Hop til indhold
Gæst

Turen går til Pattaya II

Recommended Posts

Gæst

Hej venner

Lad mig bare melde det ud. Jeg tager til Pattaya igen. Jeg vil være i Pattaya i de to sidste uger af juli måned.
Jeg har lært meget fra sidste gang, og denne gang bliver det med knap så høj cigarføring. Jeg regner dog med at booke et 3-4 stjernet hotel. Jeg kunne godt bruge nogle friske anbefalinger.

Herudover vil jeg gerne spørge om nogle kender nogle piger med nogle store silikone bryster. Jeg er blevet helt forhippet af silikone bryster på det sidste...jeg ved at ikke mange thai kvinder  er til silikone, og det nærmest kun er LB'erne, der får lavet kunstige bryster...men send gerne nogle navne på nogle GoGo barer, Beer Barer eller andet...hvor jeg kan finde smukke thai piger med store silikone kasser.

Jeg glæder mig allerede. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tur!

For 3-4 stjernede hoteller kan jeg anbefale LK gruppens hoteller. F.eks. LK Renaissance i Soi Dianna ligger super og værelserne er virkelig gode. Empress er lidt dyrere og det ligger på Beach Road. Link Ellers kan jeg anbefale Areca Lodge der ligeledes ligger på Soi Dianna. link  

Baccara A-GoGo og What's Up er fyldt med piger med Silikone bryster. Specielt Baccara A-GoGo der har mange Koreanske og Japanske kunder. I de sidste 3 år vil jeg sige at jeg nærmest ikke kan mindes et WS A-GoGo hvor der ikke er en masse piger med silikone bryster. Der er også masser af piger i Beer barerne der har silikone bryster. Noget af det fede ved Pattaya er for mig at være en explorer der søger sit mål, derfor vil jeg anbefale at du bare nyder din 2. tur og går på opdagelse. Dit mål er silikone bryster så hav øjnene åbne og jeg er sikker på at du også kan få lov at føle dig frem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange tak. Dejligt med nogle friske fakta.

Jeg kunne godt tænke mig et par flere forslag omkring 3-4 stjernet hoteller. Jeg er ret principiel omkring standarden. Jeg har kigget på et par 3 stjernede og bliver tændt helt af at se på hvide plastik havestole inde på værelserne. Et 4 stjernet hotel, der ikke er for dyr, men hvor standarden er helt fin.

Hvis der er spa i værelset er det et stort plus. :)

Omkring silikone bryster; ja, jeg er blevet væk i denne fetich. Det skal dog være silikone, og de skal bare sidde lige der, hvor de gør sig bemærket. :D

 

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale det her, selvom jeg først får testet det i maj/juni måned hvor jeg har booket 17 dage..  Pris 300,- kr pr dag...

Pris er 2200 bath pr dag , men skrev og spurgte om bedre pris og har fået det til 1600 bath.  Til den pris svært at finde noget i samme størrelse i den kvalitet i det område.. Og helt umuligt med den her udsigt fra balkon :) 

http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-27th-floor-48-sqm-studio-stylish-design/

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 52 minutter siden:

Jeg vil anbefale det her, selvom jeg først får testet det i maj/juni måned hvor jeg har booket 17 dage..  Pris 300,- kr pr dag...

Pris er 2200 bath pr dag , men skrev og spurgte om bedre pris og har fået det til 1600 bath.  Til den pris svært at finde noget i samme størrelse i den kvalitet i det område.. Og helt umuligt med den her udsigt fra balkon :) 

http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-27th-floor-48-sqm-studio-stylish-design/

Du skal husket at booke et værelse med sydvendt altan?

For ellers vil din udsigt udelukkende bestå af muren ind til Central Festival.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 4 minutter siden:

Du skal husket at booke et værelse med sydvendt altan?

For ellers vil din udsigt udelukkende bestå af muren ind til Central Festival.

Du mener vel Hilton hotel ?

Ja også råd jeg fik fra Bbullersen..  Ville ej heller leje noget hvor der netop ikke var billedere fra altanen, men er der jo her..    

Sådan som jeg har forstået det, så kommer man højt nok op, så også finde nogle med rimelig udsigt på nordsiden..   Denne her er både øverst og sydside.. Derudover hvad jeg kunne nærstudere mig til så også en der ligger lidt tættere på beadroad..  Spiller nok ikke nogen rolle når det er så højt oppe, men dem længere nede der syntes jeg at jeg kunne se forkel.. Og ikke så underligt hvis en ligger tættest på second road..  Så ikke så meget hav man ser.

Grunden til jeg fik den så langt ned i prisen er selvfølgelig dels lavsæson men også at jeg på en venlig måde gjorde opmærksom på jeg var bekendt med der var byggeri igang på sydsiden :-D        Og havde 3 forskelige lejligheder i kikkerten som jeg dog mener ligger så højt oppe at man næppe høre noget deroppe fra det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 7 timer siden:

Du mener vel Hilton hotel ?

Ja også råd jeg fik fra Bbullersen..  Ville ej heller leje noget hvor der netop ikke var billedere fra altanen, men er der jo her..    

Sådan som jeg har forstået det, så kommer man højt nok op, så også finde nogle med rimelig udsigt på nordsiden..   Denne her er både øverst og sydside.. Derudover hvad jeg kunne nærstudere mig til så også en der ligger lidt tættere på beadroad..  Spiller nok ikke nogen rolle når det er så højt oppe, men dem længere nede der syntes jeg at jeg kunne se forkel.. Og ikke så underligt hvis en ligger tættest på second road..  Så ikke så meget hav man ser.

Grunden til jeg fik den så langt ned i prisen er selvfølgelig dels lavsæson men også at jeg på en venlig måde gjorde opmærksom på jeg var bekendt med der var byggeri igang på sydsiden :-D        Og havde 3 forskelige lejligheder i kikkerten som jeg dog mener ligger så højt oppe at man næppe høre noget deroppe fra det.

Hilton er bygget ovenpå Central Festival.

Hvis du bor på 27. etage, så er udsigten nok lidt bedre. Men nu har du jo valgt sydside, så det spiller jo ingen rolle. Selve bygningen ligger mellem Beach Road og 2. Road, så hvis du bor i Beach Road enden har du jo også havudsigt. Hvis du planlægger at studere piger fra din altan, så skal du nok medbringe en kikkert, for de går jo på den anden side af Beach Road, og der er faktisk langt fra altanen til pigerne.:-D

Swimming pool er nemlig placeret i enden af byggeriet mod Beach Road.

Der er desuden indgang til området fra Beach Road via en lille dør, med kortlæser. Meget bekvemt. Og der er 24 timers security, så evt. gæster skal lægge deres ID hvis de skal på besøg.

God tur 8-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogle flere gode forslag til piger med store silikone babser? Navn på barer og piger er yderst velkomne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 12 timer siden:

Hilton er bygget ovenpå Central Festival.

Hvis du bor på 27. etage, så er udsigten nok lidt bedre. Men nu har du jo valgt sydside, så det spiller jo ingen rolle. Selve bygningen ligger mellem Beach Road og 2. Road, så hvis du bor i Beach Road enden har du jo også havudsigt. Hvis du planlægger at studere piger fra din altan, så skal du nok medbringe en kikkert, for de går jo på den anden side af Beach Road, og der er faktisk langt fra altanen til pigerne.:-D

Swimming pool er nemlig placeret i enden af byggeriet mod Beach Road.

Der er desuden indgang til området fra Beach Road via en lille dør, med kortlæser. Meget bekvemt. Og der er 24 timers security, så evt. gæster skal lægge deres ID hvis de skal på besøg.

God tur 8-)

 

Super og tak :)

Ja lige med udsigt direkte til piger er noget jeg har måttet gå på kompromis med.. Selv hvis man ville bruge ubegrænsede midler så desværre ikke få alt, Der er hele tiden nogle modsætninger.. Ro kontra det at kunne kigge på piger feks.

Nogle gange en lyst til at bo andet sted og hader sådan set at binde mig  til et fast sted allerede.. På den anden side så får jeg meget for pengene her og godt lide området tæt på hvor der ikke er langt til mit ynglings spisested.  

