Hop til indhold

Recommended Posts

Må være træls at blive afbrudt midt i sin massage...... :-/

Men heldigvis ikke noget at bebrejde kunden.......

 

"Velfærdsfremmende massage"... ha ha... det kunne de godt annoncere med ;) 

 

Anyway... træls for de "ramte" kvinder.... de vil jo blot tjene lidt ekstra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 3 timer siden:

Og det er hos  N&N og ikke hos de brasilianske piger i nr 82 i samme gade ?

Jeg fik at vide at det var hos N&N af den thai som fortalte det stod i avisen, så det satser jeg ret stærkt på holder stik ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Der er tale om mange sorte penge i denne branche ud over DK

Et lille tal eksempel:

I Esbjerg - en by med 100.000 indbyggere er der vel 8-10 steder der tilbyder massage.

Hvis vi forudsætter at hvert sted har 4 besøg af dagen, lad os forsigtigt sætte det til 400 kr. pr. besøg - så lægges der i Esbjerg om dagen kr. 16000.

Dette giver for et år kr. 5.840.000 kr.

Hvis vi omregner dette til landsbasis er der en omsætning under disse forudsætninger på kr. 297.840.000

Nogle af disse kroner bliver der betalt moms og skat af - hvor stor del vides ikke.

Så skal vi gætte på at på årsbasis er der måske kr. 150.000.000 som undgår beskatning og for en stor dels vedkommende forsvinder ud af landet.

Dette er kun en lille brøkdel hvis man sammenligner med hvad der laves af sorte kroner i prostitution i DK.

Så kan godt forstå at Told og Skat interesserer sig for denne del også - der er mange skattekroner som går forbi vore fælles pengekasse.

Og ja - jeg er også med til at skabe denne branche, men ved også godt at for mange er dette en industri og god og stor indtægt, ikke kun lidt ekstra lommepenge til det sjove :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 12 minutter siden:

Der er tale om mange sorte penge i denne branche ud over DK

Et lille tal eksempel:

I Esbjerg - en by med 100.000 indbyggere er der vel 8-10 steder der tilbyder massage.

Hvis vi forudsætter at hvert sted har 4 besøg af dagen, lad os forsigtigt sætte det til 400 kr. pr. besøg - så lægges der i Esbjerg om dagen kr. 16000.

Dette giver for et år kr. 5.840.000 kr.

Hvis vi omregner dette til landsbasis er der en omsætning under disse forudsætninger på kr. 297.840.000

Nogle af disse kroner bliver der betalt moms og skat af - hvor stor del vides ikke.

Så skal vi gætte på at på årsbasis er der måske kr. 150.000.000 som undgår beskatning og for en stor dels vedkommende forsvinder ud af landet.

Dette er kun en lille brøkdel hvis man sammenligner med hvad der laves af sorte kroner i prostitution i DK.

Så kan godt forstå at Told og Skat interesserer sig for denne del også - der er mange skattekroner som går forbi vore fælles pengekasse.

Og ja - jeg er også med til at skabe denne branche, men ved også godt at for mange er dette en industri og god og stor indtægt, ikke kun lidt ekstra lommepenge til det sjove :)

Tror lige du skal kigge på det regnestykke igen. 555

Redigeret af Thaikurt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Hvad er der i vejen Kurt, fortæl hvad du mener konkret

Under de forudsætninger jeg opstiller, passer tallene :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 18 minutter siden:

Hvad er der i vejen Kurt, fortæl hvad du mener konkret

Under de forudsætninger jeg opstiller, passer tallene :)

Beklager. Det var mig der læste dit regnestykke forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror faktisk dit regnestykke er i den lave ende..... 

altså at vi snakker om væsentlig flere penge .....(jeg har været lidt dårlig til a formulere mig klart :) )

