Alting skrevet af thomas 123
-
PP thaimassage, Aarhus
mint er helt klart også en på min top 10 liste over søde service minded piger i århus
-
Asian Wellness - Aarhus N - nogle erfaringer?
thomas 123 skrev et svar til indokarami's tråd i Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jyllandkina...? hvordan ser hun ud ? alder ?
-
Asian Wellness - Aarhus N - nogle erfaringer?
thomas 123 skrev et svar til indokarami's tråd i Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jyllandkina...? hvordan ser hun ud ? alder ?
-
Lucernvej Århus
thomas 123 skrev et svar til MrRamlosa's tråd i Efterlysninger af thaimassage og thaipiger i Jyllander lige før jeg vil ringe med klokken og gi omgang fuld pakke til hele eroguide .... hvis det foto er ægte
-
Duang Rung Thai Massage, Aarhus
bagklogskabens ulideligt klare lys .... der har vi alle været 555
-
Hele pakken i Vejle for 500,-
hvornår er man prisbevidst, hvornår er man cheap charlie og hvornår er man et god troende fjols der bare betaler for meget for en ydelse vi andre får billigere (uden at krige om prisen ) ?
-
Hele pakken i Vejle for 500,-
jeg syntes standard for mig er 600 -700 kr (nogle enkelte gange også blevet tilbudt 500 kr - men det er har nok kun været en 7 til 8 gange over de sidste par år)for samme ydelser i århus... det er dog uden massage ... men vil også sige at den massage som tilbydes på de mere "lyssky" massage steder ikke er meget værd ... så det er fint for mig ;P derfor forstår jeg heller ikke dem som skriver 1200 -1400 kr de samme steder ....nu er det jo svært at sammenligne service niveau ... jeg har været happiiiiii
-
Rejsepartner Thailand /fillipinnerne
thailand er altid en god ide´ husk et par ting .... 1. læg dit hjerte i en box i lufthavnen... og så kan du hente det når du kommer hjem !!!! 2. pigerne vil spørge dig ... hvor mange gange du har været i thailand.... det er ALDRIG din første tur... de kan lugte blod og tro mig ... hvis du tror du kender alle trickene for hvordan de kan få ekstra penge ud af dig .... (og du måske også gør det) så skal de nok finde på en helt ny historie, bare for din skyld !!! prisen for short time og long time stiger også markant, for newbies....!!! 3. send ALDRIG penge til en som vil åbne en frisør salon eller "vil ta hjem og bo i landsbyen indtil du kommer igen ...." ...under det her punkt kan man blive ved med at skrive forspørgelser på hvorfor hun gerne vil ha penge .... og hvis du møder en som siger "im a good girl .... bla bla" så vil jeg næsten sige du skal passe endnu mere på !!! 4.husk du skal ha det sjovt .... ingen brok .... ingen stress ... hvis det opstår ... så går du bare vidre til den næste .... 5. gå tilbage til punkt 1. ha en dejlig tur .... husk det er lidt som at gå i Tivoli .... det er sjov og ballade, mens man er der ... men derfor køber du jo ikke en rutchebane og en candyfloss maskine og stiller op hjemme i haven !!! der er flere gode bøger du kan læse inden ...private dancer - stephen leather og money number one (thailand og philipinerne er same same... !!! )
-
Pattaya Massage Århus
har ikke været forbi hos helge rhodes vej 11a i lang tid ..... men har set på eb.dk at der er en ny ung pige på besøg.... men det skrev hun også for en 3-4 måneder siden ...og der var der på ingen måde nogen ny ung smuk pige.... men en lille-små-tyk-knap-så-køn-uden-sex-apeal-40plus-år dame!!! (ikke hvad jeg vil kalde en ung smuk thaipige ;P ) så jeg ringede igen igår ... og da jeg spurgte til den nye dame som var hos hende... blev der først lidt stille, så fik jeg et lidt vævende svar om om at der var started en ny pige hos hende os hende som var en cirka 28-30 år... men kom forbi ... men skriv endelig hvis jeg tager fejl og der er noget godt at komme efter .... hun har haft en sidste sommer som var ret lækker ...det kan jo være hun har fået et 3 måneders visa igen
-
Hvem har PP thaimassage århus
mint....
