Hop til indhold

Recommended Posts

Kan kun sige kanon godt massage tilpas hård og pirredene. Ikke så diskret et sted men døren gik hurtigt op. En lille sag åbnede tror sidst 20'ne spurte om det var en times massage til 300 kr og ja tak. Kunne vælge mellem olie eller thai massage. Valgte olie. Tiden blev overholdt. Massagen var tilpas hård med de rigtige strejf på de rigtige tidspunkter. Blev vendt om. Massagen blev lidt frækkert og spørgsmålet kom om det var b2b inkl bj. Og ja tak det skulle prøves. Ved ikke om der tilbydes mere.  Eneste minus var betalingen skulle falde inden sjovt kunne forsætte. Med ok.

Gode lokaler. håndklæder blev skifte lige efter brug.  

Pigen 8 

Massage 8 

Gentagelse ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Silver skrev, for 3 timer siden:

Kan kun sige kanon godt massage tilpas hård og pirredene. Ikke så diskret et sted men døren gik hurtigt op. En lille sag åbnede tror sidst 20'ne spurte om det var en times massage til 300 kr og ja tak. Kunne vælge mellem olie eller thai massage. Valgte olie. Tiden blev overholdt. Massagen var tilpas hård med de rigtige strejf på de rigtige tidspunkter. Blev vendt om. Massagen blev lidt frækkert og spørgsmålet kom om det var b2b inkl bj. Og ja tak det skulle prøves. Ved ikke om der tilbydes mere.  Eneste minus var betalingen skulle falde inden sjovt kunne forsætte. Med ok.

Gode lokaler. håndklæder blev skifte lige efter brug.  

Pigen 8 

Massage 8 

Gentagelse ja

Altså hvis det er dit første besøg hos dem, er det normal / standard at bet. Falder inden sjov, du spiser vel heller ikk grisen du har købt hos Købmanden inden du betaler?

Det er i øvrigt nogle meget søde piger der er der og jeg er ret sikker på du kan forvente mere hos dem :) 

Når du har besøgt dem/hende et par gange vil jeg tro, at bet. Kommer når i er færdige :) 

Good luck :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 minutter siden:

Altså hvis det er dit første besøg hos dem, er det normal / standard at bet. Falder inden sjov, du spiser vel heller ikk grisen du har købt hos Købmanden inden du betaler?

Det er i øvrigt nogle meget søde piger der er der og jeg er ret sikker på du kan forvente mere hos dem :) 

Når du har besøgt dem/hende et par gange vil jeg tro, at bet. Kommer når i er færdige :) 

Good luck :) 

 

jep... det er fair nok at betalingen sker inden ved første besøg....

derefter er det også min oplevelse man næsten ikke engang behøver at aftale noget inden... 

det er ligesom ... Norm ...fra tv-serien Cheers..... :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 2 minutter siden:

jep... det er fair nok at betalingen sker inden ved første besøg....

derefter er det også min oplevelse man næsten ikke engang behøver at aftale noget inden... 

det er ligesom ... Norm ...fra tv-serien Cheers..... :)

 

Ja Ok den Serie kender jeg så ikk så meget til, da jeg mest ser Thaiserier :) 

Men ja, når man får et forhold til dem er det helt afslappet og held for det,

de er sku et dejlig væsen, om man vil, jeg synes helt klart, godt om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 10/20/2016 at 23:22:
 

Altså hvis det er dit første besøg hos dem, er det normal / standard at bet. Falder inden sjov, du spiser vel heller ikk grisen du har købt hos Købmanden inden du betaler?

 

Jeg spiser grisen på restauranten inden jeg betaler. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mr. Bean skrev, for 10 timer siden:

Jeg spiser grisen på restauranten inden jeg betaler. :) 

Ja Ok :) men det tror jeg også godt du kan på Jens Baggesens Vej :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 20/10/2016 at 23:22:

Altså hvis det er dit første besøg hos dem, er det normal / standard at bet. Falder inden sjov, du spiser vel heller ikk grisen du har købt hos Købmanden inden du betaler?

Det er i øvrigt nogle meget søde piger der er der og jeg er ret sikker på du kan forvente mere hos dem :) 

Når du har besøgt dem/hende et par gange vil jeg tro, at bet. Kommer når i er færdige :) 

Good luck :) 

 

Jeg betaler aldrig forud. I øvrigt er det heller ikke kotume hos thaipiger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 42 minutter siden:

Jeg betaler aldrig forud. I øvrigt er det heller ikke kotume hos thaipiger. 

Jo nogle steder i randers og hobro

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, for 14 minutter siden:

Jo nogle steder i randers og hobro

 

Så må Randers og Hobro klare sig uden mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 2 timer siden:

Så må Randers og Hobro klare sig uden mig :)

All grunden til at pigerne vil have/ pengene først er pga kunder som siger jeg har desværre ikke nok med men kan lige hente nogle i hæve automaten

Møjn så er fuglen fløjen

Derfor betalning først

 

Redigeret af skovtrolden

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovtrolden skrev, den 6/11/2016 at 20:29:

All grunden til at pigerne vil have/ pengene først er pga kunder som siger jeg har desværre ikke nok med men kan lige hente nogle i hæve automaten

Møjn så er fuglen fløjen

Derfor betalning først

 

Det er en tillidssag.....Jeg betaler aldrig på forhånd. Har pigen ikke tillid til mig er hun ikke noget for mig. 

