Guest pete tong Skrevet 30. December, 2015 Jeg har søgt i forummet uden held. Nogle erfaringer med disse steder. Det virker mig ikke som det store ramasjang ala Phuket som der er mega meget om herinde. Håber på lidt tips og tricks. Runder også bangkok men der er masser af læsestof herinde jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 31. December, 2015 Selv blank og nybegynder med hensýn til Thailands rejser men ville følge spændt med i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hugo04 29 Skrevet 31. December, 2015 Hejsa nu er mine erfaringer samlet på ture med konen, så de er ikke så vilde. men har nu været i hua hin , Bangkok , patong, Jomtien en del gange, og det er nok kun mængden af tilbud der er forskellig man finder venlige og søde piger alle steder hvor der er turister . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaikurt 71 Skrevet 31. December, 2015 Der er nogle enkelte beer bars med piger i Ao Nang ved Krabi og der skulle også være nogle muligheder i Krabi by, men de er nok mest henvendt til Thai'er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 31. December, 2015 Hej har været på besøg i krabbi og Koh lanta, det sidste er så langt ude på landet man kan komme. Så ikke noget spændende men havde også selskab af en thailandsk sygeplejerske fra Bangkok, så var ikke så udfarende. Vil tro der er nogle muligheder i krabbi. Men der sker meget mere i pattaya og priserne er det halve i forhold til f.eks. Phuket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 510 Skrevet 12. Februar, 2016 Koh lanta er næsten bare muslimsk, min dykker instruktør sagde at det ikke gik at finde en eneste gp der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg