Hop til indhold

Recommended Posts

Tror alt er sagt herinde - kan kun give hende en kæmpe tommel op for service, nærvær - og faktisk også rigtig fin massage, som man ofte skal lede længe efter.

Pengene er givet rigtig godt ud hos Beer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhmm, jeg har altid besøgt Beer. Men lækker det vil jeg sgu ikke kalde hende ud fra billederne der er på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer dejlig kvinde der kan sit kram

var hos hende i går.hun er et nyt sted nu til hun rejser hjem den 10-4

kommer jeg igen ja helt sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt beer i lørdags. 

Jeg fik den bedste gfe oplevelse jeg har haft med en thai nogensinde :)

Hendes nærvær, og evnen til og være din i den tid man har betalt er mildest talt imponerende. Jeg gik derfra med følelsen af og have været sammen med en fræk kæreste :wub:

Det frække glimt hun har i øjnene gør mig sgu blød i knæene. Jeg synes beer er rigtig smuk og hun har en fræk krop og fantastisk personlighed. 

Jeg kom hele vejen rundt med dybe tungekys, blide kælne kys, gensidig sorte kys, dejlig sex og sluttede af med hendes dildo oppe i røven mens hun gav et vådt og dybt blowjob :)

Jeg kommer til og aflægge hende mange besøg :)

Beer er shu blevet min nye favorit :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer er normalt en lækker pige og jeg har været stamkunde hos hende først i Århus og de sidste par år når hun har været i Vejle. Men tror det er slut nu siden sidste besøg har hun skiftet klinik. Stedet er meget beskidt og lugter så meget af grillmad. Beer som jeg er stor fan af var totalt fraværende måske påvirket af alkohol eller ?  Hun har altid givet tiden fuldt ud men denne gang skulle det bare afsluttes hurtigst muligt. Vil gerne besøge hende igen hvis jeg viste det var en enkelt svipser og der blev gjort rent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, 1 time siden:

Beer er normalt en lækker pige og jeg har været stamkunde hos hende først i Århus og de sidste par år når hun har været i Vejle. Men tror det er slut nu siden sidste besøg har hun skiftet klinik. Stedet er meget beskidt og lugter så meget af grillmad. Beer som jeg er stor fan af var totalt fraværende måske påvirket af alkohol eller ?  Hun har altid givet tiden fuldt ud men denne gang skulle det bare afsluttes hurtigst muligt. Vil gerne besøge hende igen hvis jeg viste det var en enkelt svipser og der blev gjort rent

Hvor besøgte du beer?? For i lørdags var der fuldstændig rent. Der kom nye lagen og håndklæder på mens jeg var under bruseren. 

Spørger bare af nysgerrighed da jeg har været på begge adresser beer arbejder på og der har altid været dejlig rent. :)

 

Redigeret af Buttman76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har altid været helt rent ved beer 

hende selv frisk fra bad

og altid helt rent på briksen

og bad 

tror ikke helt det er samme sted vi mener

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var rent på briksen og Beer var ren. Hun sad og nokkede som en syg høne og skulle bare være færdig derfor mistanke om hun var påvirket. Klinik var beskidt overalt på gulvet fik sorte fødder fra bad til massagerum og der stank af mad så det hang i tøjet. Ikke Beer standard måske er hun slidt for denne gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 3 timer siden:

Der var rent på briksen og Beer var ren. Hun sad og nokkede som en syg høne og skulle bare være færdig derfor mistanke om hun var påvirket. Klinik var beskidt overalt på gulvet fik sorte fødder fra bad til massagerum og der stank af mad så det hang i tøjet. Ikke Beer standard måske er hun slidt for denne gang

Dette har jeg nu heller ikke oplevet men trist hvis det er gået sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Timber er ude med "riven"???

Den 26. marts skriver han om det bedste knald i Vejle og det fortsætter han med fredag den marts??

Underligt som ting kan ændre sig så hurtigt??

- bare en tanke og synd for Beer.

God aften til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Beer i søndags

Jeg må bare tilsluttet mig koret der syntes hun er fantastisk. 

Nærværende, fræk, let til latter. 

Vi havde ikke aftalt pris inden, og hun udnyttede det ikke på nogen måde, tvært imod. Et mega plus i min bog at hun på ingen måde prøvede at få ekstra kroner ud af det. Var faktisk forbavset over sådan en fed oplevelse lå i den billige ende. Squ godt der er langt til Vejle ellers var jeg blevet en fattig mand med alle de besøg det ville ende i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer er helt klart ingen golddigger. Den bedste GFE jeg nogensinde har oplevet hos en thai. Kærlig, venlig, smilende, indlevende.  Oplevelsen hun gav mig føltes som noget særligt, så den holder jeg for mig selv.