 

der var foreksemple en undersøgelse i thailand for nogle år siden ... som vidste at Thai mænd brugt væsentlig flere penge i kroner og øre på prostitueret en "gæsterne" der kommer til landet akkumuleret .... (farangs - japanere - kinesere - arabere og hvad der ellers kommer til theland of smiles  til sammen;) )

vi er bare noget mere synlige på i soi cowboy ... walking street ... Nana plaza... patong ... osv osv ... jeg har været der en del i bangkok og blevet inviteret med på nogle af stederne i BKK, hvor der hovedsageligt kun kommer thai mænd ....det ligner gaderne den 24. december klokken 8 om aftenen i en dansk by....fuldstændig menneske tomt ... men når du kommer ind bag de mærke ruder .... så er det lige pludselig 31.december på Speed i en swinger klub.... og det er 99%thaimænd... og de siger det er kun toppen af isbjerget ....

man skal dog kunne en lille smule thai... for pigerne her kan ikke meget engelsk ... og det er også godt at der en thai der kan sige "god" for dig ... for de er ikke vant til farangs ....(det er lidt første trin i raketten for mange af pigerne.... derefter ryger de over på de andre steder for turisterne, nå thaimændene i gider dem mere ... eller første trin er måske også en sandhed med modifikationer ... da det ofter er started langt tidligere inden de kom til bangkok ... men det er en anden historie)

Nå... jeg kan ikke huske det præcise tal men mener det var omkring 7 milliarder dollars ... men det er ingenting sammen lignet med tyskland ... spanien ... syd korea ... Thailand har bare fået det mærke på sig ;)

 

prøv bare at se om du kan få en tid hos Nara massage i næste uge hos S.....  tror køen er begyndt .... jeg lavede en hurtig lille hovedregning på hvad hun tog med sig hjem efter 3 måneder i dk sidste gang hun var her .. også efter at Mamasan havde taget sit cut .. fly billetter og mad osv .... det var ikke så lidt endda ... men her snakker vi heller ikke 4 besøg om dagen .... nok det dobbelte eller mere ... nu ved jeg godt der er nogle der vil råbe op...men så prøve at komme der ned ... de gange jeg var der (og det var alle penge værd :P )  måtte jeg komme tilbage om lidt  ... eller der kom en lige efter mig ... eller mens man var i gang en enkelt gang ... de havde glemt at låse døren ... :) 555

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også overbevist om, at de sorte penge i denne branche er meget større end umiddelbart antaget.

Det er meget få steder, hvor man kan få en kvittering eller for den sags skyld betale med kort.... Det fortæller alt, man ønsker ikke, at betalingerne er registreret.

Hvor ofte har du egentlig været hos en Thai massør, hvor der er et kasseapparat?? Nej, vel....

Derudover er der mange steder, hvor der køres et dobbelt regnskab. En for massagen og en for det ekstra.

At SKAT kommer ind og spørger til opholdstilladelse hjælper ikke en døjt i disse butikker, idet det ofte er piger der er bosiddende i DK. Nogle har et arbejde og betaler skat (eks. halvtids med rengøring eller lign.), og arbejder derudover i massage butikken.

Der anslås et gennemsnit på 400,- x 4 kunder. Det tror jeg SLET ikke holder... Kigger man på indlæggene herinde, ligger priser som:

  • Massage: 300 - 500,-
  • Massage + HJ:  500 - 800,-
  • B2B:  800-1.000
  • FP:  1.000,- til 1.500,-

 Der kan mageligt betjenes 4 - 6 kunder på en dag, med forskellige kombinationer af ovenstående, afhængigt af butikkens udvalg.

Så tallet er stort, meget stort...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tallene er MEGET større - men pyt nu med det. Jeg er i hvert fald glad for, at disse steder findes :-)

Jeg er også af den overbevisning, at hvis alle stederne blev momsregistreret og vitterligt betalte både moms og skat af alle indtægter, så ville de hæve priserne betragteligt, for ellers ville de tjene for lidt på det, og hvem vil det så gå ud over.. ?  Ja nemlig - OS brugere herinde.