-
Carl bertelsensgade
har du et bud på alder ? er der lidt mere beskrivelse af de 3 piger ?
-
Sai Mai Augustenborg gade, Århus
så hvis du har hendes nummer .... kan du også sige om det er den samme Pim som var på silkeborgvej 120 ? eller kan du beskrive hende lidt ....
-
Sai Mai Augustenborg gade, Århus
er det samme Pim som har været på silkeborgvej 120 det sidste års tid ?
-
Ændringer til "Thaimassage og thaipiger".
øh... jeg kan snart ikke huske hvornår jeg sidst var hos en dansk pige .... det må hav været engang omkring 2009 -10 på midtagervej i højbjerg ... der var en rigtig sød yngre pige ... og et par stykker i samme periode i grønnegade, men ellers har de danske piger i århus været nogle været et lidt sørgeligt syn og langt imellem dem !!! så for århus området vil jeg mene, at det ville blive et meget lille forum ... og meget stort og uoverskueligt med alle de udenlandske !
-
Ændringer til "Thaimassage og thaipiger".
jeg tænder helt sikkert mest på asiater .... tror mange har det sådan .... at de har en præference, det er ikke nødvendigvis kun ydelsen - så uden at det så lyder for race opdelt .... så kunne det jo være dejligt med en farve opdeling ... blege ... brune .... sorte ... gule ... osv..... (hvis der er flere farver kan man tilføjer dem ... der er de "gule og blå" de er til SM ) haha...
-
PP thamassage Thorvaldsensgade, Århus.
thomas 123 skrev et svar til Don olsen 12's tråd i Anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jyllandmint var der søndag ......
-
Aftaler der bliver væk
man kan også vende den om og sige .... - du tjener kun penge når der er kunder i butikken ... !!! basta derfor er det jo træls at være på arbejde i 5 timer uden en kunde.....eller som tråden jo handler om at man siger nej til en kunde men en anden udebliver fra sin aftale - for vente tiden er jo en del af dit arbejde jeg syntes da også det er super træls hvis jeg skal vente 20 min på at en kunde kommer hjem, hvis jeg har aftalt kl 14 og så de kommer kl 14:20 ... så tænker jeg da " nu kunne jeg være færdig og ovre hved den næste" men tror alle sammen vi har prøvet at sidde derhjemme og vente fordi en eller anden kommer mellem kl.09 og 17 og det kan jo bare ikke lade sig gøre at sende en sms når de er 30 min fra dig ... hvad jeg skrev tidligere var noget med at det med at I er trætte af kunder som udebliver fra aftaler er super irriterende for jer (det har min fuldeforståelse ) men nogle gange kan man også som kunde også opleve det modsatte, at I lige presser en ekstra 1000 kr ind... selvom man har lavet en aftale om at man er på vej og vil være hos hende om 20 min respekten skal jo gerne gå begge veje !!! - det jo det tråden handler om, så måske det var mere det vi skulle snakke om !!! nu er det jo åbentbart ikke dig Jennifer, jeg tænkte på, da jeg skrev som jeg gjorde for nogle dage siden 1. jeg har aldrig besøgt dig 2. det var bare en generel betragtning fra mit synspunkt og hvad jeg kan læse mig til andre også har oplevet.... vi er ved at få fastslået at du giver en dejlig service og du elsker dit arbejde ligegyldigt, hvem der banker på din dør !!! (sikker på at de nok skal gi sig udslag i flere nye kunder til dig ) men hvis du læser mange af de anmeldelser som er skrevet herinde af mange andre erfarne brugere af piger inden for dit erhverv .... så bliver der ofte skrevet, "servicen er ikke hvad den har været " ..." det er hurtigt ud af døren igen idag ..... " ...." jeg skulle gøres hurtigt færdigt så den næste kunde kunne komme til ..." ... " nu er stedet blevet populært, hvilket kan mærkes - det er et rent car-wash sted nu " .... hvor piger eller steder er blevet populære .... og derfor er der ingen grund til at leverer en god service for der kommer jo masser af kunder .... så kan det være du tænker .... ja, det er udenlandske piger eller thai steder .... men det har altså også gjort sig gældende for danske piger jeg har mødt !!! du ser det samme i andre brancher fx. meget turist præget steder .... hvor man ofter får dårlig mad, service osv ... fordi der kommer masser af nye kunder hele tiden .... og de tjener sgu masser af penge, så det gælder om at få nye ind i butikken !!! PENGE er meget generelt et meget vigtigt grundlag for piger i din branche...