Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner

Der har været en rigtig dårlig tråd herinde om Cream. Der er jo ingen grund til at betvivle de oplevelser, og der er utilfredsstillende forhold - det skyldes først og fremmest, at indehaveren er fokuseret på penge og ikke på service. Heller ikke over for pigerne, fornemmer jeg. Til gengæld forstår jeg ikke utilfredsheden med lækre Cream - jeg har altid oplevet hende som nærværende og givende - og som dygtig til det job, hun udfører. Udover at hendes krop er gudindeskøn. Så til jer, der har samme gode oplevelser med hende, vil jeg lige give denne oplysning: Hun rejser om lidt over 2 uger - så det er med at mærke hende, mens tid er. Det skal jeg i hverttilfælde selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 20 timer siden:

Har du et link til denne skønne Cream?

Kender ikke lige til et link til hende personligt, men der er et link til stedet: http://www.chaba.dk/

Desuden er der (som altid) Thailisten Vest (google..). 

 

Jeg skal ikke kloge mig på hendes alder, men fit og tight - det er hun :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter.

Jeg besøgte Cream for ca. 2 uger siden (Mit første besøg hos hende) - foranlediget af alle de positive anmeldelser, og så fordi min yndlingsmassøse (Mai på Jyllands Alle) åbenbart holdt lukket. (håber ski ikke, at det er permanent).

Da jeg var liderlig og ikke vidste helt, hvor jeg skulle gå hen nu da Mai ikke åbnede døren, gik jeg forbi stedet på Carl Berthelsens gade på vej hen mod bilen. Jeg kender ikke stedet, men jeg var som sagt på udkig efter en fræk gang massage, og så tænke jeg "hvorfor ikke - somme tider skal man prøve noget helt uventet, så jeg gik ind. Hende der har stedet tog i mod mig, og hun så da nogenlunde ud, om end lidt halv gammel. Nå, jeg var jo i gang med "lad os prøve noget uventet", så jeg smed alt tøjet og lagde mig på briksen.

Massagen var rimelig god og hård, og hun var sød at tale med. Hun gejlede mig også fint op undervejs med diverse strejf, og da jeg vendte mig om, var min begejstring umulig at skjule. Hun masserede videre på fronten, bøjede mine ben i alle retninger, og ramte pikken flere gange, inden det obl. spørgsmål kom. Jeg var dog opsat på at få fuldt pakke hos Mai, og da jeg ikke havde nok kontanter på mig, og hun ikke kunne tage en del af betalingen via mobilepay, takkede jeg nej - selvom jeg havde klart på fornemmelsen, at et HJ ville hun kunne udføre til fuld tilfredsstillelse.

Tilbage til Jyllands Alle, men der blev stadig ikke lukket op, og jeg måtte konkludere, at de ikke bare var midlertidig optaget, men at stedet nok var lukket for dagen.

Min liderlighed var nu komplet (særligt efter at have ligget og strittet som en strunk majskolbe), så noget måtte jo gøres, og så kom jeg til at tænke på alle de gode anmeldelser af Crem. Ind i bilen og vupti - stedet ligger jo kun få min. derfra.

Da jeg ringede på, håbede jeg at det ville være Cream der tog imod, men jeg var som sagt ekstremt liderlig nu, så hvis bare hun havde puls, hende der nu end måtte åbne for mig, så ville jeg hygge mig med hende. Jeg vidste ikke hvordan Cream så ud, men det var åbenbart hende der tog imod mig, og jeg tænkte straks - "Uha det bliver godt det her".

Da vi lige havde hilst pænt på hinanden og jeg var blevet vist ind i "bolle-rummet" oplistede Cream straks alle de ting hun tilbyder. Ikke noget med skalkeskjul først, eller at lade som om det var massagen der fyldte her. Det her er et bordel !!