Uhhhhm - nu fik jeg da lige lyst til at stykke med Thai

God weekend drenge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Interessant indlæg. Jeg skal ikke gøre mig klog på tallene, og jeg støtter ikke op om sort arbejde, generelt. Men hvis thaiservicen bliver laves "hvid", ville det jo betyde en stigning i pris på 25%, og det ved jeg ikke om danskernes ville betale. I fald ser jeg en del steder gå nedenom og hjem.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Enra skrev, for 3 timer siden:

Jeg kørte forbi Grønnegade i eftermiddags der var lukket.

Er der nogen der ved hvad der sker.

Får ejeren en bøde eller hvad.

Får ejeren en bøde, tja det er vel vigtigt i vores danske samfund? Kan vi finde nogen vi kan gøre situationen eller bare dagligdagen dårligere for?

ja så gør vi det, så er vi dansker i vores egen lille Verden i go behold???

Nej netop ikk, fordi hvad kom der ud af det, bortset fra der blev sendt 2 piger retur :( 

I morgen når du står op, ser Danmark ud som i går, blot et par smukke piger mindre :( 

ja i må undskylde kære brødre/dk jeg kan ikk finde lykken for den danske Stat

udover udgiften vi får på at sende dem hjem????

Jeg håber virkelig i forholder jer til hvad Thaipigerne giver jer :) 

og ikk hva den danske Stat giver.

Good luck kære Danmark, jeg ved i kan :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
FrækkeMand skrev, den 26/8/2016 at 17:37:

Interessant indlæg. Jeg skal ikke gøre mig klog på tallene, og jeg støtter ikke op om sort arbejde, generelt. Men hvis thaiservicen bliver laves "hvid", ville det jo betyde en stigning i pris på 25%, og det ved jeg ikke om danskernes ville betale. I fald ser jeg en del steder gå nedenom og hjem.

God weekend.

Du ved da ikke hva du snakker om.. prøve og søg på NN så vil du da se der er ecvrnummer og rengenskab alt hvad der skal være.... og prisen er det sammen om det er sort eller hvid... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, for 7 minutter siden:

Du ved da ikke hva du snakker om.. prøve og søg på NN så vil du da se der er ecvrnummer og rengenskab alt hvad der skal være.... og prisen er det sammen om det er sort eller hvid... 

ej ... prisen vil ikke være det samme ...!!!

for at få 1000 kr i hånden ...så skal prisen cirka op på 2500 kr for kunden 

sådan i runde tal og de kommer hurtigt op og skal betale topskat ....plus tror godt at vi kan blive enige om at dem som arbejder på de her mere eller mindre "rene" bordeller ... kommer herop på 3 mdr. turist visa ... hvor de ikke må arbejde ... så hvis der skal være en som skal ta hele skatten for dem .. så snakker vi en helt helt anden pris for os :(

og mht om NN har et CVR nummer  ... ja selvfølgelig har de da det ... men det betyder jo ikke at der bliver betalt skat af hver enkelt kunde der kommer ... og hvis du tror det farvel25 så er det vidst dig som ikke helt ved hvad du snakker om !!!

:)

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Jeg siger ikke at der bliver betale af dem a

thomas 123 skrev, for 17 minutter siden:

ej ... prisen vil ikke være det samme ...!!!

for at få 1000 kr i hånden ...så skal prisen cirka op på 2500 kr for kunden 

sådan i runde tal og de kommer hurtigt op og skal betale topskat ....plus tror godt at vi kan blive enige om at dem som arbejder på de her mere eller mindre "rene" bordeller ... kommer herop på 3 mdr. turist visa ... hvor de ikke må arbejde ... så hvis der skal være en som skal ta hele skatten for dem .. så snakker vi en helt helt anden pris for os :(

og mht om NN har et CVR nummer  ... ja selvfølgelig har de da det ... men det betyder jo ikke at der bliver betalt skat af hver enkelt kunde der kommer ... og hvis du tror det farvel25 så er det vidst dig som ikke helt ved hvad du 