(ligesom i andre brancher - selv alle de velgørenheds organisation som sælger medlemsskaber på strøget, de gør det også for at tjene penge - masser af penge - det er big business men det er en anden historie )...og det var vel også derfor I startede i første omgang ....pga Penge !!! (kom bare med det, " nej nej jeg elsker mit arbejde" - men i gør det ikke gratis og som du kan se på mange annoncer prisen er FAST .... så gider I heller ikke prutte om prisen ... altså ingen rabat !!! så der er ingen velgørenhed over din butik ....som en dejlig dansk koreaner piger i din branche sagde til mig for mange år siden " jeg skal ha penge til at fyre af ....LV tasker, mit yachtmaster og frokoster på cafe - aftensmad på sushi restaurant osv og jeg gider ikk gå på arbejde 37 timer for en 20.000 jeg skal skal betale skat af ".... det var i 2008 , tror ikke det har ændret sig så meget idag - du kan jo tjene væsentlig flere penge på en dag, en nogle piger gør på 10 dage i en tøjbutik - men det er jo også en anden type arbejde )
-
Aftaler der bliver væk
nej..nej ... men nu ved jeg ikke om jennifer leverer end god service .. jeg syntes hun ser toplækker ud og jeg gav hende bare et kompliment ...og hun virker nu meget sød !! nu har jeg jo ved flere lejligheder skrevet et par anmeldelser ... og der kan du jo se at jeg ikke foretrækker en perfect 10 .. men langt heller vil hygge med en 6 eller 7 som har charme og indlevelse ..... ja ja ... så gi' mig da bare nogle verbale tæsk ... fordi jeg nu måler piger på en skala ... :)) hehe men inden du og andre feminister går helt amok... så gør I det jo også selv ..og en sådan skala er jo altid subjektiv ..... der er nogle der vil kalde en for top lækker og andre ja ja ... hun er ok ... nogle kan li moderen andre datteren .... og nogle af os tager gerne dem begge to
-
Aftaler der bliver væk
ja... det var jo egentlig heller ikke det jeg sagde... var det ??? men tror da ikke jeg er den eneste der har vendt om i døren da jeg har set at der ikke ligefrem var overenstemmelse mellem foto og beskrivelse og den virkelige verden så kan det da godt være du er lige glad og bare hopper på hende ... det må du gerne for min skyld .... men jeg vil gerne ha en der tænder mig ... som jeg også har skrevet i andre anmeldelser og andet herinde ... så foretrækker jeg da helt klart selv en pige som har charme og sexet og giver et smil - end en kold super model ... men derfor kan der jo godt være nogle som jeg har tænkt det kommer bare ikke til at ske ... og nu er tanken med et gloryhole jo egentlig også at "få leveret varen" som du siger ... og det kan jo være at hun gør, men det er jo noget andet når man har set hvem der levere den
-
Aftaler der bliver væk
næ... det tror ikk, at det var det jeg sagde...... men jeg gav hende bare et kompliment fordi hun ser top lækker ud .... og kan forestille mig at hun må ha mange stamkunder når hun har en vagt men det kan da ikk udelukkes at der er nogle piger som ikk har så mange kunder, fordi de måske bruger fake fotos / langt fra den faktiske pige / og måske heller ikke har en god velholdt krop....og/eller et kønt ansigt ..... om Du vil kalde dem grimme sådan helt generelt, så er det for din egen regning - ikke min ps. men ja ... jeg tror da alle har oplevet at komme ud til en hvor man tænker ..... "du egner dig bedst til et glory hole "
-
Aftaler der bliver væk
det kan være du har ret .... men jeg har bare oplevet det et par gange og kan se herinde er der flere kunder som har oplevet det samme .... at efter et par gode anmeldelser ... som har gjort en pige populær .... så falder service niveauet efter nogle uger .... for der kommer jo rigeligt med kunder ! men det kan være at det er sådan en blød mellem vare ....... sikker på at du også kan blive træt af dit arbejde engang imellem .. og det så bliver lidt rutine præget, hvis du har for travlt .... det sker nok inden for alle brancher .... nu gik jeg lige ind og så din profil .... kan dårligt tro du sidder i 5 timer unden en eneste gæst det ser du alt for godt ud til