Men lige for at få det på plads..  Er der kun indgang fra Beach Road ?...   Hvad jeg har set på youtube videoer så se de forskellige udlejere holder til der.. Men regnede med at man meget nemt og hurtigt kan komme ud til Second Road ?.. Mener man skal vel ikke ud på Beach Road og tage en soi vej for at komme ud til Second Road ?  Håber man bare kan gå rimeligt direkte ud til den ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 52 minutter siden:

Super og tak :)

Ja lige med udsigt direkte til piger er noget jeg har måttet gå på kompromis med.. Selv hvis man ville bruge ubegrænsede midler så desværre ikke få alt, Der er hele tiden nogle modsætninger.. Ro kontra det at kunne kigge på piger feks.

Nogle gange en lyst til at bo andet sted og hader sådan set at binde mig  til et fast sted allerede.. På den anden side så får jeg meget for pengene her og godt lide området tæt på hvor der ikke er langt til mit ynglings spisested.  

Men lige for at få det på plads..  Er der kun indgang fra Beach Road ?...   Hvad jeg har set på youtube videoer så se de forskellige udlejere holder til der.. Men regnede med at man meget nemt og hurtigt kan komme ud til Second Road ?.. Mener man skal vel ikke ud på Beach Road og tage en soi vej for at komme ud til Second Road ?  Håber man bare kan gå rimeligt direkte ud til den ? :) 

Nej. Hovedindgangen er på 2. Road. Der kan man køre ind med bil og parkere under bygningen osv. Så det er bare at vandre ud af indgangen, og vupti, så står man på 2. Road.

Indgangen fra Beach Road er bare en jernport man skal have nøglekort til. Samme nøglekort som til lejligheden.

Der er nok en 5 - 6 forskellige udlejere. Sidste gang lejede jeg fra www.vtsix.com. De har temmelig mange lejligheder. De er alle sammen ens, men placeret på forskellige etager. Udmærket og seriøst foretagende. Fik såmænd også den søde receptions dames privatnummer, hvis nu jeg havde evt. spørgsmål. hmmmmm, jeg benyttede mig dog ikke af det :-D

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 14 timer siden:
Arne Diller skrev, 1 time siden:

Nej. Hovedindgangen er på 2. Road. Der kan man køre ind med bil og parkere under bygningen osv. Så det er bare at vandre ud af indgangen, og vupti, så står man på 2. Road.

Indgangen fra Beach Road er bare en jernport man skal have nøglekort til. Samme nøglekort som til lejligheden.

Der er nok en 5 - 6 forskellige udlejere. Sidste gang lejede jeg fra www.vtsix.com. De har temmelig mange lejligheder. De er alle sammen ens, men placeret på forskellige etager. Udmærket og seriøst foretagende. Fik såmænd også den søde receptions dames privatnummer, hvis nu jeg havde evt. spørgsmål. hmmmmm, jeg benyttede mig dog ikke af det :-D

Det er den der specielle service man oplever i Thailand :-P   Den med mange "almindelige" tilbyder sig og positive fremfor Danmark hvor der der nærmest på forhånd er en bog fuld af kritiske tjeklister...  Hvor jeg dog glæder mig til at komme derned igen :) 

Set en del youtube videoer på det sidste og også med nogle der bare rejser rundt i Thailand.. De piger de møder rundt omkring i lokal befolkningen har altså et helt andet syn på det med at få en eventuel sugerdaddy.. Helt anden naturlig og fordomsfuld tankegang og der har vi sgu flere fordomme i Danmark selvom vi nok tror vi er længere fremme i udviklingen..

Og super at der er fri adgang til begge gader :)      

Og fint link... Nu se det fra anden vinkel og vidste ikke at Central Festival lå helt klods op ad men super..  Billederne fra poolområdet ser bestemt bedre ud end de jeg hidtil har set fra andre udbydere.. De her udlejere ikke set før.. Kan dog ikke få nogle priser frem :(   Ligegyldigt hvilke datoer jeg booker,- om det så er næste år, så fortæller den at dato ikke er ledig..

Ville ellers gerne have set deres priser.. Tror dog næppe de kommer i nærheden af de 300 kr pr dag jeg fik min lejlighed til.. Slet ikke med den udsigt. Men fint at have nogle alternativer.

