Hop til indhold

thomas 123

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af thomas 123

  1. hvad koster det ? kunne ikke lige finde priser
  2. hvor gamle var de piger i sofaen ?
  3. jep... det er fair nok at betalingen sker inden ved første besøg.... derefter er det også min oplevelse man næsten ikke engang behøver at aftale noget inden... det er ligesom ... Norm ...fra tv-serien Cheers.....
  4. Lilly er helt sikkert et besøg værd ... hun er ret lækker og hun er medlevende i akten - giver en super god oplevelse .. syntes heller ikke hun har travlt på nogen måde! men det er ved at være et stykke tid siden jeg var på besøg hos hende sidst ...nogle måneder siden sidst, var der 3 gange på et par uger i slut juli ... så kan ikke garantere for dagsformen nu ... den kan jo nogle gange godt ændre sig lidt over tid
  5. Pim rejste til thailand igår ... vil sige hun er helt klart en af mine favoritter i aarhus...og har været der en hel del gange over de sidste 3 måneder ...fra første gang og frem altid et sødt smil som udstrålede en varme og venlige øjne - og på alle måder en super fræk pige som giver en rigtig god service og lige lidt ekstra... ikke bare en starfish som bare skulle ha det overstået (ja, det er jo altsammen et skuespil, det ved jeg godt men hun gør det godt - så godt, at man glemmer det ) nå men har kigget lidt på den ældre model som også er der ... vil tro vi snakker start 40' godt hjulpet babser og en lille fin figur under det stramme tøj... har bare lidt haft det sådan, at når der nu var en super sportsvogn på lånt tid ... hvorfor så prøve kørere en ældre og måske velkørende mercedes i det tidsrum ..!(undskyld til feministerne for min barnlige sammenligning med en kørertur... men sikker på der er nogle læsere som vil kunne forstå billedsproget ) men ville så lige derhen idag ... fint blev vidst ind i det røde rum damen som udmærket vidste at jeg har besøgt Pim en del gange ... og jeg spurgte til en halvtime uden massage... som jeg jo har fået masser af gange som hun ved ... hun : "1000 kr - kun med hånden " mig: "øhhh... jeg plejer at gi 700 ved Pim med alt ..altså også ... " bliver afbrudt ... hun:" NÅ ... men det er ikke min pris ...men så 800 kr kun med hånden " siger hun mumlende og hun går ud med en kold primadonna attitude ... mens hun siger farvel ...og åbner døren... mig : "nå men Ok så... " siger jeg og følger efter ... egentlig lidt lettet... for havde en mavefornemmelse af at det havde været spildte penge syntes lidt at 1000 kr for en halv time med et håndjob er lige i overkanten ... og har det egentlig sådan at jeg ikk gider at forhandle om prisen ... det ødelægger ligesom stemningen ! men omvendt så skal vi - kunderne nok også værer bedre til ikke bare at acceptere enhver pris .... for det virker til at nogle har fået, hvad jeg vil kalde en dårlig vane med at skrue prisen lige lidt i vejret og ydelserne lidt ned ..... lidt ligesom Anton Bergs blommer i madeira... prisen er blevet skruet i vejret og størrelsen er skrumpet ! var egentlig også meget glad for at jeg gik uden at slå til på den næste "udsalgspris"... for syntes lidt hun vidste den helt klare personlighed af "fornærmet thai prostitueret" hvor man bare ved at man får en dårlig oplevelse ! så må vi bare håbe Pim kommer tilbage igen på et tidspunkt...
  6. S der er ingen over hende .... hun giver perfekt service ... top lækker, sød og god energi
  7. Tak ... du sparede mig lige for at smide 800 kr efter en sur kælling
  8. eller bare 70% "ægte"...
  9. jeg var forbi for onsdag ...... da var det måske en anden dame der var på arbejde .... men på ingen måde en som gav mig nogen lyst til noget, og massagen var ikke noget specielt...