Jeg havde lavet en aftale dagen efter med en anden kvinde i en anden by, som jeg overvejede at aflyse, fordi Beer fyldte mig med en seksuel mæthedsfornemmelse, som jeg ikke har oplevet i flere år. Uanset hvad prisen er er det for lidt. Hun er den største stjerne. Jeg tvivler på, at jeg nogensinde får en lignende oplevelse igen.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

Uanset hvad prisen er er det for lidt. Hun er den største stjerne. Jeg tvivler på, at jeg nogensinde får en lignende oplevelse igen.

Beer er bare fantastastisk, og næste gang får du ikke blot en lignende oplevelse, men en bedre oplevelse. Det er hvad jeg har erfaret, glæder mig allerede til, at Beer vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det efter en del overvejelser tid til en sidste tur med Beer inden hun tager hjem. Se så var der pludselig luftet ud i grillbaren og gulvet var blevet vasket. Beer hun var i topform igen. Ved hun er aktiv på EG så hun har læst med. Hendes kollega siger hun er klar til at tage over. Hun påstår hun kan yde samme service vi skal bare sige hvad vi er vandt til at få. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 57 minutter siden:

Så blev det efter en del overvejelser tid til en sidste tur med Beer inden hun tager hjem. Se så var der pludselig luftet ud i grillbaren og gulvet var blevet vasket. Beer hun var i topform igen. Ved hun er aktiv på EG så hun har læst med. Hendes kollega siger hun er klar til at tage over. Hun påstår hun kan yde samme service vi skal bare sige hvad vi er vandt til at få. 

hvornår er sidste chance ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, for 2 timer siden:

Så blev det efter en del overvejelser tid til en sidste tur med Beer inden hun tager hjem. Se så var der pludselig luftet ud i grillbaren og gulvet var blevet vasket. Beer hun var i topform igen. Ved hun er aktiv på EG så hun har læst med. Hendes kollega siger hun er klar til at tage over. Hun påstår hun kan yde samme service vi skal bare sige hvad vi er vandt til at få. 

Hvem er hendes kollega så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Missede desværre min aftale med Beer i går da jeg blev forsinket p.g.a et trafikuheld på vejen hjem fra et møde på Falster.... Øv - skrev med Beer og jeg er helt sikker på hun kigger med her da hun ønskede mig held og lykke med Lucky Life :) Sødt af hende og glæder mig til hun kommer tilbage. Gider ikke fusere længere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer has left the country.....

vi er heldigvis mange som har nydt hendes ophold her, og som ser frem til at møde hende igen til sommer -:)

hun takker os for besøgene på AL, det viser hvilken dejlig person hun er, jeg vælger at tro at der ikke er nogen business tanke med i det -:)

Redigeret af Olddick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Olddick skrev, for 2 minutter siden:

Beer has left the country.....

vi er heldigvis mange som har nydt hendes ophold her, og som ser frem til at møde hende igen til sommer -:)-:)

hun takker os for besøgene på AL, det viser hvilken dejlig person hun er, jeg vælger at tro at der ikke er nogen business tanke med i det -:)-:)

Det er klasse markedføring. Hun burde lave et kursus for landets fastboende og gæstende thaier om hvordan man fastholder kunder. 

Hendes succes beviser at mænd slet ikke er så visuelle som vi får skudt i skoene. 

Vi brænder mere varme på nærhedm opmærksomhed og medleven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det er klasse markedføring. Hun burde lave et kursus for landets fastboende og gæstende thaier om hvordan man fastholder kunder. 

Hendes succes beviser at mænd slet ikke er så visuelle som vi får skudt i skoene. 

Vi brænder mere varme på nærhedm opmærksomhed og medleven. 

Længere oppe i tråden blev skrevet "hun er ingen golddigger". Jo, men hun gør det på en meget rafineret og professionel måde. Hun ved hvad god service og empati kan gøre. Det kunne mange, også virksomheder lære en masse af.

håber hun må få en god tid i Thailand, og vender tilbage med nye kræfter og godt humør.

Redigeret af Olddick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, for 30 minutter siden:

Længere oppe i tråden blev skrevet "hun er ingen golddigger". Jo, men hun gør det på en meget rafineret og professionel måde. Hun ved hvad god service og empati kan gøre. Det kunne mange, også virksomheder lære en masse af.

håber hun må få en god tid i Thailand, og vende tilbage med nye kræfter og godt humør.

Utroligt hun kan holde til det. Hun er ingen golddigger, hun har fortjent/tjent hver en krone.

simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I ever met.

Dejligt at hun vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg synes nu der er flere der gør det fuldt ud lige så godt som Beer, for ikke at sige en del bedre,  jeg mener at både Ten og Bee er en klasse over, men jeg vil medgi at hun ligger i top 5 af thaipigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...