Så det du vil fortælle mig er at i en virksomhed fx en massage butik. de skal tag omkring 800-1000kr  for 30  alm miinutter massage. Men hvorden kan det så være det koster 300kr og om de tager 1000kr for 30 minutter med extra hvordan kan du få det til 2500kr. Når de slå de 1000kr i kassen..?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, for 2 timer siden:

Jeg siger ikke at der bliver betale af dem a

Så det du vil fortælle mig er at i en virksomhed fx en massage butik. de skal tag omkring 800-1000kr  for 30  alm miinutter massage. Men hvorden kan det så være det koster 300kr og om de tager 1000kr for 30 minutter med extra hvordan kan du få det til 2500kr. Når de slå de 1000kr i kassen..?  

 

så lige først ting først ....

du skriver at de "de slå de 1000kr i kassen.." uhmm... hvornår er det du har set det ske ? og du fik en kvittering på at du havde knaldet Lilly nede i NN ?

Men der er jo forskellig priser for forskelligt arbejde .... lidt lige som, at timelønnen for en advokat er anderledes end timelønnen for en kassedame !

nu er det bare sådan at hvis en pige skal ned på knæ i danmark og sutte pik ... så vil hun gerne ha cirka 500 kr for at gøre det i en halv time ... og 500 kr til butikken ..der bliver delt 50/50 det er sådan meget standard...  så hvis hun og butikken skal ha 1000 kr i hånden tilsammen  ... ja så skal der betales skat ... lad os gøre det nemt og sige 50% ... (så kan det godt være det er lidt mindre men også lidt mere med topskat ... ) dvs. du skal skal betale 2000 - plus moms ... altså 2500,-  hvis det hele er efter bogen ....

kan du følge med i det regnestykke  ?

 

men det er der jo ikke mange der vil betale 2500 kr for 30 min ... derfor er det sort ... så prisen vil IKKE være det sammen om det er sort eller hvidt !

derudover .... som tråden startede ja så var det jo piger hos NN som ikke havde arbejdstilladelse som blev anholdt ... så de piger arbejde jo sort .. 

og det er altså ikke så lidt endda de kan ta med hjem til thailand efter 3 måneder .... jeg har fra forskellige piger igennem tiden hørt beløb på mellem 200 og 400.000 kr for 3 måneders arbejde i danmark ... 

jeg kender nogle af de her Mamasans og jeg også blevet tilbudt et par gange, at hvis jeg alligevel skulle til thailand om jeg ikke kunne ta lidt kontanter med derned for dem .... fordi man må kun ha 75.000 kr med i kontanter ..og det er langt fra nok for dem ... og de kan ikke sende dem ud af landet længere med Western Union som man kunne tidligere ... uden at skulle vise ID.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ thomas 123:

Det er helt korrekt at pigerne ikke havde de fornødne tilladelser og derfor arbejde sort, men udover det er der jo mange ting du nævner der er helt i hampen ...

Den skattesats du nævner er jo helt i skoven ... den gennemsnitlige skatteprocent herhjemme er pt. på ca. 34% af den skattepligtige indkomst.

Noget andet er de beløb du nævner som pigerne hiver med hjem. Det er vist meget få der reelt kan hive så meget med hjem selv om de er 100% sorte. Lad os bare tage udgangspunkt i den 50/50 % fordeling du selv nævner og tage et gennemsnit af de to summer du nævner - altså 300.000 for 3 mdr.. Lad os også sige at alle kunder køber en time til 1000,-. Det giver pigen 500,- pr. time, hvilket gør at pigen skal have 200 kunder på en måned. De fleste steder har lukket om søndagen og så er der 'den tid på måneden', men lad os sige hun arbejder 25 dage i måneden. Det giver et gennemsnit på 8 kunder af en time om dagen. Hvis der i det hele taget er nogle piger som kan trække så mange kunder til hver dag, så er det i hvert fald en forsvindende lille andel af dem. Jeg kender også et par piger og 'muttere'. De fleste steder vil det være en rigtig god dag for pigen hvis hun har mere end fire kunder af en time hver. Gennemsnittet fra de steder og piger jeg har hørt om er nok nærmere 2-3 kunder om dagen pr. pige da konkurrencen mellem stederne og pigerne er meget hård for tiden. Og realistisk så er det jo heller ikke alle kunder der skal have fuld pakke til 1000,- (jf. standard-Aarhuspriser).