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stadig ikke finde nogle priser på de lejligheder, men så hvad deres wifi koster...

THB 300 per 24 hours. .. dvs ca 60 kr i døgnet !!.. Hmm jo sygt.. Omregnet til månedsforbrug så ca 1800 danske kroner.. Må sgu være noget godt net de har ;-)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 2 timer siden:

Stadig ikke finde nogle priser på de lejligheder, men så hvad deres wifi koster...

THB 300 per 24 hours. .. dvs ca 60 kr i døgnet !!.. Hmm jo sygt.. Omregnet til månedsforbrug så ca 1800 danske kroner.. Må sgu være noget godt net de har ;-)

Nu var jeg der i december, og så stiger prisen jo betragteligt. Husker ikke prisen, men den har sikkert været 2.000,- +. Dem jeg lejede af havde gratis WiFi, så hvis den pris du nævner der holder, så har jeg jo i grunden fået et billigt værelse :?

Men hvis du er interesseret i en pris, så prøv at ringe til dem. De taler fint engelsk.

VTSIX udelejer en del til forretningsfolk og den slags, så de nok klar over at der skal være internet der duer. Deres lejligheder er forresten alle sammen med sydvendt altan.

Mon ikke priserne er nogenlunde den samme hos alle udlejerne? Sådan er det jo med så meget andet andet i Thailand (karteldannelse)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogle flere gode forslag til piger med store silikone babser?  :-D

Navn på barer og piger er yderst velkomne...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 9 timer siden:

Nu var jeg der i december, og så stiger prisen jo betragteligt. Husker ikke prisen, men den har sikkert været 2.000,- +. Dem jeg lejede af havde gratis WiFi, så hvis den pris du nævner der holder, så har jeg jo i grunden fået et billigt værelse :?

Men hvis du er interesseret i en pris, så prøv at ringe til dem. De taler fint engelsk.

VTSIX udelejer en del til forretningsfolk og den slags, så de nok klar over at der skal være internet der duer. Deres lejligheder er forresten alle sammen med sydvendt altan.

Mon ikke priserne er nogenlunde den samme hos alle udlejerne? Sådan er det jo med så meget andet andet i Thailand (karteldannelse)

Tror faktisk ikke priserne er ens.... De svinger meget... Hos de her feks : http://www.viewtalaycondo6.com/condo-for-rent/ der tydeligt se priserrne svinger meget..  Tror det hænger sammen med hos nævnte udlejere og flere af de andre, der er det private personer der ejer lejlighederne ud og så lader buruet udleje dem.. Til den pris de ønsker.. For man kan virkelig se forskel hvor nogle ,- trods gammel indretning og møbler og skod udsigt lige ud til Central Festival og Hilton,- tager højere pris end andre der har moderne indretning og flot udsigt til sydsiden.. Modsat der hvor du lejede er et hotel med ens lejlighedes typer og priser.   Tror faktisk det er sjældent de forhold som der hvor du lejede..  Booking com feks har også nogle af de lejligheder de udlejer men pris starter ved 2300 og kæmpe forskel på indretning og ikke mindst udsigt.. Derudover skod hvor man ikke kan se hvilken specifik lejlighed man booker og dermed hvilken udsigt man får.

Hos dem her http://www.viewtalay6.com/condos-for-rent/ som er de billigste generelt af de forskelige udlejere der findes.. Men priserne kan svinge meget her også.

Den her feks koster 3000.. http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-19th-floor-96-sqm-1-bedroom-large-bathroom-2-balconies/  Den er større end normalt ganske vist men ikke ligefem lækker indretning efter min mening... Men smag selvfølgelig forskelig..  Og er mod Nord og ingen billeder, som sikkert indikere at det er en af dem der ligger klods op ad Central Festival og Hilton hotel...

