Hop til indhold

Recommended Posts

 

Pim rejste til thailand igår  ... vil sige hun er helt klart en af mine favoritter i aarhus...og har været der en hel del gange over de sidste 3 måneder  ...fra første gang og frem altid et sødt smil som udstrålede en varme og venlige øjne - og på alle måder en super fræk pige som giver en rigtig god service og lige lidt ekstra... ikke bare en starfish som bare skulle ha det overstået  (ja, det er jo altsammen et skuespil, det ved jeg godt men hun gør det godt - så godt, at man glemmer det :) )

 

nå men har kigget lidt på den ældre model som også er der ... vil tro vi snakker start 40' godt hjulpet babser og en lille fin figur under det stramme tøj...

har bare lidt haft det sådan, at når der nu var en super sportsvogn på lånt tid ... hvorfor så prøve kørere en ældre og måske velkørende mercedes i det tidsrum ..!(undskyld til feministerne for min barnlige sammenligning med en kørertur... men sikker på der er nogle læsere som vil kunne forstå billedsproget )

men ville så lige derhen idag ... fint blev vidst ind i det røde rum damen som udmærket vidste at jeg har besøgt Pim en del gange ... og jeg spurgte til en halvtime uden massage... som jeg jo har fået masser af gange som hun ved ...

hun : "1000 kr - kun med hånden  " 

mig: "øhhh... jeg plejer at gi 700 ved Pim med alt ..altså også ...  " bliver afbrudt ...

hun:" NÅ ... men det er ikke min pris  ...men så 800 kr kun med hånden  " siger hun mumlende og hun går ud med en kold primadonna attitude ... mens hun siger farvel ...og åbner døren... 

mig :  "nå men Ok så... ;) " siger jeg og følger efter ... egentlig lidt lettet... for havde en mavefornemmelse af at det havde været spildte penge

syntes lidt at 1000 kr for en halv time med et håndjob er lige i overkanten ... og har det egentlig sådan at jeg ikk gider at forhandle om prisen ... det ødelægger ligesom stemningen !

men omvendt så skal vi - kunderne nok også værer bedre til ikke bare at acceptere enhver pris .... for det virker til at nogle har fået, hvad jeg vil kalde en dårlig vane med at skrue prisen lige lidt i vejret og ydelserne lidt ned ..... lidt ligesom Anton Bergs blommer i madeira... prisen er blevet skruet i vejret og størrelsen er skrumpet !

var egentlig også meget glad for at jeg gik uden at slå til på den næste "udsalgspris"... for syntes lidt hun vidste den helt klare personlighed af "fornærmet thai prostitueret" hvor man bare ved at man får en dårlig oplevelse !

så må vi bare håbe Pim kommer tilbage igen på et tidspunkt... :) 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...