Hop til indhold
Baggersen

Legekvinden.. Erfaringer modtages..

Recommended Posts

Glemte og glemte.. Smiler var nu ikke interesseret i at guide 1000 mennessker forbi hendes profil.. Jeg Tænkte at dem som kendte hende - kendte hende på navnet.. Og kunne svare ud fra det..;)

 

Jeg havde ikke tænkt mig at linke før jeg har mødt hende og spurgt om hendes velsignelse til at give en anmeldelse samt link herinde..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baggersen skrev, for 40 minutter siden:

Glemte og glemte.. Smiler var nu ikke interesseret i at guide 1000 mennessker forbi hendes profil.. Jeg Tænkte at dem som kendte hende - kendte hende på navnet.. Og kunne svare ud fra det..;)

 

Jeg havde ikke tænkt mig at linke før jeg har mødt hende og spurgt om hendes velsignelse til at give en anmeldelse samt link herinde..;)

Så du ville godt låne viden herinde fra men bange for andre fik glæde af det hvis hun var en godte ?..

Hmmm godt være jeg misforstod dig , men ellers sørgelig tankegang...

Der er alt for mange der spørger og spørger herinde,- men som aldrig bidrager med det mindste... Resultatet bliver bare at folk ikke gider hjælpe... Hvis alle tænker så egoistisk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Baggersen skrev, for 44 minutter siden:

 

Jeg havde ikke tænkt mig at linke før jeg har mødt hende og spurgt om hendes velsignelse til at give en anmeldelse samt link herinde..;)

Men du vil ikke spørge om hendes velsignelse til at spørge om hende herinde ha ha :) 

Tjaee man kan altid finde noble argumenter så det lige passer til det man vil have frem... Kaldes bare hykleri

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og man kan altid bare forsøge at fremstå klogere ved at vende teorierne..;)

 

jeg har selv givet anmeldelser har.. På eroguide.. Så både giver og tager..;) Hvorfor skulle jeg ikke kunne unde jer andre gode oplevelser - og hjælpe jer andre uden om tidsspild.. Forstår ikke jeres ekstrablads mentalitet hvor det handler om at kunne pege på hvad andre måske mener fordi de ikke juridisk og kantalistisk korrekt udelukker alle muligheder for konspirationsteorier..;) God aften..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skarpe øje vil kunne konstatere, at jeg fejlagtigt i min ovenstående tekst er kommet til at skrive "har på eroguide" i stedet for stedet for "her..  på eroguide" - Jeg beklager jeg af hjertet, men håber ikke det giver anleding til forstyrrelse af retfærdighedsjuristernes tirsdag aften bag skærmen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det endte med at blive en lang tekst men må lige skynde mig at sige nej. Kender intet til den SB du efterspørger :/

Men Baggersen jeg forstår godt hvad du mener og kan godt forstå hvis du ryster på hovedet af de andre kommentarer i din tråd.

( brug nu jeres tid på andet end at påpege - hvad du syntes - ting som i ikke kan følge eller forstå)

Jeg har selv fået info om en SB jeg ønskede at starte noget med, men fortrød da jeg hørte hvad folk havde af erfaringer. 

Så min efterspørgsel gav pote og jeg smed ikke penge efter en lorte aftale. Super fedt. Tænker at det må være DERFOR at denne sektion findes herinde..

Samtidig er jeg også blevet sorteret fra af en SB pga en bruger herinde fra, havde fortalt hende om min efterspørgsel af hende herinde. Ikke en anmeldelse. En efterspørgsel.

Så jeg kan kun komme frem til at FOR MANGE folk (læs: ikke alle) mangler ting at tage sig til eller bare har ondt i røven over at man har skabt første kontakt.

Det er som om at folk glemmer at de ikke er glædespiger der bare tager hvem som helst med hjem. Det er piger som mange gange først skal acceptere din tekst og billede før de overhoved vil skabe kontakt af nogen art.

Hvilket jeg ser som at ham der fortalte om min efterspørgsel, nok bare var jaloux og ville fucke det op for mig. Hvorfor skulle han ellers skrive til hende?

Men hvad får folk ud af det? Hvad får folk ud af at spænde ben for folk? Eller skrive om hvad de syntes er forkert eller ondsvagt?

Folk er så pisse hånlige og nedladende og jeg ved at moderatorerne har travlt herinde og sikkert også har en masse andre ting at tage sig til uden for sitet men I min mening bør der gives mange flere advarsler til dumme kommentarer og flabede irettesættelser.

Bare lidt varm luft fra den Nysgerrige.

Og baggersen. Du spørger bare igen en anden gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, for 1 time siden:

Det endte med at blive en lang tekst men må lige skynde mig at sige nej. Kender intet til den SB du efterspørger :/

Men Baggersen jeg forstår godt hvad du mener og kan godt forstå hvis du ryster på hovedet af de andre kommentarer i din tråd.

( brug nu jeres tid på andet end at påpege - hvad du syntes - ting som i ikke kan følge eller forstå)

Jeg har selv fået info om en SB jeg ønskede at starte noget med, men fortrød da jeg hørte hvad folk havde af erfaringer. 

Så min efterspørgsel gav pote og jeg smed ikke penge efter en lorte aftale. Super fedt. Tænker at det må være DERFOR at denne sektion findes herinde..

