Verbal 102 Skrevet 18. April, 2016 Hello boys Så er jeg bange for den kunne være gal igen i det nordjydske Denne pige vil ha 100 kr. forud, blot for at mødes, så jeg vil på det stærkeste opfordre alle drengene til at sige nej, da det er for let at blive snydt og bedraget på denne måde. 100 kr. virker måske ikke som det helt store beløb for den enkelte, men (hvis hun er fake) får hun 20-30 fyre til at gøre det, har hun tjent 2-3.000 kr. på lange næser og blå blå kugler. Stop det, før det bliver en epidemi, og annonce siderne oversvømmes af krejlere. Umiddelbart mider "hendes" metoder om den bedrager, der har huseret i Aalborg i et stykke tid. Nu er i advaret, boys OG; bemærk lige at hun i annoncen, rent faktisk skriver hun er 17.... (hun er anmeldt til annoncelight) https://annoncelight.dk/showad/206105 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 18. April, 2016 Tak har den samme mistanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 18. April, 2016 Af tekst indhold og måde på virker det til at være en pige/kvinde.. Umiddelbart virker det troværdigt og fair nok at kræve et lille beløb for at kunde skal vise de er troværdige.. En GP´er bruger utroligt meget spildtid på sådanne ting med useriøse henvendelser som aldrig fører til noget... Men når man så læser hun også påstår hun er jomfru og tilbyder mødom for et passende beløb så falder alt troværdighed.. Og røde lamper blinker ikke kun men lyser konstant når hun videre skriver om halvdel af beløb skal sendes osv... Nogle bider på og så fanger hun dem og får dem til at betale mere og mere.. Hader virkelig de her plattenslagere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 18. April, 2016 Ja men er Desværre ikke til at udrydde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 18. April, 2016 Lad nu være med at forsvare forudbetaling. Punktum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 18. April, 2016 Verbal skrev, for 33 minutter siden: Lad nu være med at forsvare forudbetaling. Punktum. Hvad mener du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 18. April, 2016 dallevalle: ikke dig, ham ZEUS ovenover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 18. April, 2016 Verbal skrev, for 58 minutter siden: dallevalle: ikke dig, ham ZEUS ovenover. Forsvarer ikke forudbetaling men for at tyde om det er en troværdig der sidder bag , eller en der vil svindle, så skal man kunne sætte sig i andres situation.. Og der godt forstå hvis nogle GP´ere ville gøre det.... Altså bare med et lille beløb, så de får sorteret alle de useriøse henvendelser der altid er.. Alle dem der sidder og spiller pik og lover de vil give en masse og efter masser af timers korrespondance aldrig dukker op.. Så med den her lille forudbetaling får de faktisk sorteret gevaldigt fra.. Så sådan set kun det jeg skrev.. At det så er dumt at forudbetale er en anden sag og aldrig noget jeg ville medmindre det er et almindeligt firma hvor man kan trække penge tilbage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg