Hop til indhold

Recommended Posts

der er jo efterhånden skrevet en del om PP massage og Gip, men kommer lige efter en skøn time og tænkte at jeg vil give mit besyv med. Man må bare sige at hun er utroligt professionel, nærværende, lattermild og utrolig dygtig til hendes håndværk. Dette var mit tredje besøg hos hende fordelt over en periode på 1 1/2 år. Hun bliver ved med at overraske mig med nye lege og påfund. Det er aldrig trivielt at besøge hende. Men udover den dejlige oplevelse i kønsakten så overraskede hun mig med at hun faktisk godt kan finde ud af masserer. Jeg havde efterhånden vendet mig til at den indledende massage mest af alt var en avanceret form for forspil, og det var det da også denne gang, men da vi var færdige og jeg lige ville en tur i bad, var der "desværre" en anden herrer som havde occuperet det. Så begyndte hun at give mig nakke massage i ventetiden. Hun blev utroligt optaget af at masserer de knuder jeg har i nakken væk og afslørede dermed både et rigtig godt håndelag og stor indsigt i massage kunsten. Mon ikke hun engang har været en dygtig fysisk massør? men så har fundet ud af at mænd tit tænker på noget andet ved den betegnelse. Men under alle omstændigheder så kan I glæde jer til god oplevelse. Hun havde et par utroligt kønne piger til at sidde i sofaen og hun prøvede at overbevise mig om at de var lige så dygtige som hende og at jeg skulle prøve dem alle tre på en gang. :) Ja det var selvfølgelig tanken værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hovsa skrev, for 4 timer siden:

der er jo efterhånden skrevet en del om PP massage og Gip, men kommer lige efter en skøn time og tænkte at jeg vil give mit besyv med. Man må bare sige at hun er utroligt professionel, nærværende, lattermild og utrolig dygtig til hendes håndværk. Dette var mit tredje besøg hos hende fordelt over en periode på 1 1/2 år. Hun bliver ved med at overraske mig med nye lege og påfund. Det er aldrig trivielt at besøge hende. Men udover den dejlige oplevelse i kønsakten så overraskede hun mig med at hun faktisk godt kan finde ud af masserer. Jeg havde efterhånden vendet mig til at den indledende massage mest af alt var en avanceret form for forspil, og det var det da også denne gang, men da vi var færdige og jeg lige ville en tur i bad, var der "desværre" en anden herrer som havde occuperet det. Så begyndte hun at give mig nakke massage i ventetiden. Hun blev utroligt optaget af at masserer de knuder jeg har i nakken væk og afslørede dermed både et rigtig godt håndelag og stor indsigt i massage kunsten. Mon ikke hun engang har været en dygtig fysisk massør? men så har fundet ud af at mænd tit tænker på noget andet ved den betegnelse. Men under alle omstændigheder så kan I glæde jer til god oplevelse. Hun havde et par utroligt kønne piger til at sidde i sofaen og hun prøvede at overbevise mig om at de var lige så dygtige som hende og at jeg skulle prøve dem alle tre på en gang. :) Ja det var selvfølgelig tanken værd.

hvor gamle var de piger i sofaen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Anders and skrev, for 3 timer siden:

Taler vi Århus eller Esbjerg ?

Det må være Århus :) medmindre der også findes en Thai massage i Esbjerg med navnet PP som har en Gip :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er bare fantastisk skøn. Og ja hun er faktisk rigtig god til at massere. Hvis man har specifikke ønsker til massage, så er hun god.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Gib den anden aften.

Hun skyldte et par stilllinger fra sidst som blev udført til UG med lækker finale.

Hvis man tager sig tid til det er det faktisk også en dejlig massage.

Bad og Vand bagefter 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
8000 skrev, den 7/11/2016 at 07:51:

Var hos Gib den anden aften.

Hun skyldte et par stilllinger fra sidst som blev udført til UG med lækker finale.

Hvis man tager sig tid til det er det faktisk også en dejlig massage.

Bad og Vand bagefter 

Venligst 8000

Har igen besøgt GIP .... men nej hun er efter min mening nu for populær og

har for mange "faste" kunder, så det blev IKKE den store oplevelse ... jo hun

kan og vil meget; men der er - efter min mening - for meget LUDER i hende ...

så nu ta'r jeg til Thailand i 2 måneder og går på opdagelse blandt de mange

skønne kvinder/piger ....God vinter i DK ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, den ‎13‎-‎11‎-‎2016 at 12:54:

Har igen besøgt GIP .... men nej hun er efter min mening nu for populær og

har for mange "faste" kunder, så det blev IKKE den store oplevelse ... jo hun

kan og vil meget; men der er - efter min mening - for meget LUDER i hende ...

så nu ta'r jeg til Thailand i 2 måneder og går på opdagelse blandt de mange

skønne kvinder/piger ....God vinter i DK ...

 

Har flere gange besøgt GIP Hun er vel beskrevet,

Men sidste gang blev jeg betjent af TIP Flot betjæning og en fantastisk massage

Bedre end massage af GIP .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enra skrev, for 3 timer siden:

 

Har flere gange besøgt GIP Hun er vel beskrevet,

Men sidste gang blev jeg betjent af TIP Flot betjæning og en fantastisk massage

Bedre end massage af GIP .

Hvad er er alder og udseende ??

Hvad med ekstra hmm dumt spørgsmål hos pp 

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kintamani

jeg har efter jeg var i thailand ikke kunne finde en her i DK som bare er i nærheden af samme kvalitet, service, udsende, og priser som man kan finde i thailand

så go jagt dernede, håber du finder noget spænende.....(kæft jeg er misundelig)

det er næsten som om når thai´er rejser ud af thailand så bliver kvalitet og service i thailand....oplever det gang på gang

men derimod i thailand der kan man finde ALT....

den dyreste pige jeg havde kostede 4000 baht for 2 dage, hun var 26år(ligner 17år) og lille

den billigste pige jeg havde kostede 1000 baht for 1 dag, hun var 37år og rigtig lækker og frisk på alt og jeg mener ALT....

så der må på ingen måder sammenlignes thai´er i thailand med thai´er i DK.......det bliver bare aldrig det samme

mvh Max   og go´ tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, den 13/11/2016 at 12:54:

så nu ta'r jeg til Thailand i 2 måneder og går på opdagelse blandt de mange

skønne kvinder/piger ....God vinter i DK ...

Hehe, god ide. 

Jeg er selv forhindret i den slags eskapader, men hav en god tur derover :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved endnu et besøg hos PP Massage hvor jeg gerne besøger Gip, så jeg en ny pige på stedet - i køkkenet. Pigen havde et smukt ansigt og var en smule buttet og kaldte sig Nong. Netop en type som faldt i min smag denne eftermiddag, så det blev hende jeg valgte. Rigtig god massage med hele udtrækket. Denne pige kan jeg bestemt anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...