Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Lady C skrev, for 17 timer siden:

Ja du kan tro jeg har hørt den mange gange :)  Den er så kraftfuld . Fuld af passion . Og netop den er vel blevet til kult indenfor opera genren :)

Og jeg mener sågar også jeg tidlig i tråden har linket til netop den her arie. Men den tåler bestemt gentagelse. <3

Smuk med gåsehud på

Misjo

• Svar 967
  • Visninger 122.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hunting for beaver
    Hunting for beaver

hej @Lady C jeg lytter til alt muligt,,nyt som gammelt ,,elsker også musik ligenu er denne her et ret stort hit herhjemme da vi hørte den blev vi bare nød til at se den i bio også,, God

• Visti-Vistisen
    Visti-Vistisen

• Når man er ked af , det virker hver gang 

Postede billeder

Skrevet

Nu en lidt anden men også smuk sang

https://m.youtube.com/watch?v=tIrJK19dADI

Redigeret af fraodense

Skrevet

Nu hvor juleaften nærmer sig med hastige skridt, og tankerne over året der gik begynder at fæstne sig i tankerne, så lytter jeg til et smukt stykke musik og tekst, sunget af en af tidens smukkeste stemmer.

Celine Dion med “Porque tu m’aime encore”.

https://youtu.be/AzaTyxMduH4

/DenSidsteKavaler

Skrevet

Elsker den her her især i julen(på trods af at den absolut intet har med julen at gøre)...Men er ufatteligt smuk og Sissel får de døde sendt godt af sted.

Skrevet

Skrevet

Jazz + New York + kat - Whats not to like?

Har lige set den ny Disney/Pixar film. "Soul"/"Sjæl" på Disney+ . En fantastisk film om musik og alt det skønne i livet. Kan stærkt anbefales. 

Pixar "Soul" trailer

Redigeret af Kind of Blue

Skrevet

Det er vidunderligt hvordan sangere og lyden af toner kan frembringe så mange minder, følelser og glæde. Som om at alverdens omstændigheder glemmes for en kort stund, og hvad der står tilbage er et forglemmigej minde. 

Andrea Bocelli, Josh Groban, Celine Dion, og Justin Timberlake.

Keep me awake to memorize you

I denne tid, hvor der hersker meget utryghed rundt i verdenen og hvor mange mennesker er adskilt fra deres kære, føles det nærmest drømmeagtigt, at lytte til Josh Grobans skønne budskab, som en stemme fra en tid, der var engang:

https://youtu.be/COzRaFW1iCg

Redigeret af DenSidsteKavaler

Skrevet

HAENDEL : Lascia ch'io pianga, par Patricia Petibon. 

xxx

Arvo Pärt - Da Pacem [Estonian Philharmonic Chamber Choir/Paul Hillier] (2006)

Skrevet
Bicycle Repairman skrev, 1 time siden:

HAENDEL : Lascia ch'io pianga, par Patricia Petibon. 

xxx

Arvo Pärt - Da Pacem [Estonian Philharmonic Chamber Choir/Paul Hillier] (2006)

Som blød stille regn fra himlen <3

Skrevet
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Vi har mistet mange af de store i de senere år, især savner jeg mesteren over alle kæmperne, Leonard Cohen savner jeg nu mest.

Jeg faldt over en cover af et af hans numre som jeg synes var faldet heldigt ud:

Skrevet

xxx

Skrevet

Det er blevet en lang tråd den her. Men når et af ens yndlingsbands får lavet et covernummer af ens yndlingssanger, så skal budskabet spredes.

RIP Chris Cornell - du er savnet.

Skrevet

Lidt mere headbanger musik til en søndag eftermiddag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.