----

Noget helt andet er så at jeg ikke forstår hvorfor folk har så helvedes travlt med at snakke om hvor mange penge pigerne kan tjene og hive med hjem. Det eneste I får ud af det er sgu da at give folk ondt i røven og derved skabe mere opmærksomhed om det, hvilket igen giver øget fokus hos politi og skat med risiko for flere razziaer og lukninger af klinikker/hjemsendelser af piger til følge ... Det er sgu da kun at ødelægge det for både pigerne, jer selv og os andre.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
thomas 123 skrev, for 6 timer siden:

 

så lige først ting først ....

du skriver at de "de slå de 1000kr i kassen.." uhmm... hvornår er det du har set det ske ? og du fik en kvittering på at du havde knaldet Lilly nede i NN ?

Men der er jo forskellig priser for forskelligt arbejde .... lidt lige som, at timelønnen for en advokat er anderledes end timelønnen for en kassedame !

nu er det bare sådan at hvis en pige skal ned på knæ i danmark og sutte pik ... så vil hun gerne ha cirka 500 kr for at gøre det i en halv time ... og 500 kr til butikken ..der bliver delt 50/50 det er sådan meget standard...  så hvis hun og butikken skal ha 1000 kr i hånden tilsammen  ... ja så skal der betales skat ... lad os gøre det nemt og sige 50% ... (så kan det godt være det er lidt mindre men også lidt mere med topskat ... ) dvs. du skal skal betale 2000 - plus moms ... altså 2500,-  hvis det hele er efter bogen ....

kan du følge med i det regnestykke  ?

 

men det er der jo ikke mange der vil betale 2500 kr for 30 min ... derfor er det sort ... så prisen vil IKKE være det sammen om det er sort eller hvidt !

derudover .... som tråden startede ja så var det jo piger hos NN som ikke havde arbejdstilladelse som blev anholdt ... så de piger arbejde jo sort .. 

og det er altså ikke så lidt endda de kan ta med hjem til thailand efter 3 måneder .... jeg har fra forskellige piger igennem tiden hørt beløb på mellem 200 og 400.000 kr for 3 måneders arbejde i danmark ... 

jeg kender nogle af de her Mamasans og jeg også blevet tilbudt et par gange, at hvis jeg alligevel skulle til thailand om jeg ikke kunne ta lidt kontanter med derned for dem .... fordi man må kun ha 75.000 kr med i kontanter ..og det er langt fra nok for dem ... og de kan ikke sende dem ud af landet længere med Western Union som man kunne tidligere ... uden at skulle vise ID.

 

Ville det være bedre, at de ikke kom til DK? Med al den negative omtale bli'r Politiet da endnu mere interesseret i dette miljø, når de

engang er færdig ved grænsen ... så bli'r enden jo, at jeg er nødt til at ta' til Thailand flere gange om året - flere end jeg p.t. gør ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 5. september 2016 at 02:27:

@ thomas 123:

Det er helt korrekt at pigerne ikke havde de fornødne tilladelser og derfor arbejde sort, men udover det er der jo mange ting du nævner der er helt i hampen ...

Den skattesats du nævner er jo helt i skoven ... den gennemsnitlige skatteprocent herhjemme er pt. på ca. 34% af den skattepligtige indkomst.