  10. ja... og du er da slet ikke dum at hører på... ohhh... men du er jo også en af de "kunder" som er bliver inviteret !!! 555 helt sikkert du er så dejlig ps. men du er da velkommen til at sende en privat besked med din udregning på hvad der vil ske hvis der skulle betales skat og moms af hver enkelt krone ... det er jo også bare et helt generelt eksempel på hvad 1000 kr i hånden vil blive til hvis der skulle betales skat og moms !
  11. så du er en af de der som bliver hængende i butikken i timevis ... haha... det forklare jo lidt mere om dig nu var det jo ikke mig som startede med at snakke økonomi ...jeg kom bare med et lille regnestykke om hvad det vil koste hvis der skulle betales skat og moms ...og pigerne gerne ville ha nogenlunde det samme i hånden som de har nu ... så vis mig bare hvordan det regnestykke skal se ud, når der er en som skal ta hele skatten for flere piger som ikke har arbejdstilladelse ? jeg syntes lidt du undgår at vise det ... men du er nok bedre til mennesker end tal ...jeg kan mærke du er sådan en "peoples person" det er jo derfor pigerne kan så godt li dig ... og er helt vilde me at du bliver og snakker med dem men du siger det jo selv ... nogle piger tjener mere end andre ... og hvis du engang imellem bevægede dig ud i nattelivet ... så vil du nok også se alle de freelance piger som arbejder på massage klinikkerne, jeg har ihvertfald mødt dem flere gange på div. steder i aarhus men du har selvfølige ret ... det er jo derfor du kalder dig møgsvinet ... eller er det hvad andre kalder dig ? skal vi ikke bare lade den ligge her ... du har selvfølgelig ret :)) 555
  12. hvis der er et par personer som skal tage hele skatten for nogle andre som ikke betaler skat, fordi de jo ikke har arbejds tilladelse så ryger de jo hurtigt op i en topskat situation .... og der er mange så har halv timers kunder til 7 -800 kr ... hvilket giver rum for flere kunder ... mange af de her piger arbejder også freelance om aftenen... eller på diverse nightclubs og barer og escort services .. og ja... de fleste siger mindre kunder end det faktisk er ... af den simple grund at de fleste kunder nok ikke syntes, det er super sjovt at være nummer 9 til at kneppe hende den dag... de kommer ikke til danmark for at se den lille havfrue eller den gamle by... der skal laves penge...! og mange af de steder har åbent fra 9 morgen til 21 - plus om aftenen....nogle enda hele natten også - hvor du kan lave aftaler eller bare komme forbi og ringe på og der bliver lukket op hvis de kender dig ... så vi snakker jo ikke en 8 timers arbejdsdag ... med faste frokost pauser og en fagforening ! tror faktisk ikke det kommer bag på skat eller politi eller nogen andre, at de klinikker som er mere eller mindre bordeller ... har sin basis i sort arbejde og piger uden lovlig arbejdstilladelse på 3 mdrs visa. men hvad vil prisen være så ...hvis der skal betales skat og moms af de ydelser...hvis det koster 1000 kr idag uden nogle af delene ?
