Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi beer idag og kan med glæde berette at hun er som hun plejer, sød snakkende og god til det hun laver.  Stadig en dejlig lille naturlig nips

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt den dejlige dame igen.

Beer er virkelig i topform, måske lidt slankere, hvilket er svært at bedømme, når man selv er  Pluszice:):)

hun er så skøn en pige, så man sku tro det er løgn. Hun får mig til at føle mig som den eneste ene i hendes liv. Beer er virkelig dejlig og tale med. Hun bygger stadig på sexdelen, så der er igen nye oplevelser. Jeg tænker hver gang, at det ikke bliver bedre, men det gør det.^_^

karakteren er 12 med pil op.

jeg kommer helt sikkert igen og igen og.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ik for noget men fortjener Beer ikke en ny tråd. Den her er ved at være lang uden noget reelt indhold. 

Sagen er den, at jeg gerne vil skrive om min fantastiske oplevelse med Beer, men den fortjener ikke at ligge på side 7, i en tråd. 

Men giv jeres mening tilkende indtil imorgen kl. 19.00. Så tager vi den derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hangaround skrev, for 15 minutter siden:

Ik for noget men fortjener Beer ikke en ny tråd. Den her er ved at være lang uden noget reelt indhold. 

Sagen er den, at jeg gerne vil skrive om min fantastiske oplevelse med Beer, men den fortjener ikke at ligge på side 7, i en tråd. 

Men giv jeres mening tilkende indtil imorgen kl. 19.00. Så tager vi den derfra. 

Side 7 i en tråd er den side der kommer først i nyhedsfeeded - så skriv du bare her :) 

 

Mon det er de samme overvejelser der har betydet at @Steppeulven ikke har skrevet om sit besøg i lørdags ? 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 8 minutter siden:

Ik for noget men fortjener Beer ikke en ny tråd. Den her er ved at være lang uden noget reelt indhold. 

Sagen er den, at jeg gerne vil skrive om min fantastiske oplevelse med Beer, men den fortjener ikke at ligge på side 7, i en tråd. 

Men giv jeres mening tilkende indtil imorgen kl. 19.00. Så tager vi den derfra. 

Personlig synes jeg det er god ide, men har noteret mig nogle “sure opstød” fra andre brugere, når der oprettes nye tråde på en tidligere omtalt:):)

Redigeret af Olddick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Side 7 i en tråd er den side der kommer først i nyhedsfeeded - så skriv du bare her :) 

 

Mon det er de samme overvejelser der har betydet at @Steppeulven ikke har skrevet om sit besøg i lørdags ? 

 

Man bliver noget bekymret for den kære ulv. Han er jo altid uheldig. Bare han ikke fik fingrene så voldsomt i klemme i døren ind til dejlige Beer at han ikke blev i stand til at gennemføre besøget og ej heller berette om tragedien til brødrene her inde. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, den 3/9/2019 at 16:48:

Har besøgt den dejlige dame igen.

Beer er virkelig i topform, måske lidt slankere, hvilket er svært at bedømme, når man selv er  Pluszice:):)

hun er så skøn en pige, så man sku tro det er løgn. Hun får mig til at føle mig som den eneste ene i hendes liv. Beer er virkelig dejlig og tale med. Hun bygger stadig på sexdelen, så der er igen nye oplevelser. Jeg tænker hver gang, at det ikke bliver bedre, men det gør det.^_^

karakteren er 12 med pil op.

jeg kommer helt sikkert igen og igen og.....

 

Har haft fornøjelsen at møde Beer igen, ja der bliver bygget på for hver gang hun er her og man behøver ikke en gang selv tage initiativ. Hvad der ikke er af spændende ting i den håndtaske UHA. Måske lige en kende ud over hvad min halvgamle fantasi rakte til. Tror jeg aftaler kun sex for fremtiden. Men spændende at prøve og det var så det for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, den 4/9/2019 at 16:01:

Ik for noget men fortjener Beer ikke en ny tråd. Den her er ved at være lang uden noget reelt indhold. 

Sagen er den, at jeg gerne vil skrive om min fantastiske oplevelse med Beer, men den fortjener ikke at ligge på side 7, i en tråd. 

Men giv jeres mening tilkende indtil imorgen kl. 19.00. Så tager vi den derfra. 

1 for og 1 imod. Hmm jeg tror anmeldelsen bliver i min erindring. 

Tags. #blindfolded# #edging# #3 times or more# #tied# #private#

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 13 timer siden:

1 for og 1 imod. Hmm jeg tror anmeldelsen bliver i min erindring. 

Tags. #blindfolded# #edging# #3 times or more# #tied# #private#

Det ville da ellers være skønt, at høre om din oplevelse. Er du ligeså begejstret for hende, som jeg og andre der skriver her ? :o:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg igen været sammen med dejlige Beer i vejle, hun giver en rigtig god Massage og vi har altid det rigtig sjovt sammen.

Hun har en dejlig personlighed og Blowjob giver hun som ingen anden kan og så knepper hun en sønder sammen, det var den bedste udløsning jeg har haft længe :P

Her er et Link https://annoncelight.dk/showad/267215 , så kan i jo selv prøve :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad plejer de herre at betale for 1 1/2 eller 2 timer ser ud til det bliver en kedelig lørdag så der skal lidt sjov til. Har aldrig prøvet andet en en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Timber skrev, for 58 minutter siden:

Hvad plejer de herre at betale for 1 1/2 eller 2 timer ser ud til det bliver en kedelig lørdag så der skal lidt sjov til. Har aldrig prøvet andet en en time. 