Noget andet er de beløb du nævner som pigerne hiver med hjem. Det er vist meget få der reelt kan hive så meget med hjem selv om de er 100% sorte. Lad os bare tage udgangspunkt i den 50/50 % fordeling du selv nævner og tage et gennemsnit af de to summer du nævner - altså 300.000 for 3 mdr.. Lad os også sige at alle kunder køber en time til 1000,-. Det giver pigen 500,- pr. time, hvilket gør at pigen skal have 200 kunder på en måned. De fleste steder har lukket om søndagen og så er der 'den tid på måneden', men lad os sige hun arbejder 25 dage i måneden. Det giver et gennemsnit på 8 kunder af en time om dagen. Hvis der i det hele taget er nogle piger som kan trække så mange kunder til hver dag, så er det i hvert fald en forsvindende lille andel af dem. Jeg kender også et par piger og 'muttere'. De fleste steder vil det være en rigtig god dag for pigen hvis hun har mere end fire kunder af en time hver. Gennemsnittet fra de steder og piger jeg har hørt om er nok nærmere 2-3 kunder om dagen pr. pige da konkurrencen mellem stederne og pigerne er meget hård for tiden. Og realistisk så er det jo heller ikke alle kunder der skal have fuld pakke til 1000,- (jf. standard-Aarhuspriser).

----

Noget helt andet er så at jeg ikke forstår hvorfor folk har så helvedes travlt med at snakke om hvor mange penge pigerne kan tjene og hive med hjem. Det eneste I får ud af det er sgu da at give folk ondt i røven og derved skabe mere opmærksomhed om det, hvilket igen giver øget fokus hos politi og skat med risiko for flere razziaer og lukninger af klinikker/hjemsendelser af piger til følge ... Det er sgu da kun at ødelægge det for både pigerne, jer selv og os andre.
 

 

hvis der er et par personer som skal tage hele skatten for nogle andre som ikke betaler skat, fordi de jo ikke har arbejds tilladelse så ryger de jo hurtigt op i en topskat situation ....

og der er mange så har halv timers kunder til 7 -800 kr ... hvilket giver rum for flere kunder ... mange af de her piger arbejder også freelance om aftenen... eller på diverse nightclubs og barer og escort services .. og ja... de fleste siger mindre kunder end det faktisk er ... af den simple grund at de fleste kunder nok ikke syntes, det er super sjovt at være nummer 9 til at kneppe hende den dag... de kommer ikke til danmark for at se den lille havfrue eller den gamle by... der skal laves penge...!

og mange af de steder har åbent fra 9 morgen til 21 - plus om aftenen....nogle enda hele natten også - hvor du kan lave aftaler eller bare komme forbi og ringe på og der bliver lukket op hvis de kender dig ... så vi snakker jo ikke en 8 timers arbejdsdag ... med faste frokost pauser og en fagforening !

tror faktisk ikke det kommer bag på skat eller politi eller nogen andre, at de klinikker som er mere eller mindre bordeller ... har sin basis i sort arbejde og piger uden lovlig arbejdstilladelse på 3 mdrs visa.

men hvad vil prisen være så ...hvis der skal betales skat og moms af de ydelser...hvis det koster 1000 kr idag uden nogle af delene ?

;) 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ thomas 123

Jeg kalder nu stadig bullshit på dit fine regnestykke og din antagelse om at pigerne skovler store penge ind i døgndrift ... Der er sgu ikke mange steder hvor mutter vil acceptere at hendes piger arbejder udenom klinikken, for det er mistet indtægt for hende, og pigerne bliver simpelthen sparket ud hvis det bliver opdaget.
Jeg har flere gange siddet og snakket længere tid med pigerne på et par af de populære steder i Aarhus uden at der er kommet så meget som en eneste kunde imens. Jeg ved også at nogle piger har skiftet sted fordi de ingen kunder havde på det sted de var fordi at alle kunderne valgte den anden pige ...

Men måske du skulle overveje at begynde at kneppe regnskaber i stedet for så optaget du er af deres økonomi ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 1 time siden:

@ thomas 123

Jeg kalder nu stadig bullshit på dit fine regnestykke og din antagelse om at pigerne skovler store penge ind i døgndrift ... Der er sgu ikke mange steder hvor mutter vil acceptere at hendes piger arbejder udenom klinikken, for det er mistet indtægt for hende, og pigerne bliver simpelthen sparket ud hvis det bliver opdaget.
Jeg har flere gange siddet og snakket længere tid med pigerne på et par af de populære steder i Aarhus uden at der er kommet så meget som en eneste kunde imens. Jeg ved også at nogle piger har skiftet sted fordi de ingen kunder havde på det sted de var fordi at alle kunderne valgte den anden pige ...