Nå, men jeg ville gerne have 1 times sex, så det passe mig jo helt perfekt. Jeg har tidligere læst herinde, at stedet har "gængse" priser, hvilket i mit hoved er 1.000 kr. for fuld pakke. Det er det vist også her, men man må åbenbart kun få 1 udløsning, eller koster det 500 kr. ekstra for næste udløsning. Jeg er ikke meget for "begrænsninger" da jeg ALTID kan mere end 1 gang, og på en time kan jeg normalt 3 gange, men jeg havde jo kun taget 1.000 kr. med. ØV tænkte jeg, men måske det går, hvis jeg så bare vælger at få et blow først, og så lidt massage og så afsluttende med et HJ........meeeeen, NEJ - den går ikke meddeler Cream. Det er stedets politik, at man kun må få 1 udløsning, medmindre man vil betale ekstra. Ikke engang da jeg tilbød hende 900 kr. for 1 blow og 1 HJ samt 30 min. massage imellem.

Mit humørbarometer faldt nu lidt, for SÅ liderlig jeg var, ville jeg ikke kunne blive tilfredsstillet med kun 1 udløsning, så nu var gode råd dyre - åbenbart for dyre for mig.
Jeg bad så Cream om at love mig, at et blow fra hende IKKE ville være mere hånd end mund, og at hun ville give sig god tid til det. Underligt nok, så sagde hun at hun ikke ville love mig sådan noget, for hun gjorde som hun nu end gjorde. Normalt ville jeg nu være gået, for i mit hoved betyder det hun sagde, at hun (ligesom alle de sorte piger jeg hidtil har været sammen med) ville sutte lidt på selve pikhovedet 1½-2 minutter, hvorefter jeg vil få et HJ på yderligere 1 minut, og så ville det hele være slut der.

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg ikke bare gik straks, men et eller andet fik mig til at acceptere, og jeg betalte 800 kr. for massage og blow uden gummi.

Nu lyder min anmeldelse jo egentlig ret negativ - og jeg kan da fortsætte med at sige, at det skuffede mig, at hun ikke tog tøjet af da hun begyndte at massere mig, selvom jeg bad hende om det, men efter at have masseret mig ca. 30-40 min, bad hun mig vende mig om - OG, så smed hun tøjet til min store tilfredsstillelse. Hun ser dejlig ud, om end jeg slet ikke synes hun lever op til det jeg har læst om hende - men helt klart dejlig. Jeg blev så en lille smule overrasket da jeg så, at hun har en stor urskov forneden, men omvendt var det faktisk også lidt frækt, for selvom jeg ELSKER glatbarberede fisser, så skulle jeg jo ikke slikke denne mis i dag, og rent visuelt vidnede det om en moden kvinde, hvilket tænder mig meget, så jeg var fortsat positiv.

Nu begynde Cream så at pirre og tirre mig på alle tænkelige måder, og effekten udeblev bestemt heller ikke. Hun er SUPER god til det, giver sig rigtig god tid og er eventyrlig fræk imens hun gør det - og det med blow.........det er hun sku helt fantastisk til. Om det var fordi jeg specifikt havde udbedt mig, at det skulle foregå langsomt og blidt ved jeg ikke, men der var bestemt ingen form for tidspres undervejs, og selvom jeg er typen der kommer (synes jeg selv) alt for hurtigt, så tog det lang tid med Cream, og det var virkelig virkelig dejligt.

Bagefter talte vi lidt om alt muligt, og der var gået 1 time og 10 min, inden jeg fik mit tøj på og gik derfra med et stort smil på læben. Underligt nok, så var jeg faktisk tilfredsstillet - meget imod min forventning, så havde Creams måde at behandle mit lem på gjort, at jeg ikke følte behov for flere udløsninger - jeg var glad og super tilfreds.

Hvis jeg skal opsummere, så må jeg sige, at Creams væsen gør, at man føler sig dejligt til mode og i super kyndige og frække hænder. Det er helt sikker ikke mit sidste besøg hos hende, selvom jeg næppe når det før hun drager til Bangkok. Men hun kommer heldigvis tilbage omkring juletiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i går og kan så præcisere - udover at hun er skøn og på toppen - at hun tager på ferie i Thailand 7. september - så det er nu, drenge, hvis I vil opleve Cream!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

 

nielsp skrev, den 14/8/2016 at 12:57:

Hej venner

Der har været en rigtig dårlig tråd herinde om Cream. Der er jo ingen grund til at betvivle de oplevelser, og der er utilfredsstillende forhold - det skyldes først og fremmest, at indehaveren er fokuseret på penge og ikke på service. Heller ikke over for pigerne, fornemmer jeg. Til gengæld forstår jeg ikke utilfredsheden med lækre Cream - jeg har altid oplevet hende som nærværende og givende - og som dygtig til det job, hun udfører. Udover at hendes krop er gudindeskøn. Så til jer, der har samme gode oplevelser med hende, vil jeg lige give denne oplysning: Hun rejser om lidt over 2 uger - så det er med at mærke hende, mens tid er. Det skal jeg i hverttilfælde selv!

Hej Nielsp

Du har kun skrevet 10 indlæg og alle sammen om Cream, så du er jo begejstret for hende og kun hende. 

Du må jo nok respektere at andre kan have andre opfattelser af hende end dig, synes jeg.

Det er fint at du synes hun er det bedste men det er ligeså fint at der var en hel række kendte og troværdige brugere der havde en anden opfattelse i den streng du taler om.

Det er ikke så sort/hvidt som du gør det til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 3 minutter siden:

 

Hej Nielsp

Du har kun skrevet 10 indlæg og alle sammen om Cream, så du er jo begejstret for hende og kun hende. 

Du må jo nok respektere at andre kan have andre opfattelser af hende end dig, synes jeg.

Det er fint at du synes hun er det bedste men det er ligeså fint at der var en hel række kendte og troværdige brugere der havde en anden opfattelse i den streng du taler om.

Det er ikke så sort/hvidt som du gør det til.

Der er det særlige ved dig Aros, at du ikke kan klare nærhed, somjeg har opfattet dig.

Du har utallige, sobre, indlæg, hvor du klart lægger distance til de piger du køber tid hos.  Dine anmeldelser er altid meget nøgtern. Lidt a la motorjournalisternes anmeldelser, (Bortset fra Jyllands Postens, der åbenbar har noget kørende med svulstige ord)

Det er sikkert sundt for dig, det er det der betyder du kan leve med det du gør.

Men i al fredsommelighed, så kunne du måske lade vi andre skumme over ;)

Jeg har også haft oplevelser med Cream, hvor jeg følte mig som et objekt. Men senere, med engagement og indføling, har jeg fået det vendt til nogle lange, bløde og meget nære stunder. Jeg kommer ikke for at få, jeg kommer for at opleve, i fælleskab.Men det kræver naturlig vis at jeg optræder som kortvarig partner, og ikke som service krævende kunde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
johanneseb skrev, for 8 minutter siden:

Der er det særlige ved dig Aros, at du ikke kan klare nærhed, somjeg har opfattet dig.

Du har utallige, sobre, indlæg, hvor du klart lægger distance til de piger du køber tid hos.  Dine anmeldelser er altid meget nøgtern. Lidt a la motorjournalisternes anmeldelser, (Bortset fra Jyllands Postens, der åbenbar har noget kørende med svulstige ord)

Det er sikkert sundt for dig, det er det der betyder du kan leve med det du gør.

Men i al fredsommelighed, så kunne du måske lade vi andre skumme over ;)

Jeg har også haft oplevelser med Cream, hvor jeg følte mig som et objekt. Men senere, med engagement og indføling, har jeg fået det vendt til nogle lange, bløde og meget nære stunder. Jeg kommer ikke for at få, jeg kommer for at opleve, i fælleskab.Men det kræver naturlig vis at jeg optræder som kortvarig partner, og ikke som service krævende kunde.

 

 

Dine personlige analyser af mig må stå for din egen regning. De der kender mig herinde, og her taler jeg om en større flok, ved at der er en grund til at jeg ikke skriver ret mange anmeldelser pt, jeg skriver faktisk ikke nogen og har ikke gjort det længe, og det skyldes at jeg har fundet "nærhed" som du kalder det, hos et par GP'er og den opmærksomme læser ved nok allerede hvem den ene af den GP er. Her taler vi nok også om en ægte nærhed du tit drømmer om men aldrig oplever, nok pga. din alder og attitude mv ;) Det er korrekt at mine anmeldelser er nøgterne, men det er fordi alt det andet lader jeg blive ml. pigen og jeg.