I øvrigt har jeg aldrig haft nogen som helst problemer ...og der er heller ingen piger der har haft problemer med mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, den 6/11/2016 at 19:10:

Så må Randers og Hobro klare sig uden mig :)

Det tænker jeg faktisk også, at de kan :D

men jeg er enig. Det er lidt øv med betaling upfront.

i en anden tråd blev der nævnt de gode gamle dage, hvor man bestilte massage og så lå man ellers og håbede på mere hvis det var en god massage/massøse. Og nogen gange blev der aftalt lidt mere og nogen gange lidt mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
ommeren skrev, for 11 timer siden:

Det tænker jeg faktisk også, at de kan :D

men jeg er enig. Det er lidt øv med betaling upfront.

i en anden tråd blev der nævnt de gode gamle dage, hvor man bestilte massage og så lå man ellers og håbede på mere hvis det var en god massage/massøse. Og nogen gange blev der aftalt lidt mere og nogen gange lidt mere

Selvfølgelig kan de klare sig uden mig....Heldigvis er der massevis af piger, der som en selvfølge først får betaling, når man siger farvel.

Alle kan få det ændret...jo flere der siger nej tak, og finder et andet sted, hvis der forlanges penge med det samme, jo hurtigere holder uvanen med "penge først" op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silver skrev, den 20. oktober 2016 at 19:17:

Kan kun sige kanon godt massage tilpas hård og pirredene. Ikke så diskret et sted men døren gik hurtigt op. En lille sag åbnede tror sidst 20'ne spurte om det var en times massage til 300 kr og ja tak. Kunne vælge mellem olie eller thai massage. Valgte olie. Tiden blev overholdt. Massagen var tilpas hård med de rigtige strejf på de rigtige tidspunkter. Blev vendt om. Massagen blev lidt frækkert og spørgsmålet kom om det var b2b inkl bj. Og ja tak det skulle prøves. Ved ikke om der tilbydes mere.  Eneste minus var betalingen skulle falde inden sjovt kunne forsætte. Med ok.

Gode lokaler. håndklæder blev skifte lige efter brug.  

Pigen 8 

Massage 8 

Gentagelse ja

Hvor meget måtte du slippe for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Inspireret af denne tråd besøgte jeg Jens Baggesens Vej i denne uge. Jeg blev betjent er en flegmatisk og charmeforladt yngre dame med udstående øjne, som kaldte sig Pinky. Det var uden sammenligning den ringeste  og mest ligegyldige massage jeg nogensinde har fået, så jeg takkede nej til at betale forud for et handjob. 

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil give dig helt ret. Jeg har mødt hende i Solbjerg. Der sagde jeg stop efter 15 min. Besøgte så samme Sted som dig igår. Da døren gik op. Og jeg så hvem det var. Gik jeg igen. Men en skam for for 14 dage siden ca. Var jeg der og hun var okay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dybt skuffet, da ovenstående positive anmeldelse var medvirkende årsag til mit besøg i denne uge.

Massøren: Totalt uengageret

Tid: betalt for 1 time, var ude på gaden igen efter maks. 45 minutter

Og håndklæderne genbruges, det man ligger på bliver blot glattet ud, det man får over sig bliver rullet sammen og lagt på plads på reolen.

Never again...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Hej var lige forbi J B V hertil aften og fik en hyggelig sludder med Mammasan  hvor vi faktisk kom lidt omkring hendes nye sted :) 

hun taler faktisk rigtig godt dansk, så lad os bare kalde hende Mutter, selv om hun er for ung til den betegnelse :)  i øvrigt smuk :) 

Jeg fortalte hende der havde været nogle kedelige eller mindre gode oplevelser på stedet den senere tid, hvor til hun fortalte at hun

havde haft en pige en kort periode, 14 dage, som vist nok havde formået at bringe stedet til det dårlige på rimelig kort tid, tja sådan

kan det gå med afløser :/  imens vi snakkede blev jeg præsenteret for et par nydelige piger over i Sofaen, som lige var ankommet,

smuk var de men det var også det eneste jeg nåede at finde ud af, da jeg i forvejen havde en aftale med den nye pige hos Winner :) 

men absolut et sted der skal have chancen når tid er der, og hold nu op der er gode muligheder for tiden, Cream er jo også i Byen :) 

Fortsat go Jul til jer der syntes Thaipiger er bedst :) 

Happy New Year

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kører simpelthen forbi og kigger på varen - og fortsætter til et andet sted....... narremassage :P

(det' gas! Du ka' ta'et!!! ;) )

Well, mon ikke vi får en beretning fra dig fra JBV inden længe.... og hvad med turen til Winner? :D

Tak for info - og godt nytår til dig også, Thaimig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...