Men måske du skulle overveje at begynde at kneppe regnskaber i stedet for så optaget du er af deres økonomi ...

 

så du er en af de der som bliver hængende i butikken i timevis ... haha... det forklare jo lidt mere om dig  :) 

nu var det jo ikke mig som startede med at snakke økonomi ...jeg kom bare med et lille regnestykke om hvad det vil koste hvis der skulle betales skat og moms ...og pigerne gerne ville ha nogenlunde det samme i hånden som de har nu ... så vis mig bare hvordan det regnestykke skal se ud, når der er en som skal ta hele skatten for flere piger som ikke har arbejdstilladelse ?   jeg syntes lidt du undgår at vise det ... men du er nok bedre til mennesker end tal ...jeg kan mærke du er sådan en "peoples person" det er jo derfor pigerne kan så godt li dig ... og er helt vilde me at du bliver og snakker med dem ;) 

men du siger det jo selv ... nogle piger tjener mere end andre ... og hvis du engang imellem bevægede dig ud i nattelivet ... så vil du nok også se alle de freelance piger som arbejder på massage klinikkerne, jeg har ihvertfald mødt dem flere gange på div. steder i aarhus  :)

men du har selvfølige ret ... det er jo derfor du kalder dig møgsvinet ... eller er det hvad andre kalder dig ?

skal vi ikke bare lade den ligge her ...  du har selvfølgelig ret  :)) 555

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand
farvel25 skrev, den 4/9/2016 at 20:40:

Du ved da ikke hva du snakker om.. prøve og søg på NN så vil du da se der er ecvrnummer og rengenskab alt hvad der skal være.... og prisen er det sammen om det er sort eller hvid... 

Det er vi langt fra enige om. Ganske almindelige viden om moms og skat modbeviser det, du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 4 timer siden:

 

så du er en af de der som bliver hængende i butikken i timevis ... haha... det forklare jo lidt mere om dig  :) 

nu var det jo ikke mig som startede med at snakke økonomi ...jeg kom bare med et lille regnestykke om hvad det vil koste hvis der skulle betales skat og moms ...og pigerne gerne ville ha nogenlunde det samme i hånden som de har nu ... så vis mig bare hvordan det regnestykke skal se ud, når der er en som skal ta hele skatten for flere piger som ikke har arbejdstilladelse ?   jeg syntes lidt du undgår at vise det ... men du er nok bedre til mennesker end tal ...jeg kan mærke du er sådan en "peoples person" det er jo derfor pigerne kan så godt li dig ... og er helt vilde me at du bliver og snakker med dem ;) 

men du siger det jo selv ... nogle piger tjener mere end andre ... og hvis du engang imellem bevægede dig ud i nattelivet ... så vil du nok også se alle de freelance piger som arbejder på massage klinikkerne, jeg har ihvertfald mødt dem flere gange på div. steder i aarhus  :)

men du har selvfølige ret ... det er jo derfor du kalder dig møgsvinet ... eller er det hvad andre kalder dig ?

skal vi ikke bare lade den ligge her ...  du har selvfølgelig ret  :)) 555

 


Tja, når jeg bliver inviteret til at blive og ikke har travlt, så kunne det jo sige lidt om at jeg ikke er en af dem som de bare vil af med i en fart ...

Hvorfor skulle jeg dog vise dig det når nu jeg mener at det ikke hører til herinde. 

Jeg bevæger mig rigeligt ud i nattelivet, og de steder hvor jeg kommer der har jeg endnu aldrig set en af den slags piger der har været ude for at fiske kunder ...

Og jo, lad os bare lade den ligge her ... du er ved at være pænt træls og perfid at høre på ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...