-
Aftaler der bliver væk
du har fuldstændig ret .... det er super træls, det mindste man kan gøre er at melde fra ... hvor tidligt vil det være okay at afbestille tid hos dig ? skal man mobilepay et depositum på 50 til 100 kr først ? undskyld ... men der så mange brodnekar i din branche også ... så tror alt der hedder "money first" er nok et No-Go.... jeg har man flere gange lavet en telefonisk aftale om morgenen... bekræftet den med sms .... og igen 30 min før... bare for at stå i et eller andet sommerhus område eller en gade .... og så er telefonen lige pludslig kold ..... ingen der svarer ... og man ringer igen og igen .... og sender et par sms'er ... tidligere blev der svaret hurtigt både på telefon og tekst... nu sker der ikke en skid !!!! så sådan en 30 min efter aftalen ... så bliver man ringet op .... af en fornærmet rumænsk/polsk/afrikansk/"braziliansk" stemme at nu er hun klar og hvor er du ? WTF....SÅ er man sku da godt klar over at hun lige har presset en ekstra kunde .... og som kunde er vi jo godt klar over at man ikke lige frem er den første der knalder hende den uge eller den dag ... . Meeeeen jeg tror, at jeg kan tale for de fleste, når jeg siger.... at det er lidt en turn off .... hvis man ved du lige blevet knaldet 5 min inden ... og på den tid som man måske endda selv har bestilt .... som du siger ..."Vi er ikke robotter....." nej det er vi heller ikke og som kunde prøver man at glemmer at man er nummer 4, der knalder dig den den dag selvom klokken kun 13... og jeres service niveau falder "måske" også hvis i lige er blevet bollet den sidste 30 min og så skal på den igang igen, uden rygepause og bækken musklen lige får lov at slappe lidt af ..... sådan er det jo med de fleste job.... hvis der er stress på og mange kunder så kan det være svært at få et smil og lidt venlighed - det gælder jo også for kassedamen i Netto, pigen der sælger soft-ice ved stranden om sommeren og ved bageren søndag morgen kl 9 !!! Og det Gælder også i din branche..... de dage hvor der er stille og roligt og I ikke har haft så mange kunder ....der er serviceniveauet altid højere... end de dage hvor I allerede har tjent rigeligt med penge...... (det er ihverfald min erfaring og det gælder for danske piger ligeså vel som for udenlandske og thaistederne ) derfor er jeg holdt op med at lave en aftale om morgenen eller 2-3 timer inden .... det er fuldstændig ligegyldigt .... max en time inden .... men selv der kan der gå noget galt for mig, uforudset arbejde/eller andet, traffik kaos og man ringer afbud en 30 min før... eller fortæller lige man er 10 min forsinket, hvis det er galt i din verden - så er jeg skyldig undskyld ... men selv hvis jeg har ringet ..." kan vi mødes om 25 min ...?" ...." ja... baby det kan vi fint ... " ... "ok... jeg kommer over med det samme..." ... "fint... ring når du er udenfor ..." - --- 15 - 20 min efter står man der ....ingen svar .... og så 45 min efter..."øh min veninde ringede .... jeg var lige fakta" .... yea right .... du gik i fakta 10 min inden du kunne tjene 800 til 1000 kr eller er det mere plausibelt, at du bare lige fik en kunde som ikke sagde 25 min, men han kunne være der om 10 min Men sådan er du selvfølglig ikke og derfor er jeg ked af du oplever det .... som kunde skal man vise respekt for dig og dit arbejde ....andres tid er vigtig! ha en dejlig morgen ...jeg håber du får en god dag .....
-
Vejle centrum 21 år
men tilbage til efterlysningen .... er der nogle der har været der ?
-
Wandee wellness Vestergade 2 Randers
jeg orker sgu ikke engang snakke med dig om det ...
-
Wandee wellness Vestergade 2 Randers
syntes du selv det er et godt svar ??? priserne kan være fra 500 kr til 1500 kr med fuld pakke ...