Inden grammophonen grundet ombygning i huset i efteråret måtte pakkes ned, blev denne LP rå lyttet et par dage . . . :P 

Trods måske 30 års slid - Er det stadig et af mine bedste køb . . . :P - Cd'en lyder ikke nær så godt som LP'en . . . ;) 

Skrevet
Kuk-kuk skrev, for 4 timer siden:

Argh, kunne ikke modstå at poste den her:

Fantastisk nummer. Tak for det :)Jamen så kan jeg heller ikke modstå at dele denne her, som efter min opfattelse er bedre end originalversionen 

Skrevet
pallehansen skrev, den 19/2/2019 at 10:30:

Det er morsomt at se hvor forskellig musiksmag folk har:

Dette er et fantastisk nummer og sjældent man hører fransk musik. Så er ZAZ i øvrigt også ret charmerende :-) 

Zaz laver skøn musik.

Skrevet

Gammel motown soul holder stadig.

Skrevet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.