Du burde holde dig for god til at skrive sådan noget, også selvom du da skrev som Aarhuselskeren var sur på mig over småting, og åbenbart stadig er det, men ok, så tager vi den bare igen.

Det drejer slet ikke om det, der er bare forskellige opfattelser af Cream og er det så svært at acceptere ?? Det burde det ikke være og slet ikke være så man begiver sig ned på dit niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
nielsp skrev, 1 time siden:

Jeg var der i går og kan så præcisere - udover at hun er skøn og på toppen - at hun tager på ferie i Thailand 7. september - så det er nu, drenge, hvis I vil opleve Cream!

Nej nielsp hun tager ikke på ferie, hun tager til sit hjemland hvor hun bor, så måske det er lidt tid inden du hyper Mali igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 19/8/2016 at 17:17:

Hej gutter.

(snip)

Jeg bad så Cream om at love mig, at et blow fra hende IKKE ville være mere hånd end mund, og at hun ville give sig god tid til det. Underligt nok, så sagde hun at hun ikke ville love mig sådan noget, for hun gjorde som hun nu end gjorde. Normalt ville jeg nu være gået, for i mit hoved betyder det hun sagde, at hun (ligesom alle de sorte piger jeg hidtil har været sammen med) ville sutte lidt på selve pikhovedet 1½-2 minutter, hvorefter jeg vil få et HJ på yderligere 1 minut, og så ville det hele være slut der.

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg ikke bare gik straks, men et eller andet fik mig til at acceptere, og jeg betalte 800 kr. for massage og blow uden gummi.

Nu lyder min anmeldelse jo egentlig ret negativ - og jeg kan da fortsætte med at sige, at det skuffede mig, at hun ikke tog tøjet af da hun begyndte at massere mig, selvom jeg bad hende om det, men efter at have masseret mig ca. 30-40 min, bad hun mig vende mig om - OG, så smed hun tøjet til min store tilfredsstillelse. Hun ser dejlig ud, om end jeg slet ikke synes hun lever op til det jeg har læst om hende - men helt klart dejlig. Jeg blev så en lille smule overrasket da jeg så, at hun har en stor urskov forneden, men omvendt var det faktisk også lidt frækt, for selvom jeg ELSKER glatbarberede fisser, så skulle jeg jo ikke slikke denne mis i dag, og rent visuelt vidnede det om en moden kvinde, hvilket tænder mig meget, så jeg var fortsat positiv.

(snip)

Hvis jeg skal opsummere, så må jeg sige, at Creams væsen gør, at man føler sig dejligt til mode og i super kyndige og frække hænder. 

Haha, det lyder som en nærmest klassisk Cream-oplevelse. 

Du fanger både forretnings- og nydelses-aspektet godt  - meget det samme som jeg selv ville have skrevet, hvis jeg havde taget mig sammen til at anmelde hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, den 19 August 2016 at 17:17:

....Jeg har tidligere læst herinde, at stedet har "gængse" priser, hvilket i mit hoved er 1.000 kr. for fuld pakke. Det er det vist også her, men man må åbenbart kun få 1 udløsning, eller koster det 500 kr. ekstra for næste udløsning. Jeg er ikke meget for "begrænsninger" da jeg ALTID kan mere end 1 gang, og på en time kan jeg normalt 3 gange, men jeg havde jo kun taget 1.000 kr. med...

Det var træls... Har læst i en anden anmeldelse at: 

"Ja en tusse.

Kan du nå det indenfor den lille time du får, så må du vist komme alle de gange du kan. Cream er ikke nærig med ydelserne, så længe hun føler sig tryg sammen med dig."

 

Det var ellers en af de ting som gjort det tiltrækende for mig... men har ikke lyst til at betat 500 (eller mere) ekstra... og vil helst ved hvad jeg kan forvente inden jeg book en tid :-(.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der skrevet i tråden her at Cream rejste hjem den 7. september. Er der nogen der ved hvem der er kommet i stedet? Jeg synes at have hørt at Ice skulle komme tilbage midt i september. Nogen der ved noget??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...