Hop til indhold

Recommended Posts

Fatter ikke udtalelser som at hun er en mekanisk pengemaskine osv... enten har vedkommende noget imod hende personligt eller lignende! Ellers må der være forskel på folk ihvertfald... hun er da noget af det mest venligt sindede og varme der lige findes i den branche!! Og egentligt også personligt, hvis man kender hende... Måske skulle man se lidt på sig selv hvis hun udviser den adfærd som timber beskriver:-D

Redigeret af Kimmo6000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig!

Har lige besøgt hende igen. Empati, indlevelse og pisse fræk sex - eller varm "kæreste" sex.  Hvad mere kan man forlange???

Hun har noget godt mellem benene, men så sandelig også mellem ørerne.  Klog og kærlig kvinde der giver den bedste service. :)

Det er min korte opsummering af besøgene over de sidste år. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hende er der intet ondt i!! Tværtimod... Måske er det bare timber som har jogget i spinaten eller lign..:-D og må være skod for hende at der bliver skrevet 10 sider om hende i et offentligt Forum... som hun sikkert ikk forstår det halve af...:-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimmo6000 skrev, for 10 minutter siden:

Ja hende er der intet ondt i!! Tværtimod... Måske er det bare timber som har jogget i spinaten eller lign..:-D og må være skod for hende at der bliver skrevet 10 sider om hende i et offentligt Forum... som hun sikkert ikk forstår det halve af...:-/

Hun forstår mere end vi tror i denne tråd.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følgende deltagere er ikke på site mere.Vores regel om at man ikke skriver i samme tråd med flere profilnavne skal respekteres.

Fine man 

Big storm

Chaplon

Knuds

ICU Cook

R.I.P Keeper

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 11 timer siden:

Hun forstår mere end vi tror i denne tråd.

8000

Ja hun gør

Men skønt med en dejlig kvinde som også ved hvordan man bruger hovedet indimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg da lige besøgt denne dejlige kvinde efter ca 1 år siden sidst. Jeg havde helt glemt hvor dejlig hun er.

Hold da op hvor er hun trimmet. 

Jeg kom til hendes nye sted og blev modtaget på den samme venlige og frække måde. Fik smidt tøjet og så stukket et håndklæde i hånden.

Der var ikke bestilt massage. Vi skulle gå lige til det. En vild god 69'er. Hun er bare for fræk ;) Først dejlig blidt for derefter at gå meget mere til den.

Efter et stykke tid var tiden inde til sex. På med dutten - og så tog fanden ved hende. Hvor er hun vild og vild med det. Hendes små dejlig støn gør jo bare at man tænder endnu mere. Beer er den bedste i byen for tiden, synes jeg. Bestil bare tid ved hende du vil aldrig blive skuffet. Og ja jeg ved godt at andre har andre favoritter. Heldigvis for det - ellers ville hun jo blive slidt op :D

Redigeret af Ginne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da der desværre kun er to uger til Beer tager hjem, er der bestilt tid til en omgang “god tur hjem” massage. 
men det er ikke derfor jeg skriver. Synes det ville være på sin plads at berettede om den sidste visit jeg havde ved Beer. 
det var da hun lige var kommet til Vejle, altså i denne omgang, på daværende tidspunkt havde hun ikke et fast arbejdssted. Så blev inviteret ind i nogle lidt mere private omgivelser. Jeg har været ved Beer en del gange hen over de sidste par år, men denne oplevelse var noget helt andet end en massagebriks. 
alle de ting som I andre også skriver blev udført til UG+ og tilføj så hertil edging, til en grænse der kan få enhver mand til at tilstå alt. Desuden blev hele arsenalet af legetøj også fundet frem. På et tidspunkt lå jeg bundet og blindfoldet, mens Beer gennem kn...... mig mens hun brugte en vibrator på sig selv og sådan fortsatte det i 1 1/2 time indtil jag kapitulerede og hejste det hvide flag.
Beer er og bliver en ener og kan ikke erstattes af nogen andre. 
Så jeg ser frem til mit næste visit ved denne lille velskårne, talentfulde dame.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, den ‎09‎-‎11‎-‎2019 at 14:50:

Da der desværre kun er to uger til Beer tager hjem, er der bestilt tid til en omgang “god tur hjem” massage. 
men det er ikke derfor jeg skriver. Synes det ville være på sin plads at berettede om den sidste visit jeg havde ved Beer. 
det var da hun lige var kommet til Vejle, altså i denne omgang, på daværende tidspunkt havde hun ikke et fast arbejdssted. Så blev inviteret ind i nogle lidt mere private omgivelser. Jeg har været ved Beer en del gange hen over de sidste par år, men denne oplevelse var noget helt andet end en massagebriks. 
alle de ting som I andre også skriver blev udført til UG+ og tilføj så hertil edging, til en grænse der kan få enhver mand til at tilstå alt. Desuden blev hele arsenalet af legetøj også fundet frem. På et tidspunkt lå jeg bundet og blindfoldet, mens Beer gennem kn...... mig mens hun brugte en vibrator på sig selv og sådan fortsatte det i 1 1/2 time indtil jag kapitulerede og hejste det hvide flag.
Beer er og bliver en ener og kan ikke erstattes af nogen andre. 
Så jeg ser frem til mit næste visit ved denne lille velskårne, talentfulde dame.  

Har i dag besøgt Beer i 2 timer, og hold da op det var vandvittig godt. vi nåede alt i gennem, forfra bagfra deepthrougt anal ja alt.

Det bliver nogle lange 3 måneder hun er i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var med sorg i hjertet jeg var forbi denne skønhed torsdag aften da hun desværre rejser hjem idag fredag. Jeg har altid sat stor pris på Beer og hendes ukuelighed, aldrig har jeg gået skuffet derfra, kun med tanken om at jeg snart skal forbi igen.

Hun er altid smilende selv når hun er træt efter en lang dag, og hendes service kan ingen betvivle, så for mig bliver det en lang vinter at skulle gå og vente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik endeligt besøgt damen. Damn hun er svær at lave aftale med. men tålmodig kan sommetider svare sig. 
 Hendes sted denne gang er en fin lejlighed til formålet pæn og ren, med fine badefaciliteter. 
Seancen var ren HYGGE. Vi knalder bare bedre og bedre med tiden.  Anbefales 

8000
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg chancen for at besøge Beer. 
Måske den vildeste tur med en Thai Lady til dato. 
Var lidt usikker hvad man kunne købe af diverse ekstra. 
Hun fornemmede min generthed og havde bare et råd. Let your money talk. Det gjorde jeg så. Hold kæft en tur. Ingen kik på klokken og ingen smalle steder. 
Thank you Beer for a hardcore experience. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 4.5.2022 at 14:32:

Fik endeligt besøgt damen. Damn hun er svær at lave aftale med. men tålmodig kan sommetider svare sig. 
 Hendes sted denne gang er en fin lejlighed til formålet pæn og ren, med fine badefaciliteter. 
Seancen var ren HYGGE. Vi knalder bare bedre og bedre med tiden.  Anbefales 

8000
 

Er der et opdateret link??

Mvh.

PMF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...