Hop til indhold
8000

NN Grønnegade Aarhus Lucky DAY

Recommended Posts

Hej

Har været i Grønnegade i dag 

Mødte en gammel kending fra nn Oddervej nemlig Day. De der husker hende fra dengang ved at hun var guld.

Guldklumpen er ikke blevet mindre.

Hun er smuk og har et fantastisk væsen. Store bryster (hjulpet) lækker stram krop med en fræk navlepiercing en enkelt lille sommerfugle tatoo

Der var på intet tidspunkt hvor jeg ikke var i føring eller centrum. FUCK hun kunne behage mig. Dette besøg er på min top tre i år.

Så hvis der er nogle her der er til gensyn god service samt en på opleveren visuelt. Så afsted hun er her i små tre mdr. 

Der er bademuligheder på stedet men små rum. Men små rum er fine med DAY.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan hun også finde ud af at massere, eller er Ross bedre?

Nogle der kender til situationen i dette klip :)

 

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fandt jeg ud af :)

Jeg kan desværre ikke nikke genkendende, til den gode service som du beskriver.

Bestilte tid kl 18:00 og jeg var der på klokkeslæt - havde bestilt tid 1½ time før.
Løjerne begyndte 18:15 så der var lige lidt vente tid før hun var klar :(
Det hele startede til UG, hun kom direkte fra badet, vi snakkede og grinte meget, så jeg havde store forventninger til det skulle blive en super oplevelse.
Massagen var den typiske massage sådan et sted.

Derfra var det op af bakke :(
Hendes blow job, var den værste oplevelse jeg nogensinde har oplevet, så det blev hurtigt stoppet, selve "sex'en" var nogle lunde, fin nok indlevelse.
Da klokken nærmede sig 19:00 blev der filet på banditten, for jeg skulle komme hurtigst muligt - som om det gjald hendes liv.
Absolut ikke dejligt på nogle måder, men jeg lod hende forsætte, da det er den eneste måde jeg kan komme på, når lysten ikke er der.

Blev spurt om jeg ville have vand eller cola, jeg valgte et glas vand, som mutter kom med, Day så jeg så ikke mere til - hverken farvel eller noget.

Så mon ikke travlheden skyldes en aftale med en ny kunde?

Så faren for jeg besøger Day igen er nok ikke eksisterende, men det er jo kun til jeres held som har en god oplevelse med Day :)

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
jadukada skrev, for 17 timer siden:

Det fandt jeg ud af :)

Jeg kan desværre ikke nikke genkendende, til den gode service som du beskriver.

Bestilte tid kl 18:00 og jeg var der på klokkeslæt - havde bestilt tid 1½ time før.
Løjerne begyndte 18:15 så der var lige lidt vente tid før hun var klar :(
Det hele startede til UG, hun kom direkte fra badet, vi snakkede og grinte meget, så jeg havde store forventninger til det skulle blive en super oplevelse.
Massagen var den typiske massage sådan et sted.

Derfra var det op af bakke :(
Hendes blow job, var den værste oplevelse jeg nogensinde har oplevet, så det blev hurtigt stoppet, selve "sex'en" var nogle lunde, fin nok indlevelse.
Da klokken nærmede sig 19:00 blev der filet på banditten, for jeg skulle komme hurtigst muligt - som om det gjald hendes liv.
Absolut ikke dejligt på nogle måder, men jeg lod hende forsætte, da det er den eneste måde jeg kan komme på, når lysten ikke er der.

Blev spurt om jeg ville have vand eller cola, jeg valgte et glas vand, som mutter kom med, Day så jeg så ikke mere til - hverken farvel eller noget.

Så mon ikke travlheden skyldes en aftale med en ny kunde?

Så faren for jeg besøger Day igen er nok ikke eksisterende, men det er jo kun til jeres held som har en god oplevelse med Day :)

Har også besøgt hende og fik samme oplevelse, at hun bare skal være færdig hurtigst muligt og

videre til næste kunde ... slut med at besøge hende ... hun er opreklameret som så mange andre i Århus ... når

man lige har været en uge i Hamburg ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Er der andre end Day dernede og som er værd at besøge ? De plejer at være et par piger dernede og Pat er der ikke længere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to piger mere, Lilly og en mere jeg ikke kan huske navnet på. Det var hende jeg besøgte og det vil jeg nok ikke anbefale, men kunne høre Lilly ved siden af og hun lød rimelig frisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lilly er helt sikkert et besøg værd ... hun er ret lækker og hun er medlevende i akten - giver en super god oplevelse .. syntes heller ikke hun har travlt på nogen måde!

men det er ved at være et stykke tid siden jeg var på besøg hos hende sidst ...nogle måneder siden sidst, var der 3 gange på et par uger i slut juli   ... så kan ikke garantere for dagsformen nu ... den kan jo nogle gange godt ændre sig lidt over tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...