Det er hos det burue jeg har lejet den her : http://www.viewtalay6.com/condos/pattaya-condo-for-rent-27th-floor-48-sqm-studio-stylish-design/ som jeg har pruttet ned til 1600 pr døgn...     Så er ikke interesseret i at finde nogle nu for at leje :)   Mere nysgerrighed om man kunne finde noget bedre til bedre pris hvad jeg dog tvivler på og ikke mindst ikke håber nu jeg har betalt :-D

Gik dog og var lidt nervøs om min aftale om den pris var gået igennem.. Skrev med en derfra og efter forhandling fik jeg det tilbud og bekræftede det og betalte.. Siden hørte jeg intet trods 5-6 henvendelser..  Så var tæt på der hvor jeg ville skrive at jeg hermed ophævede min aftale og ville trække pengene tilbage.. Selvom jeg sikkert ikke ville finde bedre tilbud, men fordi det irriterede mig at man kan svare hurtigt når man er ved at lave en handel, men når penge overført så smølferi og langdrag...   Men igår fik jeg så endelig en bekræftelse på min booking :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zorroguy skrev, for 7 timer siden:

Nogle flere gode forslag til piger med store silikone babser?  :-D

Navn på barer og piger er yderst velkomne...:-)

Og undskyld Zorroguy hvis tråden lidt løb af sporet..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 15 timer siden:

Og undskyld Zorroguy hvis tråden lidt løb af sporet..  

Ingen problemer. Tråden indeholder stadigvæk gode forslag om hotel. :)

Bare et par flere direktioner omkring silikone babser kunne være rartrevligt, så man får set de rigtige steder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det blev desværre ikke til Pattaya i denne omgang alligevel. Mest fordi jeg ikke nåede at spare penge op...jeg er jo typen, der kan li' høj cigarføring og luksus...så rejsen er blevet udskudt til næste juli...så har jeg også fået sparet ekstra op...

Skriv gerne ind i denne tråd, hvis man har info om piger med lækre silikone bryster. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zorroguy her...mit login røg af i efteråret og jeg oprettede dette nye login.

jeg er på vej til Pattaya til juli...nærmere fra 10-28 juli 2017. Jeg er på udkig efter gode 4 stjernet hoteller, og jeg går lidt på kompromis på det luksuriøse. Jeg har set at LK Empress LK Metropol har fået gode anmeldelser og de er superbillige. 17-18 nætter for ca. 5-6000 kr, det kan. Ære det bliver Royal Cliff til par tusinde kr mere. Er der nogle af jer, der kender disse hoteller?

Jeg skal til at booke fly og hotel. Jeg regner med at tage et direkte fly fra Kbh til ca. 6700 kr. 

Lad mig høre fra eksperterne her. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, 1 time siden:

Zorroguy her...mit login røg af i efteråret og jeg oprettede dette nye login.

jeg er på vej til Pattaya til juli...nærmere fra 10-28 juli 2017. Jeg er på udkig efter gode 4 stjernet hoteller, og jeg går lidt på kompromis på det luksuriøse. Jeg har set at LK Empress LK Metropol har fået gode anmeldelser og de er superbillige. 17-18 nætter for ca. 5-6000 kr, det kan. Ære det bliver Royal Cliff til par tusinde kr mere. Er der nogle af jer, der kender disse hoteller?

Jeg skal til at booke fly og hotel. Jeg regner med at tage et direkte fly fra Kbh til ca. 6700 kr. 

Lad mig høre fra eksperterne her. :)

https://www.agoda.com/da-dk/august-suites-pattaya/hotel/pattaya-th.html?setcookienew=1&hotel_id=186814&checkin=2017-07-10&los=18&adults=2&childs=0&rooms=1&urlculture=da-dk&ckuid=1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Apollo

Jeg har boet på LK Empress og kan varmt anbefale det - både som hotel og placeringen.

Specielt fedt er det at spise morgenmad udendørs med udsigt over vandet.

Jeg har dog ikke haft "besøg" på værelset, så jeg ved ikke om de tillader det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
svenbent skrev, for 9 timer siden:

Hej Apollo

Jeg har boet på LK Empress og kan varmt anbefale det - både som hotel og placeringen.

Specielt fedt er det at spise morgenmad udendørs med udsigt over vandet.

Jeg har dog ikke haft "besøg" på værelset, så jeg ved ikke om de tillader det.

Hotellet skulle efter sigende være guestfriendly :)

Lyder ikke så godt, du ikke fik besøg af piger...

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...