Samtidig er jeg også blevet sorteret fra af en SB pga en bruger herinde fra, havde fortalt hende om min efterspørgsel af hende herinde. Ikke en anmeldelse. En efterspørgsel.

Så jeg kan kun komme frem til at FOR MANGE folk (læs: ikke alle) mangler ting at tage sig til eller bare har ondt i røven over at man har skabt første kontakt.

Det er som om at folk glemmer at de ikke er glædespiger der bare tager hvem som helst med hjem. Det er piger som mange gange først skal acceptere din tekst og billede før de overhoved vil skabe kontakt af nogen art.

Hvilket jeg ser som at ham der fortalte om min efterspørgsel, nok bare var jaloux og ville fucke det op for mig. Hvorfor skulle han ellers skrive til hende?

Men hvad får folk ud af det? Hvad får folk ud af at spænde ben for folk? Eller skrive om hvad de syntes er forkert eller ondsvagt?

Folk er så pisse hånlige og nedladende og jeg ved at moderatorerne har travlt herinde og sikkert også har en masse andre ting at tage sig til uden for sitet men I min mening bør der gives mange flere advarsler til dumme kommentarer og flabede irettesættelser.

Bare lidt varm luft fra den Nysgerrige.

Og baggersen. Du spørger bare igen en anden gang.

 

Ved så ikke om dit indlæg var henvendt til mig,- eller læs hvad jeg skriver...

Hvis Bagger følte sig ramt,- fair nok ;-)   Jeg skrev netop at teksten let kunne misforståes.. Eller han havde formuleret sig forkert..

 Hvis man vælge at reagere agresivt og selv komme med en masse konspirationsteorier om brugerne herinde og Ekstra bladet læsere, - ja så siger det i virkeligheden mere om en selv...  Istedet for forsvare det han havde skrevet kommer han med et angreb...   

Så må konkludere at det der kunne opfattes som jeg skrev,- det holdt stik...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, for 1 time siden:

 

Baggersen skrev, for 2 timer siden:

Det skarpe øje vil kunne konstatere, at jeg fejlagtigt i min ovenstående tekst er kommet til at skrive "har på eroguide" i stedet for stedet for "her..  på eroguide" - Jeg beklager jeg af hjertet, men håber ikke det giver anleding til forstyrrelse af retfærdighedsjuristernes tirsdag aften bag skærmen..

Jeg er bedøvende ligeglad med stavefejl osv, er selv en stor bidragyder...   Det der er vigtigt er det der bliver skrevet bliver opfattet som det var ment..

Vedrørende dine teorier om konspirationsteorier lød de faktisk meget sjove,- når man ser på hvad jeg reelt skrev..  Du må have en meget stor sølvhat på når du når frem til det, da det eneste jeg påpegede var ærgeligt der var så mange tråde hvor folk spørge om en masse men aldrig vender tilbage og bidrager... Kig selv trådene igennem.. 90 % eller flere er sådanne...   

Så når andre erfarne brugere herinde ofte skriver: læs først før I spørger om noget,- da der sikkert findes en masse tråde om det...  Så kan jeg godt forstå hvis nye ikke gør... For de opgiver simpelthen efter at have læst 20 igennem som pludselig slutter.. Efter en trådstarter har spurgt om en masse, men ikke gidet vende tilbage og fortalt hvordan det så endte..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 6 timer siden:

Så du ville godt låne viden herinde fra men bange for andre fik glæde af det hvis hun var en godte ?..

Hmmm godt være jeg misforstod dig , men ellers sørgelig tankegang...

Der er alt for mange der spørger og spørger herinde,- men som aldrig bidrager med det mindste... Resultatet bliver bare at folk ikke gider hjælpe... Hvis alle tænker så egoistisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var en Debat jeg ønskede, havde jeg meldt mig ind i et politisk parti.

Ja jeg havde brugt tid på at søge pigen først uden held.

Dejligt at nogle er så erfarne at de føler sig hævet over andre (læs- de mindre erfarne) og kan blive så lettere hovne, at de skal forsøge, at spille bedrevidende og intelektuelt ordkløvende. De mindre erfarne kan jo kun blive erfarne ved at stikke næsen frem og skrive.. Men hvem gider det når man latterliggøres og stikkes motiver i skoene som "at du vil gerne låne viden".. "sørgelig tankegang"... "alt for mange som spørger og spørger men ikke bidrager".. Havde du med din erfaring listet forbi min profil før du skrev det - (kan se du i besøgslog du ikke har været forbi) så ville du have set, at jeg har forsøgt mig at udvide din database og i erfarne gutters viden med et par anmeldelser af mine oplevelser, lige som jeg har tilføjet kommentarer til anmeldelser af etablerede piger jeg har besøgt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det er da fint og kunne du bare have fortalt...  Som jeg skrev så godt være jeg misforstod dig , men den måde skrevet på så virkede det provokerende på mig..

Og ved ikke hvad du mener med de erfarne kontra de uerfarne... Jeg opfatter mig ihvertfald ikke som de erfarne.. Jo indenfor nogle områder men har som indstilling man skal lære hele livet... Og hvis du bare har forstået lidt af det jeg skrev, så forstået at jeg er fortaler for at folk spørger da det netop er hele ideen med det her forum.. At ingen spørgsmål er for dumme !!!   Men hvis du læser mange af trådene så vil du forstå hvorfor det kan virke trættende , når så mange kun tager imod og har en masse krav,-men som intet giver tilbage til forumet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...