Hop til indhold

Recommended Posts

Donald skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen som ved om man kan overnatte sammen med Beer:)

Spørg dog pigen så får du sikkert et svar 

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, 1 time siden:

Tør man spørge om hun er, at finde samme sted som sidst hun var her ?

Jeps samme sted.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 12 minutter siden:

Det er da absolut ikke samme sted!!

Hvis det ikke er overfor pølsevognen. Har jeg misforstået noget. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 41 minutter siden:

Hvis det ikke er overfor pølsevognen. Har jeg misforstået noget. 

8000

Hun er flyttet her omkring den første september til bedre lokaler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 23 timer siden:

Højbanetorvet???? Eller hvor

Der startede hun da hun kom tilbage til DK, men hun er ikke langt derfra, men vil ikke offentliggøre hendes adresse herinde offentligt, så kontakt hende for en aftale og du vil få adressen fra Beer selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det nemmeste at spørge ved booking, den dejlige pige træffes forskellige steder, som mange andre thaipiger, jeg har kendskab til 7 adresser hvor hun kan/kunne mødes :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 2 timer siden:

Der står at hun er 169 cm - det er da (og det gør ikke spor) noget af  en overdrivelse. Og at hun har F-skåle og det da gudskelov en overdrivelse, hun havde da sidst jeg besøgte hen (og det er efter 17) de fine små babser naturen udstyrer en thaipige med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ikke lige set årgangen. 

Men det det er da fruen der er på billederne som efter min mening er ret gode. 

Ja sådan er det med nettet det glemmer ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi Beer i dag. Rigtig god service ( sex ). Fed musik. Venlig og smilende. Jeg kan varmt anbefale hende og vil helt sikkert komme igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fine man skrev, for 40 minutter siden:

Har lige været forbi Beer i dag. Rigtig god service ( sex ). Fed musik. Venlig og smilende. Jeg kan varmt anbefale hende og vil helt sikkert komme igen og igen.

JA hun er en skøn kvinde.... men er hun sur tager hun ikke tlf eller sms...... Da hun ville komme tilbage til danmark vil hun skrive og ringe som aftalt. Det gør hun så ikke, fred være med det. Så er det jo dejligt vejle er den største by med hensyn til udvalg..... der er sindsyg mange at prøve..... Beer fatter ikke du ikke vil tage din tlf HA HA Med alt man har været igennem med dig. Held og lykke med det hele... i livet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexyeyes skrev, for 4 timer siden:

JA hun er en skøn kvinde.... men er hun sur tager hun ikke tlf eller sms...... Da hun ville komme tilbage til danmark vil hun skrive og ringe som aftalt. Det gør hun så ikke, fred være med det. Så er det jo dejligt vejle er den største by med hensyn til udvalg..... der er sindsyg mange at prøve..... Beer fatter ikke du ikke vil tage din tlf HA HA Med alt man har været igennem med dig. Held og lykke med det hele... i livet 

Du har sikkert sagt eller gjort et eller andet (uden selv at være klart over det) som har gjort hende sur … der skal ikke altid så meget til med de thaipiger :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexyeyes en skuffet elsker der tror man kan have relationer med en hardcore thai prostitueret. Du har sikkert betalt for lidt eller forsøgt at komme for tæt på hende rent følelses mæssigt. Husk hendes følelser for dig kun findes i det tidsrum du har købt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexyeyes skrev, for 18 timer siden:

JA hun er en skøn kvinde.... men er hun sur tager hun ikke tlf eller sms...... Da hun ville komme tilbage til danmark vil hun skrive og ringe som aftalt. Det gør hun så ikke, fred være med det. Så er det jo dejligt vejle er den største by med hensyn til udvalg..... der er sindsyg mange at prøve..... Beer fatter ikke du ikke vil tage din tlf HA HA Med alt man har været igennem med dig. Held og lykke med det hele... i livet 

Uanset hvad behøver man da ikke at opføre sig så`n 

Hun har vel også hendes dage hvor alt ikke er positivt med alle de fyre der kontakter hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fine man skrev, den 7.10.2019 at 20:58:

Har lige været forbi Beer i dag. Rigtig god service ( sex ). Fed musik. Venlig og smilende. Jeg kan varmt anbefale hende og vil helt sikkert komme igen og igen.

Det skulle vel aldrig være en gang Whisky Blues :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sexyeyesJeg tror hun har en grund til ikke at svare dig. Nogle af pigerne svarer ikke kunder de ikke bryder sig om mere. Og laver ikke aftaler med dem igen. Det er ok med mig så længe jeg får hvad jeg skal have er det ikke mit problem. Jeg nyder stadig hendes selvskab rigtig meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...