  13. så lige først ting først .... du skriver at de "de slå de 1000kr i kassen.." uhmm... hvornår er det du har set det ske ? og du fik en kvittering på at du havde knaldet Lilly nede i NN ? Men der er jo forskellig priser for forskelligt arbejde .... lidt lige som, at timelønnen for en advokat er anderledes end timelønnen for en kassedame ! nu er det bare sådan at hvis en pige skal ned på knæ i danmark og sutte pik ... så vil hun gerne ha cirka 500 kr for at gøre det i en halv time ... og 500 kr til butikken ..der bliver delt 50/50 det er sådan meget standard... så hvis hun og butikken skal ha 1000 kr i hånden tilsammen ... ja så skal der betales skat ... lad os gøre det nemt og sige 50% ... (så kan det godt være det er lidt mindre men også lidt mere med topskat ... ) dvs. du skal skal betale 2000 - plus moms ... altså 2500,- hvis det hele er efter bogen .... kan du følge med i det regnestykke ? men det er der jo ikke mange der vil betale 2500 kr for 30 min ... derfor er det sort ... så prisen vil IKKE være det sammen om det er sort eller hvidt ! derudover .... som tråden startede ja så var det jo piger hos NN som ikke havde arbejdstilladelse som blev anholdt ... så de piger arbejde jo sort .. og det er altså ikke så lidt endda de kan ta med hjem til thailand efter 3 måneder .... jeg har fra forskellige piger igennem tiden hørt beløb på mellem 200 og 400.000 kr for 3 måneders arbejde i danmark ... jeg kender nogle af de her Mamasans og jeg også blevet tilbudt et par gange, at hvis jeg alligevel skulle til thailand om jeg ikke kunne ta lidt kontanter med derned for dem .... fordi man må kun ha 75.000 kr med i kontanter ..og det er langt fra nok for dem ... og de kan ikke sende dem ud af landet længere med Western Union som man kunne tidligere ... uden at skulle vise ID.
  14. ej ... prisen vil ikke være det samme ...!!! for at få 1000 kr i hånden ...så skal prisen cirka op på 2500 kr for kunden sådan i runde tal og de kommer hurtigt op og skal betale topskat ....plus tror godt at vi kan blive enige om at dem som arbejder på de her mere eller mindre "rene" bordeller ... kommer herop på 3 mdr. turist visa ... hvor de ikke må arbejde ... så hvis der skal være en som skal ta hele skatten for dem .. så snakker vi en helt helt anden pris for os og mht om NN har et CVR nummer ... ja selvfølgelig har de da det ... men det betyder jo ikke at der bliver betalt skat af hver enkelt kunde der kommer ... og hvis du tror det farvel25 så er det vidst dig som ikke helt ved hvad du snakker om !!!
  15. det ser for godt ud til at være sandt men vil da meget gerne tage fejl
  16. der er selvfølgelig en præventiv virkning af at der er video ... men helt sikkert også noget med, at den/dem som har butikken kan holde lidt styr på hvor mange kunder der kommer hvis de nu ikke lige selv er der den pågældende dag ....
  17. tror du kan få alle de runder du vil betale for, det er lidt som Tivoli ... 555
  18. jeg er har et nok kørt til hammel 8 - 9 gange ... for bare at kører hjem ... i en skuffet tilstand dog stolt over at jeg bare gik igen ..... de havde for en ca. 4 år siden en ret lækker sort pige ... kønt ansigt - slank - lille numse og dejligt store naturlige bryster som gav en god service ! så jeg tog derud flere gange over de næste par år bare lige for at se om hun var kommet igen .. fordi der nogle gange var en beskrivelse og fotos som antydede at hun var der igen .... men nej... siden den gang har det være MEGET misvisende beskrivelser, alder der var helt hen i skoven iforhold til den virkelige og foto's som på ingen måde afspejlede virkligheden ... så jeg er holdt med at spille tiden på at kører på viborgvej der er to steder i Hammel og det her gælder for begge steder ....og det her gælder for begge steder ... men det er jo bare min mening... det er spild af tid !!!