Det holder i ski da ikke til :mrgreen:

Hun ganger bare timeprisen op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte der var lidt rabat når vi nu alligevel har tøjet af. Nå men sparer da lidt kørsel til Vejle det giver da tid til en time på sofaen som måske er nødvendig efter “ massagen “

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Timber skrev, for 9 minutter siden:

Tænkte der var lidt rabat når vi nu alligevel har tøjet af

Det er da også muligt. Intet er sikkert hos thaier :mrgreen:

Mener jeg gav 15oo for godt 1,5 time da hun tørlagde Århus for mænd. Det var incl hepperi fra veninderne på den anden side af forhænget:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Ten og Beer har jeg ikke skullet forhandle og betale først. Her ser man bare hvad det udvikler sig til.  Er aldrig gået skuffet der fra, eller tænkt at det kunne jeg have fået bedre og billigere andre steder i byen. Selena er også et sikkert valg og hun har faste priser, hvis man kun har tid til en hurtig tur for en plov. De er så også alle tre + 30.

Men spændingen ved at opsøge de nye yngre piger i byen, tiltaler mig også. Mange fristelser i Vejle.:)  Av av min pung;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, 1 time siden:

Hos Ten og Beer har jeg ikke skullet forhandle og betale først. Her ser man bare hvad det udvikler sig til.  Er aldrig gået skuffet der fra, eller tænkt at det kunne jeg have fået bedre og billigere andre steder i byen. Selena er også et sikkert valg og hun har faste priser, hvis man kun har tid til en hurtig tur for en plov. De er så også alle tre + 30.

Men spændingen ved at opsøge de nye yngre piger i byen, tiltaler mig også. Mange fristelser i Vejle.:)  Av av min pung;)

 

Det kan godt være at Selena er det bedste valg. Hun har passet mig mens Beer var hjemme og vil da ikke sætte de gode relationer over styr. Ten er helt ude i kulden  hun er blevet for mærkelig. Så det bliver Selena eller Beer evt begge hvis det er muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, den 7.9.2019 at 08:55:

Det kan godt være at Selena er det bedste valg. Hun har passet mig mens Beer var hjemme og vil da ikke sætte de gode relationer over styr. Ten er helt ude i kulden  hun er blevet for mærkelig. Så det bliver Selena eller Beer evt begge hvis det er muligt. 

Hvad mener du med at Ten er blevet mærkelig? Jeg har bestemt ikke noget at klage over, eller bemærket nogen ændring i adfærd - hun er stadig min nummer et uden tvivl. Jeg har iøvrigt altid betalt det samme uanset hvor lang tid vi har hygget mellem en og to timer :-) Det jeg også godt kan lide ved Ten er at hun arbejder alene og har sit eget sted. Er ved at overtale hende til at flytte da der er langt til Vejle.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckylife skrev, for 3 timer siden:

Hvad mener du med at Ten er blevet mærkelig? Jeg har bestemt ikke noget at klage over, eller bemærket nogen ændring i adfærd - hun er stadig min nummer et uden tvivl. Jeg har iøvrigt altid betalt det samme uanset hvor lang tid vi har hygget mellem en og to timer :-) Det jeg også godt kan lide ved Ten er at hun arbejder alene og har sit eget sted. Er ved at overtale hende til at flytte da der er langt til Vejle.... :-) 

Det hører hjemme i en anden tråd. Har for øvrigt sagt det til Ten selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg budt Beer velkommen tilbage.Bortset fra hun har tabt lidt vægt, så er hun stadig den samme dejlige "pige". Alt udstyret er stadig perfekt (i mine øjne) dejlig røv og god størrelse bryster, hun er charmerende, har et dejligt smil og hun er 100 % tilstede for en i den tid man nu har valgt besøget hos hende varer.

Hun har heller ikke glemt sexevnerne hjemme i Thailand, hun kysser lidenskabeligt og alt er muligt, også selvom det vist ikke altid føles godt i det lille numsehul (og min er ikke specielt stor). Hun husker præcis hvordan vi hver især gerne vil betjenes.Måske ikke mindst det der gør hende så eftertragtet og vel besøgt!

Ikke sidste gang jeg tilbragte en time med denne gave til mænd. Hun kan anbefales til enhver tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det igen tid til Beer.
Havde den bedste massage ever og bestilte extra. Det endte ud i det lækreste sex jeg har prøvet med en thaimassør. 
Bestilte 1 time med fuld service og der manglede bestemt ingenting. Godt SF, herlig krop, fornuftige bryster og let til smil og grin
Da vi begge går godt i spind blev sexen vild intenst med flere udløsninger fra begge partner med stor nydelse. 
Kommer igen ..Ja
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer er sgu stadig hot og man ved bare at man går velfornøjet derfra hver gang med et smil på munden og og kun kan tænke på hvornår man kan finde råd til næste gang.

Ikke mindst har hendes træning hjemme sat sine spor og hun er blevet endnu mere veltrimmet, uden at det har ødelagt hendes figur.:D

Jeg glæder mig allerede til næste gang jeg kan komme til.

Obs hun har fået nyt link på AL https://annoncelight.dk/showad/273140

Del dette indlæg


Link til indlæg

S og Beer er to forskellige piger med et rigtigt højt service niveau. S er lidt mere spinkel end Beer. Beer har rigtig fin figur. 

Du bliver ikke skuffet uanset hvilken SF de to du vælger. 

Lige nu ville jeg vælge Beer hun sprudler af energi på den rigtig gode måde og fuld af charme og smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...