Hop til indhold
Bommer

Nara Thaimassage Vejle

Recommended Posts

Er netop kommet hjem fra et dejligt besøg hos Nara Thaimassage.  En fantastisk time i netop tilbage vendte S's selskab. Havde egentlig tænkt mig at besøge Ten, som også er vendt tilbage til Vejle, men da jeg læste I anden tråd at hun har fået forstørret brysterne så droppede jeg den tanke. Hvordan hun har fået den skøre ide, hendes bryster var perfekte i min optik og falske bryster er totalt turn off for mig,  hellere en ægte A skål end en uægte D skål. Men nu er der jo heldigvis ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget, så fik som sagt en kanon oplevelse sammen med S. S er en køn og petit pige med dejlige ÆGTE bryster. Gav 1200 for fuld pakke og det var hver en krone værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var også forbi S fredag og hun er bare super skøn og så er hun glad ved sit arbejde og det kan mærkes på servicen gå ikke glip af denne skønne unge og smukke pige super oplevelse

pige 10/10

stred 8/10

service 10/10

gentagelse 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

er hun til alt .tænker på alle 3 huller og kysser hun og slikker hun uden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, for 19 timer siden:

Hej

Kan jeg få 2runder hos hende? Og hvad er muligt at gøre sammen med hende?

Vh

A

tror du kan få alle de runder du vil betale for, det er lidt som Tivoli ... ;) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thomas 123 skrev, den ‎29‎-‎08‎-‎2016 at 16:47:

tror du kan få alle de runder du vil betale for, det er lidt som Tivoli ... ;) 555

Det frister en

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej så var jeg lige forbi hos nara igen igen og man kan sige hvad man vil det er nok den bedste service jeg har prøvet på sådan et sted og selv om jeg nu har været der en del gange gennem det sidste halve år så er der ingen slinger i valsen med deres service og så gør det selvfølgelig bare tingene bedre når man møder en pige som S hun er ung smuk og meget liderlig og nok den bedste til gfe jeg har prøvet og ja jeg har efterhånden prøvet en del så jeg kan ikke sige det tydeligt nok folkens snyd ikke jer selv for en kæmpe oplevelse kom af sted til vejle kommer selv fra fyn og syntes det er hele turen vær 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...