  19. tror faktisk dit regnestykke er i den lave ende..... altså at vi snakker om væsentlig flere penge .....(jeg har været lidt dårlig til a formulere mig klart ) der var foreksemple en undersøgelse i thailand for nogle år siden ... som vidste at Thai mænd brugt væsentlig flere penge i kroner og øre på prostitueret en "gæsterne" der kommer til landet akkumuleret .... (farangs - japanere - kinesere - arabere og hvad der ellers kommer til theland of smiles til sammen ) vi er bare noget mere synlige på i soi cowboy ... walking street ... Nana plaza... patong ... osv osv ... jeg har været der en del i bangkok og blevet inviteret med på nogle af stederne i BKK, hvor der hovedsageligt kun kommer thai mænd ....det ligner gaderne den 24. december klokken 8 om aftenen i en dansk by....fuldstændig menneske tomt ... men når du kommer ind bag de mærke ruder .... så er det lige pludselig 31.december på Speed i en swinger klub.... og det er 99%thaimænd... og de siger det er kun toppen af isbjerget .... man skal dog kunne en lille smule thai... for pigerne her kan ikke meget engelsk ... og det er også godt at der en thai der kan sige "god" for dig ... for de er ikke vant til farangs ....(det er lidt første trin i raketten for mange af pigerne.... derefter ryger de over på de andre steder for turisterne, nå thaimændene i gider dem mere ... eller første trin er måske også en sandhed med modifikationer ... da det ofter er started langt tidligere inden de kom til bangkok ... men det er en anden historie) Nå... jeg kan ikke huske det præcise tal men mener det var omkring 7 milliarder dollars ... men det er ingenting sammen lignet med tyskland ... spanien ... syd korea ... Thailand har bare fået det mærke på sig prøv bare at se om du kan få en tid hos Nara massage i næste uge hos S..... tror køen er begyndt .... jeg lavede en hurtig lille hovedregning på hvad hun tog med sig hjem efter 3 måneder i dk sidste gang hun var her .. også efter at Mamasan havde taget sit cut .. fly billetter og mad osv .... det var ikke så lidt endda ... men her snakker vi heller ikke 4 besøg om dagen .... nok det dobbelte eller mere ... nu ved jeg godt der er nogle der vil råbe op...men så prøve at komme der ned ... de gange jeg var der (og det var alle penge værd ) måtte jeg komme tilbage om lidt ... eller der kom en lige efter mig ... eller mens man var i gang en enkelt gang ... de havde glemt at låse døren ... 555
  20. igen og igen .... det er da mærkligt, at du gerne må afsporer et indlæg ... men hvis jeg skriver noget med relevans i et af dine indlæg ... så bliver det slettet af admin og jeg får straks en udelukkelse i 5 uger fra eroguide !!! men jeg er da ked af at du ikke forstod den sætning ... jeg kan godt se at i sammenhængen med, hvad jeg ellers skrev i min anmeldelse var det svært for dig at fatte meningen .... - fik du en "masse" med hensyn til din gøren og laden.... hvor er det synd for dig ... ta dig en tude kiks og kravl tilbage til den bropille, du kalder fyn
  21. ja det gik lidt hurtigt med at skrive den.... fint nok at du ikk fik fat i meningen ...( du er jo fra fyn ) men det er åbentbart ok at afspore min anmeldelse ... ser frem til at læse flere af dine gamle mands fantasier :)) 555
  22. er lige kommet hjem Viby J... havde set en lille annonce i EB omkring Gong... så kørte der ud ... ringer på døren og en sød pige åbner ... men de sidder lige og er igang med at spise .... vel, jeg spørger til, hvornår de er færdig med at spise, da jeg af erfaring ikk har lyst til at afbryde en thai der spiser, hvad en halv time vil koste ? ..." 200kr" siger den noget afdankede mamasan surt ... "du kan få massage NU" så jeg smiler og sige ..."øhhh... jeg vil da gerne ha lidt extra service, så kommer jeg tilbage igen når i er færdig med at spise om en halv time..." af en eller anden grund er Mamasan blevet sur på mig fordi jeg sagde jeg at jeg kom igen når de var færdig med at spise så der nu kan vinker hun mig bare ud af hendes bodel...... "nej nej ....det kan man ik få ... " hun tager sin telefon og vender sig om og går ud i baglokalet ... den yngre dame var blevet bedt om at åbne døren og står og kigger lidt genert..og siger "so sorry ..."
  23. ja... hun er da meget sød ... det eneste jeg har haft at sige om denne dame er at de 31 år de holder ik

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.